Eens.. nog meer reden om vooraan te staan/zitten. In de theaters komt dat ook steeds vaker nu, echt zo jammer.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind vooral dat ze met hun lichtgevende schermpje voor mijn neus wegmoeten bij concerten en zo.
Ik schatte nerds toch wat hoger in dat dat. Meestal met een zekere intelligentie.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man, ik denk dat overgrote deel van GS bange zolderautistjes zijn die huhu, kijk mij eens stoer zijndenken.
Nerds dus.
Kijk alleen maar naar die demonstratie tegen verticaal filmen toen op demonstratie dag.
Opa spreekt:quote:Op woensdag 10 december 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens.. nog meer reden om vooraan te staan/zitten. In de theaters komt dat ook steeds vaker nu, echt zo jammer.
Daarbij heb ik het zelf ook eens gedaan bij een concert, je maakt het dan zo anders mee, dat ik er gelijk mee gekapt ben.
Op festivals nog kanslozer. Ja die 160bpm luistert lekker terug op zo'n kut telefoon.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens.. nog meer reden om vooraan te staan/zitten. In de theaters komt dat ook steeds vaker nu, echt zo jammer.
Daarbij heb ik het zelf ook eens gedaan bij een concert, je maakt het dan zo anders mee, dat ik er gelijk mee gekapt ben.
Je kijkt het toch nooit meer terug, het ziet er niet uit, het geluid is waardeloos.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Puisterige kijk mij eens tegen de maatschappij aan schoppers. Ik weet het zeker.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schatte nerds toch wat hoger in dat dat. Meestal met een zekere intelligentie.
Je was er zelf eentje, but then your face cleared up?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puisterige kijk mij eens tegen de maatschappij aan schoppers. Ik weet het zeker.
Dat.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kijkt het toch nooit meer terug, het ziet er niet uit, het geluid is waardeloos.
Zelfs dara ben ik redelijk mee opgehouden. Hooguit op festivals soms. Heel HEEL af en toe dat ik t geluid opneem of iemand bel die ik t beloofd heb, omdat t bv een speciaal liedje is en diegene er niet bij kon zijn. Maar da's echt zel-den.quote:Een foto, soit, maar filmen is echt irritant.
Ik doe het al jaren niet meer, maar je gaat het er nooit meer uitkrijgen vrees ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat.
[..]
Zelfs dara ben ik redelijk mee opgehouden. Hooguit op festivals soms. Heel HEEL af en toe dat ik t geluid opneem of iemand bel die ik t beloofd heb, omdat t bv een speciaal liedje is en diegene er niet bij kon zijn. Maar da's echt zel-den.
Dat wordt ieder jaar vingeren met een vingertje minder dan!quote:Op woensdag 10 december 2014 10:10 schreef Kluts het volgende:
Date is vuurwerkfreak. Heb laatst n uur naar YT filmpjes zitten kijken met veel geknal en ik snap nog niet wat hij eraan vind.
Mijn zusje maakte ook filmpjes toen we naar Anouk gingen. Jezus, had me niet gerealiseerd dat ik zo vals meezong, tot ik dat terug hoorde. Zelfs anouk kwam er niet bovenuit hoor!quote:Op woensdag 10 december 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kijkt het toch nooit meer terug, het ziet er niet uit, het geluid is waardeloos.
Een foto, soit, maar filmen is echt irritant.
Ja idd, het aantonen dat je er bent geweest is belangrijker dan het te ervaren op het moment zelf. Snap dat een aandenken leuk is, maar dan heb je aan 2 foto's en een filmpje meer dan genoeg (als je zo nodig echt iets moet maken)quote:Op woensdag 10 december 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opa spreekt:
Dat komt omdat de jeugd van tegenwoordig er helemaal niet is om van dat concert te genieten. Die nemen het op, gaan op social media pochen dat ze er bij waren, willen dat aan iedereen laten zien dat ze er waren... maar dat ze er ook echt iets van meegekregen hebben? Of van genoten hebben? Neuh. Niet belangrijk. Ze genieten achteraf, als ze op youtube terugkijken.
Nope. Het moet namelijk GEDEELD WORDEN!!!!!11111!!!!!11!!111!quote:Op woensdag 10 december 2014 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren niet meer, maar je gaat het er nooit meer uitkrijgen vrees ik.
Nee, jeugdpuistjes zijn mij bespaard geblevenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je was er zelf eentje, but then your face cleared up?
Ik ben blij dat je je bekeerd hebt mop
Status, je weet zelluf.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja idd, het aantonen dat je er bent geweest is belangrijker dan het te ervaren op het moment zelf. Snap dat een aandenken leuk is, maar dan heb je aan 2 foto's en een filmpje meer dan genoeg (als je zo nodig echt iets moet maken)
Hij is niet echt van t strijkertjes afschieten, dus als t misgaat met oud en nieuw is hij ws wel wat meer kwijt.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wordt ieder jaar vingeren met een vingertje minder dan!
Prima, maar hou het wel van FB afquote:Op woensdag 10 december 2014 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja idd, het aantonen dat je er bent geweest is belangrijker dan het te ervaren op het moment zelf. Snap dat een aandenken leuk is, maar dan heb je aan 2 foto's en een filmpje meer dan genoeg (als je zo nodig echt iets moet maken)
Ik heb ze nog steeds somsquote:Op woensdag 10 december 2014 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, jeugdpuistjes zijn mij bespaard gebleven
O, dan kan ie je stompje-fisten!quote:Op woensdag 10 december 2014 10:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is niet echt van t strijkertjes afschieten, dus als t misgaat met oud en nieuw is hij ws wel wat meer kwijt.![]()
Oh, een beetje illegaal is niet illegaal genoeg?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is niet echt van t strijkertjes afschieten, dus als t misgaat met oud en nieuw is hij ws wel wat meer kwijt.![]()
Soms check ik in op FB, tag mensen waar ik mee ben. Maar dan voor het begint zeg maar, weet ook iedereen dat je er bent geweest en daarna kan je gewoon naar de band kijken.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Prima, maar hou het wel van FB af
En dan heb ik nog net genoeg tijd je te komen stalkenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms check ik in op FB, tag mensen waar ik mee ben. Maar dan voor het begint zeg maar, weet ook iedereen dat je er bent geweest en daarna kan je gewoon naar de band kijken.
Ja, precies! Ik bepaal wat er op mag komen.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jij bent wel een beetje de FB-censuur-dictator he?
Kids, katten, concertfilmpjes...
Alle mannen blijven kinderen, alleen t speelgoed wordt duurder.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, een beetje illegaal is niet illegaal genoeg?
Maar goed, vuurwerkfreak, wist niet dat jij op 16-jarigen viel
Succes daarmee danquote:Op woensdag 10 december 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan heb ik nog net genoeg tijd je te komen stalken
Ben jij al over de 30quote:Op woensdag 10 december 2014 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alle mannen blijven kinderen, alleen t speelgoed wordt duurder.
Ach joh als hij dat leuk vind, gaat hij zijn gang maar. Ik zit tegenwoordig ook kleurplaten in te kleuren op mijn 31ste.
Daar is natuurlijk niets mis mee. Zolang je dan maar niet het hele concert (of wat dan ook) gaat kijken of je een reply hebt gehadquote:Op woensdag 10 december 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms check ik in op FB, tag mensen waar ik mee ben. Maar dan voor het begint zeg maar, weet ook iedereen dat je er bent geweest en daarna kan je gewoon naar de band kijken.
Neuh, sowieso ben ik niet echt zo'n smartphone gawker.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk niets mis mee. Zolang je dan maar niet het hele concert (of wat dan ook) gaat kijken of je een reply hebt gehad
'je' was dan ook algemeen bedoelt.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, sowieso ben ik niet echt zo'n smartphone gawker.
Ik begin al te krimpen bijna!quote:
I see you baby..... shaking that ass!quote:
Zo rol ik nietquote:Op woensdag 10 december 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I see you baby..... shaking that ass!
Wacht maar. Bij het volgende concert dat je incheckt voel je ineens een half uur later langzaam iemand achter tegen je aan schuifelen. Je denkt eerst nog dat het iemand is die er langs moet, met bier of zo omdat je ook iets op je schouder voelde druppen. Maar dan voel je ineens warme adem in je nek en hoor je hijgend in je oor "I know you're a man, but I'm gonna treat you like a lady".quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht maar. Bij het volgende concert dat je incheckt voel je ineens een half uur later langzaam iemand achter tegen je aan schuifelen. Je denkt eerst nog dat het iemand is die er langs moet, met bier of zo omdat je ook iets op je schouder voelde druppen. Maar dan voel je ineens warme adem in je nek en hoor je hijgend in je oor "I know you're a man, but I'm gonna treat you like a lady".
Bellen doe ik soms ook, als iemand er idd niet bij kan zijn. Bij robbie en take that bel ik m'n moeder altijd even bij Angels en Never Forgetquote:Op woensdag 10 december 2014 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat.
[..]
Zelfs dara ben ik redelijk mee opgehouden. Hooguit op festivals soms. Heel HEEL af en toe dat ik t geluid opneem of iemand bel die ik t beloofd heb, omdat t bv een speciaal liedje is en diegene er niet bij kon zijn. Maar da's echt zel-den.
Ik vraag me altijd af dat echt nut heeft en hoeveel de ander dus ook echt kan horenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bellen doe ik soms ook, als iemand er idd niet bij kan zijn. Bij robbie en take that bel ik m'n moeder altijd even bij Angels en Never Forget
Probleem 1, ik heb jou niet op FBquote:
probleem?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Probleem 1, ik heb jou niet op FB.
