SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New mapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New FeaturesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hebben ze niet meer de standaard woensdag maintenance? Of heb ik het bericht over geslagen?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Net een 615 mission failed waar ik 90% had. Ik ben benieuwd naar het resultaat van Sapstengel's missie."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Ik heb mijn paladin main, en wilde ook weer aan een alt werken.
Ik had nog een Shaman, Death Knight, Druid en Mage staan, maar dat kon mij helemaal niet meer boeien. Daarnaast heb ik geen zin om alle spells weer uit te gaan zoeken van wat er allemaal veranderd is in die paar jaarDus maar even wat nieuws geprobeerd een Priest gekocht. Heerlijk zeg, gelijk level 90. Dat is die paar dagen aan 'played' dubbel en dwars waard.
Even gespeeld totdat de garrison was neergezet, nu kan ik lekker rustig aan doen en eens per week even die garrison doos leegscheppen![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 07:32 schreef Omega het volgende:
Net een 615 mission failed waar ik 90% had. Ik ben benieuwd naar het resultaat van Sapstengel's missie.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij was niet gefaald, maar er zat een cloak in die ik al had![]()
Gister met vriendlief mee geweest op raid. Gelijk in het diepe, Ko'Ragh, heb de rest van de raid nog niet eens gezien(!). Mijn gear was duidelijk nog te baggerHeb ook een week gemist omdat hij hier in NL was met mij. Maar wel een achievement en een 655 neck!
![]()
Vandaag maar ff fury uitvogelen om dat vanavond qua dps uit te testen!![]()
Ik dacht gisteren, laat ik dat MC maar eens proberen. Maar ik denk dat ik te laat ben. Was één groep die rond 20 man uit elkaar viel (en sowieso geen tanks had)![]()
![]()
LFR is een jokemaar goed, wel 1 item waar ik toch iets mee kon.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Priest wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
Priest lol. Denk dat ik voor de pally ga. Kan je nog bubble+hs?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Trouwens, ik zie dat de uitbreiding bij Mediamarkt ¤ 35 is en in de Blizz store ¤ 45kenker
de mediamarkt is 30 min rijden vanaf hierDeathlift or Die.![]()
Volgens mij wel weer met een rune.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Priest lol. Denk dat ik voor de pally ga. Kan je nog bubble+hs?
EDIT: Glyph dus (waarom zeg ik rune)
In hoeverre een joke? Bij elkaar geraapt zooitje of walk in de park ook al speel je met 24 bosapen?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:12 schreef Isabeau het volgende:
LFR is een jokemaar goed, wel 1 item waar ik toch iets mee kon.
![]()
Met glyphs kan dat jaquote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Priest lol. Denk dat ik voor de pally ga. Kan je nog bubble+hs?![]()
Hoe lang heb je precies al niet meer gespeeld?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Heb de vorige uitbreiding een maandje gespeeld, maar het kon me niet echt meer boeien. WotLK en daarvoor heb ik wel redelijk veel gespeeld, maar eigenlijk was ik vooral een vanilla spelerquote:Op woensdag 10 december 2014 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Hoe lang heb je precies al niet meer gespeeld?
Deathlift or Die.![]()
Echt veel vanilla/tbc spelers die nu terugkomen valt me op, in m'n guild ook best wat en aantal vrienden van me zijn ook weer begonnen. Die panda's waren echt gaar blijkbaar, veel mensen zijn toen afgehaakt.![]()
Oke, maar pally dus?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Echt veel vanilla/tbc spelers die nu terugkomen valt me op, in m'n guild ook best wat en aantal vrienden van me zijn ook weer begonnen. Die panda's waren echt gaar blijkbaar, veel mensen zijn toen afgehaakt.Deathlift or Die.![]()
Nah, veel al in cataclysm wat de nagel in de doodskist voor veel 25man guilds was.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Echt veel vanilla/tbc spelers die nu terugkomen valt me op, in m'n guild ook best wat en aantal vrienden van me zijn ook weer begonnen. Die panda's waren echt gaar blijkbaar, veel mensen zijn toen afgehaakt.![]()
Paladin is op dit moment wel sterk geloof ik, sowieso ook leuk om te spelen voor de variatie. Denk dat ik ook die van mij ga levellen voor holy.quote:![]()
Absoluut dat laatste.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:36 schreef Cornelis83 het volgende:
In hoeverre een joke? Bij elkaar geraapt zooitje of walk in de park ook al speel je met 24 bosapen?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Nou dat. Een soort 'Tour de Highmaul' zodat je ook even binnen mag wandelen, naar wat bosses mag kijken en eventueel souvenirs met ilvl 640 mee mag nemen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand hier in trade zei al "it's just like a training dummy but these die""Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik doe redelijk wat dmg als tankwarrior en een maat van me heerscht de pan uit op z'n fury warrior, dus jaquote:Op woensdag 10 december 2014 16:36 schreef Ethanolic het volgende:
Zijn warriors nog een beetje te spelen?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat haten op priest? Meest Awesome class in de game zeker weten.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Priest lol. Denk dat ik voor de pally ga. Kan je nog bubble+hs?![]()
Ik heb een 71 priest waar ik al jaren niks meer mee doequote:Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat haten op priest? Meest Awesome class in de game zeker weten.
Ik een level 45 priest, kom er gewoon niet verder mee iddquote:Op woensdag 10 december 2014 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een 71 priest waar ik al jaren niks meer mee doe![]()
![]()
Ah aangezien ik geen zin heb in avondlange wipefests etc klinkt dat prima voor mijquote:Op woensdag 10 december 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou dat. Een soort 'Tour de Highmaul' zodat je ook even binnen mag wandelen, naar wat bosses mag kijken en eventueel souvenirs met ilvl 640 mee mag nemen.![]()
![]()
Iedereen heeft zo z'n afwijkingenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een 71 priest waar ik al jaren niks meer mee doe
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Oke, dit is best wel zielig hoe makkelijk dit is. LFR in MoP was nog enigzins lastig genoeg om af en toe te whipen. Vooral die boss die al dat paarse meuk op de grond deed (eerste boss van wing 3 van die troll raid) maar dit is gewoon lachwekkend.quote:
Wel 3/3 upgrades gekregen waaronder een warforged gloves
[ Bericht 0% gewijzigd door Cornelis83 op 10-12-2014 21:58:57 ]![]()
Eens. Was op cata voor FL patch top dps trouwens.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat haten op priest? Meest Awesome class in de game zeker weten.![]()
![]()
ik stoik stond steeds express in posion en fire, nooit onder 50% geweest zonder healingquote:Op woensdag 10 december 2014 16:36 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Volgens mij wel weer met een rune.
EDIT: Glyph dus (waarom zeg ik rune)
[..]
In hoeverre een joke? Bij elkaar geraapt zooitje of walk in de park ook al speel je met 24 bosapen?![]()
![]()
Mijn theorie is dan ook dat als iedereen in 'the fire' gaat staan en alleen met wapens de boss aanvalt hij ook omvalt voor je wiped.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:12 schreef Syphixx het volgende:
ik sto
ik stond steeds express in posion en fire, nooit onder 50% geweest zonder healing"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik hoop echt dat er volgende week een hotfix komt die die bosses buffed/stuk lastiger maakt. Want dit is om te huilen zo makkelijk.![]()
![]()
Alsjeblieft niet. Dit is precies prima voor LFR. Doet nu precies wat het moet doen. De raid zien voor mensen die niet snappen hoe het spel werkt. Voor moeilijkere dingen ga je maar normal doenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:17 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik hoop echt dat er volgende week een hotfix komt die die bosses buffed/stuk lastiger maakt. Want dit is om te huilen zo makkelijk.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!![]()
Het is wel iets té makkelijk nu hoor. Je hoeft er alleen maar te staan. Niet eens een klein beetje tactiek meer nodig!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:07 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Dit is precies prima voor LFR. Doet nu precies wat het moet doen. De raid zien voor mensen die niet snappen hoe het spel werkt. Voor moeilijkere dingen ga je maar normal doenNiet echt een leuke manier om te leren hoe het "spel werkt".
![]()
Het is ook niet om te leren hoe het spel werkt. LFR is voor mensen die normal dungeons doen en dan LFR in gaan. Niet voor het gros van de mensen hier op dit forum die heroic dungeons doen en makkelijk echt kunnen raiden.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!![]()
Ik heb LFR gedaan tijdens toen Dragon Soul de huidige raid was en daar ging het wel eens mis bij sommige bosses omdat je een beetje tactics moest doen. Ik heb LFR gedaan in de 6 raids van MoP en dat was qua moeilijkheid voor LFR precies goed. 1 of hooguit 2 whipes op een aantal bosses maar meer ook niet. En per whipe kreeg je weer een stack van die stats buffs erbij, dat dan ook nog hielp.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:12 schreef Sjiznit het volgende:
Het is ook niet om te leren hoe het spel werkt. LFR is voor mensen die normal dungeons doen en dan LFR in gaan. Niet voor het gros van de mensen hier op dit forum die heroic dungeons doen en makkelijk echt kunnen raiden.
In Highmaul moet je je letterlijk kapot gaan schamen als je diezelfde stack krijgt, zo makkelijk is het. Draenor normal dungeons zijn zo'n beetje mythic dungeons qua moeilijkheid als je het vergelijkt met Highmaul LFR.
Ik snap je punt hoor, LFR moet niet te moeilijk zijn en voor iedereen toegankelijk zijn. Maar je kan Highmaul door 25 simpele bots laten doen en die zullen het nog met 2 vingers in de neus halen. Dit is qua moeilijkheid echt het uiterste van makkelijk en dat kan nu ook niet de bedoeling zijn. Of wel? Je wilt toch nog wel een beetje uitdaging?
[ Bericht 0% gewijzigd door Cornelis83 op 10-12-2014 21:59:25 ]![]()
Mee eens ja, dit is echt te makkelijk. Zelfs een 5m heroic is moeilijkerje hoeft natuurlijk niet uren te wipen op LFR, maar ik was nu in letterlijk 20 minuten klaar, dat is ook weer een beetje extreem.
![]()
Je bedoelt dat een 5 man normal moeilijker isquote:Op woensdag 10 december 2014 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
Mee eens ja, dit is echt te makkelijk. Zelfs een 5m heroic is moeilijkerje hoeft natuurlijk niet uren te wipen op LFR, maar ik was nu in letterlijk 20 minuten klaar, dat is ook weer een beetje extreem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ze zouden er een achievement voor moeten maken : "Try to wipe now guys! Muwhaahaaa"quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een 5 man normal moeilijker is![]()
Die achievement zou dan zogenaamd bugged zijn omdat het niet te doen is om te whipen in LFR. Laat staan dat iemand dood gaat. Ja, als je de tanks niet healt misschien, maar die zouden het met de zelfhealing (mits aanwezig) zichzelf nog in leven kunnen houden.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ze zouden er een achievement voor moeten maken : "Try to wipe now guys! Muwhaahaaa"![]()
Gister mijn ilvl 655 neck, vanochtend crystals ingezet voor ilvl 645 cloak. En zojuist Ilvl 655 ring, Ilvl 655 hands![]()
HEEEEEL misschien legs of trinket bij de volgende
Edit: nee dus
[ Bericht 2% gewijzigd door Bienelientjee op 10-12-2014 22:56:21 ]![]()
Ik was sinds vanilla al fury, maar ik had dan ook wel altijd zieke gear. Is het nu nog dat fury met slechte gear waardeloos is?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe redelijk wat dmg als tankwarrior en een maat van me heerscht de pan uit op z'n fury warrior, dus jaDeathlift or Die.![]()
Weet iemand hoe ik kan vanuit stormshield naar shadowmoon valley kan komen zonder garrison HS en geen FP.?Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Hoe kan je nou geen FP hebben? Of ben je Horde ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:17 schreef pl4kkie het volgende:
Weet iemand hoe ik kan vanuit stormshield naar shadowmoon valley kan komen zonder garrison HS en geen FP.?![]()
Als je Horde bent kan je niet naar SMV zonder FP, net als dat Alliance niet naar Frostfire kan zonder daar eerst een keer heen geweest te zijn op je mount om een FP te ontdekken![]()
Ik heb de quest om je garrison hs te krijgen nog niet ingeleverd, ook nog niet met de fp gepraat, dat hoeft geloof ik geeneens in je garrison. Dus ik dacht ik kan toch wel terug naar mn garrison dat ik naar sw ging. Toen ik terug wou gaan en door de portal ging kwam ik in stormshield uit.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen FP hebben? Of ben je Horde ofzo?
Ben er al achter gekomen dat je naar smv kan lopen over het water, thank god dk's voor path of frost
Edit: blijkbaar moest ik wel met de fp master praten om hem te ontdekken
[ Bericht 5% gewijzigd door pl4kkie op 11-12-2014 00:44:27 ]Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Mwhehe, heb net een lvl 71 warrior gerevived (deleted char teruggehaald). Hij had geen weapons, geen armor en geen spec. Ik heb er een fury van gemaakt omdat ik al een tank heb en arms volgens mij nog steeds kut is en loop ik een random verzameling gear rondEen cloth +int +stam hoodie uit Nexus omdat stamina, +agi en +stam 2handers omdat dps en zelfs +spirit +stam pants omdat, jawel, stam
Het leuke is dat ik niet eens echt veel minder dps dan de warlock deed in UK en Nexus![]()
Ik moet wel zeggen dat ik Thunderclap enorm mis, dat is toch m'n standaardactie als warrior: charge, hit, thunderclap, rest.
Overigens was ik net in een normal dungeon met een lvl 94 arms warrior die er gewoon 16k dps uit duwde op de boss. Zo slecht is arms dus volgens mij nietAlthans, niet op dat level.
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Hmm, dan zullen ze de boel vast al gepatched hebben, want toen WoD live ging sloeg Arms geen deuk in een pak boter.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Volgens alle dps sims zijn ze niet slecht, toch zie je er niet heel veel in de top dps lijsten staan.quote:Op donderdag 11 december 2014 02:45 schreef Cliffy het volgende:
Is ele shaman later een beetje viable? Op lowbie level is het namelijk dramatischIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Op MMO chmapion staat een nieuwe lijst met Free char migration.Ze willen wel erg graag mensen naar Emeriss en Xavius en in iets mindere mate Bladefist en Drak'thul hebben. Zouden er veel mensen zijn die die transfer zouden maken? Op Frostmane bijv. is er momenteel nooit meer een queue of lag dus waarom zou je een goede server verlaten voor en inruilen voor een verlaten server?quote:PvP Realms
Dentarg -> Bladefist, Drak'thul
Frostmane -> Emeriss, Xavius
Kazzak -> Bladefist, Drak'thul
Outland -> Emeriss, Xavius
Ragnaros -> Bladefist, Drak'thul
Ravencrest -> Emeriss, Xavius
Stormscale -> Emeriss, Xavius
Sylvanas -> Emeriss, Xavius
Tarren Mill -> Bladefist, Drak'thul
Twisting Nether -> Emeriss, Xavius![]()
Ben ik de enige die een hekel heeft aan The Oculus? Ik leave stiekem ook altijd![]()
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.![]()
Ik zou niet weten waarom je Frostmane zou willen verlaten. Tenzij je horde bentquote:Op donderdag 11 december 2014 09:46 schreef Cornelis83 het volgende:
Op MMO chmapion staat een nieuwe lijst met Free char migration.
Ze willen wel erg graag mensen naar Emeriss en Xavius en in iets mindere mate Bladefist en Drak'thul hebben. Zouden er veel mensen zijn die die transfer zouden maken? Op Frostmane bijv. is er momenteel nooit meer een queue of lag dus waarom zou je een goede server verlaten voor en inruilen voor een verlaten server?
Ik heb hier bij mijn ouders op visite een oude pc en dacht: missions checken, zou wel handig zijn! Dus ik probeer systemsrequirementslab te draaien ('can I run it?'), maar dat kan ik al niet runnenLaat maar.
Welke horde?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je Frostmane zou willen verlaten. Tenzij je horde bent![]()
![]()
Had er nooit een hekel aan, en je kon een blue-drake winnen via dungeonfinder vroegerquote:Op donderdag 11 december 2014 10:00 schreef Roma-Totti het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan The Oculus? Ik leave stiekem ook altijd![]()
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Die heb ik toen gewonnen als naabje, was mijn eerste draak, tijdens een van mijn eerste HC's toen, ik had hem nog eerder dan de Bronze drake XD Kwam er later pas achter hoe "zeldzaam" ie wasquote:Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Had er nooit een hekel aan, en je kon een blue-drake winnen via dungeonfinder vroeger
Net toen je dacht dat je veilig was..![]()
Ze zijn ook verre van slecht. Ik haal er in met ilvl 518 al rond de 20k uit. Dat is meer dan mijn destro warlock. Je moet er alleen mee overweg kunnenquote:Op donderdag 11 december 2014 02:38 schreef Pinkdwarf het volgende:
Overigens was ik net in een normal dungeon met een lvl 94 arms warrior die er gewoon 16k dps uit duwde op de boss. Zo slecht is arms dus volgens mij nietAlthans, niet op dat level.
Dat is bij alle classes zo.
![]()
Normaal kiezen ze inderdaad hele lege servers, maar in dit geval valt het mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:46 schreef Cornelis83 het volgende:
Op MMO chmapion staat een nieuwe lijst met Free char migration.
[..]
Ze willen wel erg graag mensen naar Emeriss en Xavius en in iets mindere mate Bladefist en Drak'thul hebben. Zouden er veel mensen zijn die die transfer zouden maken? Op Frostmane bijv. is er momenteel nooit meer een queue of lag dus waarom zou je een goede server verlaten voor en inruilen voor een verlaten server?
https://realmpop.com/eu.html![]()
Klinkt als cheatsquote:Op donderdag 11 december 2014 12:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze zijn ook verre van slecht. Ik haal er in met ilvl 518 al rond de 20k uit. Dat is meer dan mijn destro warlock. Je moet er alleen mee overweg kunnenDat is bij alle classes zo.
![]()
![]()
Je kan er toch nog steeds een mount winnen ?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Had er nooit een hekel aan, en je kon een blue-drake winnen via dungeonfinder vroegerLife isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.![]()
Iemand nog tips voor Garrison? Heb een storehouse geplaatst maar volgens mij ga ik daar vrij weinig aan hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:07 schreef Roma-Totti het volgende:
Je kan er toch nog steeds een mount winnen ?5% kans of zo?
Oculus, de dungeon waar ik altijd de voorlaatste quest vergeet in te leveren en de laatste vergeet te pakkenZelfde met Escape from Durnholde, ik vergeet altijd die "zet de vijf gebouwen in de fik"-quest bij Thrall in te leveren
Nu een tweede en dualwielden?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:17 schreef Ratsnest89 het volgende:
Tering eindelijk, heb Sulfuras the Extinguished Hand op mijn fury warrior![]()
![]()
Hij bestaat nog wel, vroeger kon dat alleen via de dungeon finder.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:07 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Je kan er toch nog steeds een mount winnen ?
Weet niet of dat inmiddels aangepast is.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Volgens mij zitten alle rare mounts nu in die satchels, of iig een heleboel wel. De blue drake kon je overigens altijd ook krijgen via 10 man Malygos, als ik het goed heb.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Hij bestaat nog wel, vroeger kon dat alleen via de dungeon finder.
Weet niet of dat inmiddels aangepast is.![]()
Oh ja, daar heb ik die vandaan!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:49 schreef Lhyanna het volgende:
Volgens mij zitten alle rare mounts nu in die satchels, of iig een heleboel wel. De blue drake kon je overigens altijd ook krijgen via 10 man Malygos, als ik het goed heb."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |