same, zal wel weer drukker zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 13:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik want nog steeds op het meest recente lijstje.
I do not want to knowquote:Op woensdag 10 december 2014 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij weet hoe zijn pik eruit ziet, begrijp ik?
Ja, stond een keer ergens in een niet nader te noemen besloten forumquote:Op woensdag 10 december 2014 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij weet hoe zijn pik eruit ziet, begrijp ik?
Wie heeft het?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
same, zal wel weer drukker zijn
Wel fijn dat dat ook lekker besloten blijft.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja, stond een keer ergens in een niet nader te noemen besloten forum
Me neitherquote:Op woensdag 10 december 2014 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I do not want to know
Ah, okequote:Op woensdag 10 december 2014 13:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja, stond een keer ergens in een niet nader te noemen besloten forum
Ja hahaquote:Op woensdag 10 december 2014 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel fijn dat dat ook lekker besloten blijft.
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huehuehe.
Voortaan moeten wij alle FOK!sters waarschuwen voor zijn pik via DM.
Daarom post ik daar mijn penis niet, voor je het weet stuurt iemand die foto's door naar Kaneel.quote:
Dan verlagen we ons tot zijn niveau.. daar ben ik niet zo vanquote:Op woensdag 10 december 2014 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huehuehe.
Voortaan moeten wij alle FOK!sters waarschuwen voor zijn pik via DM.
kaneel schijntquote:
zijn pik?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kaneel schijnt
[..]
zijn pik?
En dan maakt kaneel daar weer het lijstje mee compleetquote:Op woensdag 10 december 2014 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom post ik daar mijn penis niet, voor je het weet stuurt iemand die foto's door naar Kaneel.
Nou kaneel stuur het is Door!quote:Op woensdag 10 december 2014 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kaneel schijnt
[..]
zijn pik?
we weten niet wat voor meet het was natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kaneel schijnt
[..]
zijn pik?
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 10 december 2014 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
muhahaha, wie denk je dat ik gebald heb?
Achter het stationquote:Op woensdag 10 december 2014 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
we weten niet wat voor meet het was natuurlijk.
1 op 1 op een parkeerplaats ofzo
Was ook niet serieus.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan verlagen we ons tot zijn niveau.. daar ben ik niet zo van
FOK!penissen.rarquote:Op woensdag 10 december 2014 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom post ik daar mijn penis niet, voor je het weet stuurt iemand die foto's door naar Kaneel.
Nou ben ik nog wel benieuwd naar waarom. Maar ik heb geen zin om hem aan te spreken. Hij leest blijkbaar regelmatig mee hier, dus ik hoop dat hij mans genoeg is om mij aan te sprekenquote:Op woensdag 10 december 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was ook niet serieus.Fijn dat nu in ieder geval bekend is wie het doet.
Nee, deze sc draait om mijquote:Op woensdag 10 december 2014 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even een vraag aan jullie; ben ik volgens jullie het middelpunt van de sex sc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |