abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147453166
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestreeptestoel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Pinquit
SPOILER
JantinaGr
SPOILER
Sproetjes
SPOILER
sara82
SPOILER
Barreltje
SPOILER
J0ycie88
SPOILER
Hilzillah
SPOILER
Dottey
SPOILER
MaJo
SPOILER
Bottoms_up
SPOILER
KapiteinCupcake
SPOILER
Daui
SPOILER
Bloem
SPOILER
Starbuck_
SPOILER
Wizzy
SPOILER
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Coccinelle
SPOILER
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Ggirl *O*

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..

[ Bericht 50% gewijzigd door Limone op 12-12-2014 09:26:06 ]
pi_147453199
Sorry, ik open met mobiel en heb mezelf buitengesloten. Zodra ik binnen ben maak ik de op!
pi_147453235
Kan de discussie over mvm naar Z&G?
pi_147453296
Dagelijks rapport uit het hoge noorden: Nog steeds geen bloed, ook geen roze/bruine afscheiding meer. Wel wat krampen in onderbuik. Morgen of overmorgen maar weer testen!
pi_147453410
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:30 schreef Limone het volgende:
Sorry, ik open met mobiel en heb mezelf buitengesloten. Zodra ik binnen ben maak ik de op!
:o
Succes. OP is gefixt. Je kunt hem wel nog zelf wijzigen.
pi_147453440
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

:o
Succes. OP is gefixt. Je kunt hem wel nog zelf wijzigen.
Liefde! O+ Maar nadat ik het had getikt kwam het buurmeisje.

Fokwet O+
pi_147453636
OP naar de strepen *O*

Ik denk ook dat de MvM discussie beter ergens anders plaats kan vinden. Hoewel het niet echt een discussie was maar meer toelichtingen op een vraag.. :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator woensdag 10 december 2014 @ 18:01:51 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147459359
Jagar laat dat bloed maar uitblijven! *O*

Kapitein jouw UI O+

Ik had vandaag weer licht bloedverlies. Volgens mij is dit nu standaard de dag na het batsen :@ :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147459960
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Dagelijks rapport uit het hoge noorden: Nog steeds geen bloed, ook geen roze/bruine afscheiding meer. Wel wat krampen in onderbuik. Morgen of overmorgen maar weer testen!
Hier een beetje t zelfde. Ik had 1 veeg bruinige afscheiding en da wast. Toch maar een test gedaan :') maar negatief ;( wist ik wel, maar toch ben k dan sad :/
Wel nog steeds af en toe een zeurbuik.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_147460306
Wat een mooie streepjes! Gefeliciteerd voor een groot aantal dames! *ik zie mijn kansen deze maand al slinken, haha, het gemiddelde voor de komende 3 maanden is reeds bereikt

Ik was even weg.. Druk met stressen. Maar de hypotheek is rond, zo ook de verkoop van de huidige stek, dus hopelijk komt er weer wat lucht.

SPOILER
Sorry voor de ego post :'(
pi_147460915
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef pinquit het volgende:

[..]

Hier een beetje t zelfde. Ik had 1 veeg bruinige afscheiding en da wast. Toch maar een test gedaan :') maar negatief ;( wist ik wel, maar toch ben k dan sad :/
Kan ik me voorstellen. Wat is het lichaam toch een raar ding. Ik verwacht dat mij dat ook gaat overkomen morgen, tot nu toe geen menstruatie maar wel sinds zondagavond wat licht bloedverlies bij het afvegen. En alleen 's avonds gek genoeg (vanaf een uur of 20.00 :? ). Overdag helemaal niets. En ook niet in het inlegkruisje o.i.d. Dus het is super weinig. En inmiddels niet meer licht roze, maar bruinig. Sorry voor de details trouwens. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een mooie streepjes! Gefeliciteerd voor een groot aantal dames! *ik zie mijn kansen deze maand al slinken, haha, het gemiddelde voor de komende 3 maanden is reeds bereikt

Ik was even weg.. Druk met stressen. Maar de hypotheek is rond, zo ook de verkoop van de huidige stek, dus hopelijk komt er weer wat lucht.

SPOILER
Dat is schrikken! Ook al is het lang geleden, dan mag je natuurlijk wel verdrietig zijn. Lief van die bloemen.

Hypotheek / verkoop is goed nieuws! ^O^
pi_147461495
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef pinquit het volgende:

[..]

Hier zet het denk ik nu door.. denk ik. Maar, dat dacht ik maandag ook.
pi_147461937
Tjee, Cassandra, wat heftig. Goed idee, van dat bloemetje! :*
pi_147464119
Volgens mij heeft bijna iedereen wel een (eerste) liefde waarbij je nog wel op 1 of andere manier iets voor voelt. :*
pi_147464406
Pfft heftig cassandra, en idd je eerste lief vergeet je nooit, Ik heb mn eerste vriendje sinds n jaar op fb, en nog steeds kan ik heerlijk terug denken aan vroeger, ondanks dat het superduidelijk is dat wij nooit een lange toekomst gehad zouden hebben..
S. 2014
J. 2016
  Moderator woensdag 10 december 2014 @ 21:34:30 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147466795
Ik snap dat heel goed hoor Cassandra, is toch even slikken zulk nieuws! Alleen dingen als 'wat als' heb je niks aan, omdat je dat gewoon niet kan weten.

Ik heb me zojuist 'geout' op Facebook met mijn ziekte (ME) en nu vind ik het heel spannend wat voor reacties er gaan komen. Of juist geen reacties, dat is nog pijnlijker -O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 10 december 2014 @ 21:44:14 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147467268
L-E heeft al lief gereageerd O+ :*
pi_147471419
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:42 schreef Cassandra87 het volgende:

SPOILER
Boh... Heftig ;( :*
pi_147471490
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:34 schreef MaJo het volgende:
Ik snap dat heel goed hoor Cassandra, is toch even slikken zulk nieuws! Alleen dingen als 'wat als' heb je niks aan, omdat je dat gewoon niet kan weten.

Ik heb me zojuist 'geout' op Facebook met mijn ziekte (ME) en nu vind ik het heel spannend wat voor reacties er gaan komen. Of juist geen reacties, dat is nog pijnlijker -O-
Ik zie helemaal geen updates meer van jou :'( Facebook weert jou van mijn tijdlijn. Is het zeker niet eensch met onze gezamenlijke Beatles liefde O+
  Moderator woensdag 10 december 2014 @ 23:36:30 #20
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147471599
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:32 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik zie helemaal geen updates meer van jou :'( Facebook weert jou van mijn tijdlijn. Is het zeker niet eensch met onze gezamenlijke Beatles liefde O+
Wat raar :o Ik zie jou wel regelmatig voorbij komen! Misschien me meer liken ;) Nee geen idee hoe dat werkt eigenlijk.
pi_147471789
Facebook kiest ervoor wat er in je tijdlijn te zien is. Ik dacht dat dat ook gebaseerd was op activiteiten naar bepaalde mensen toe. Tenzij je bepaalde mensen 'uitgeschakeld' hebt staan, die zie je niet. Maar jij staat gewoon 'aan' bij mij.. Vaag...
Maar veel Beatles naar elkaar spammen dan :D
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 00:03:55 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147472465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:43 schreef Hilzillah het volgende:
Facebook kiest ervoor wat er in je tijdlijn te zien is. Ik dacht dat dat ook gebaseerd was op activiteiten naar bepaalde mensen toe. Tenzij je bepaalde mensen 'uitgeschakeld' hebt staan, die zie je niet. Maar jij staat gewoon 'aan' bij mij.. Vaag...
Maar veel Beatles naar elkaar spammen dan :D
daar heb ik geen enkele moeite mee O+
pi_147472592
:D

Helemaal onder aan je tijdlijn had je een paar maanden geleden nog instellingen staan waar je favorieten en graag geziene gasten op je tijdlijn kon wijzigen en aanpassen.

Geen idee waar dat nu zit eigenlijk...

Fb is sowieso de laatste tijd om te janken met de veranderingen die ik eerder negatief dan positief vind.
Ik denk er dan ook nog altijd hard over na om het stop te zetten, mja het is ook wel handig om te gluurburen bij mijn vrienden en vage kennissen...
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_147474305
Cassandra, ik kan ook goed begrijpen dat je daar van schrikt en het er moeilijk mee hebt. En vind dat je een heel mooi gebaar hebt gemaakt met de brief en bloemen.

Hier een heftige dag achter de rug. De oom van mijn vriend is erg onverwacht overleden gisterenmorgen. Mijn vriend was even helemaal de weg kwijt, het was zijn "lievelings"oom. Veel te jong, 2 dochters van mijn leeftijd. Net opa geworden.
Kan het niet helemaal beseffen. En met mezelf heeft het ook wel wat gedaan.. Nu zou gaan werken, en mijn hoofd staat er helemaal niet naar..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_147474512
Knuf voor Cass en Joycie....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')