O jaquote:Op woensdag 10 december 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Probleem 1, ik heb jou niet op FB.
Probleem 2 was wel het krijgen van een kaartje geweest idd, volgende concert is uitverkochtquote:Op woensdag 10 december 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Ik zag me al door de security weggesleept worden: "But I love yoooouuuuuu....."
War gadde hinne?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Probleem 2 was wel het krijgen van een kaartje geweest idd, volgende concert is uitverkocht.
Ze hoort het welquote:Op woensdag 10 december 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af dat echt nut heeft en hoeveel de ander dus ook echt kan horen
SOAD, en dat duurt nog wel even.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
War gadde hinne?
Ik beloof je niet te komen.
System of a down?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SOAD, en dat duurt nog wel even.
Nou neuhquote:
Andere muzikale interessesquote:
Waarom googlen als je t antwoord al goed geraden had?quote:
anders? of verkeerde?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Andere muzikale interesses
En ik had t goed geraden
Ook weer zo.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom googlen als je t antwoord al goed geraden had?
De enige juiste. K3 for life!quote:
recht in mijn knarrige knarretje. Ik zie niks, maar ik vertik t de luxaflex dicht te doenquote:
Mensen die de luxaflex dichtdoen gegen die maue!quote:Op woensdag 10 december 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
recht in mijn knarrige knarretje. Ik zie niks, maar ik vertik t de luxaflex dicht te doen![]()
Foto's.. veeeeeel foto'squote:Op woensdag 10 december 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Draagdoeken #134
134?
Hoe de neuk kun je 133*300 = 39900 posts over draagdoeken maken?
Blijf toch eens weg uit dat hell hole manquote:Op woensdag 10 december 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Draagdoeken #134
134?
Hoe de neuk kun je 133*300 = 39900 posts over draagdoeken maken?
Jij kijkt er ook af en toequote:Op woensdag 10 december 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijf toch eens weg uit dat hell hole man.
Nieuwe topicsquote:Op woensdag 10 december 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijf toch eens weg uit dat hell hole man.
Technisch gezien zijn t lamellen, Maar ach.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die de luxaflex dichtdoen gegen die maue!
Neuh, ik heb het nog wel in mijn ATquote:
Je kon de "start" knop niet vinden?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Had ik al gezegd dat ik voor de film in een audi A7 sport moest crossen?
En dat ik m niet gestart kreeg?![]()
Wanneer en hoe komt de film uit? Gewoon in de bios?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Had ik al gezegd dat ik voor de film in een audi A7 sport moest crossen?
En dat ik m niet gestart kreeg?![]()
Nu "al"?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:41 schreef Q. het volgende:
Waar andere mensen kapitalen stoppen in kinderen, auto's of andere zinloze dingen heb ik een nieuwe iPhone 6 gekocht, net binnen.
Opzich wel, maar ik wil nooit meer terug naar zo'n klein scherm.quote:
Helaas heb ik van mn werk nog een iPhone 4. Die zal nu wel iets moeilijker te gebruiken worden.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel, maar ik wil nooit meer terug naar zo'n klein scherm.
Ja, het went zo snel. Geen idee waarom Apple er zo lang mee heeft gewacht.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas heb ik van mn werk nog een iPhone 4. Die zal nu wel iets moeilijker te gebruiken worden.
Heb ik echt geen enkel probleem mee. Mobiel moet mobiel blijven en makkelijk weg te proppen zijn in je broekzak. Vriend van me heeft zo'n samsung strijkplank. Wat een onding. Moet je echt mega broekzakken voor hebben. Als ik dat wil dan pak ik m'n iPad wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel, maar ik wil nooit meer terug naar zo'n klein scherm.
Zo'n 6 Plus of Galaxy Note hoef ik ook niet maar iets groter dan die 4" is volgens mij best wel fijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik echt geen enkel probleem mee. Mobiel moet mobiel blijven en makkelijk weg te proppen zijn in je broekzak. Vriend van me heeft zo'n samsung strijkplank. Wat een onding. Moet je echt mega broekzakken voor hebben. Als ik dat wil dan pak ik m'n iPad wel.
Locale biosjes en in scholen. Is voorlichting voor tieners.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer en hoe komt de film uit? Gewoon in de bios?
Jawel, maar ik wist niet dat je de rem ingedrukt moest houden omdat ie anders niet start, ongeacht hoe vaak je die knop in ramtquote:Op woensdag 10 december 2014 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kon de "start" knop niet vinden?
Echt geen idee? Ik heb Steve Jobs toch zeer duidelijk horen verkondigen waarom groter zo kut wasquote:Op woensdag 10 december 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het went zo snel. Geen idee waarom Apple er zo lang mee heeft gewacht.
Goed, laat ik het anders vragen, waar kan ik hem straks rippen?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Locale biosjes en in scholen. Is voorlichting voor tieners.
Wacht, Hans von Puppet legt t je ff uit
Van mijquote:Op woensdag 10 december 2014 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, laat ik het anders vragen, waar kan ik hem straks rippen?
Oe, coolnessquote:Op woensdag 10 december 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van mij
Ik krijg m op dvd.
Komt niet op youtube.
Die andere korte film die ik ooit gemaakt heb staat daar wel helemaal op.
Sowieso veilig om op je rem te staan bij starten (kan ik me herinnerenquote:Op woensdag 10 december 2014 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wist niet dat je de rem ingedrukt moest houden omdat ie anders niet start, ongeacht hoe vaak je die knop in ramt
Ligt er maar net aan hoe je auto staatquote:Op woensdag 10 december 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso veilig om op je rem te staan bij starten (kan ik me herinneren)
Of tewel gewoon altijd doenquote:Op woensdag 10 december 2014 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je auto staat
Maar veilig of niet, bij die auto is t dus een vereiste.
Moet je ook maar net weten.
Dat haalt niet weg dat je dat dan moet weten he?quote:
Blijkbaar wist je het al een beetje, enkel dacht je er niet aanquote:Op woensdag 10 december 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat haalt niet weg dat je dat dan moet weten he?
Vrouw.
Nee. Ik wist t niet. Ook niet een beetje.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar wist je het al een beetje, enkel dacht je er niet aan
Dat wil ik toch ook helemaal nietquote:Op woensdag 10 december 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Als je start op de rem kun je niet in één keer wegrijden. Silly women.
Waarom niet? Lui?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wil ik toch ook helemaal niet
eERST NOG FF MAKE-UPJE IN DE BINNENSPIEGEL CHECKEN.quote:
Blijkbaar niet heel lui, anders had je dit niet getyptquote:Op woensdag 10 december 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
o oeps, caps..... --> Lui, want niet aangepast.
Ja, het risico van eventueel commentaar op schreeuwen wilde ik dan weer net wel uit de weg gaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar niet heel lui, anders had je dit niet getypt
Die ene kwart seconde kan er ook nog wel bij. Ik moet als ik thuis wegrij toch eerst kijken of er niemand achter m'n auto langs loopt en of ik de spiegel van de buurman niet ga rakenquote:
Gewoon niet tekenen. Dan maar geen werk.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Oeeeh.. krijg ineens vanuit nieuwe werkgever 2tal contracten, om te tekenen in januari.
Eentje van de studiekosten.. niets onverwachts en kloppend ook
Tweede is voor de herinrichtingskosten, dat ik deze, mits binnen 2 jaar weggaan, gedeeltelijk moet terugbetalen. Dit is niet overeengekomen destijds
"Dan gaat het niet door"quote:Op woensdag 10 december 2014 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb er wel even over terug gemaild, ben benieuwd naar het antwoord
Ik ben niet dikquote:Op woensdag 10 december 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
DIKKE HOERRRRRRRRR!
Zo. Daar had ik gewoon ff zin in.
Niet speciaal naar iemand, maar wie de schoen past moge hem aantrekken.
Wat mot je!quote:Op woensdag 10 december 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
DIKKE HOERRRRRRRRR!
Zo. Daar had ik gewoon ff zin in.
Niet speciaal naar iemand, maar wie de schoen past moge hem aantrekken.
Ik had van de week voor het eerst zo'n McWrap op, was nog best goed te doenquote:Op woensdag 10 december 2014 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, de tweede McReference vandaag. Nou wordt mijn zin nog groter. Maar zal niet gebeuren helaas.
Ik heb het toen ik in Engeland werkte regelmatig gedaan. Boek erbij. Tot ik er achter kwam dat ik ook de gehele kaart naar mijn kamer kon laten brengen door een geil Engels sletje.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
McD, misschien als voeroptie, enige "restaurant" waar ik alleen ga eten.
Ik kom er 2 keer per jaar denk ik, maar heb dus nog even 2 uurtje te killen, dus dan daar maar ff eten. Vind het gewoon echt raar in een echt restaurant.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het toen ik in Engeland werkte regelmatig gedaan. Boek erbij. Tot ik er achter kwam dat ik ook de gehele kaart naar mijn kamer kon laten brengen door een geil Engels sletje.
Ik bedoelde dus in een echt restaurant. Alleen in de mc is geen probleem vind ikquote:Op woensdag 10 december 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom er 2 keer per jaar denk ik, maar heb dus nog even 2 uurtje te killen, dus dan daar maar ff eten. Vind het gewoon echt raar in een echt restaurant.
Volhouden kan ik het wel, ik zou me alleen heel erg zielig en alleen voelenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus in een echt restaurant. Alleen in de mc is geen probleem vind ik
Maar ja, in een echt restaurant vind ik ook raar. Maar met een boek kan ik het volhouden
Daar verblijft de helft vermoedelijk alleen of met collega's. Weet niet wat erger is. Vaak de collega's.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb wel eens alleen gegeten in een van der Valk waar ik (alleen) verbleef. Was prima te doen.
2 uur lang in de mac is wel erg langquote:Op woensdag 10 december 2014 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volhouden kan ik het wel, ik zou me alleen heel erg zielig en alleen voelen.
Uurtje in een kroeg wachten ofzo is geen probleem.
Ja, dat gaat het dan ook niet wordenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
2 uur lang in de mac is wel erg lang
Aan de bar eten bij castel. Top vlees en daar voel je je niet snel alleenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat gaat het dan ook niet worden. Ik blijf wel ff op mijn werk hangen, ga dan wat eten en daarna door naar de kroeg.
Neuh. "moet"morgen ook alweer echt uit eten, ik hou het vandaag wel ff bij iets snels. Kan evt ook in de kroeg eten waar ik heb afgesproken, maar dan zit ik daar weer de hele tijdquote:Op woensdag 10 december 2014 16:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan de bar eten bij castel. Top vlees en daar voel je je niet snel alleen
Eh ja, de dagen daarvoor was er een "collega" bij die ik echt niets te melden had. Vond die avond alleen een stuk relaxter.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar verblijft de helft vermoedelijk alleen of met collega's. Weet niet wat erger is. Vaak de collega's.
Ik denk dat ik me alleen in een kroeg ellendiger zou voelen dan in een restaurant.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volhouden kan ik het wel, ik zou me alleen heel erg zielig en alleen voelen.
Uurtje in een kroeg wachten ofzo is geen probleem.
Ligt aan de kroeg, dit is gewoon een ierse pub, ken het personeel, dan vind ik het opzich prima.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me alleen in een kroeg ellendiger zou voelen dan in een restaurant.
Ja als je er wat mensen kent is het wel ok.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de kroeg, dit is gewoon een ierse pub, ken het personeel, dan vind ik het opzich prima.
Maar om er nou 2 uur van te voren, alleen, te gaan zitten is ook weer zo sneu.
Ach ja, eigenlijk zal het me worst moeten zijn, maar toch voel je je bekeken in je eentje.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja als je er wat mensen kent is het wel ok.
Maar alleen zitten in een kroeg is wel heel nutteloos. In een restaurant heb je iig altijd nog een goeie reden om er te zijn (het eten).
Ik heb dat ook wel hoor. Ergste van alleen reizen vind ik t alleen eten. Week alleen in Parijs.... qua avond eten ging ik dan maar naar de Mac of zo. Fastfood vind ik niet genant om er alleen te zitten eten. In een restaurant voel ik em toch altijd wat.... mja, sneu of zo.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk zal het me worst moeten zijn, maar toch voel je je bekeken in je eentje.
Ik zie maar één optie: verhuizen.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk zal het me worst moeten zijn, maar toch voel je je bekeken in je eentje.
Maar het heeft gewoon geen nut voor mij om naar huis te gaan, ben dan 1,5 uur onderweg heen en weer om 45 min thuis te kunnen zitten.
Ik ook. Maar t wordt taboulehquote:
Nee, maar toch doe ik het nietquote:Op woensdag 10 december 2014 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel hoor. Ergste van alleen reizen vind ik t alleen eten. Week alleen in Parijs.... qua avond eten ging ik dan maar naar de Mac of zo. Fastfood vind ik niet genant om er alleen te zitten eten. In een restaurant voel ik em toch altijd wat.... mja, sneu of zo.
Slaat natuurlijk nergens op
Kan, maar vandaag lukt het ff niet meer denk ik.quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 december 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar toch doe ik het niet.
Nee, vandaar de Mc waarschijnlijk, al probeer ik een collega over te halen wat te gaan etenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nietTenminste, niet in een echt-echt restaurant.
Ik las lapdancequote:Op woensdag 10 december 2014 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Laplace is nog wel fijn voor datsoort situaties.
Ik wil wel door je uit eten genomen worden hoor?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, vandaar de Mc waarschijnlijk, al probeer ik een collega over te halen wat te gaan eten.
Maar wel beter eten dan de macquote:Op woensdag 10 december 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las lapdance
Ja. Maar La Place vind ik dan ook geen echt-echt restaurant. Da's gewoon een soort fast food.
True. Maar ik NL eet ik nooit alleen buiten de deur. En op vakantie hebben ze geen La Place.quote:
Fast food in de zin van dat je niet in je eentje aan een tafeltje voor je uit starend op je eten hoeft te wachten idd. Je kunt gewoon eten en weer pleite.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las lapdance
Ja. Maar La Place vind ik dan ook geen echt-echt restaurant. Da's gewoon een soort fast food.
Ja. Een restaurant is t niet te noemen.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fast food in de zin van dat je niet in je eentje aan een tafeltje voor je uit starend op je eten hoeft te wachten idd. Je kunt gewoon eten en weer pleite.
OK, je hebt een uur om hier te zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil wel door je uit eten genomen worden hoor?
Ik eet nog wel eens op schiphol en dan is de La Place (of Touchdown, ook een buffetrestaurant) wel een uitkomst als je geen zin hebt in de mac of burgerking.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. Maar ik NL eet ik nooit alleen buiten de deur. En op vakantie hebben ze geen La Place.
Op schiphol heb ik amper moeite alleen te eten eigenlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik eet nog wel eens op schiphol en dan is de La Place (of Touchdown, ook een buffetrestaurant) wel een uitkomst als je geen zin hebt in de mac of burgerking.
Ik pak de Audi A7 sportquote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, je hebt een uur om hier te zijn.
Ik moet dus weer alleen etenquote:
Ja ok, op vliegvelden is het heel erg normaal dat mensen alleen zitten. Maar ook schiphol is me ff te ver nu.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op schiphol heb ik amper moeite alleen te eten eigenlijk.
Daar zie je dat wel vaker.
"I know you're a man, but I'm gonna treat you like a lady!"quote:
Wat zijn we toch weer zelfbewust he?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, op vliegvelden is het heel erg normaal dat mensen alleen zitten. Maar ook schiphol is me ff te ver nu.
Gast, je krijgt die bak niet eens gestartquote:Op woensdag 10 december 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"I know you're a man, but I'm gonna treat you like a lady!"
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"I know i'm a man, but I'm gonna drive like a lady!"
Jawel!quote:Op woensdag 10 december 2014 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, je krijgt die bak niet eens gestart.
Soms, soms boeit het me ook weer geen moerquote:Op woensdag 10 december 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zijn we toch weer zelfbewust he?
quote:
Als je dat kan horen terwijl je in een andere auto zit moet je eens afstand leren houdenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Kutjoch.
Nou ik hoor anders best vaak "Scheur niet zo!" als mensen me moeten volgen in de auto.
Welk kutwijf zet nou d'r linkervoet op de rem?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel!
[*]Voet op t gaspedaal
• Start knopje indrukken
• Handrem er af halen
• Automaatje in de drive zetten
[*]Rem loslaten
• Vroaaaaar
Ons kutwijfquote:Op woensdag 10 december 2014 16:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Welk kutwijf zet nou d'r linkervoet op de rem?
Typoquote:Op woensdag 10 december 2014 16:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Welk kutwijf zet nou d'r linkervoet op de rem?
De andere auto dus ja. Waarom moet de voorste auto leren afstand houden?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je dat kan horen terwijl je in een andere auto zit moet je eens afstand leren houden.
Kunnen ze dat er niet onder monteren?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En voor de film moet ik trouwens wel remmen met links, anders dan krijg je geen fwwwwtttt pieeeep slip
Je moet ook zien dat ie ineens KLABAM stilstaat.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kunnen ze dat er niet onder monteren?
Algemeen fatsoenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De andere auto dus ja. Waarom moet de voorste auto leren afstand houden?
Zeg wizkid, ik kan als voorste auto toch niet bepalen hoeveel afstand de auto's achter me houden?quote:
Jaquote:Op woensdag 10 december 2014 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg wizkid, ik kan als voorste auto toch niet bepalen hoeveel afstand de auto's achter me houden?Wat moet ik doen? Steeds meer gas geven als ze dichterbij komen?
Vroegerquote:Op woensdag 10 december 2014 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een handtekening op een pinpas, en is er ooit iemand geweest die 'm er daadwerkelijk opgezet heeft?
Dat niet maar toen geloofde ik nog dat je dat moest doen voor geldigheid en dan wel in de juiste kleur penquote:Op woensdag 10 december 2014 17:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In jouw tijd werd daar nog wel eens naar gekeken?
'Zie mij in de Randstad wonen'quote:Op woensdag 10 december 2014 17:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn bank heeft niet eens kantoren/balies waar ze pasjes uit zouden kunnen geven.
Zie mij de link niet snappenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zie mij in de Randstad wonen'
Je roept steeds dat ik in een dorp woon, maar 'mijn' bank heeft gewoon een uitgebreide balie waar je nog alles kunt regelen hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 18:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zie mij de link niet snappen
Ik gok dat zijn bank dat gewoon helemaal niet heeft, nergens.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je roept steeds dat ik in een dorp woon, maar 'mijn' bank heeft gewoon een uitgebreide balie waar je nog alles kunt regelen hoor
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn bank dat gewoon helemaal niet heeft, nergens.
En is er al bekend wanneer jullie internet krijgen in dat dorp zodat je ook een bank zonder balies kunt gebruiken?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je roept steeds dat ik in een dorp woon, maar 'mijn' bank heeft gewoon een uitgebreide balie waar je nog alles kunt regelen hoor
Ga jij lekker een hypotheek afsluiten via Skype ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 18:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En is er al bekend wanneer jullie internet krijgen in dat dorp zodat je ook een bank zonder balies kunt gebruiken?
Neh, voor wat ik aan hypotheek zou kunnen krijgen kan ik hooguit in een dorp gaan wonenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga jij lekker een hypotheek afsluiten via Skype ofzo
Meer kan jij toch niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neh, voor wat ik aan hypotheek zou kunnen krijgen kan ik hooguit in een dorp gaan wonen
Nu niet.. Had wss wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn bank heeft niet eens kantoren/balies waar ze pasjes uit zouden kunnen geven.
Dorpen zijn soms nog best duur. Haaksbergen is flink duurder dan Enschede.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neh, voor wat ik aan hypotheek zou kunnen krijgen kan ik hooguit in een dorp gaan wonen
Haaksbergen is dan ook veel prettiger wonen dan Enschede.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dorpen zijn soms nog best duur. Haaksbergen is flink duurder dan Enschede.
(Jaja flauwe grappen dit dat)
Als je 50+ bent...quote:Op donderdag 11 december 2014 08:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haaksbergen is dan ook veel prettiger wonen dan Enschede.
Ja Wassenaar gaat het misschien ook niet wordenquote:Op donderdag 11 december 2014 08:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dorpen zijn soms nog best duur. Haaksbergen is flink duurder dan Enschede.
(Jaja flauwe grappen dit dat)
En 1 uur slaap. Dat wordt een ritje SEHquote:Op donderdag 11 december 2014 08:52 schreef Q. het volgende:
Lekker weertje voor een afdelingsuitje. Schaatsen in de polder met windkracht 6 en heel veel regen.
Ik heb besloten maar niet te gaan. Lijkt me wijs.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En 1 uur slaap. Dat wordt een ritje SEH
Partypooperquote:Op donderdag 11 december 2014 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb besloten maar niet te gaan. Lijkt me wijs.
Tof! Deal!quote:Op donderdag 11 december 2014 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op maandag is het hier geloof ik gratis, dus dat is wel handig.
Meer geld over voor t feestquote:Op donderdag 11 december 2014 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op maandag is het hier geloof ik gratis, dus dat is wel handig.
Feest!quote:Op donderdag 11 december 2014 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De huwelijksreis zul je bedoelen!
Gelukkig gaat het stormen, anders werd het zo saaiquote:Op donderdag 11 december 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond met de boot het IJ op. Is een overdekte boot
En Q wil naar Costa Rica, China of Japan en jij wilt wandelen in Schotland.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie babs al helemaal voor me, in een verregende zuidwester, als enige overlevende op wat er nog over is van de boot.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het stormen, anders werd het zo saai.
Ik wil naar Australiëquote:Op donderdag 11 december 2014 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
En Q wil naar Costa Rica, China of Japan en jij wilt wandelen in Schotland.
Apart op reis is altijd duurder
Ik zeg ergens waar het warm is.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is zo'n suffe partyboot, dus die zal wel wat kunnen hebben.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het stormen, anders werd het zo saai.
Is er rum?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie babs al helemaal voor me, in een verregende zuidwester, als enige overlevende op wat er nog over is van de boot.
Dat schaatsen van mijn afdeling is bij FlevOnIce, midden in de polder. Lekker wegwaaien en regenen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond met de boot het IJ op. Is een overdekte boot
Goed vraagstuk!quote:
Flevonice? Als het van 't weekend is mag je wel een kopje koffie komen drinken bij de buren.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:52 schreef Q. het volgende:
Lekker weertje voor een afdelingsuitje. Schaatsen in de polder met windkracht 6 en heel veel regen.
Ik wil niet meerquote:Tijdens de muziekvaart is het entertainment in handen van niemand minder dan 'Eddie en Nancy' (bekend SBS6 van Bloed, Zweet & Tranen) of hun vriend 'Luc Meijer'. Deze ras-Amsterdamse zangers staan voor een avond vol meezing-muziek en hits van weleer. Van Willy Albert tot Johnny Jordaan, Tante Leen tot Zwarte Riek, André Hazes tot Bolle Jan en Manke Nelis. De polonaise meedansen tijdens ons Amsterdamse feest is dan ook heel normaal!
Het is vandaag.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Flevonice? Als het van 't weekend is mag je wel een kopje koffie komen drinken bij de buren.
Waarom zonder reden? Ik zeg af. Want polonaise. En geen rum.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:39 schreef stbabylon het volgende:
En zonder Amsterdamse muziekbingo...
Hollands drankarrangement. Dus geen rum.
Is het lullig om nog af te zeggen zonder reden?
Ja, maar wel begrijpelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 09:39 schreef stbabylon het volgende:
En zonder Amsterdamse muziekbingo...
Hollands drankarrangement. Dus geen rum.
Is het lullig om nog af te zeggen zonder reden?
Heb potentieel een reden, maar die heb ik liever niet. Mijn vrouw heeft vandaag 3 belangrijke gesprekken die waarschijnlijk allemaal goed verlopen, maar zo niet, ga ik naar huis. Maar uiteraard hoop ik dat die allemaal wel goed verlopen.quote:
Preciesquote:Op donderdag 11 december 2014 09:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zonder reden? Ik zeg af. Want polonaise. En geen rum.
Teambuilding!quote:Op donderdag 11 december 2014 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies
Trouwens best een raar iets om als bedrijfsuitje te doen, je zou denken dat ze iets algemeners kiezen...
Ach het is altijd nog minder erg dan Prestonquote:Op donderdag 11 december 2014 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies
Trouwens best een raar iets om als bedrijfsuitje te doen, je zou denken dat ze iets algemeners kiezen...
Ah ja, ook al zoiets geweldigsquote:Op donderdag 11 december 2014 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach het is altijd nog minder erg dan PrestonPalace
.
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies
SPOILER: Niet aanklikken HW!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]Nou lekker dan, kutvolkSPOILER: Niet aanklikken HW!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Koeknuffelen, boerengolf, speurtochten door Amsterdam, been there.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja, ook al zoiets geweldigs
Koeknuffelenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Koeknuffelen, boerengolf, speurtochten door Amsterdam, been there.
Op zich is schaatsen nog wel leuk, maar doe het dan niet op een buitenbaan. En al helemaal niet op een buitenbaan van 3km lang waar je elkaar dus nooit tegen komt.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies
Ik háát schaatsen. Dan bijna nog liever polonaise...quote:Op donderdag 11 december 2014 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op zich is schaatsen nog wel leuk, maar doe het dan niet op een buitenbaan. En al helemaal niet op een buitenbaan van 3km lang waar je elkaar dus nooit tegen komt.
Nephollanderquote:Op donderdag 11 december 2014 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik háát schaatsen. Dan bijna nog liever polonaise...
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik háát schaatsen. Dan bijna nog liever polonaise...
Hequote:
Gaan wij gezellig samen polonaise doen!quote:
hele korte polonaise danquote:Op donderdag 11 december 2014 09:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaan wij gezellig samen polonaise doen!
Not all night long?quote:
Qua aantal deelnemers kortquote:
En zeker niet met dit weer.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op zich is schaatsen nog wel leuk, maar doe het dan niet op een buitenbaan. En al helemaal niet op een buitenbaan van 3km lang waar je elkaar dus nooit tegen komt.
Hoeveel uur zouden ze dat beest gefilmd hebben om precies al die uitdrukkingen erop te krijgen?quote:
Of je stapt gewoon niet in de auto...quote:Op donderdag 11 december 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Pfff....
Dat je dan net een half uur lang iemand die in de auto zit wakker hebt gehouden via de telefoon.
Beste vriendin heeft te horen gekregen dat haar moeder kanker heeft (terwijl ze zelf al 2x een tumor overwonnen heeft) en al iets van 7 dagen niet geslapen. Vandaag belangrijk werk, dus gisteren slaapmiddel genomen. Na 8u slaap zou je dan weer mogen rijden. Maar... ze heeft gewoon niet geslapen. En tijdens de rit in de auto dacht/merkte ze "O jee... dit gaat m niet worden".
Dus net via de telefoon maar blijven praten en praten tot ze er was,
Lekker verantwoord.
" maar belangrijk werk " ....quote:Op donderdag 11 december 2014 10:39 schreef missbehavin het volgende:
Of je stapt gewoon niet in de auto...
Welk gedeelte van "tijdens de rit" snapte je niet?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kreeg je die ook niet van je oma, aangezien "nog nooit een computer aangeraakt"quote:Op donderdag 11 december 2014 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik krijg zojuist een facebook-vriendschapsverzoek van mijn oma van 86 die nog nooit een computer heeft aangeraakt
Wel een iPad?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik krijg zojuist een facebook-vriendschapsverzoek van mijn oma van 86 die nog nooit een computer heeft aangeraakt
En dat. Als ZZP'er kun je niet zomaar "niet gaan". maar dan had ze wel met de trein kunnen gaan, wat ze morgen ook gaat doen. Maar ze merkte t dus pas tijdens de rit dat dat spul helemala niet uitgewerkt was.quote:
Neehee, autorijden MOET. Altijd. Dat kan niet anders. NOOIT!quote:Op donderdag 11 december 2014 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |