Inderdaad! Ik heb het AH-boekje even bekeken, en ik word al moe als ik er naar kijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef V__L_N het volgende:
Hier is er elke dag iets. Dinsdag 4 stuks, vandaag de albert, morgen de coop, vrijdag overheid, zaterdag 3 stuks.
Zouden mensen die niet beu worden van al die folders. Volgens mij leest niemand het meer als je zo veel krijgt.
mwah, ik maak gewoon altijd een selectie, supermarktfolders bekijk ik meestal wel, de normale althans, die kerstfolders vind ik dan weer niet erg interessantquote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef V__L_N het volgende:
Hier is er elke dag iets. Dinsdag 4 stuks, vandaag de albert, morgen de coop, vrijdag overheid, zaterdag 3 stuks.
Zouden mensen die niet beu worden van al die folders. Volgens mij leest niemand het meer als je zo veel krijgt.
je geeft het al aan er wordt niet een landelijke norm gehanteerd, wat niet weet, wat niet deertquote:Op woensdag 10 december 2014 17:32 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
In principe was het zo dat je daar 5 minuten extra voor kreeg per 100 adressen boven de 150 gram en dan boven de 200 nog eens 5. Dat dus bovenop de normale tijd van de betreffende dag met HAH.
Maar goed, voor een daldag is er uberhaupt geen norm bekend voor met HAH (voor donderdagen hebben ze daar volgens mij wel tijden voor vast staan).
Wij krijgen hier de tijd van een donderdag (zonder HAH) en doorgeven als we er niet mee uit komen. Kom ik waarschijnlijk toch net niet mee uit voor 1 grotere wijk, nouja dan mocht je nog extra doorgeven zelf.
Hier moest ik daar altijd zelf over beginnen trouwens, ze geven die extra tijd niet meer automatisch. En ik krijg nu geen inzage meer in de gewichten vh HAH...
ik wilde nog wat toevoegen, rijk word je er niet vanquote:Op woensdag 10 december 2014 09:53 schreef bikkie het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb binnenkort een selectiegesprek bij Postnl voor een scooterwijk.
Natuurlijk ben ik benieuwd wat dit gesprek precies inhoudt? Iemand ervaringen met wat ik kan verwachten?
Trouwens, ben nu een half jaar pbz en heb intern op deze vacature gereageerd..
quote:Op donderdag 11 december 2014 07:45 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik wilde nog wat toevoegen, rijk word je er niet van
Nog wat extra info: https://www.werkenbijpost(...)ostbezorgen-scooter/quote:Op woensdag 10 december 2014 09:53 schreef bikkie het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb binnenkort een selectiegesprek bij Postnl voor een scooterwijk.
Natuurlijk ben ik benieuwd wat dit gesprek precies inhoudt? Iemand ervaringen met wat ik kan verwachten?
Trouwens, ben nu een half jaar pbz en heb intern op deze vacature gereageerd..
Omdat de ontvanger zich eenzaam voelt?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet contact opnemen met de ontvanger?? Hoezo?
Morgen is niet zo erg, dan heb ik alleen het standaard rondje van max 2 uurtjes. Maar vandaag 3,5 + 2 uur en dat met dit fijne weertje.quote:Op donderdag 11 december 2014 07:50 schreef ophaling10 het volgende:
ook weer erg hoopvol morgen :
[ afbeelding ]
Het was ook niet de bedoeling om er rijk van te wordenquote:Op donderdag 11 december 2014 07:45 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik wilde nog wat toevoegen, rijk word je er niet van
Hier ook pas weer om 1, maargoed het is hier wel droog inmiddels, zo maar eens kijken dus.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:11 schreef posje het volgende:
Belooft weer wat, de post heeft een uur vertraging.
je kunt wel alleen de bovenwettelijke uren laten uitbetalen, niet de wettelijke.En volgens mij zijn ze ook niet verplicht om ze uit te betalen als je daarom vraagtquote:Op donderdag 11 december 2014 13:00 schreef Yreal het volgende:
Ik zie net dat ik nog gewoon genoeg vakantieuren heb om 8 weken tussenuit te kunnen...
Gewoon teamleader mailen eens wat uit te betalen?
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:04 schreef houdjemond het volgende:
Hier alleen de loeizware vacansolei ertussen.
(En nadat ik op mijn FB had geklaagd over kleine kaartjes en glitterpennen/lijm. . Jullie raden het al, hebben mijn vrienden er een sport van gemaakt om t kleinst mogelijke kaartje op te sturen naar mij, met bergen glitters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |