abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2014 @ 13:43:01 #176
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_147451652
Ik daarentegen ben, gelukkig even afkloppen.., succesvol op het wo. Mijn cijfers zijn alweer geweldig en ik lach mij rot met het idee dat zij niet genoeg hebben geïnvesteerd in een intelligent modelstudent, maar in de verkeerde! Het is lachwekkend dat als ik straks succesvol ben dat de 'gold diggers' zometeen contact zullen opzoeken met mij. Met gold diggers refereer ik niet naar vrouwen specifiek, maar in het algemeen (mensen die weer contact met mij willen omdat ze ruiken dat ik succes heb --> succesvrienden).

lol

denken dat een WO studie gelijk staat aan succesvol zijn in het leven/bedrijfsleven/de liefde.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_147451654
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:41 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Nee, ik zie ze ook niet hoor :')

[..]

Oh die post is mij ontgaan. Met aanvallende reacties weet je dondersgoed welke reacties ik bedoel, een paar van jou afkomstig zelfs..
pi_147451667
Als dit geen trol is. Serieus ga naar de psychiater
  woensdag 10 december 2014 @ 13:43:34 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147451669
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:41 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Dan vsrschillen wij niet van mening. Dus vanwaar reageer je zo aanvallend?
oh, ik spiegelde je alleen maar hoor, wees gerust.

ik zou me lekker op je eigen kunde richten ipv op iemands anders onkunde....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147451674
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:36 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Ik doe niet denigrerend.

Oke een dilemma voor jou:

iemand wilt afkijken, maar je weet dat die geen vlut uitvoert (opzettelijk) en lekker aan het genieten is terwijl jij hard werkt. Wat doe je? Laten afkijken of niet? Medelijden of niet?

Mijn antwoord: beide niet.
Dan laat ik die persoon in waarde, waarom denk je nu? Ik word er niet beter van. Ik krijg er niets uit. Nou simpelweg omdat ik niets opschiet met het haten van die persoon. Probeer dat maar eens schiet je veel meer op. Ik drink niet, ik rook niet, doe geen drugs of van die andere fratsen. Omdat ik zelf de meer waarde er niet van inzie en mijn grijze massa wil behouden zoals het is, moet ik nu om die reden mensen gaan haten die daar niet voor kiezen? Om die zelfde redenen kunnen mensen mij ook haten, omdat ik niet zoals hen ben.
  woensdag 10 december 2014 @ 13:43:52 #181
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_147451676
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:43 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Oh die post is mij ontgaan. Met aanvallende reacties weet je dondersgoed welke reacties ik bedoel, een paar van jou afkomstig zelfs..
Ik doe mijn best :7
pi_147451685
quote:
7s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Serieuze vraag, heb je toevallig asperger/autisme?
Nee.
  woensdag 10 december 2014 @ 13:44:23 #183
431144 Teydelyk
pi_147451690
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:43 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

haha, jij gaat nooit echte liefde kennen met je 0 matches op tinder. jij gaat liever met gebruikte golddiggers toch?
  woensdag 10 december 2014 @ 13:45:04 #184
431144 Teydelyk
pi_147451712
pi_147451742
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:43 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Dan laat ik die persoon in waarde, waarom denk je nu? Ik word er niet beter van. Ik krijg er niets uit. Nou simpelweg omdat ik niets opschiet met het haten van die persoon. Probeer dat maar eens schiet je veel meer op. Ik drink niet, ik rook niet, doe geen drugs of van die andere fratsen. Omdat ik zelf de meer waarde er niet van inzie en mijn grijze massa wil behouden zoals het is, moet ik nu om die reden mensen gaan haten die daar niet voor kiezen? Om die zelfde redenen kunnen mensen mij ook haten, omdat ik niet zoals hen ben.
Dat is niet een antwoord op de vraag. Laat je hem afkijken en heb je medelijden als die het niet haalt? Want dit is ongeveer basaal de essentie van mijn gedachtegang.
pi_147451780
quote:
3s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:43 schreef Re het volgende:

[..]

oh, ik spiegelde je alleen maar hoor, wees gerust.

ik zou me lekker op je eigen kunde richten ipv op iemands anders onkunde....
Ik richt niet op andermans onkunde. Ik geloof in hard werken en in het feit dat er geen snelkoppelingen zijn naar rijkdom (the dutch dream).
pi_147451790
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:43 schreef bombmannl het volgende:
Als dit geen trol is. Serieus ga naar de psychiater
Dit is geen troll.
pi_147451818
Oke.. kan een mod eventueel aanhaken? Want dit topic gaat nergens over zo. Eventueel opnieuw starten met dit topic? Er heerst behoorlijk wat miscommunicatie tussen mij en de andere fok!ers.
pi_147451822
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:45 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Dat is niet een antwoord op de vraag. Laat je hem afkijken en heb je medelijden als die het niet haalt? Want dit is ongeveer basaal de essentie van mijn gedachtegang.
Ik heb het dan niet goed gelezen. Ik hoef hem niet te helpen, dat ligt simpelweg aan jou. Ik zou dat normaal gesproken niet doen. Wellicht bij een goede vriend als het niet zoveel uitmaakt, maar als hij of zij daardoor uiteindelijk niet goed wordt opgeleid, dan niet nee, maar goed ik zie de relevantie van afkijken en jouw probleem niet eerlijk gezegd.
pi_147451848
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Oke.. kan een mod eventueel aanhaken? Want dit topic gaat nergens over zo. Eventueel opnieuw starten met dit topic? Er heerst behoorlijk wat miscommunicatie tussen mij en de andere fok!ers.
Ik doe mijn best hier hoor, maar probeer eens naast je schoenen te lopen, dan zie je waar zij het over hebben.
  woensdag 10 december 2014 @ 13:50:31 #191
431144 Teydelyk
pi_147451893
quote:
Ik ben altijd heel vredelievend en nooit gemeen.
quote:
Mijn basisschooltijd was geweldig, maar had ook zijn vreselijke kanten --> werd door een aantal mensen gepest
quote:
Ik daarentegen ben, gelukkig even afkloppen.., succesvol op het wo. Mijn cijfers zijn alweer geweldig en ik lach mij rot met het idee dat zij niet genoeg hebben geïnvesteerd in een intelligent modelstudent, maar in de verkeerde!
quote:
Het is lachwekkend dat als ik straks succesvol ben dat de 'gold diggers' zometeen contact zullen opzoeken met mij.
"straks succesvol ben" ahahahahaha

Ken genoeg (letterlijk) summa cum laude afgestudeerde studenten die een alfa-hboer als baas hebben. Vooral in de informatica/technische industrie, aangezien dat allemaal contactgestoorde halve autisten zijn.
quote:
. Op één of andere manier geniet ik van de jaloezie die andere hebben op mijn cijfers e.d.
quote:
Ik kan er echt van genieten (van binnen dan) op het moment wanneer ik dan mijn cijfers aankaart of dingen aankaart waar blijkt dat ik intelligent ben, dat mensen dan ook bewonderend/jaloers of een combinatie van beide reageren..
Naast je hoge cijfers heb je geen vrienden, geen vriendin, ben je maagd, slecht met mensen en verwacht jij succesvol te worden puur op basis van hoge cijfers HAHAHAHAHAHA.

quote:
Heb nu wel een leuk netwerkje opgebouwd. Maar qua band met die mensen is het niet verder dan: studiegenoten
Dat is geen netwerk, knuppel.

Je schrijft echt als een autist en dat ben je volgens mij ook.

"WorldsGreatestOne"
  woensdag 10 december 2014 @ 13:54:11 #192
431144 Teydelyk
pi_147452001
http://www.halcyon.com/jmashmun/npd/dsm-iv.html

1. An exaggerated sense of self-importance (e.g., exaggerates achievements and talents, expects to be recognized as superior without commensurate achievements)
2. Preoccupation with fantasies of unlimited success, power, brilliance, beauty, or ideal love
3. Believes he is "special" and can only be understood by, or should associate with, other special or high-status people (or institutions)
5. Has a sense of entitlement
7. Lacks empathy
8. Is often envious of others or believes that others are envious of him
9. Shows arrogant, haughty, patronizing, or contemptuous behaviors or attitudes
pi_147452014
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:50 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

"straks succesvol ben" ahahahahaha

Ken genoeg (letterlijk) summa cum laude afgestudeerde studenten die een alfa-hboer als baas hebben. Vooral in de informatica/technische industrie, aangezien dat allemaal contactgestoorde halve autisten zijn.

[..]

[..]

Naast je hoge cijfers heb je geen vrienden, geen vriendin, ben je maagd, slecht met mensen en verwacht jij succesvol te worden puur op basis van hoge cijfers HAHAHAHAHAHA.

[..]

Dat is geen netwerk, knuppel.

Je schrijft echt als een autist en dat ben je volgens mij ook.

"WorldsGreatestOne"
En jij bent nu ook niet beter dan hij is op het moment.
  woensdag 10 december 2014 @ 13:55:35 #194
431144 Teydelyk
pi_147452036
quote:
Mijn cijferlijst zat niet vol met 10en, maar menig klasgenoten konden er van kwijlen en zaten stiekem gevuld met afgust (dat merkte ik)
HAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAAAAAAAAA

ja man, iedereen op de middelbare school wilde hoge cijfers halen toch?
  woensdag 10 december 2014 @ 13:57:06 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147452083
discussie ok, op de man spelen wat minder....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 10 december 2014 @ 13:57:37 #196
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147452097
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Dat kun je wel vergeten. Zelf de botte, arrogante zak uithangen en vervolgens gaan janken om bijval als je iedereen tegen je in het harnast jaagt? _O-
  woensdag 10 december 2014 @ 13:59:05 #197
431144 Teydelyk
pi_147452145
quote:
pi_147452226
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:57 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Dat kun je wel vergeten. Zelf de botte, arrogante zak uithangen en vervolgens gaan janken om bijval als je iedereen tegen je in het harnast jaagt? _O-
Wat interesseert mij het nou. Dan niet. Ik probeer hier nog enigszins serieusheid te behouden. Want zo heb ik er niks aan. Met name wanneer er direct op de man wordt gespeeld. Ik heb zo ook geen behoefte om uberhaupt meer serieus te reageren als er zo aanvallend gereageerd wordt en op de man wordt gespeeld.

Een beetje begrip en inlevingsvermogen voor dat ik uberhaupt mijn verhaal doe zou wel op zn plaats zijn.

Dank allen.
pi_147452294
Ik mag toch hopen dat TS een troll is.
Zo niet; wel IQ maar geen EQ :')
  woensdag 10 december 2014 @ 14:04:17 #200
431144 Teydelyk
pi_147452310
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:01 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Wat interesseert mij het nou. Dan niet. Ik probeer hier nog enigszins serieusheid te behouden. Want zo heb ik er niks aan. Met name wanneer er direct op de man wordt gespeeld. Ik heb zo ook geen behoefte om uberhaupt meer serieus te reageren als er zo aanvallend gereageerd wordt en op de man wordt gespeeld.

Een beetje begrip en inlevingsvermogen voor dat ik uberhaupt mijn verhaal doe zou wel op zn plaats zijn.

Dank allen.
Jij lijkt me nou iemand die zich voor de trein gaat gooien als ie na z'n studie wordt geconfronteerd met een harde realiteit: goede cijfers =/= succesvol (financieel gezien) worden in het leven.

Ben je wel eens bij een psycholoog geweest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')