SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen meid. Embrace your curves!quote:
Huis, sportschool, en Mac liggen nog geen kilometer bij elkaar vandaan. En ik heb dus wel m'n rijbewijs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
De Mac is echt maar 400 m van mijn werk of zo. Gelukkig ben ik vaak te moe om die 400 m om te fietsen.![]()
Ik vrees voor de dag dat ik mijn rijbewijs haal.
Ik had voordat ik ging trainen al gekeken wat ik nog mocht hebben. Werd uiteindelijk een Big Tasty en een cheeseburger.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
crossed my mind, echt zat in de auto "..zal ik doen of niet, zal ik doen of niet, denk aan je macros. denk aan je macros.."
Wat had hij eigenlijk moeten doen dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hij wilde uit de friendzone geloof ik.
Ik heb vandaag spaghetti met room en kip gegetenquote:
Ik las om de een of anderen 'besneden' ipv 'beneden'.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil yoghurtsoep eten, maar papa is beneden en dan zeurt hij weer over mijn gewicht.
ohaaaaaaquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag spaghetti met room en kip gegeten![]()
Maar ik zit denk weer in stressmode, want eet weer veel ineens
Om 9.00 uur lahmacun gegeten, om 10 nog een klein stukje, om 16.30 lavas me humus en om 18.00 uur bord spaghetti en daarna 4 haribo snoepjes.
Is dit veel eigenlijk?
Ik verklein Gods woord niet. Het betalen van een maaltijd voor je vriend/vriendin zou je als een gift moeten zien, niet als een lening. Het laatste is waar wij het over hebben. Het probleem met jou is dus dat jij niet aan die 'gifts' doet, maar alles als een lening ziet en je normen en waarden vervolgens met Islamitische theologie probeert goed te praten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mensen die Gods woorden verkleinen
Mission impossible.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hij wilde uit de friendzone geloof ik.
hoezo nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt?ik wil ook echte lessen gaan volgen maar heb nog geen leuke/goeie gevonden
Ik heb liever dit meetquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
Yogameet 2015, wie durft te organiseren ?
Echt hè.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vrouwen tegenwoordig. Wij zijn meer dan alleen vlees
autist hierquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo niet
en echt al zeker anderhalf jaar
Denken dat mensen uit dit topic elkaar meetenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
sorry deuce maar met zulke foto's vraag je erom om als een stuk vlees behandeld te wordenquote:
maar jij bent sowieso baas de laatste twee jaarquote:
Wel veel hamur işi. Zou daarmee minderen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Om 9.00 uur lahmacun gegeten, om 10 nog een klein stukje, om 16.30 lavas me humus en om 18.00 uur bord spaghetti en daarna 4 haribo snoepjes.
Is dit veel eigenlijk?
Dunnow. Ik weet niet hoe groot de porties zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is dit veel eigenlijk?
Nee, ik had het letterlijk over een meisje die 15 centen van me had geleend en niet meer over een gift.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef Landysh het volgende:
betalen van een maaltijd voor je vriend/vriendin zou je als een gift moeten zien, niet als een lening. Het laatste is waar wij het over hebben. Het probleem met jou is dus dat jij niet aan die 'gifts' doet, maar alles als een lening ziet en je normen en waarden vervolgens met Islamitische theologie probeert goed te praten.
Droom lekker verderquote:Je bent gierig.
Oke.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik had het letterlijk over een meisje die 15 centen van me had geleend en niet meer over een gift.
[..]
Droom lekker verder
Zo romantisch.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde gewoon een yogales samen volgen toch xx
I met Beachquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Denken dat mensen uit dit topic elkaar meeten
Plzquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry deuce maar met zulke foto's vraag je erom om als een stuk vlees behandeld te worden
[..]
maar jij bent sowieso baas de laatste twee jaar
Eet ik nooit, maar het lag in huis en ja dan eet je hetquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel veel hamur işi. Zou daarmee minderen.
Lahmacun was een halve pide zeg maar. Dat andere stukje was trouwens een pizzaroll nog, klein.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dunnow. Ik weet niet hoe groot de porties zijn.
Ik heb gegeten twee volkoren wraps met kofte, twee pakjes sultana hartig, een grote bord muesli met yoghurt en net tursu en een mandarijn.
Ik ben tevreden.
Ga je me verslinden?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry deuce maar met zulke foto's vraag je erom om als een stuk vlees behandeld te worden
Haaay ağzina.. tel je hoeveel snoepjes je eetquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is dit veel eigenlijk?
Ik had er graag meer gegeten, maar het werd uit mijn handen getrokken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haaay ağzina.. tel je hoeveel snoepjes je eet
Ik zou wel komen hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
kom samen doen danquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt?ik wil ook echte lessen gaan volgen maar heb nog geen leuke/goeie gevonden
Helemaal niks. Hij is mijn type niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat had hij eigenlijk moeten doen dan?
pfff...ik kom in mijn standaard uitrusting dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
hij is mijn type nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Helemaal niks. Hij is mijn type niet.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Zie ik daar "jok" staan? Ik ga maar geen flauwe grap maken.
Ik kreeg veel van dit soort opmerkingen naar mijn hoofd in mijn pubertijd. Toen ik 15/16 was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
Wow mensen die eten uit je handen trekken in het kader van: je eet te veel.
Mensen die zeggen, ohaaaaaaaaaa yine mi aciktin.
Zij had hem op z'n minst moeten doorverwijzen naar een van d'r vriendinnen hè?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
hij is mijn type niet
eee?
napsin ölsün mu
Ik zou je noodles geven, Trojan xl condoom, sleutel en route naar mn huis in Hema tasje aan je geven en weglopen zonder oogcontactquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Noodles.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou je noodles geven, Trojan xl condoom, sleutel en route naar mn huis in Hema tasje aan je geven en weglopen zonder oogcontact
Ik stoor mij daar zo erg aan, he. Maar ik kreeg deze opmerkingen ook toen ik gewoon echt een goed figuur had. Toen werd ik ook al dik genoemdquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kreeg veel van dit soort opmerkingen naar mijn hoofd in mijn pubertijd. Toen ik 15/16 was.
Auw voor hemquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Toevallig vlak nadat de eierstokken zijn gaan rammelen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:46 schreef Weissman het volgende:
Sowieso hoeveel vrouwen ik wel niet heb zien samenwonen/trouwen met iemand die ''hun type niet'' was![]()
Vertel paar anekdotes.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:46 schreef Weissman het volgende:
Sowieso hoeveel vrouwen ik wel niet heb zien samenwonen/trouwen met iemand die ''hun type niet'' was![]()
Ik had vandaag voor het eerst yumyum. Zeg aub niet dat je vol kan worden van 1 pakje...quote:
Dat is wel raar ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik stoor mij daar zo erg aan, he. Maar ik kreeg deze opmerkingen ook toen ik gewoon echt een goed figuur had. Toen werd ik ook al dik genoemdNu zeggen ze, oooh je was toen zooooooo mooi dun.
Twee pakjes. Of een zo'n bekertje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had vandaag voor het eerst yumyum. Zeg aub niet dat je vol kan worden van 1 pakje...
Trouwambtenaar gespotquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:46 schreef Weissman het volgende:
Sowieso hoeveel vrouwen ik wel niet heb zien trouwen
vraag ervaringsdeskundigen hoe ik benquote:
haha kom naar amsterdamquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
kom samen doen dankan je ook gelijk met mij trainen.
Bedoel je zo 1?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Twee pakjes. Of een zo'n bekertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bedoelde ik ja sorry. Is echt klein
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Echt he, ik word dan zo boos he. Elke keer hetzelfde gekut, OMG STIMO WAT BEN JE DIK GEWORDEN.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja.
Ik ging soms weleens naar die Turkse feesten ('mattine'), vervolgens komen bekende mij even vertellen dat het toch echt tijd wordt om af te vallen en dat het echt niet kan zo. Way to ruin my night, bitches. En ik was toen echt 15/16.
Liever niet, iedereen heeft wel zulke voorbeelden denk ik. Geen zin om persoonlijk aangevallen te worden hierquote:
kijk deze man een #sylvesterrr pullen danquote:
ok..betaal je mijn mac?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vraag ervaringsdeskundigen hoe ik ben
[..]
haha kom naar amsterdam
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)en-article-1.2037261
My nigga
[..]
Bedoel je zo 1?Ik zit niet vol met een zo'n beker, maar twee is net te veel en ik vind het zonde om voor een paar hapjes zo'n hele beker te gebruiken. Dus meestal eet ik een zo'n beker en erbij nog iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bedoelde ik ja sorry. Is echt klein
Btw, die noodles in die cup smaken anders dan die in het pakje.
Sorry, maar ik voel me graag speciaal, en bij jou voel ik me de zoveelste in een rijtje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vraag ervaringsdeskundigen hoe ik ben
[..]
haha kom naar amsterdam
Die mensen horen zoiets niet te zeggen idd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
Echt he, ik word dan zo boos he. Elke keer hetzelfde gekut, OMG STIMO WAT BEN JE DIK GEWORDEN.
Ik kan mij daar zo aan ergeren. Jav kardesim, sana ne? Bogaz benim bogazim degilmi?
Sws, ik krijg ze er niet af. Geen idee hoe dat te doen. Het stopt gewoon na 3 kilo kwijt te zijn. Ik snap niet dat ik die stoppen met roken kilo's niet kwijt raak.
Kahbe dunya.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:51 schreef Weissman het volgende:
kijk deze man een #sylvesterrr pullen dan
Nee. We hebben al geen contact meer. Ik wil hem geen vals hoop geven. Erg jammer, want kon altijd wel lachen met hem.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
hij is mijn type niet
eee?
napsin ölsün mu
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou je noodles geven, Trojan xl condoom, sleutel en route naar mn huis in Hema tasje aan je geven en weglopen zonder oogcontact
Klinkt als jouw typequote:Op dinsdag 9 december 2014 23:53 schreef Unlabeled het volgende:
. We hebben al geen contact meer. Ik wil hem geen vals hoop geven. Erg jammer, want kon altijd wel lachen met hem.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)en-article-1.2037261
My nigga
[..]
Bedoel je zo 1?Zelf er ook nog kipreepjes doorheen doen is helemaal lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bedoelde ik ja sorry. Is echt klein![]()
I know that feel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt he, ik word dan zo boos he. Elke keer hetzelfde gekut, OMG STIMO WAT BEN JE DIK GEWORDEN.
Ik kan mij daar zo aan ergeren. Jav kardesim, sana ne? Bogaz benim bogazim degilmi?
Sws, ik krijg ze er niet af. Geen idee hoe dat te doen. Het stopt gewoon na 3 kilo kwijt te zijn. Ik snap niet dat ik die stoppen met roken kilo's niet kwijt raak.
Kahbe dunya.
Hmm. Ik had vandaag gewoon 2 op. Kip en Garnaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zit niet vol met een zo'n beker, maar twee is net te veel en ik vind het zonde om voor een paar hapjes zo'n hele beker te gebruiken. Dus meestal eet ik een zo'n beker en erbij nog iets.
Btw, die noodles in die cup smaken anders dan die in het pakje.
Je bedoelt ik en zarGon?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Ik had vandaag gewoon 2 op. Kip en Garnaal.
Ik vond het niet echt speciaal. Jij en TM maakten het groot voor niets
Heb je al 's gewoon calorieën geteld? Nauwkeurig uiteraard, niet geschat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kahbe dunya.
Ik heb nooit Yum Yum Noodles op.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe t moet. Serieus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die mensen horen zoiets niet te zeggen idd.
Maar als ik een euro kreeg voor elke persoon die zei ''napsam etsem, zayiflamiyorum, kilo veremiyorum'' zou ik nu heel veel euroknallers kunnen kopen. Elke dag 3, voor de komende 17 jaar ofzo.
Is uiteindelijk bullshit.
Zoek het recept dat ik (eer)gisteren heb gepost.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawelquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je al 's gewoon calorieën geteld? Nauwkeurig uiteraard, niet geschat.
alleen medium voordeelmenuquote:
jammer je leek me wel een aardige jongen om te meeten mrja ga je zo over mij denken en oordelen...quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik voel me graag speciaal, en bij jou voel ik me de zoveelste in een rijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |