abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147453618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:39 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Belangrijke passages uit het boek van Robert Green over Social Power.

Van je reputatie hangt veel af – Verdedig je reputatie met je leven

Vestig ten koste van alles de aandacht op jezelf

Laat anderen altijd naar je toekomen – Gebruik desnoods lokaas

Winnen doet je met daden, nooit met woorden

Blijf uit de buurt van van mensen die ongelukkig zijn of altijd pech hebben

Maak mensen afhankelijk van je intelligentie en hou dat zo

Speel als je mensen om hulp vraagt in op hun eigenbelang, niet op hun medeleven of dankbaarheid

Dwing meer respect af door er niet te zijn

Bind je aan niemand

Wek de indruk dat alles u moeiteloos afgaat
Okeeee..
pi_147453653
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:39 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Belangrijke passages uit het boek van Robert Green over Social Power.

Van je reputatie hangt veel af – Verdedig je reputatie met je leven

Vestig ten koste van alles de aandacht op jezelf

Laat anderen altijd naar je toekomen – Gebruik desnoods lokaas

Blijf uit de buurt van van mensen die ongelukkig zijn of altijd pech hebben

Maak mensen afhankelijk van je intelligentie en hou dat zo

Speel als je mensen om hulp vraagt in op hun eigenbelang, niet op hun medeleven of dankbaarheid

Dwing meer respect af door er niet te zijn

Bind je aan niemand

Wek de indruk dat alles u moeiteloos afgaat
Gooi dat boek maar weg.
  woensdag 10 december 2014 @ 14:46:08 #253
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_147453729
quote:
Heb je hier ook overheen gelezen TS?
pi_147453766
quote:
3s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:42 schreef Re het volgende:

[..]

is dat het handboek van de narcist oid?
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:44 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Gooi dat boek maar weg.
Het is een bestseller...
pi_147453780
Een kennis van mij is ook erg slim, studeren was het enige dat hij goed kon. Leeft nu van de bijstand want hij kan niet met mensen omgaan, kan hij ook niet leren. Nu kan hij ook erg goed alcoholische dranken drinken. Het lijkt dat goed met andere mensen kunnen samenwerken belangrijker is dan erg slim zijn.
pi_147453818
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:36 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Ik kijk graag films of documentaires over successen van belangrijke mensen of het nou Steve Jobs is of Bill Gates of Zuckerberg of weet ik veel... de oprichter van Google (naar hoe hun jeugdleven was e.d.)..
je faalt dan dus hard, want je hebt er niets van geleerd ondanks de vele interviews die je hebt gezien. Je zegt dat je het leuk lijkt om een sociaal leven op te bouwen, maar je zoekt dat leven niet actief op. Terwijl de mensen die jij succesvol vindt vaak adviseren aan mensen om hun hart te volgen en hun 100% te geven in wat dan ook zij belangrijk vinden.
pi_147453824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:36 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Ik lees graag boeken (als ik veel tijd over heb) zoals de 48 laws of (social) power achtige boeken. Ik kijk graag films of documentaires over successen van belangrijke mensen of het nou Steve Jobs is of Bill Gates of Zuckerberg of weet ik veel... de oprichter van Google (naar hoe hun jeugdleven was e.d.).. Ik kijk graag naar Talkshows (geen entertainment achtige zoals Rtl Late night) , zoals Pauw!, De wereld draait door.

Daarnaast hou ik van gamen en lekker gezellig wat drinken/bowlen/biljarten/uiteten met mensen.
Nou er zijn vast genoeg mensen die gamen (soms) en docu's fijn vinden. Ik val daar onder ook ;) . Er zijn genoeg mensen die dezelfde intresses hebben zoals jij. Je moet er alleen actief voor gaan. Niet wachten dat ze op jou afkomen :) .
pi_147453856
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:39 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Mwa, dan impliceer je weer dat ze te weinig hebben geleerd. Maar je hebt natuurlijk ook mensen die hard werken en toch zesjes halen.

Het is altijd een lastig iets om zoiets goed over te brengen zonder arrogant over te komen.
Tja dan zoek je het wel op om je zielig te laten voelen hoor. Je kunt veel doen met leren. Je bent immers niet als een einstein geboren.
pi_147453862
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:49 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Nou er zijn vast genoeg mensen die gamen (soms) en docu's fijn vinden. Ik val daar onder ook ;) . Er zijn genoeg mensen die dezelfde intresses hebben zoals jij. Je moet er alleen actief voor gaan. Niet wachten dat ze op jou afkomen :) .
Waarom heb je ''soms'' tussen haken gezet? Omdat het eventueel sociaal onacceptabel kan overkomen? Ben even nieuwsgierig. ;)

Té veel gamen is niet goed, ik game ook soms. Maar die 'soms' viel mij even op. :P
pi_147453886
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:50 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Waarom heb je ''soms'' tussen haken gezet? Omdat het eventueel sociaal onacceptabel kan overkomen? Ben even nieuwsgierig. ;)

Té veel gamen is niet goed, ik game ook soms. Maar die 'soms' viel mij even op. :P
Ik doe het amper de laatste tijd vandaar soms :') . Ik weet het niet soms groei je langzaam uit dingen vandaar :P
pi_147453944
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:46 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Heb je hier ook overheen gelezen TS?
Ik doe het ook met daden; hoge cijfers.
pi_147453952
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:47 schreef Wespensteek het volgende:
Een kennis van mij is ook erg slim, studeren was het enige dat hij goed kon. Leeft nu van de bijstand want hij kan niet met mensen omgaan, kan hij ook niet leren. Nu kan hij ook erg goed alcoholische dranken drinken. Het lijkt dat goed met andere mensen kunnen samenwerken belangrijker is dan erg slim zijn.
:')
pi_147453990
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:54 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Maar je wint dus volgens jou als je hoge cijfers hebt?
pi_147454008
TS, je bent een arrogante, saaie narcistische lul en je kan je eigen gebreken niet onder ogen zien.
Veel succes met je hoge cijfers.
I'll take a few years of happy over a life time of nothing.
pi_147454022
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:55 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Maar je wint dus volgens jou als je hoge cijfers hebt?
Ik heb toch nog lang niet gewonnen. Het leven is een leerproces.
  woensdag 10 december 2014 @ 14:57:14 #266
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_147454043
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:54 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Het opscheppen met hoge cijfers lijken me meer woorden. Als daad zou je die "loser" wel bij je af kunnen laten kijken en opgenomen kunnen worden in zijn vriendenkring. Maar aangezien jij daar geen profijt bij hebt gaat dat niet gebeuren schat ik zo in.
  woensdag 10 december 2014 @ 14:57:20 #267
436346 Mika-Mika
dadasdasdadgasdggdw312312
pi_147454048
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:56 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Dan leer maar eens wat er in dit topic geschreven word.
pi_147454056
Kan iemand mij nou vertellen wie/wat roadtrip is?
pi_147454103
Ahh.. voorbeeld.. Ik krijg nu een bericht van iemand of ik hem wil helpen met zijn opdracht.. Ik ga toch niet iemand lopen helpen. Hij moet maar eerst even leren, zoals ik deed en dan kan ik helpen. Ik ben geen studie-helper.

Samenvattingen leren en dan hulp vragen omdat ik een 10 heb voor de betreffende opdracht. :')

Stuur dan eens een fatsoenlijk bericht als het om iets gezelligs gaat in plaats van wanneer je hulp nodig hebt.
  woensdag 10 december 2014 @ 14:59:45 #270
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_147454122
Oke deze gozer is gewoon een slecht functionerende narcistische psychopaat die waarschijnlijk niks gaat bereiken in het leven en alleen zal sterven na het gebruik van een stevige lading drugs en/of alcohol. PDDNOS? Ts, wat voor relatie heb je met je ouders? Volgens mij hebben die namelijk niet zo goed op hun kindje gepast.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_147454139
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:59 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Ahh.. voorbeeld.. Ik krijg nu een bericht van iemand of ik hem wil helpen met zijn opdracht.. Ik ga toch niet iemand lopen helpen. Hij moet maar eerst even leren, zoals ik deed en dan kan ik helpen. Ik ben geen studie-helper.

Samenvattingen leren en dan hulp vragen. :')
Dan zeg je simpelweg dat je geen tijd of zin hebt. Of je bent gewoon eerlijk en zegt dat hij dat eerst een begin moet maken en dat je hem dan eventueel opweg helpt.
pi_147454175
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:57 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen wie/wat roadtrip is?
Pagina 6 van dit topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Een arrogante kutuser die niemand mag. Misschien kunnen jullie vriendjes worden en samen van dit forum oprotten.
I'll take a few years of happy over a life time of nothing.
pi_147454176
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:56 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Dan mag ik hopen dat je nog leert dat hoge cijfers halen niet alles is. Zeker bij econometrie niet, daar zijn naast jou zat anderen die dezelfde cijfers scoren en daarnaast nog veel buiten de universiteit doen.
pi_147454286
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:33 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Niks, als er gevraagd wordt wat mijn cijfer is:

''een 8/9 gelukkig! *bescheiden lach*''

--> ''zo zo das netjes!''

'' Ja hé hahaha vind ik ook. Had het eigenlijk wel verwacht als ik kijk hoe ik geleerd heb''

''Wat heb jij eigenlijk?

---> ''Een 5.2...''
"Och, boeiend, het is een voldoende."
"Ow, heb jij een onvoldoende? Je mag mijn samenvattingen wel lenen hoor."
"Zin om een terrasje te pakken?"
"Pools are perfect for holding water"
pi_147454305
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:47 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

[..]

Het is een bestseller...
De bijbel ook.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')