Kijken hoe verbonden FOK! was.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat was je intentie dan?
* TheGirlNextDoor geeft steenquote:
Ahquote:Op woensdag 10 december 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijken hoe verbonden FOK! was.
Dat heb je snel gedaanquote:Op woensdag 10 december 2014 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Schuldige gevonden. Wie helpt me met stenigen?
Best wel verbonden dusquote:Op woensdag 10 december 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijken hoe verbonden FOK! was.
Ah, is het iemand die hier post?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een aantal users heeft mij erop gewezen dat enkele lijnen niet klopten. Die zijn veranderd.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor geeft steen
[..]
Ah![]()
Maar er zaten ook lijntjes tussen die niet klopten, dat wist je?
Ja, degene die een dm had ontvangen, heb ik even heel boos op moeten wordenquote:
Niet eens. Maar wel iemand met een enorm grote bek over mij in andere topics.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, is het iemand die hier post?
[..]
Een aantal users heeft mij erop gewezen dat enkele lijnen niet klopten. Die zijn veranderd.
Ik wist dat het kon gebeuren, want het was veelal informatie die ik 2-3 geleden ergens heb gehoord.
Ik poets mijn katana vast op.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whut?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet eens. Maar wel iemand met een enorm grote bek over mij in andere topics.
Ik ken hem niet eens
Even publiekelijk vernederen door z'n naam hier te posten.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken hem niet eens
Wat vilein van je.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even publiekelijk vernederen door z'n naam hier te posten.
Fok-it.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even publiekelijk vernederen door z'n naam hier te posten.
Koos Kansloos dusquote:Op woensdag 10 december 2014 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken hem niet eens
Ja, ik ben niet zo sociaal aangelegd.quote:
ik wil wetenquote:Op woensdag 10 december 2014 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wow, steek onder water dit. TR gemaakt.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo sociaal aangelegd.
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.
Fok-it Fok-it Fok-it Fok-it Fok-it Fok-it Fok-it Fok-it!
Ik zeg alleen wat over mezelf.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, steek onder water dit. TR gemaakt.
Tot over een week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |