SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je bent zelf slecht, want Kuipers had gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Maver24 het volgende:
Das geen rood man. Slecht hoor kuipers![]()
Hebben Juve en atletico er nog een wedstrijd van gemaakt?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Eerste 70 minuten ofzo wel, Atletico raakte nog een keer de paal en Buffon had wat goede saves, daarna niet meer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Hebben Juve en atletico er nog een wedstrijd van gemaakt?![]()
Hopen dat het nog veel slechter gaat. Verdiende loon na het vieze spelletje dat ze gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Que? Bedoel je die aso fans of refereer je naar iets anders (wat ik blijkbaar compleet heb gemist)?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hopen dat het nog veel slechter gaat. Verdiende loon na het vieze spelletje dat ze gespeeld hebben.
tevens:
http://www.futwiz.com/en/fifa15/player/antonio-rudiger/8819
bohhhFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Thanks. Heb niks gezien..Liverpool wel weer drama zegquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Eerste 70 minuten ofzo wel, Atletico raakte nog een keer de paal en Buffon had wat goede saves, daarna niet meer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wat is er met Rudiger?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Que? Bedoel je die aso fans of refereer je naar iets anders (wat ik blijkbaar compleet heb gemist)?
tevens:
bohhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Galatasaray stond er in 2010-2011 nog veel slechter voor. Hadden geen cent te spenderen en werden 8e in het seizoen wat 'omgekocht' zou zijn geweest. Complete chaos was er waardoor het bestuur toen opstapte.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Que? Bedoel je die aso fans of refereer je naar iets anders (wat ik blijkbaar compleet heb gemist)?
tevens:
bohhh
Het nieuwe bestuur besloot toen om op de grote knop te drukken door Fenerbahce met een vies spelletje uit te schakelen. Het gat was veel te groot, niet alleen op sportieve vlak maar ook financieel. Galatasaray heeft sinds die dag voortdurend zitten lobbyen op een straf van Fenerbahce door corrupte politierapporten naar de UEFA te sturen. Rapporten die vandaag geen waarde meer hebben omdat de mensen die deze rapporten hebben opgemaakt nu vast zitten voor corruptie.
Fenerbahce was terechte kampioen van vorig jaar, maar mag dankzij een straf van de UEFA dus niet deelnemen aan de Champions League. Galatasaray gaat er nu kansloos uit.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
De waarheid ligt waarschijnlijk in het middenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Galatasaray stond er in 2010-2011 nog veel slechter voor. Hadden geen cent te spenderen en werden 8e in het seizoen wat 'omgekocht' zou zijn geweest. Complete chaos was er waardoor het bestuur toen opstapte.
Het nieuwe bestuur besloot toen om op de grote knop te drukken door Fenerbahce met een vies spelletje uit te schakelen. Het gat was veel te groot, niet alleen op sportieve vlak maar ook financieel. Galatasaray heeft sinds die dag voortdurend zitten lobbyen op een straf van Fenerbahce door corrupte politierapporten naar de UEFA te sturen. Rapporten die vandaag geen waarde meer hebben omdat de mensen die deze rapporten hebben opgemaakt nu vast zitten voor corruptie.
Fenerbahce was terechte kampioen van vorig jaar, maar mag dankzij een straf van de UEFA dus niet deelnemen aan de Champions League. Galatasaray gaat er nu kansloos uit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach, de moeilijkste tijden voor Fenerbahce liggen in het verleden terwijl die voor Galatasaray juist weer gaan beginnen, leeg geplunderd door het bestuur dat enkele weken ontslag heeft genomen. Het is niet voor niets dat Sneijdertje zijn salaris niet uitbetaald kreeg.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De waarheid ligt waarschijnlijk in het middenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
zag gisteren ineens een southpark aflevering over pewdiepiewtf. Cartman weer baas zoals altijd natuurlijk
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
cartman BRAAAAAAAHquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:54 schreef poker4lifee het volgende:
zag gisteren ineens een southpark aflevering over pewdiepiewtf. Cartman weer baas zoals altijd natuurlijk
![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
boohhh wat een nacht, helemaal wild #sneuvelnationquote:Op woensdag 10 december 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
Neuer weer in een pack net nadat ik hem had verkocht. Bohhhh. Nu slapen![]()
?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
Neuer weer in een pack net nadat ik hem had verkocht. Bohhhh. Nu slapen![]()
Oh jah. Enner Valencia is van 12k naar 20k gestegen vandaag. Die had ik nog als first owner in de club zitten. Waarom is hij zo gestegen?![]()
Baas. Maar ik heb pas 1x met hem gescoord en dat was nota bene toen ik hem mee naar voren stuurde als extra aanvallerquote:Uit corners scoort hij nooit.
![]()
Veel dure silvers zijn gisteren/vandaag ineens veel duurder geworden.. vooral BPL silvers. Ik snap eigenlijk niet hoe dat kan.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:15 schreef Maver24 het volgende:
Oh jah. Enner Valencia is van 12k naar 20k gestegen vandaag. Die had ik nog als first owner in de club zitten. Waarom is hij zo gestegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |