SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je bent zelf slecht, want Kuipers had gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Maver24 het volgende:
Das geen rood man. Slecht hoor kuipers![]()
Hebben Juve en atletico er nog een wedstrijd van gemaakt?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Eerste 70 minuten ofzo wel, Atletico raakte nog een keer de paal en Buffon had wat goede saves, daarna niet meer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Hebben Juve en atletico er nog een wedstrijd van gemaakt?![]()
Hopen dat het nog veel slechter gaat. Verdiende loon na het vieze spelletje dat ze gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Que? Bedoel je die aso fans of refereer je naar iets anders (wat ik blijkbaar compleet heb gemist)?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hopen dat het nog veel slechter gaat. Verdiende loon na het vieze spelletje dat ze gespeeld hebben.
tevens:
http://www.futwiz.com/en/fifa15/player/antonio-rudiger/8819
bohhhFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Thanks. Heb niks gezien..Liverpool wel weer drama zegquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Eerste 70 minuten ofzo wel, Atletico raakte nog een keer de paal en Buffon had wat goede saves, daarna niet meer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wat is er met Rudiger?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Que? Bedoel je die aso fans of refereer je naar iets anders (wat ik blijkbaar compleet heb gemist)?
tevens:
bohhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Galatasaray stond er in 2010-2011 nog veel slechter voor. Hadden geen cent te spenderen en werden 8e in het seizoen wat 'omgekocht' zou zijn geweest. Complete chaos was er waardoor het bestuur toen opstapte.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Que? Bedoel je die aso fans of refereer je naar iets anders (wat ik blijkbaar compleet heb gemist)?
tevens:
bohhh
Het nieuwe bestuur besloot toen om op de grote knop te drukken door Fenerbahce met een vies spelletje uit te schakelen. Het gat was veel te groot, niet alleen op sportieve vlak maar ook financieel. Galatasaray heeft sinds die dag voortdurend zitten lobbyen op een straf van Fenerbahce door corrupte politierapporten naar de UEFA te sturen. Rapporten die vandaag geen waarde meer hebben omdat de mensen die deze rapporten hebben opgemaakt nu vast zitten voor corruptie.
Fenerbahce was terechte kampioen van vorig jaar, maar mag dankzij een straf van de UEFA dus niet deelnemen aan de Champions League. Galatasaray gaat er nu kansloos uit.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
De waarheid ligt waarschijnlijk in het middenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Galatasaray stond er in 2010-2011 nog veel slechter voor. Hadden geen cent te spenderen en werden 8e in het seizoen wat 'omgekocht' zou zijn geweest. Complete chaos was er waardoor het bestuur toen opstapte.
Het nieuwe bestuur besloot toen om op de grote knop te drukken door Fenerbahce met een vies spelletje uit te schakelen. Het gat was veel te groot, niet alleen op sportieve vlak maar ook financieel. Galatasaray heeft sinds die dag voortdurend zitten lobbyen op een straf van Fenerbahce door corrupte politierapporten naar de UEFA te sturen. Rapporten die vandaag geen waarde meer hebben omdat de mensen die deze rapporten hebben opgemaakt nu vast zitten voor corruptie.
Fenerbahce was terechte kampioen van vorig jaar, maar mag dankzij een straf van de UEFA dus niet deelnemen aan de Champions League. Galatasaray gaat er nu kansloos uit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach, de moeilijkste tijden voor Fenerbahce liggen in het verleden terwijl die voor Galatasaray juist weer gaan beginnen, leeg geplunderd door het bestuur dat enkele weken ontslag heeft genomen. Het is niet voor niets dat Sneijdertje zijn salaris niet uitbetaald kreeg.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De waarheid ligt waarschijnlijk in het middenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
zag gisteren ineens een southpark aflevering over pewdiepiewtf. Cartman weer baas zoals altijd natuurlijk
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
cartman BRAAAAAAAHquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:54 schreef poker4lifee het volgende:
zag gisteren ineens een southpark aflevering over pewdiepiewtf. Cartman weer baas zoals altijd natuurlijk
![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
boohhh wat een nacht, helemaal wild #sneuvelnationquote:Op woensdag 10 december 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
Neuer weer in een pack net nadat ik hem had verkocht. Bohhhh. Nu slapen![]()
?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
Neuer weer in een pack net nadat ik hem had verkocht. Bohhhh. Nu slapen![]()
Oh jah. Enner Valencia is van 12k naar 20k gestegen vandaag. Die had ik nog als first owner in de club zitten. Waarom is hij zo gestegen?![]()
Baas. Maar ik heb pas 1x met hem gescoord en dat was nota bene toen ik hem mee naar voren stuurde als extra aanvallerquote:Uit corners scoort hij nooit.
![]()
Veel dure silvers zijn gisteren/vandaag ineens veel duurder geworden.. vooral BPL silvers. Ik snap eigenlijk niet hoe dat kan.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:15 schreef Maver24 het volgende:
Oh jah. Enner Valencia is van 12k naar 20k gestegen vandaag. Die had ik nog als first owner in de club zitten. Waarom is hij zo gestegen?![]()
Exotische liefde all over again
http://www.npo.nl/dit-is-(...)2-2014/VPWON_1230974
Maar nu met domme Nederlandse wijvuh![]()
We all follow the West Hamquote:Op woensdag 10 december 2014 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Diame 35k. Ik snap er niks meer van.![]()
![]()
Morgen Valencia maar even uitproberen.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Diame 35k. Ik snap er niks meer van.![]()
39K*quote:Op woensdag 10 december 2014 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Diame 35k. Ik snap er niks meer van.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ah, stond me idd nog iets van bijquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Galatasaray stond er in 2010-2011 nog veel slechter voor. Hadden geen cent te spenderen en werden 8e in het seizoen wat 'omgekocht' zou zijn geweest. Complete chaos was er waardoor het bestuur toen opstapte.
Fenerbahce was terechte kampioen van vorig jaar, maar mag dankzij een straf van de UEFA dus niet deelnemen aan de Champions League. Galatasaray gaat er nu kansloos uit.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Moet je klappen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
'S morgens. Gisteren weer kampioen geworden in divisie 6 (met het exact aan vereiste punten deze keer), maar weer geen promotie. Ik geef het op, dat spelen met mijn 2e account.
Wel vannacht mijn laatste dure IF's verkocht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bende gij helemaal leeg. Mijne zijn niet verkocht vannacht hopen dat de crash meevaltquote:Op woensdag 10 december 2014 06:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
'S morgens. Gisteren weer kampioen geworden in divisie 6 (met het exact aan vereiste punten deze keer), maar weer geen promotie. Ik geef het op, dat spelen met mijn 2e account.
Wel vannacht mijn laatste dure IF's verkocht
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee niet helemaal. Heb nog een stuk 10 IF's met een waarde lager dan 50k. Hamsik, Antunes, Wanyama, Naldo...dat soort spul. Misschien komt er ook wel gewoon helemaal geen crashquote:Op woensdag 10 december 2014 07:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bende gij helemaal leeg. Mijne zijn niet verkocht vannacht hopen dat de crash meevalt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
moet nog af van een sanchez griezman matuidi de bruyne welbeck. En dan de rest van de investerings ifs die nog over zijn. Wel 800K om vanmiddag nieuwe inkopen te doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Heb nog een stuk 10 IF's met een waarde lager dan 50k. Hamsik, Antunes, Wanyama, Naldo...dat soort spul. Misschien komt er ook wel gewoon helemaal geen crashPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ga je vanmiddag al nieuwe inkopen doen?quote:Op woensdag 10 december 2014 07:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet nog af van een sanchez griezman matuidi de bruyne welbeck. En dan de rest van de investerings ifs die nog over zijn. Wel 800K om vanmiddag nieuwe inkopen te doen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ff kijken wat de prijzen doenquote:Op woensdag 10 december 2014 07:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je vanmiddag al nieuwe inkopen doen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Miss dat maar weinig mensen inkopen doen van dit TOTW nu, dat kan wel gunstig uitpakkenquote:Op woensdag 10 december 2014 07:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je vanmiddag al nieuwe inkopen doen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
if you want sum i'll give it ya![]()
![]()
Prijzen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Volgens mij niet. Themacup gisteravond er eentje zonder reqs.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Te hoog of te laag?
En is er een silver toernooi bezig? Assaidi zit nu boven de 100k.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Arroyo gisteravond voor 34.5k verkocht (ik had hem helemaal in het begin voor heel weinig) Ik koop hem later wel weer terug voor veel minder dan waarvoor ik hem had verkocht.![]()
Te laagen niemand koopt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geef het goede voorbeeld, en koop zelf. De prijzen zijn laag, dus ideaal momentquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is Choupo fijn?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:05 schreef rolls-reus het volgende:
Ik ga dit team nu kopen, goed voor de economie enzo
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De mogelijkheid op een SIF Choupo (onwaarschijnlijk, maar toch) niet afwachten?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:05 schreef rolls-reus het volgende:
Ik ga dit team nu kopen, goed voor de economie enzo
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vorig jaar was het de beste silver uit het spel dus ben erg benieuwd naar deze IF, heb er nog niet mee gespeeld dus weet verder niet hoe hij dit jaar isquote:![]()
![]()
Scheelt max 3kquote:Op woensdag 10 december 2014 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De mogelijkheid op een SIF Choupo (onwaarschijnlijk, maar toch) niet afwachten?
Elke dag![]()
Als die er komt kan ik de IF toch gewoon verkopen?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De mogelijkheid op een SIF Choupo (onwaarschijnlijk, maar toch) niet afwachten?de if is toch bijna discard
![]()
Zou kunnen...maar ik heb soms het idee dat als een spits de 80-pace grens overschrijdt (zit nu ertegenaan), hij een stuk duurder kan wordenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
POTS is stiekem ook een Zeeuw volgens mij.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik bedoel als Choupo SIF komt verkoopt ie deze toch voor max 3k verliesquote:Op woensdag 10 december 2014 09:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen...maar ik heb soms het idee dat als een spits de 80-pace grens overschrijdt (zit nu ertegenaan), hij een stuk duurder kan worden
Elke dag![]()
Ah zo...ja da's waarquote:Op woensdag 10 december 2014 09:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik bedoel als Choupo SIF komt verkoopt ie deze toch voor max 3k verlies
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben gewoon veelzijdigquote:Op woensdag 10 december 2014 09:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
POTS is stiekem ook een Zeeuw volgens mij.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En liev.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben gewoon veelzijdig
Trouwens in dat Whatsapp gesprek met Lindgren![]()
Waar is Lindgren eigenlijk?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En liev.
![]()
Ik zou nou geen Ramos kopen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
What about deze jong0ns?
[ afbeelding ]
En pepe vond ik echt slecht
Elke dag![]()
Je bedoelt die FB-uitnodigingen?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En liev.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als in uberhaupt geen Ramos kopen, of gewoon nu niet?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou nou geen Ramos kopen eerlijk gezegd.
En pepe vond ik echt slecht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fernandes op de plek van die midget en witsel dan lcmquote:Op woensdag 10 december 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
What about deze jong0ns?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die zit met z'n kleuter chick op de bank.quote:Jaquote:Op woensdag 10 december 2014 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt die FB-uitnodigingen?![]()
Ik wil ook een beetje skilliesquote:Op woensdag 10 december 2014 09:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Fernandes op de plek van die midget en witsel dan lcm
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu zeker niet, alhoewel hij natuurlijk normaal gesproken wel een TOTY krijgtquote:Op woensdag 10 december 2014 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als in uberhaupt geen Ramos kopen, of gewoon nu niet?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij hebt echt iedere paar dagen een nieuw team hèquote:Op woensdag 10 december 2014 09:16 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Variant met Lavezzi gaat het wordenbuitenspeler die een duel op kracht kunnen winnen
![]()
![]()
De vorige twee heb ik wel een paar weken gehad maar ik heb die dure teams verkocht dus heb nu weer een teampje nodig jaquote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij hebt echt iedere paar dagen een nieuw team hè![]()
![]()
Ik wacht ook nog wel ff met aankopen...tot het TOTY denk ikquote:Op woensdag 10 december 2014 09:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu zeker niet, alhoewel hij natuurlijk normaal gesproken wel een TOTY krijgt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik gooi alles er gewoon uit en als ik weer ga spelen maak ik even 2 budgetteams tot de TOTYquote:Op woensdag 10 december 2014 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog wel ff met aankopen...tot het TOTY denk ik
Elke dag![]()
Die heb ik dus al...en ik beraad me nu vast op nieuwe/verbeterde teamsquote:Op woensdag 10 december 2014 09:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik gooi alles er gewoon uit en als ik weer ga spelen maak ik even 2 budgetteams tot de TOTY
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar van 2,7 miljoen kan je wel wat beters make toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik dus al...en ik beraad me nu vast op nieuwe/verbeterde teams![]()
![]()
Absoluut...maar ik heb nu een Russisch team dat ik eerst wat wil upgraden (dit dus), en daarnaast een tweede team maken wat nog wat duurder wordt waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 december 2014 09:26 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar van 2,7 miljoen kan je wel wat beters make toch?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha, vertel, wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die zit met z'n kleuter chick op de bank.
[..]
Ja![]()
![]()
Witsel heeft ook skills.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil ook een beetje skillies![]()
Ah, vandaarquote:Op woensdag 10 december 2014 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut...maar ik heb nu een Russisch team dat ik eerst wat wil upgraden (dit dus), en daarnaast een tweede team maken wat nog wat duurder wordt waarschijnlijk![]()
![]()
Ik vind Ramos wel goed overigens en heb geen last van zijn work rates.
Zou alleen niet voor Casillas als GK gaan als het niet nodig is.![]()
Niemand zei dat ie slecht was?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:37 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Ramos wel goed overigens en heb geen last van zijn work rates.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 09:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niemand zei dat ie slecht was?Hoe moet ik dat dan interpreteren. Je moet hem eerlijk gezegd niet kopen, omdat hij zo goed is ?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou nou geen Ramos kopen eerlijk gezegd.
En pepe vond ik echt slecht![]()
Nou, van in nu niet kopen vanwege financiële redenenquote:Op woensdag 10 december 2014 09:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Hoe moet ik dat dan interpreteren. Je moet hem eerlijk gezegd niet kopen, omdat hij zo goed is ?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En daarbij moet je niets want het was advies voor Pots niet voor jou
Elke dag![]()
TT heeft een rots in zijn vagijn de laatste tijd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lijkt mij dat je voor een CM in 442 meer aan die extra lengte, kracht en defensieve kwaliteiten hebt dan aan die paar extra skills die je kunt doen maar waarschijnlijk niet eens gebruikt.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn antwoord is misschien voorspelbaar, maar toch: geen 5*.![]()
Zegt het, met zijn gassnuiversquote:Op woensdag 10 december 2014 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TT heeft een rots in zijn vagijn de laatste tijd.
Elke dag![]()
Misschien. Misschien moet ik het maar gewoon eens proberen, en ben jij de eerste die het hoort als je gelijk blijkt te hebbenquote:Op woensdag 10 december 2014 09:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je voor een CM in 442 meer aan die extra lengte, kracht en defensieve kwaliteiten hebt dan aan die paar extra skills die je kunt doen maar waarschijnlijk niet eens gebruikt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En wel lekker meespringen met wie niet springt is een jood en heb je ook zo'n hekel?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zegt het, met zijn gassnuivers
Als je bang bent om wat verlies te lijden kun je beter helemaal geen teams maken.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
En daarbij moet je niets want het was advies voor Pots niet voor jou
En niemand moet iets. Ik zeg alleen dat ik hem goed vind.![]()
Daar doe ik idd niet aan meequote:Op woensdag 10 december 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En wel lekker meespringen met wie niet springt is een jood en heb je ook zo'n hekel?
Elke dag![]()
Altijd toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TT heeft een rots in zijn vagijn de laatste tijd.![]()
![]()
"Jood" is toch nog wel een iets andere aanduiding dan "gassnuiver" toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En wel lekker meespringen met wie niet springt is een jood en heb je ook zo'n hekel?
Ik vond hem persoonlijk ook een tikkie ver gaan. Maar jah, ik vind die ziektes met 2 k's ook al ver gaan. Ik word oud ofzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rot op man hypocrietquote:Op woensdag 10 december 2014 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar doe ik idd niet aan mee
Wat weet jij daar nou vanquote:We staan niet allemaal met bloeddoorlopen ogen en volgesnoven zoals ze daar in de kuip staan. Zijn ook gewoon normale voetbalfans die hun club supporteren en niet dat soort achterlijke liedjes gaan zingen
Elke dag![]()
HUUUUU zijn ze doorgesnoven in de kuipquote:Op woensdag 10 december 2014 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou vanWe staan niet allemaal met bloeddoorlopen ogen en volgesnoven zoals ze daar in de kuip staan. Zijn ook gewoon normale voetbalfans die hun club supporteren en niet dat soort achterlijke liedjes gaan zingen
#FreeTrapz![]()
ik ben vanaf nu voor Feyenoordquote:Op woensdag 10 december 2014 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HUUUUU zijn ze doorgesnoven in de kuipHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoe weet jij daar nou van dat ze allemaal zo in de kuip staan? Ik had het eigenlijk over die grapjes over nazi's die jij hier ook maakte pas...quote:Op woensdag 10 december 2014 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou vanWe staan niet allemaal met bloeddoorlopen ogen en volgesnoven zoals ze daar in de kuip staan. Zijn ook gewoon normale voetbalfans die hun club supporteren en niet dat soort achterlijke liedjes gaan zingen
Daar zat toch geen kwaadheid oid achter? Daarmee beledig ik toch niemand? Als ik Nazi gerechten ipv nasigerechten zeg?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe weet jij daar nou van dat ze allemaal zo in de kuip staan? Ik had het eigenlijk over die grapjes over nazi's die jij hier ook maakte pas...
Overigens mag jij dat soort dingen over gassnuivers in een reactie gewoon zeggen van mij hoor, ik zou het alleen zelf niet doen. Maar ga dan ook niet zitten zeuren dat ik rotsen in mjn vagijn heb als ik iemand terecht wijs die mijn post verkeerd opvatDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Half januari komt die Odegaard naar AjaxZou toch wat zijn als ze die binnen halen
Elke dag![]()
Je hebt eerder ook al andere grapjes gemaakt maar lekker belangrijk daar gaat het mij helemaal niet om. Jij scheert gelijk iedereen over één kam dat zegt wel weer iets over jou eigenlijk en ik maakte maar een grapje met dat zand in de vagijn en dat jij het nou zo serieus opvatquote:Op woensdag 10 december 2014 10:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar zat toch geen kwaadheid oid achter? Daarmee beledig ik toch niemand? Als ik Nazi gerechten ipv nasigerechten zeg?
Overigens mag jij dat soort dingen over gassnuivers in een reactie gewoon zeggen van mij hoor, ik zou het alleen zelf niet doen. Maar ga dan ook niet zitten zeuren dat ik rotsen in mjn vagijn heb als ik iemand terecht wijs die mijn post verkeerd opvat
Ja want ik denk echt dat iedereen doorgesnoven is in de kuip. Van beiden kanten pot verwijt de ketel ditquote:Op woensdag 10 december 2014 10:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt eerder ook al andere grapjes gemaakt maar lekker belangrijk daar gaat het mij helemaal niet om. Jij scheert gelijk iedereen over één kam dat zegt wel weer iets over jou eigenlijk en ik maakte maar een grapje met dat zand in de vagijn en dat jij het nou zo serieus opvatDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik speelde gisteravond tegen een team met Aguero, Hazard, Kompany, Mangala al die gasten. En op het middenveld natuurlijk Yay... o nee, Daley Blind. Pakkie gegeven natuurlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat denk ik wel is niet de eerste keer dat ik dat lees hier. Misschien even lachen om de platgebombadeerde familie van sommige mensen en dan is het feestje helemaal compleet!quote:Op woensdag 10 december 2014 10:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want ik denk echt dat iedereen doorgesnoven is in de kuip. Van beiden kanten pot verwijt de ketel dit
Zo laag zou alleen jij gaan Trapz.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel is niet de eerste keer dat ik dat lees hier. Misschien even lachen om de platgebombadeerde familie van sommige mensen en dan is het feestje helemaal compleet!![]()
Was het een lekkere familie?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel is niet de eerste keer dat ik dat lees hier. Misschien even lachen om de platgebombadeerde familie van sommige mensen en dan is het feestje helemaal compleet!![]()
Odegaard naar Ajax
Dat wordt weer een topverkoop of een jaar of 2
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:12 schreef el-blanchito het volgende:
Odegaard naar Ajax
Dat wordt weer een topverkoop of een jaar of 2Wat is het nou?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Half januari komt die Odegaard naar AjaxZou toch wat zijn als ze die binnen halen
![]()
![]()
Jij hebt alleen de titel van het artikel gelezenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:12 schreef el-blanchito het volgende:
Odegaard naar Ajax
Dat wordt weer een topverkoop of een jaar of 2
Elke dag![]()
Eeeeehn als de lente komt.....quote:Op woensdag 10 december 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel is niet de eerste keer dat ik dat lees hier. Misschien even lachen om de platgebombadeerde familie van sommige mensen en dan is het feestje helemaal compleet!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is de 'Het wordt zondag weer een knallende wedstrijd in Enschede' grap al gemaakt?Feyenoord Rotterdam![]()
Nee want het is in Eindhoven gr grquote:Op woensdag 10 december 2014 10:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is de 'Het wordt zondag weer een knallende wedstrijd in Enschede' grap al gemaakt?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Uhh nee Kami. pleuris trollquote:Op woensdag 10 december 2014 10:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo laag zou alleen jij gaan Trapz.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sylvie is de hoer van hamburg dan... oh wacht...
Anders pakken we de keepert van ado
#FreeTrapz![]()
Hahaha ja of we doen dit:quote:Op woensdag 10 december 2014 10:16 schreef FCsuarez het volgende:
Sylvie is de hoer van hamburg dan... oh wacht...
Anders pakken we de keepert van ado
Tjappie
Eenzijdige blik dit natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2014 10:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hahaha ja of we doen dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TjappieVanuit feyenoord kant word net zoveel meuk op doek gekalkt
ohja en don'tme ...
#FreeTrapz![]()
Het rare vind ik dat jullie je allebei verdedigen met het feit dat de ander het ook doetquote:Op woensdag 10 december 2014 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eenzijdige blik dit natuurlijkVanuit feyenoord kant word net zoveel meuk op doek gekalkt
.
![]()
Oh nee hoor ik vind dit aan ajax kant ook echt niet kunnen.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het rare vind ik dat jullie je allebei verdedigen met het feit dat de ander het ook doet.
Gooide gewoon wat leuke teksten in de discussie
#FreeTrapz![]()
Je weet in ieder geval dat je er zeer zeker niet aan moet deelnemen, dat is al een hele vooruitgang.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oh nee hoor ik vind dit aan ajax kant ook echt niet kunnen.
Gooide gewoon wat leuke teksten in de discussie![]()
Slaat dit nou weer opquote:Op woensdag 10 december 2014 10:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat je er zeer zeker niet aan moet deelnemen, dat is al een hele vooruitgang.
#FreeTrapz![]()
![]()
Mijn slides staan echt vol met dit soort shitEn dat moet ik dan leren
Elke dag![]()
Oh echt waar? Ben jij nog in de Kuip geweest toen er nog uitsupporters toegelaten werden?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het rare vind ik dat jullie je allebei verdedigen met het feit dat de ander het ook doet.
Trapz ik heb geen idee in welk vak je zit en of je regelmatig onder zo'n spandoek staat maar laten we eerlijk zijn. het refereren naar een platgebombardeerde stad in de oorlog of een dood geslagen ajax supporter in de jaren 90 zijn natuurlijk gewoon hele trieste dingen.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh echt waar? Ben jij nog in de Kuip geweest toen er nog uitsupporters toegelaten werden?
Of de een het nou ook doet of niet, iemand zal ooit de verstandigste moeten zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat je straks moet kunnen vertellen welke kleuren zijn stropdas had. Ik zou er dus nog maar even goed naar kijken als ik jou wasquote:Op woensdag 10 december 2014 10:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of hoeveel knopjes stonden er op de prentquote:Op woensdag 10 december 2014 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat je straks moet kunnen welke kleuren zijn stropdas had. Ik zou er dus nog maar even goed naar kijken als ik jou was
#FreeTrapz![]()
Is het nou Beige of toch Oranjequote:Op woensdag 10 december 2014 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat je straks moet kunnen vertellen welke kleuren zijn stropdas had. Ik zou er dus nog maar even goed naar kijken als ik jou was?
Elke dag![]()
Het is voor mij alweer een jaar of 10 geleden, maar ik meen me te herinneren dat het oranje wasquote:Op woensdag 10 december 2014 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is het nou Beige of toch Oranje?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar jij hebt dit vak niet gehad dus weet ik niet of ik dit wel aan kan nemenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is voor mij alweer een jaar of 10 geleden, maar ik meen me te herinneren dat het oranje was
Elke dag![]()
Waarom ligt het rechterdeel van de kamer hoger dan het linkerdeel ?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vroegah, toen we nog echte vakken leerdenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar jij hebt dit vak niet gehad dus weet ik niet of ik dit wel aan kan nemen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Trappetjenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom ligt het rechterdeel van de kamer hoger dan het linkerdeel ?
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gaat ie Synergy uitleggen begint ie met dit :quote:Op woensdag 10 december 2014 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vroegah, toen we nog echte vakken leerden
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat ie Synergy uitleggen begint ie met dit :
[ afbeelding ]![]()
Maar dit soort vakken zijn wel kut om tentamens voor te bereiden. Als je een college gemist hebt (zoals mij wel eens overkwam), en je kijkt naderhand naar de sheets, en je ziet alleen maar dit soort plaatjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat is nu ook een beetje mijn probleemquote:Op woensdag 10 december 2014 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Maar dit soort vakken zijn wel kut om tentamens voor te bereiden. Als je een college gemist hebt (zoals mij wel eens overkwam), en je kijkt naderhand naar de sheets, en je ziet alleen maar dit soort plaatjes
Al is de stof wel makkelijk en hoef ik maar een 3 te halen, dus dat moet wel goedkomen
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]baas
Wat voor studie doet TTdit soort shit heb ik echt nooit gekregen hoor. gewoon saaie droge rekensommen en shit.
#FreeTrapz![]()
Oei oei wat stond hier Potsiequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bedrijfseconomiequote:Op woensdag 10 december 2014 10:45 schreef FCsuarez het volgende:
Wat voor studie doet TTdit soort shit heb ik echt nooit gekregen hoor. gewoon saaie droge rekensommen en shit.
Elke dag![]()
das een hoop verwijderen. Daarom liever het boek/samenvatting lezen, moet je er wel tijd/zin voor hebbenquote:Fuck de colleges dan
Er stond dus dat ik dat vaak met marketingvakken had. Die kerel had een presentatie vol met filmpjes en reclameplaatjes, maar de uitleg eromheen stond nergens. En ik had best wat college's gemist. Zit je naar een bundel sheets met honderden plaatjes erin te kijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oei oei wat stond hier Potsie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou 1 hbo en universitair is wat anders. 2 dit is voor mijn minor Entrepreneurshipquote:Op woensdag 10 december 2014 10:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor vak moet je dan leren? Dit heb ik nooit gehad hoor.
Elke dag![]()
Hansie Haans?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er stond dus dat ik dat vaak met marketingvakken had. Die kerel had een presentatie vol met filmpjes en reclameplaatjes, maar de uitleg eromheen stond nergens. En ik had best wat college's gemist. Zit je naar een bundel sheets met honderden plaatjes erin te kijkenOf Henkie Roest?
Elke dag![]()
Hee dat kreeg ik op de middelbarequote:Op woensdag 10 december 2014 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
dit soort shitnog nachtmerries van
Elke dag![]()
Die laatste denk ik. Godver, ff snel gegoogled...herinneringen komen bovenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hansie Haans?Of Henkie Roest?
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die had ik ook voor Marketing 2, nooit heen geweest, 7.5 voor tentamenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die laatste denk ik. Godver, ff snel gegoogled...herinneringen komen boven![]()
Elke dag![]()
Die samenvatting van die studievereniging heeft me er bij mijn hertentamen doorheen geloodst, geloof ikquote:Op woensdag 10 december 2014 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die had ik ook voor Marketing 2, nooit heen geweest, 7.5 voor tentamen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt maar denk je nou zelf dat het gaat gebeuren?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Trapz ik heb geen idee in welk vak je zit en of je regelmatig onder zo'n spandoek staat maar laten we eerlijk zijn. het refereren naar een platgebombardeerde stad in de oorlog of een dood geslagen ajax supporter in de jaren 90 zijn natuurlijk gewoon hele trieste dingen.
Of de een het nou ook doet of niet, iemand zal ooit de verstandigste moeten zijn.
Sommige mensen en groepen worden nooit verstandig. Deal with it. Maar ik zou ervoor pleiten om dat soort dingen buiten dit topic te laten. Stem POTS.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt maar denk je nou zelf dat het gaat gebeuren?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dat van hele constructiesquote:Op woensdag 10 december 2014 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee dat kreeg ik op de middelbarekoning ben je toch
#FreeTrapz![]()
Ik weet wat een quarterback isquote:Op woensdag 10 december 2014 10:54 schreef vanpers het volgende:
Toevallig nog mensen met tips/verstand van NFL Fantasy?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee natuurlijk niet, maar die shit welquote:Op woensdag 10 december 2014 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En dat van hele constructieskoning ben je toch
Wat heb jij gedaan dan, Bouwkunde? En waar?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En een touchdownquote:Op woensdag 10 december 2014 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet wat een quarterback isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Precies. En daar houdt het op. Maar dat betekent niet dat ik er geen verstand van heb.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bouwkunde, alkmaar, amsterdam en delft.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar die shit wel
Wat heb jij gedaan dan, Bouwkunde? En waar?
constructieshit nooit gesnapt en zag het nut er ook niet van in. wie wil er nou constructeur worden
#FreeTrapz![]()
Meh valt in het niks bij de formules van stoomturbinesquote:Op woensdag 10 december 2014 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kreeg ik op het mbo (serieus)quote:Op woensdag 10 december 2014 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
mbo4 autotechniek weliswaarFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik ken de term, maar zou niet kunnen uitleggen wat de rol van een quarterback is
Weet wel wat een kicker moet doen en wat een field goal is.
Hup Green Bay Packers![]()
Je bent van hbo naar uni gegaan of hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bouwkunde, alkmaar, amsterdam en delft.
constructieshit nooit gesnapt en zag het nut er ook niet van in. wie wil er nou constructeur wordenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Haha, nee dan weet ik genoegquote:Op woensdag 10 december 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. En daar houdt het op. Maar dat betekent niet dat ik er geen verstand van heb.![]()
![]()
MTS, HTS, Master. 3 verschillende steden dusquote:Op woensdag 10 december 2014 10:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent van hbo naar uni gegaan of hoe moet ik dat zien?
#FreeTrapz![]()
Ah oke, wel netjes jezelf zo opgewerktquote:Op woensdag 10 december 2014 10:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
MTS, HTS, Master. 3 verschillende steden dus
Elke dag![]()
jij hebt een technische master en vindt dat soort formules moeilijk?
Heb bouwmethodiek gedaan, dus ja was nooit heel erg geboeid door het constructieve rekendeel.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:00 schreef The_Yakuza het volgende:
jij hebt een technische master en vindt dat soort formules moeilijk?
Nut ook nooit zo van ingezien, heb je computers voor tegenwoordig
@TT, ja laten we zeggen dat ik in mijn middelbare tijd / MTS nog een beetje leefde volgens het BDIL principe.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar zulke sommetjes moet je toch met een boek er bij zo uit kunnen vogelen?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb bouwmethodiek gedaan, dus ja was nooit heel erg geboeid door het constructieve rekendeel.
Nut ook nooit zo van ingezien, heb je computers voor tegenwoordig
@TT, ja laten we zeggen dat ik in mijn middelbare tijd / MTS nog een beetje leefde volgens het BDIL principe.
Ik heb trouwens ook het traject van mts-hts-wo doorlopen (masterscriptie nu mee bezig, verder alles al gehaald).
Daarvoor zelfs nog mbo1 en mbo2 gedaanen nu alleen maar 7's en 8-en
Jongens ik moet zo boodschappen doen en aangezien ik moet leren geen tijd om lekker lang te koken. Wie weet lekkere kant en klare of 1 pans gerechten? en zoja welke
Elke dag![]()
Shoarma; pan aan - er in flikkeren - wachten - daarna op etenquote:Op woensdag 10 december 2014 11:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jongens ik moet zo boodschappen doen en aangezien ik moet leren geen tijd om lekker lang te koken. Wie weet lekkere kant en klare of 1 pans gerechten? en zoja welkeFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ja met een boek er bij welquote:Op woensdag 10 december 2014 11:04 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maar zulke sommetjes moet je toch met een boek er bij zo uit kunnen vogelen?
Ik heb trouwens ook het traject van mts-hts-wo doorlopen (masterscriptie nu mee bezig, verder alles al gehaald).
Daarvoor zelfs nog mbo1 en mbo2 gedaanen nu alleen maar 7's en 8-en
heb het ook wel gehaald hoor
is nou alleen niet dat ik dacht goh dat was leuk. Daarna in de praktijk ook echt nooit meer iets mee gedaan (Tot op heden.)
#FreeTrapz![]()
Die ken ik al, vant weekend nog gegetenquote:Op woensdag 10 december 2014 11:05 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Shoarma; pan aan - er in flikkeren - daarna op eten
Elke dag![]()
Wat doe je nu dan? Ontwerp je kunstof kozijnen ofzo?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja met een boek er bij welheb het ook wel gehaald hoor
is nou alleen niet dat ik dacht goh dat was leuk. Daarna in de praktijk ook echt nooit meer iets mee gedaan (Tot op heden.)
Die noodles shit, kip kerrie met zo'n blauw randje Knorr ofzo?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die ken ik al, vant weekend nog gegetenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
promote synergy like a bossquote:Op woensdag 10 december 2014 10:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ben projectleider bij een bouwbedrijf.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan? Ontwerp je kunstof kozijnen ofzo?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is dat zo'n diepvrieszak? Die Paella van Iglo (?) was wel prima iigquote:Op woensdag 10 december 2014 11:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die noodles shit, kip kerrie met zo'n blauw randje Knorr ofzo?
Elke dag![]()
ah okquote:Op woensdag 10 december 2014 11:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ben projectleider bij een bouwbedrijf.
en zij ontwerpen kunstof kozijnen?
Nee soms moeten we ze plaatsen maar verder doe ik helemaal niets met kunSTstof kozijnenquote:Op woensdag 10 december 2014 11:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ah ok
en zij ontwerpen kunstof kozijnen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
bohhhh heb jij auotechniek gedaanquote:Op woensdag 10 december 2014 10:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat kreeg ik op het mbo (serieus)
mbo4 autotechniek weliswaarkan je dan ook een heel motorblok reviseren enzo?
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat zo'n diepvrieszak? Die Paella van Iglo (?) was wel prima iig
Deze shit
#FreeTrapz![]()
Maar dan moet ik al die shit nog zelf gaan kopen, snijden enz enz en geen tijd geen tijdquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
gewoon spareribs/kip halen en in de magnetron doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jongens ik moet zo boodschappen doen en aangezien ik moet leren geen tijd om lekker lang te koken. Wie weet lekkere kant en klare of 1 pans gerechten? en zoja welke![]()
Daar wordt het niet echt lekker van denk ik?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
gewoon spareribs/kip halen en in de magnetron doen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gewoon gebakken aardappeltjes met een stuk vlees naar keuze of gooi een lekkerbekje in de oven.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dan moet ik al die shit nog zelf gaan kopen, snijden enz enz en geen tijd geen tijd![]()
Vroeger wel nokkenassen, turbo van mn eigen auto vervangen enzoooo, maar niet een compleet blok gereviseerdquote:Op woensdag 10 december 2014 11:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bohhhh heb jij auotechniek gedaankan je dan ook een heel motorblok reviseren enzo?
Vanmiddag gesprek bij mn toekomstige werkgever over een functie (ze bieden 3 aan, kan kiezen)
Welke 3 functies kan je uit kiezen?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vroeger wel nokkenassen, turbo van mn eigen auto vervangen enzoooo, maar niet een compleet blok gereviseerd
Vanmiddag gesprek bij mn toekomstige werkgever over een functie (ze bieden 3 aan, kan kiezen)
#FreeTrapz![]()
Kan prima.. als ze al klaar zijn (dus dat je ze niet nog in de oven moet doen)quote:Op woensdag 10 december 2014 11:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar wordt het niet echt lekker van denk ik?![]()
Heb je zelf dan wel kunstSTof kozijnen thuis?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee soms moeten we ze plaatsen maar verder doe ik helemaal niets met kunSTstof kozijnen
Spareribs in de magnetronquote:Op woensdag 10 december 2014 11:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
gewoon spareribs/kip halen en in de magnetron doen.![]()
![]()
DS2 DS2 DS2
bohhh dat is wel vet hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 11:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vroeger wel nokkenassen, turbo van mn eigen auto vervangen enzoooo, maar niet een compleet blok gereviseerd
wilde ik vroeger ook altijd gaan doen
![]()
![]()
Die van de Aldi kunnen gewoon in de magnetron. Maar ja, dan moet je wel je principes aan de kant zetten en daar naartoe gaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Spareribs in de magnetron![]()
![]()
DS2 DS2 DS2![]()
Vanmiddag gesprek voor operations specialistquote:Op woensdag 10 december 2014 11:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Welke 3 functies kan je uit kiezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Gewoon in een koekenpannetje wat aardappeltjes opbakken met gyrosvlees en wat roerbakgroentes. Binnen 10 minuten klaar.
Feyenoord Rotterdam![]()
Sowieso magnetronvoerquote:Op woensdag 10 december 2014 11:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Spareribs in de magnetron![]()
![]()
DS2 DS2 DS2
Enige wat ik er mee doe is een pot sperziebonen opwarmen.![]()
Nee HOuten kozijnen natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2014 11:17 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb je zelf dan wel kunstSTof kozijnen thuis?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op zich wel vet natuurlijk, autotechniek. Maar meer voor de hobby dan daadwerkelijk een baan daar in hebben (mijn mening).quote:Op woensdag 10 december 2014 11:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bohhh dat is wel vet hoorwilde ik vroeger ook altijd gaan doen
Gewoon in de oven opwarmen.. 10x zo lekker man.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die van de Aldi kunnen gewoon in de magnetron. Maar ja, dan moet je wel je principes aan de kant zetten en daar naartoe gaan.Dit. Vol met zoutquote:Op woensdag 10 december 2014 11:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sowieso magnetronvoer
Enige wat ik er mee doe is een pot sperziebonen opwarmen.
Groente uit potquote:Op woensdag 10 december 2014 11:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sowieso magnetronvoer
Enige wat ik er mee doe is een pot sperziebonen opwarmen.![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
als je geen zin/tijd/geld hebt om je helemaal op te werken naar de uni is het wel een prima opleiding lijkt me, mooi je eigen garage beginnenquote:Op woensdag 10 december 2014 11:20 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Op zich wel vet natuurlijk, autotechniek. Maar meer voor de hobby dan daadwerkelijk een baan daar in hebben (mijn mening).![]()
![]()
Logisch, al die Russen willen naar de bruisende metropool Eindhovenquote:Hoewel er afgezien van de winstpremie en de punten voor de Europese ranglijst niets meer op het spel staat bij PSV - Dinamo Moskou neemt de Russische ploeg maar liefst 1400 fans mee naar Eindhoven, zo meldt De Telegraaf. Dat is des te opmerkelijker omdat de club in thuiswedstrijden slechts 4000 a 5000 toeschouwers per wedstrijd trekt. In totaal verwacht PSV zo'n 25.000 fans, meer dan in de meeste voorgaande Europa League duels![]()
![]()
Moet je de gruwelijke beef chimichurri eens proberen, god wat lekkerquote:Op woensdag 10 december 2014 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit at ik gisteren (en dadelijk want is nog wat over) Dat is lekker jonguh
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
volgens mijn zijn alle technische opleidingen (e.g elektro, autotechniek, bouw, werktuigbouw) dikke prima opleidingenquote:Op woensdag 10 december 2014 11:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je geen zin/tijd/geld hebt om je helemaal op te werken naar de uni is het wel een prima opleiding lijkt me, mooi je eigen garage beginnen
Ga de bouw in is wat ze zeiden, daar is altijd werk is wat ze zeiden.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:30 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
volgens mijn zijn alle technische opleidingen (e.g elektro, autotechniek, bouw, werktuigbouw) dikke prima opleidingen
Nou sta je dan
#FreeTrapz![]()
Nou woon ik toch in een omgeving met aardig wat boeren. maar ook die klagen wel eens hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 11:38 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon boer worden, eten hebben we altijd nodig.
zoals bij alle ondernemingen zijn er glorie jaren en mindere jaren (dan klagen we dus)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
het is net FUTquote:Op woensdag 10 december 2014 11:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoals bij alle ondernemingen zijn er glorie jaren en mindere jaren (dan klagen we dus)
Kom je ook uit Brabant?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou woon ik toch in een omgeving met aardig wat boeren. maar ook die klagen wel eens hoor
zoals bij alle ondernemingen zijn er glorie jaren en mindere jaren (dan klagen we dus)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vanmiddag klaagt iedereen dat de prijzen zo droppen en ik wrijf in mijn handjes omdat ik in kan slaanquote:
#FreeTrapz![]()
Texelquote:dat is pas een mooie gemeenschap
gaan alle alarmbellen af als de controleur het eiland op komt
buiten dat om mag je gewoon zuipen en roken wat je wil
#FreeTrapz![]()
my name is jeeeffquote:Op woensdag 10 december 2014 11:51 schreef Roypsv het volgende:
en waar is het orginele filmpje van "i am jeff"is van 22 jump street
![]()
Genoeg torrent site toch? Kickass.to bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 december 2014 11:50 schreef Roypsv het volgende:
iemand een idee waar ik de laatste Sons of anarchy kan kijken, piratebay ligt eruitSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit vind ik wel een goede gratis publieke torrentsitequote:Op woensdag 10 december 2014 11:50 schreef Roypsv het volgende:
iemand een idee waar ik de laatste Sons of anarchy kan kijken, piratebay ligt eruit
http://kickass.so
Verder nieuwsgroepen enzo..![]()
Ik heb echt het idee dat jij in een gemeenschap woont waar ze nog met hooivorken achter je aan komenquote:Op woensdag 10 december 2014 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En terecht. Overigens staat mijn gemeente er niet bij.
#FreeTrapz![]()
Het is toch ongelofelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Godver. Krijgen we zo meteen dikke Stasi/KGB praktijken hier.Snap best dat het verboden is maar dan om mensen te gaan verraden.
_____!
Terecht? Zum kotsen.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En terecht. Overigens staat mijn gemeente er niet bij.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
GET OF MY LAWNquote:Op woensdag 10 december 2014 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat jij in een gemeenschap woont waar ze nog met hooivorken achter je aan komen![]()
En we hebben geen geld maar we ruilen alles.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat jij in een gemeenschap woont waar ze nog met hooivorken achter je aan komen![]()
Moeten ze de regels maar niet overtreden.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is toch ongelofelijk.Snap best dat het verboden is maar dan om mensen te gaan verraden.
_____!
[..]
Terecht? Zum kotsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik wist het wel van jou gr grquote:Op woensdag 10 december 2014 12:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dit nieuws? Sta hier al een jaar voor ingeschreven...
Maar van DarkStabber2 niet..
Rare naam voor een meisje.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En vervolgens doet iedereen op zn 15e straks al drugs..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij bent een soort Waldorf ofzo?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:12 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Het niveau van jouw posts is bedroevend.
Elke dag![]()
Je hebt de spoiler zeker niet gelezen?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik wist het wel van jou gr gr
Maar van DarkStabber2 niet..
[ afbeelding ]![]()
Gelukkig hoef ik geen mannen te dekken.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:12 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Het niveau van jouw posts is bedroevend.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Soms.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent een soort Waldorf ofzo?![]()
Mandekker is een baas.. ik ben benieuwd wie het is..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Als jullie dat willen weten, moeten jullie vanavond om 20:00 in Brasschaat zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mandekker is een baas.. ik ben benieuwd wie het is..![]()
Of je bent de vrouw van POTS of je bent Litmanen.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:24 schreef Mandekker het volgende:
[..]
[..]
Als jullie dat willen weten, moeten jullie vanavond om 20:00 in Brasschaat zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee man het is Senquote:Op woensdag 10 december 2014 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of je bent de vrouw van POTS of je bent Litmanen.
#FreeTrapz![]()
Winst voor Ajaxquote:Op woensdag 10 december 2014 12:35 schreef Roypsv het volgende:
iemand nog wat tips voor bets vanavond ofzo![]()
NSFW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
NSFW:moet jij niet afstuderen ipv fappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe ik nu ook maar ik wilde het filmpje toch plaatsen (ik heb hem natuurlijk al lang gezien)quote:Op woensdag 10 december 2014 12:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet jij niet afstuderen ipv fappen?![]()
Zojuist gechecked. Mijn vrouw is al de hele ochtend en middag de geraniums water aan het geven. Diejen andere dus.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of je bent de vrouw van POTS of je bent Litmanen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja want ik denk als POTS op station Brasschaat staat te wachten voor een fittie dan gaat zijn vrouw mee natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zojuist gechecked. Mijn vrouw is al de hele ochtend en middag de geraniums water aan het geven. Diejen andere dus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt. Met een verbandtrommeltje, voor het geval datquote:Op woensdag 10 december 2014 12:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja want ik denk als POTS op station Brasschaat staat te wachten voor een fittie dan gaat zijn vrouw mee natuurlijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Wat denken jullie van deze 2 teams om de komende maand door te komen? Verbeteringen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als de opstelling je ligt zijn het prima teamsquote:Op woensdag 10 december 2014 12:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/231372/]afbeelding[/url] ]
Wat denken jullie van deze 2 teams om de komende maand door te komen? Verbeteringen?ben zelf alleen niet zo'n fan van Candreva en Navas
![]()
Ik wel van Candreva, mocht dat hier nog niet bekend zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 13:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als de opstelling je ligt zijn het prima teamsben zelf alleen niet zo'n fan van Candreva en Navas
Navas weet ik niet, maar dit was wel een mooi team om hem eens te proberen
Elke dag![]()
Dan ga ik die NIFjes vanavond maar even oppikken
Elke dag![]()
Wijnaldum zou een leuke zijn, maar de rest heb ik niets aan. Ja, Ronaldo, maar die kan ik toch nooit betalen![]()
https://mobile.twitter.co(...)331140661248/photo/1
Zal wel fake zijn want linksboven staat september 2012![]()
Ik hoef hem niet te kopen heb weer eens een geniaal plan bedachtquote:Op woensdag 10 december 2014 13:18 schreef Kiid het volgende:
Wijnaldum zou een leuke zijn, maar de rest heb ik niets aan. Ja, Ronaldo, maar die kan ik toch nooit betalen![]()
ik open 4 packs vanavond. en daar gaat CR7 uit komen. (die 3 andere mag rommel in zitten)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als die het is loopt EA echt even te klotenquote:Op woensdag 10 december 2014 13:25 schreef Maver24 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)331140661248/photo/1
Zal wel fake zijn want linksboven staat september 2012
Elke dag![]()
En dan zit die in je vijfde pack, haha plan mislukt, 7.5k te veel uitgegeven.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet te kopen heb weer eens een geniaal plan bedacht![]()
ik open 4 packs vanavond. en daar gaat CR7 uit komen. (die 3 andere mag rommel in zitten)![]()
AJ DelaGarzaquote:Op woensdag 10 december 2014 13:16 schreef DutchSL het volgende:
EA prediction
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Futhead prediction
[ afbeelding ]
SIF Perisic op links zou wel nice zijn, die IF liet ik toen schieten omdat het op rechts niet uit kwam.![]()
![]()
Ben ik even blij dat ik alles verkocht hebquote:Op woensdag 10 december 2014 13:33 schreef rolls-reus het volgende:
If Ronaldo en if Ibradaar gaan de hoge prijzen
Elke dag![]()
Ik ook jaquote:Op woensdag 10 december 2014 13:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik alles verkocht heb![]()
![]()
Wat waren je teams dan? En hoeveel coins hebbie nu?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:37 schreef Maver24 het volgende:
Vanochtend even mijn dure spelers verkocht behalve Neuer want die wil ik houden als first owner![]()
Waarom stel je niet gewoon de vraag die iedereen wil stellen?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wat waren je teams dan? En hoeveel coins hebbie nu?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
welke is datquote:Op woensdag 10 december 2014 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom stel je niet gewoon de vraag die iedereen wil stellen?![]()
fixedquote:Op woensdag 10 december 2014 13:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoeveel hebbie al aan pakskes uitgegeven maverke?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat het aantal pakje dat die gozer heeft geopend met fifa point me niks uitmaaktquote:Op woensdag 10 december 2014 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom stel je niet gewoon de vraag die iedereen wil stellen?dat is zijn zaak
![]()
Net zoals het zijn zaak is hoeveel coins hij heeftquote:Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Omdat het aantal pakje dat die gozer heeft geopend met fifa point me niks uitmaaktdat is zijn zaak
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hummels ook nog, en geen WIjnaldumquote:Op woensdag 10 december 2014 13:41 schreef rolls-reus het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2977435.page
Madness, crash, alles
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iets met Wilshere en een Franse BPL CAM. Cabella ofzo.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:44 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is dit te fixen zonder gaar spaans middenveld?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iszooquote:Op woensdag 10 december 2014 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net zoals het zijn zaak is hoeveel coins hij heeft![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: