Ik wil dat niet van iedereen zien denk ik.quote:
True that. Alsof er bij jou een feestje is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Eens,al is het extra irritant als het op nog geen kilometer van je eindbestemming is.
Mja, buiten seksuele context maakt het mij niet zoveel uit om mensen naakt te zienquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil dat niet van iedereen zien denk ik.
Ik ben altijd bang dat ik dan niet meer normaal naar ze kan kijken. Dat ik altijd dat ene aparte ding blijf zien wat ik op hun naaktfoto zag.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ik altijd wel leuk hebben gevonden
Vreemde mensen niet. Bekende mensen wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, buiten seksuele context maakt het mij niet zoveel uit om mensen naakt te zien
Ik zie jou en Hep ook altijd naakt voor me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik dan niet meer normaal naar ze kan kijken. Dat ik altijd dat ene aparte ding blijf zien wat ik op hun naaktfoto zag.
Geef me maar een cameraquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik wel mensen kan vinden die zo gek zijn daaraan mee te werken
Maar je hebt Hep nooit naakt gezien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie jou en Hep ook altijd naakt voor me.
Tja omdat Fokkersquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
Al hoewel ik het van sommige FOK!kers ook gezien heb (dates/relaties uitgezonderd) en dat zat me ook minder dwars dan ik had verwacht.
Ja.quote:
Ik zou best eens aan zoiets mee willen werken.Maar dan alleen als ik inspraak heb in hoe ik op de foto zou komen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend lewd
[..]
Waarom ook niet.
Mooie kalender van maken en verkopen op de uni.
Hoe stel jij je Hep voor dan, naakt?quote:
Hoi zeiksnor.quote:
Ik heb hem toch al in zijn onderbroek gezien?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe stel jij je Hep voor dan, naakt?Heeft hij een grote penis in je verbeelding?
Zoiets denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe stel jij je Hep voor dan, naakt?Heeft hij een grote penis in je verbeelding?
Ik weet dat allemaal niet meer hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem toch al in zijn onderbroek gezien?
En jullie hebben meerdere keren de grootte van zijn penis verteld tegen me.
Dat is gewoon kastanjebruin.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is het toch?Op mijn scherm wel hoor
12 cm in omtrek. Pas nog gemeten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet alleen de dikte van zijn piemel niet
We hadden het opgezocht. Gemiddeld is tussen 8 en 12 cm.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Wauw, dat meten. Ik zou niet eens weten wat normaal is qua omtrek, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |