Oh die post is mij ontgaan. Met aanvallende reacties weet je dondersgoed welke reacties ik bedoel, een paar van jou afkomstig zelfs..quote:Op woensdag 10 december 2014 13:41 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze ook niet hoor
[..]

oh, ik spiegelde je alleen maar hoor, wees gerust.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:41 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Dan vsrschillen wij niet van mening. Dus vanwaar reageer je zo aanvallend?

Dan laat ik die persoon in waarde, waarom denk je nu? Ik word er niet beter van. Ik krijg er niets uit. Nou simpelweg omdat ik niets opschiet met het haten van die persoon. Probeer dat maar eens schiet je veel meer op. Ik drink niet, ik rook niet, doe geen drugs of van die andere fratsen. Omdat ik zelf de meer waarde er niet van inzie en mijn grijze massa wil behouden zoals het is, moet ik nu om die reden mensen gaan haten die daar niet voor kiezen? Om die zelfde redenen kunnen mensen mij ook haten, omdat ik niet zoals hen ben.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:36 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Ik doe niet denigrerend.
Oke een dilemma voor jou:
iemand wilt afkijken, maar je weet dat die geen vlut uitvoert (opzettelijk) en lekker aan het genieten is terwijl jij hard werkt. Wat doe je? Laten afkijken of niet? Medelijden of niet?
Mijn antwoord: beide niet.

Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 10 december 2014 13:43 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Oh die post is mij ontgaan. Met aanvallende reacties weet je dondersgoed welke reacties ik bedoel, een paar van jou afkomstig zelfs..

Nee.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Serieuze vraag, heb je toevallig asperger/autisme?

haha, jij gaat nooit echte liefde kennen met je 0 matches op tinder. jij gaat liever met gebruikte golddiggers toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:43 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Oh die post is mij ontgaan. Met aanvallende reacties weet je dondersgoed welke reacties ik bedoel, een paar van jou afkomstig zelfs..

Dat is niet een antwoord op de vraag. Laat je hem afkijken en heb je medelijden als die het niet haalt? Want dit is ongeveer basaal de essentie van mijn gedachtegang.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:43 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dan laat ik die persoon in waarde, waarom denk je nu? Ik word er niet beter van. Ik krijg er niets uit. Nou simpelweg omdat ik niets opschiet met het haten van die persoon. Probeer dat maar eens schiet je veel meer op. Ik drink niet, ik rook niet, doe geen drugs of van die andere fratsen. Omdat ik zelf de meer waarde er niet van inzie en mijn grijze massa wil behouden zoals het is, moet ik nu om die reden mensen gaan haten die daar niet voor kiezen? Om die zelfde redenen kunnen mensen mij ook haten, omdat ik niet zoals hen ben.

Ik richt niet op andermans onkunde. Ik geloof in hard werken en in het feit dat er geen snelkoppelingen zijn naar rijkdom (the dutch dream).quote:Op woensdag 10 december 2014 13:43 schreef Re het volgende:
[..]
oh, ik spiegelde je alleen maar hoor, wees gerust.
ik zou me lekker op je eigen kunde richten ipv op iemands anders onkunde....

Dit is geen troll.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:43 schreef bombmannl het volgende:
Als dit geen trol is. Serieus ga naar de psychiater

Ik heb het dan niet goed gelezen. Ik hoef hem niet te helpen, dat ligt simpelweg aan jou. Ik zou dat normaal gesproken niet doen. Wellicht bij een goede vriend als het niet zoveel uitmaakt, maar als hij of zij daardoor uiteindelijk niet goed wordt opgeleid, dan niet nee, maar goed ik zie de relevantie van afkijken en jouw probleem niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:45 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Dat is niet een antwoord op de vraag. Laat je hem afkijken en heb je medelijden als die het niet haalt? Want dit is ongeveer basaal de essentie van mijn gedachtegang.

Ik doe mijn best hier hoor, maar probeer eens naast je schoenen te lopen, dan zie je waar zij het over hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Oke.. kan een mod eventueel aanhaken? Want dit topic gaat nergens over zo. Eventueel opnieuw starten met dit topic? Er heerst behoorlijk wat miscommunicatie tussen mij en de andere fok!ers.

quote:Ik ben altijd heel vredelievend en nooit gemeen.
quote:Mijn basisschooltijd was geweldig, maar had ook zijn vreselijke kanten --> werd door een aantal mensen gepest
quote:Ik daarentegen ben, gelukkig even afkloppen.., succesvol op het wo. Mijn cijfers zijn alweer geweldig en ik lach mij rot met het idee dat zij niet genoeg hebben geïnvesteerd in een intelligent modelstudent, maar in de verkeerde!
"straks succesvol ben" ahahahahahaquote:Het is lachwekkend dat als ik straks succesvol ben dat de 'gold diggers' zometeen contact zullen opzoeken met mij.
quote:. Op één of andere manier geniet ik van de jaloezie die andere hebben op mijn cijfers e.d.
Naast je hoge cijfers heb je geen vrienden, geen vriendin, ben je maagd, slecht met mensen en verwacht jij succesvol te worden puur op basis van hoge cijfers HAHAHAHAHAHA.quote:Ik kan er echt van genieten (van binnen dan) op het moment wanneer ik dan mijn cijfers aankaart of dingen aankaart waar blijkt dat ik intelligent ben, dat mensen dan ook bewonderend/jaloers of een combinatie van beide reageren..
Dat is geen netwerk, knuppel.quote:Heb nu wel een leuk netwerkje opgebouwd. Maar qua band met die mensen is het niet verder dan: studiegenoten

En jij bent nu ook niet beter dan hij is op het moment.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:50 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
"straks succesvol ben" ahahahahaha
Ken genoeg (letterlijk) summa cum laude afgestudeerde studenten die een alfa-hboer als baas hebben. Vooral in de informatica/technische industrie, aangezien dat allemaal contactgestoorde halve autisten zijn.
[..]
[..]
Naast je hoge cijfers heb je geen vrienden, geen vriendin, ben je maagd, slecht met mensen en verwacht jij succesvol te worden puur op basis van hoge cijfers HAHAHAHAHAHA.
[..]
Dat is geen netwerk, knuppel.
Je schrijft echt als een autist en dat ben je volgens mij ook.
"WorldsGreatestOne"

HAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAAAAAAAAAquote:Mijn cijferlijst zat niet vol met 10en, maar menig klasgenoten konden er van kwijlen en zaten stiekem gevuld met afgust (dat merkte ik)

Dat kun je wel vergeten. Zelf de botte, arrogante zak uithangen en vervolgens gaan janken om bijval als je iedereen tegen je in het harnast jaagt?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Oke.. kan een mod eventueel aanhaken? Want dit topic gaat nergens over zo. Eventueel opnieuw starten met dit topic? Er heerst behoorlijk wat miscommunicatie tussen mij en de andere fok!ers.

quote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

Wat interesseert mij het nou. Dan niet. Ik probeer hier nog enigszins serieusheid te behouden. Want zo heb ik er niks aan. Met name wanneer er direct op de man wordt gespeeld. Ik heb zo ook geen behoefte om uberhaupt meer serieus te reageren als er zo aanvallend gereageerd wordt en op de man wordt gespeeld.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:57 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dat kun je wel vergeten. Zelf de botte, arrogante zak uithangen en vervolgens gaan janken om bijval als je iedereen tegen je in het harnast jaagt?

Jij lijkt me nou iemand die zich voor de trein gaat gooien als ie na z'n studie wordt geconfronteerd met een harde realiteit: goede cijfers =/= succesvol (financieel gezien) worden in het leven.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:01 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Wat interesseert mij het nou. Dan niet. Ik probeer hier nog enigszins serieusheid te behouden. Want zo heb ik er niks aan. Met name wanneer er direct op de man wordt gespeeld. Ik heb zo ook geen behoefte om uberhaupt meer serieus te reageren als er zo aanvallend gereageerd wordt en op de man wordt gespeeld.
Een beetje begrip en inlevingsvermogen voor dat ik uberhaupt mijn verhaal doe zou wel op zn plaats zijn.
Dank allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |