Ik gok dat zijn bank dat gewoon helemaal niet heeft, nergens.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je roept steeds dat ik in een dorp woon, maar 'mijn' bank heeft gewoon een uitgebreide balie waar je nog alles kunt regelen hoor
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn bank dat gewoon helemaal niet heeft, nergens.
En is er al bekend wanneer jullie internet krijgen in dat dorp zodat je ook een bank zonder balies kunt gebruiken?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je roept steeds dat ik in een dorp woon, maar 'mijn' bank heeft gewoon een uitgebreide balie waar je nog alles kunt regelen hoor
Ga jij lekker een hypotheek afsluiten via Skype ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 18:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En is er al bekend wanneer jullie internet krijgen in dat dorp zodat je ook een bank zonder balies kunt gebruiken?
Neh, voor wat ik aan hypotheek zou kunnen krijgen kan ik hooguit in een dorp gaan wonenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga jij lekker een hypotheek afsluiten via Skype ofzo
Meer kan jij toch niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neh, voor wat ik aan hypotheek zou kunnen krijgen kan ik hooguit in een dorp gaan wonen
Nu niet.. Had wss wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn bank heeft niet eens kantoren/balies waar ze pasjes uit zouden kunnen geven.
Dorpen zijn soms nog best duur. Haaksbergen is flink duurder dan Enschede.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neh, voor wat ik aan hypotheek zou kunnen krijgen kan ik hooguit in een dorp gaan wonen
Haaksbergen is dan ook veel prettiger wonen dan Enschede.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dorpen zijn soms nog best duur. Haaksbergen is flink duurder dan Enschede.
(Jaja flauwe grappen dit dat)
Als je 50+ bent...quote:Op donderdag 11 december 2014 08:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haaksbergen is dan ook veel prettiger wonen dan Enschede.
Ja Wassenaar gaat het misschien ook niet wordenquote:Op donderdag 11 december 2014 08:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dorpen zijn soms nog best duur. Haaksbergen is flink duurder dan Enschede.
(Jaja flauwe grappen dit dat)
En 1 uur slaap. Dat wordt een ritje SEHquote:Op donderdag 11 december 2014 08:52 schreef Q. het volgende:
Lekker weertje voor een afdelingsuitje. Schaatsen in de polder met windkracht 6 en heel veel regen.
Ik heb besloten maar niet te gaan. Lijkt me wijs.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En 1 uur slaap. Dat wordt een ritje SEH
Partypooperquote:Op donderdag 11 december 2014 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb besloten maar niet te gaan. Lijkt me wijs.
Tof! Deal!quote:Op donderdag 11 december 2014 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op maandag is het hier geloof ik gratis, dus dat is wel handig.
Meer geld over voor t feestquote:Op donderdag 11 december 2014 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op maandag is het hier geloof ik gratis, dus dat is wel handig.
Feest!quote:Op donderdag 11 december 2014 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De huwelijksreis zul je bedoelen!
Gelukkig gaat het stormen, anders werd het zo saaiquote:Op donderdag 11 december 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond met de boot het IJ op. Is een overdekte boot
En Q wil naar Costa Rica, China of Japan en jij wilt wandelen in Schotland.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie babs al helemaal voor me, in een verregende zuidwester, als enige overlevende op wat er nog over is van de boot.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het stormen, anders werd het zo saai.
Ik wil naar Australiëquote:Op donderdag 11 december 2014 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
En Q wil naar Costa Rica, China of Japan en jij wilt wandelen in Schotland.
Apart op reis is altijd duurder
Ik zeg ergens waar het warm is.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is zo'n suffe partyboot, dus die zal wel wat kunnen hebben.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het stormen, anders werd het zo saai.
Is er rum?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie babs al helemaal voor me, in een verregende zuidwester, als enige overlevende op wat er nog over is van de boot.
Dat schaatsen van mijn afdeling is bij FlevOnIce, midden in de polder. Lekker wegwaaien en regenen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond met de boot het IJ op. Is een overdekte boot
Goed vraagstuk!quote:
Flevonice? Als het van 't weekend is mag je wel een kopje koffie komen drinken bij de buren.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:52 schreef Q. het volgende:
Lekker weertje voor een afdelingsuitje. Schaatsen in de polder met windkracht 6 en heel veel regen.
Ik wil niet meerquote:Tijdens de muziekvaart is het entertainment in handen van niemand minder dan 'Eddie en Nancy' (bekend SBS6 van Bloed, Zweet & Tranen) of hun vriend 'Luc Meijer'. Deze ras-Amsterdamse zangers staan voor een avond vol meezing-muziek en hits van weleer. Van Willy Albert tot Johnny Jordaan, Tante Leen tot Zwarte Riek, André Hazes tot Bolle Jan en Manke Nelis. De polonaise meedansen tijdens ons Amsterdamse feest is dan ook heel normaal!
Het is vandaag.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Flevonice? Als het van 't weekend is mag je wel een kopje koffie komen drinken bij de buren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |