Te makkelijke username?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was niet moeilijk te vinden.
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankjewel jongensHet is opgelost. Slotje
Always here to helpquote:Op woensdag 10 december 2014 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankjewel jongensHet is opgelost. Slotje
Ach, niet iedereen kent jouw voorkeuren. Voor mij was het natuurlijk eenvoudig, maar ik denk niet dat veel anderen hem zo eenvoudig zouden vinden.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Te makkelijke username?
Spideylover69 was misschien niet de beste keuze
Misschien stuurt ze je wel nudies als dank.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:50 schreef Fascination het volgende:
Misschien dat ik een foto van het schilderij van Kate Bush naar Kate Bush stuur. Hoe tof zou het zijn als ze het überhaupt ziet.
En al was ze het wel, sinds wanneer is het negatief om in de belangstelling te staanquote:Op woensdag 10 december 2014 13:49 schreef aeque het volgende:
Zal ik dan als een van de weinig even serieus reageren: nee dat ben je niet. Ja je bent aanwezig met je eigen en vaak directe posts en dat kan niet iedereen waarderen terwijl het toch veel mensen opvalt. Maar dat maakt je toch niet het middelpunt van deze sc nee.
Ik denk dat ik daar niet zo blij mee ben. Iig van hoe ze er nu uitziet.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien stuurt ze je wel nudies als dank.
Is ze tegenwoordig niet wat oud voor je?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:50 schreef Fascination het volgende:
Misschien dat ik een foto van het schilderij van Kate Bush naar Kate Bush stuur. Hoe tof zou het zijn als ze het überhaupt ziet.
Ja. Als je Fok-it zoekt, die hangt nu ondersteboven in mijn kelder met een zaag door zn lichaamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ja, en te zwaar, maar ik vind haar als mens gewoon leuk.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ze tegenwoordig niet wat oud voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Als je Fok-it zoekt, die hangt nu ondersteboven in mijn kelder met een zaag door zn lichaam
gelukkig dat die spoiler er was, was al in paniekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Als je Fok-it zoekt, die hangt nu ondersteboven in mijn kelder met een zaag door zn lichaam
Zaag, spikes, ninja werpsterren, vleesmes etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was volgens mij begin jaren 90. Ergens in de dertig was ze toen nog.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier valt het best mee trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gelukkig dat die spoiler er was, was al in paniek
Ik ging er even vanuit dat dit om de negatieve kant ervan gaat.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En al was ze het wel, sinds wanneer is het negatief om in de belangstelling te staan
Foto's van haar handen vragen danquote:Op woensdag 10 december 2014 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar niet zo blij mee ben. Iig van hoe ze er nu uitziet.
Mwah, beetje lompe handen heeft ze.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Foto's van haar handen vragen dan
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uiteraard. Naast roy, kaneel, aeque, va, lola, loka, fera, hep, strawberrie, yats etc etc etc in willekeurige volgorde.
quote:
Even weg en zie daar. Roddels.quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, beetje lompe handen heeft ze.
Heb ik serieus weleens bekeken.
Al eens gedaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Ik zou bijna een foto van mijn handen maken om te vragen of ze niet te lelijk zijn.
Dit. Al weet ik niet of ze al stiekem door Fas bekeken zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Ik zou bijna een foto van mijn handen maken om te vragen of ze niet te lelijk zijn.
Jij hebt wel goede handen.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit. Al weet ik niet of ze al stiekem door Fas bekeken zijn.
Dank je.quote:
Wie zat er dan achter?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even wat rechtzetten:
Fok-it zat niet achter alles. Slechts achter 1 van die dm's, en dat was niet eens als waarschuwing bedoeld. Dat is (je weet wel, emmer loopt vol en druppels enzo) op mij wel zo overgekomen
Ja, dat moet ik dus nog maar even uitzoeken. Maar hetgeen dat me het hoogste zat is nu in ieder geval opgelostquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had een mail gestuurd naar FBTO met: he, ik wil verzekering aanpassen maar kan niet inloggen omdat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten ben. Is het mogelijk dit op te sturen?
Antwoord: Je hebt nog geen account aangemaakt, dus we kunnen geen gegevens ophalen.
Ow, dus al die declaraties die ik tot nu toe heb gedaan heb ik gedaan zonder in de loggen?
Moet je eens met upc bellen.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had een mail gestuurd naar FBTO met: he, ik wil verzekering aanpassen maar kan niet inloggen omdat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten ben. Is het mogelijk dit op te sturen?
Antwoord: Je hebt nog geen account aangemaakt, dus we kunnen geen gegevens ophalen.
Ow, dus al die declaraties die ik tot nu toe heb gedaan heb ik gedaan zonder in de loggen?
Alleen al het feit dat ik een contact en contractnummer heb wil al zeggen dat ik ooit eens in heb moeten loggen.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je eens met upc bellen.
Nee meneer in uw gebied leveren wij geen diensten.
Niet? Waar kijk ik dan naar en waarom betaal ik jullie al jaren dan?
Ik heb ook altijd dat soort dingen. Ooit gooi ik mezelf van een brug hierdoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ik een contact en contractnummer heb wil al zeggen dat ik ooit eens in heb moeten loggen.
Ik word zo schijtziek van dit soort gedoe.
Mooier vond ik de inkasso unie die beweerde een vordering van ziggo te hebben.quote:
Eigenlijk kun je het die spreekpoppen ook niet kwalijk nemen. Alle organisatie is gewoon een zooitje.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je eens met upc bellen.
Nee meneer in uw gebied leveren wij geen diensten.
Niet? Waar kijk ik dan naar en waarom betaal ik jullie al jaren dan?
Gewoon overstappen, daaaagquote:Op woensdag 10 december 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ik een contact en contractnummer heb wil al zeggen dat ik ooit eens in heb moeten loggen.
Ik word zo schijtziek van dit soort gedoe.
Doet me sterk denken aan die Stekeligheden rubriek van de Consumentenbond.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooier vond ik de inkasso unie die beweerde een vordering van ziggo te hebben.
Best knap als ik in een upc gebied woon.
We worden genaaid waar we bij staan.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Doet me sterk denken aan die Stekeligheden rubriek van de Consumentenbond.
Alweer? Klinkt niet best feerquote:Op woensdag 10 december 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd dat soort dingen. Ooit gooi ik mezelf van een brug hierdoor.
Ook ooit gehad dat ik aanmaningen kreeg voor energievoorziening.quote:
Sneue bedrijven zijn dat ook. Blijven maar proberenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook ooit gehad dat ik aanmaningen kreeg voor energievoorziening.
Ik had inderdaad nog 2 rekeningen openstaan die ik nooit gehad had, kennelijk. Kwam ik achter na een telefoontje met Nuon. Geld overgemaakt, gevraagd of nu alles geregeld was, en dat was het.
De aanmaningen bleven echter komen. "Als je niet binnen x-aantal dagen hebt betaald, krijg je zoveel extra boete, komen we je huis leeghalen etc"
Nuon gebeld, nee is geregeld. Die Cannock and Chase belt me op, je moet betalen, muhuhu.
Nope.avi
Krijg ik na een week een brief met: We vinden het uitermate spijtig dat je niet betaald hebt, blablabla.
Zo wazig allemaal
Komt omdat ze nooit op de begane grond zittenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:21 schreef Royco1 het volgende:
Het is een wonder dat er nog nooit iemand doorgedraaid is en met zijn auto zo'n callcenter in is gereden.
Waarheid ditquote:Op woensdag 10 december 2014 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt omdat ze nooit op de begane grond zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |