Dat is een andere blue-drake als het goed is.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:49 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Volgens mij zitten alle rare mounts nu in die satchels, of iig een heleboel wel. De blue drake kon je overigens altijd ook krijgen via 10 man Malygos, als ik het goed heb.
Bunker is medium toch? Bedoelde meer op die Small plots.. Ben sowieso ook pas 93/94quote:Op donderdag 11 december 2014 15:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doet. Als je raid heb je veel aan dwarf bunker.
Salvage yard is goed voor follower missions.
proff gebouwen. Had de storehouse ook maar nu niet meer, ingeruild voor JC gebouw. Heb nu JC/Alch/Enchant gebouwen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bunker is medium toch? Bedoelde meer op die Small plots.. Ben sowieso ook pas 93/94
Alch heb ik ook, is tailor handig ivm bags?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:02 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
proff gebouwen. Had de storehouse ook maar nu niet meer, ingeruild voor JC gebouw. Heb nu JC/Alch/Enchant gebouwen.
Die garrisons zijn verslavend he. Als er bij ons een raid break is HS'd zowat iedereen naar zijn/haar garrison.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je Frostmane zou willen verlaten. Tenzij je horde bent
Ik heb hier bij mijn ouders op visite een oude pc en dacht: missions checken, zou wel handig zijn! Dus ik probeer systemsrequirementslab te draaien ('can I run it?'), maar dat kan ik al niet runnenLaat maar.
Hem garrison?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:01 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Die garrisons zijn verslavend he. Als er bij ons een raid break is HS'd zowat iedereen naar hem/haar garrison.
Hehe, had "him" in mijn kop zitten.quote:
Dan klopt het nog niet, pannenkoek.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:36 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Hehe, had "him" in mijn kop zitten.
Dan is het hisquote:Op donderdag 11 december 2014 17:36 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Hehe, had "him" in mijn kop zitten.
Op level drie wel dacht ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:10 schreef Cliffy het volgende:
Doh, tailor toko in m'n garrison heb ik dus ook niks aan want Hexweave is BoP en met die toko kan je geen bags maken
Nice, maar waar is je reflective shield dmgquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:42 schreef TwyLight het volgende:
3/7hc
best lekkere dps op butcher
https://www.warcraftlogs.(...)hk/#type=damage-done
(Blupr ben ik)
Goede vraag, heb er eigenlijk niet echt aan gedacht. Op imperator gebruik ik het wel veel als de boss halo gebruikt (of nova of whatever).quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nice, maar waar is je reflective shield dmg![]()
Bij mij deed dat 6,2% van Total dmg.
Op welk ilvl is dat? En dat van de rest van de raid ongeveer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:42 schreef TwyLight het volgende:
3/7hc
best lekkere dps op butcher
https://www.warcraftlogs.(...)hk/#type=damage-done
(Blupr ben ik)
ilvls staan erbij. Hij zit op 648.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Op welk ilvl is dat? En dat van de rest van de raid ongeveer?
Je weet dat je maar 3 crafted items kan dragen? Dus niet die alle 4quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:33 schreef GokuSsj3 het volgende:
Nu kan ik dus dankzij de vele garrisons straks een shoulder, legs, ring en neck maken.
Ja, las het net, dat is dan weer minder. Dank voor de infoquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Je weet dat je maar 3 crafted items kan dragen? Dus niet die alle 4
Oke, bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:43 schreef Sapstengel het volgende:
Zou ik wel doen, maar kan ook in Draenor trouwens, die crates verzamelen. Je levelt daar ook een stuk sneller omdat het minder ver is tussen de digsites, in azeroth moet je soms echt te ver vliegen.
In Nagrand? Heb daar die talbuk genomen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:06 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Heb jij die Battletank?
Hij bedoelt waarschijnlijk de Ultramarine Qiraji Battle Tankquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Nagrand? Heb daar die talbuk genomen.
Die jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk de Ultramarine Qiraji Battle Tank
Dat wist ik helemaal niet! Ik heb ook maar 1 crafted item, maar had geen flauw idee dat dit een regel was.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
Je weet dat je maar 3 crafted items kan dragen? Dus niet die alle 4
Dit was onze log van gisteren. Onze Spriest doet het een stuk slechter met zijn 16k en 652 ilvl. Maar hij is de raidleader en ben je ook met andere zaken bezig dan alleen dpsen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:18 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
ilvls staan erbij. Hij zit op 648.
Boomkin ilvl 647 doet ongeveer 20k. Dus op zich is mijn 16k met ilvl 636 dan nog niet eens zo slecht.
aww... wat zielig voor jequote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Shaman Ghostwolf glyph of speed generfedwerkt nu niet meer binnen.
Kut Blizzard.
Blijkbaar zo druk met raid leaden dat hij compleet vergeet dat hij ook nog 2 dots heeftquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:45 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Dit was onze log van gisteren. Onze Spriest doet het een stuk slechter met zijn 16k en 652 ilvl. Maar hij is de raidleader en ben je ook met andere zaken bezig dan alleen dpsen.
De best gegearde speler op Frostmane was gisteren een GMquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef TwyLight het volgende:
Als ik trouwens zie wat voor gear die gast nu heeft op z'n priest gok ik dat hij ook lekker alle gear naar zichzelf bedeeld. 7 heroic items, 660 itemlevel nu
Die raid die ik eerder linkte zat trouwens ook iemand van Immersion bijquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De best gegearde speler op Frostmane was gisteren een GMEen healer!
![]()
![]()
Dat valt wel mee. We gebruiken EPGP. Maar omdat we vaak 25+ speler bij ons hebben dropt er veel gear. En eerst zijn de raiders aan de beurt omdat we dat zo hebben afgesproken. En we hadden niet zoveel raiders met cloth (Tiro, Pyra en Heffe).quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef TwyLight het volgende:
Als ik trouwens zie wat voor gear die gast nu heeft op z'n priest gok ik dat hij ook lekker alle gear naar zichzelf bedeeld. 7 heroic items, 660 itemlevel nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |