Neuh gewoon het spring-, dressuur- en eventingteam.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie?
Laten we zeggen dat er 'sporten' bestaan die ik wat minder serieus neem
Gaan ze een soort Polo spelen ofzo?
Enkel hockey? Er is toch net verteld dat de handbalsters zich ook al geplaatst hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar was je helemaal rijk mee geworden ja
Maar goed, ik ben wel in voor een verrassing. Enkel hockey zie ik niet zitten als teamsport-liefhebber.
SPT / [OKT] Boksen #1 Zes Nederlanders, hoeveel in Rio?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:12 schreef TheArt het volgende:
Loting voor het EQT boksen geweest: http://www.aiba.org/european-olympic-qualification-tournament/
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
SPT / [OKT] Boksen #1 Zes Nederlanders, hoeveel in Rio?
En wel Afrikaanse landen ?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef heywoodu het volgende:
De Zweedse of Spaanse handballers gaan waarschijnlijk de Spelen missen, morgen wordt bepaald wie precies. Beiden zijn wel echt grote landen, als in, medailles op de grote toernooien. Zo won Zweden zilver in Londen en Spanje werd in 2013 wereldkampioen.
Tunesië heeft vandaag Macedonië klop gegeven en heeft zich zo definitief geplaatst, terwijl Egypte als Afrikaans kampioen ook gaatquote:
Geen idee, ik weet alleen dat het de dag na de openingsceremonie begint en dat het op de dag van de sluitingsceremonie (quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:47 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn zo'n beetje de uitzendtijden hier ?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat het de dag na de openingsceremonie begint en dat het op de dag van de sluitingsceremonie () eindigt
Volgens mij zijn teamsporten doorgaans wel de hele dag bezig, vooral in de groepsfase, dus er zal genoeg te zien zijnquote:
Het is in Rio 5 uur vroeger, dus reken maar uit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:47 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn zo'n beetje de uitzendtijden hier ?
Spanje verslaat Zweden met 25-23 en dat is 1 goal te weinig verschil, missen de Spelen dus op 1 goalquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef heywoodu het volgende:
De Zweedse of Spaanse handballers gaan waarschijnlijk de Spelen missen, morgen wordt bepaald wie precies. Beiden zijn wel echt grote landen, als in, medailles op de grote toernooien. Zo won Zweden zilver in Londen en Spanje werd in 2013 wereldkampioen.
Jeetjequote:Op zondag 10 april 2016 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spanje verslaat Zweden met 25-23 en dat is 1 goal te weinig verschil, missen de Spelen dus op 1 goal
Bedanktquote:Op zondag 10 april 2016 13:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het is in Rio 5 uur vroeger, dus reken maar uit.
Grofweg de gehele dag sport van 14.00 uur tot 4 uur 'snachts.
Helaas het zwemmen en atletiek midden in de nacht vanwege de Amerikaanse belangen om het op prime-time uit te kunnen zenden.
Kutamerikaquote:Op zondag 10 april 2016 13:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het is in Rio 5 uur vroeger, dus reken maar uit.
Grofweg de gehele dag sport van 14.00 uur tot 4 uur 'snachts.
Helaas het zwemmen en atletiek midden in de nacht vanwege de Amerikaanse belangen om het op prime-time uit te kunnen zenden.
Hoe laat staan de finales in die sporten geplaned ?quote:Op zondag 10 april 2016 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutamerika
Alsof Amerika de enige plek is waar gekeken wordt.
Geen idee, zal wel weer diep in de nacht wordenquote:Op zondag 10 april 2016 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe laat staan de finales in die sporten geplaned ?
Stel 20.00 's avonds is het 1.00 uur 's nachts. Nog net te doen. Maar ik geloof dat de zwemfinales om 22.00 uur zijn. Daar zijn ze aan aan het wennen. Dat wil dus zeggen 3.00 uurquote:Op zondag 10 april 2016 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel weer diep in de nacht worden
Ik ga voor de Spelen een poginkje wagen om in een apart slaapritme te komen, waarbij 4,5 uur slaap icm een paar middagdutjes genoeg zijn om de dag door te komen. Gaat nog leuk wordenquote:Op zondag 10 april 2016 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel 20.00 's avonds is het 1.00 uur 's nachts. Nog net te doen. Maar ik geloof dat de zwemfinales om 22.00 uur zijn. Daar zijn ze aan aan het wennen. Dat wil dus zeggen 3.00 uur
Hier ookquote:Op zondag 10 april 2016 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga voor de Spelen een poginkje wagen om in een apart slaapritme te komen, waarbij 4,5 uur slaap icm een paar middagdutjes genoeg zijn om de dag door te komen. Gaat nog leuk worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |