Ja dat valt te merken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat ik er meer op let en wat strenger optreed dan de anderen?
Beter kijken.quote:
Het probleem is dat er wel een KLB SC is, maar 95% van de mensen post daar niet. Of dat een kwestie van willen is weet ik niet, ik kan niet voor hen denken, maar het feit is er. Waardoor je nu SC krijgt in andere topics. En da's zonde. Waarom dan niet één reeks voor niet-sc'ers waar ze lekker kunnen baggeren. Eentje maar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Onzin.
Jullie moeten het niet verbaggeren. Er zijn genoeg leuke topics die niet verbaggerd zijn en ook open zijn.
En dan kunnen jullie wel met het vingertje naar mij wijzen, maar ik verbagger die topics niet.
Er wordt ook niet naar jou gewezen met de beschuldiging dat jij topics verbaggert, mensen vinden gewoon over het algemeen wel dat je de lol er een beetje aan het uit halen bent zo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:53 schreef Netsplitter het volgende:
En dan kunnen jullie wel met het vingertje naar mij wijzen, maar ik verbagger die topics niet.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:55 schreef Etsu het volgende:
Maar waarom worden de topics van de echte aidsusers wel opengelaten?
Daar hebben we alleen onszelf mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:56 schreef DjeDje het volgende:
Laten we gewoon al onze stemmen wegeditten. Lullig dit man.
Yep,quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar hebben we alleen onszelf mee.
Zou heel fijn zijn inderdaad. Sowieso zou deze reeks toch maar tot de 28e duren, lijkt me nou niet echt een ramp.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yep,
Ik hoop dat mijn suggestie wat oplevert.
Ja.. Maar deze "sc" was wel het beste hoor. In de anderen wordt gezegd dat ik moet op kankeren, dan stuur ik een tr en wat wordt er gedaan? Niks.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar hebben we alleen onszelf mee.
Terechte post.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.. Maar deze "sc" was wel het beste hoor. In de anderen wordt gezegd dat ik moet op kankeren, dan stuur ik een tr en wat wordt er gedaan? Niks.
Trek je daar eens niks van aan. Er zitten nou eenmaal van die lulletjes rozenwater tussen. /carequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.. Maar deze "sc" was wel het beste hoor. In de anderen wordt gezegd dat ik moet op kankeren, dan stuur ik een tr en wat wordt er gedaan? Niks.
En hoe komt het dat 95% van de users daar niet post?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het probleem is dat er wel een KLB SC is, maar 95% van de mensen post daar niet. Of dat een kwestie van willen is weet ik niet, ik kan niet voor hen denken, maar het feit is er. Waardoor je nu SC krijgt in andere topics. En da's zonde. Waarom dan niet één reeks voor niet-sc'ers waar ze lekker kunnen baggeren. Eentje maar.
Damn, ik typ nog serieuze verhalen vlak na een narcose. Hoop dat er wel een redelijk antwoord op komt want het is opbouwende kritiek.
Dat weet ik niet? Ik weet niet waarom een ander daar niet post. Feit is dat ze dat niet doen, maar wél behoefte hebben aan een reeks met SC.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En hoe komt het dat 95% van de users daar niet post?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:59 schreef Der_Mann het volgende:
KLB / Ik ben kleiner dan 1,70 meter
dit soort topics hebben idd veel meer kwaliteit.
KLB / Niet kunnen kiezenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:59 schreef Der_Mann het volgende:
Ok, stel ik heropen 'm.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Ik weet niet waarom een ander daar niet post. Feit is dat ze dat niet doen, maar wél behoefte hebben aan een reeks met SC.
Of dit:quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / Niet kunnen kiezen
Hier nog zo'n pareltje.
In plaats van een beetje sneu en zielig te gaan zitten doen kan je ook normaal meedenken waarom een topic verzand in slowchat en wat daar tegen te doen valt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:59 schreef Der_Mann het volgende:
Want sinds de nachtbagger getolereerd wordt zijn er honderden nachtbaggertopics elke avond?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ok, stel ik heropen 'm.
Dan zijn er effectief twee SC's waarin geouwehoerd word. Wat als er straks weer een groepje opstaat wat een eigen SC wil omdat 90% niet in die andere SC's posten?
Dat vraag ik niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Want sinds de nachtbagger getolereerd wordt zijn er honderden nachtbaggertopics elke avond?
Het verschil is wel dat die reeks sowieso alleen maar open zou blijven tijdens de verkiezingen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ok, stel ik heropen 'm.
Dan zijn er effectief twee SC's waarin geouwehoerd word. Wat als er straks weer een groepje opstaat wat een eigen SC wil omdat 90% niet in die andere SC's posten?
Dan hebben die pech, toch? We vragen om één extra reeksje voor de mensen die om welke reden dan ook niet in KLB SC posten. That's all. Ik snap heel goed dat de rest baggervrij moet zijn. En dat lukt ook beter als je één vast topic hebt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ok, stel ik heropen 'm.
het is een reeks die maar 1 keer per jaar voorkomt, en maar tot de 28ste zou duren. het is de maand december, we zitten in de periode van de feestdagen... beetje lullig dat zelfs dán er geen 2 SC topics kunnen zijn, zeker als eentje over iets meer dan een week sws afgelopen is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In plaats van een beetje sneu en zielig te gaan zitten doen kan je ook normaal meedenken waarom een topic verzand in slowchat en wat daar tegen te doen valt.
En daarna?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat die reeks sowieso alleen maar open zou blijven tijdens de verkiezingen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan hebben die pech, toch? We vragen om één extra reeksje voor de mensen die om welke reden dan ook niet in KLB SC posten. That's all. Ik snap heel goed dat de rest baggervrij moet zijn. En dat lukt ook beter als je één vast topic hebt.
En na de 28ste?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is een reeks die maar 1 keer per jaar voorkomt, en maar tot de 28ste zou duren. het is de maand december, we zitten in de periode van de feestdagen... beetje lullig dat zelfs dán er geen 2 SC topics kunnen zijn, zeker als eentje over iets meer dan een week sws afgelopen is.
Het is heel lastig het puur alleen bij de verkiezingen te houden. Het meerendeel wat er werd besproken ging over andere users en gaat daar een verkiezing niet om? Het evalueren van andere users?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In plaats van een beetje sneu en zielig te gaan zitten doen kan je ook normaal meedenken waarom een topic verzand in slowchat en wat daar tegen te doen valt.
Mailen naar forum@fok.nl of god@heaven.upquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:05 schreef Fylax het volgende:
Ik vraag om een mening/besluit van hogerop.
Denk dat meer mensen dat al gedaan hebben, dus ik weet wel zeker dat een FA hier nog eens goed naar gaat kijken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mailen naar forum@fok.nl of god@heaven.up
Dat zou ideaal zijn inderdaad. Maar anders blijft het waarschijnlijk gewoon weer bij een nachtbaggertopic per dag ofzo.quote:
Dat gaat niet gebeuren. Dat is vorig jaar uitvoerig besproken en toen bleef het ook bij 1 SC. Er is dus geen gevaar op gezeik hierover.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En daarna?
Gaat iedereen dan weer posten in het SC topic of huppelt men van het ene naar het andere topic?
Blijft mijn vraag nog steeds staan: wat als er nog een groep opstaat die een eigen SC wil?
En huge uiteraard.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:07 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil ook wel weten wat Frank hiervan vindt want hij postte ook zonder verdere problemen in de reeks.
Dat vind ik dan weer te ver gaan. Dat kliekje kan naar de huidige SC. Anders krijg je na een tijdje 100 SC's, ook niet de bedoeling.quote:
kquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn inderdaad. Maar anders blijft het waarschijnlijk gewoon weer bij een nachtbaggertopic per dag ofzo.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk dat meer mensen dat al gedaan hebben, dus ik weet wel zeker dat een FA hier nog eens goed naar gaat kijken.
Ahhh.... Nu komt de aap uit de mouw.quote:
Dan kun je letterlijk alles wel koppelen aan het 'sneeuwbaleffect'. Men had wat betreft de nachtbagger ook rigide beleid kunnen voeren en het compleet verbieden 'omdat het anders helemaal uit de hand loopt wanneer allerlei users dan 's nachts alleen maar gaan baggeren'. Je kunt iets toch ook uitproberen en kijken hoe het loopt? Of is alles uit op een doemscenario in jouw hoofd?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet.
Geef eens antwoord op m'n vraag.
Wat mij betreft is dat een prima deal.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ahhh.... Nu komt de aap uit de mouw.
Het gaat er dus eigenlijk om dat er een tweede SC "moet" komen waar jullie kunnen ouwehoeren.
Als dat nou gewoon gezegd wordt....
Compromis: Ik zet 'm voor nu! weer open en zal achter eens gaan overleggen. Kijken wat m'n collega's er van zeggen en wat hun ideeën hierover zijn.
Deal?
Hoezo? Ik vind het gewoon stom dat die reeks dicht is en hoop dat een FA er anders over denkt dan Netsplitter.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]Stop eens met kwijlen en ga eens serieus meeposten.
Niks moet, Netsplitter. Ik geef enkel opbouwende kritiek. Het is aan jullie. Er is blijkbaar vraag naar. En ja, deal, ik dram niet door, heb zat te doen helaasquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het gaat er dus eigenlijk om dat er een tweede SC "moet" komen waar jullie kunnen ouwehoeren.
Compromis: Ik zet 'm voor nu! weer open en zal achter eens gaan overleggen. Kijken wat m'n collega's er van zeggen en wat hun ideeën hierover zijn.
Deal?
Volgens mij is dat vorig jaar ons al ontzegd en is dat niet de insteek van deze reeks. Maar heel erg bedankt dat je hem weer terug opent.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:09 schreef Netsplitter het volgende:
Deal?
SC en kliekjes blijf je houden helaas, zeker als ze onderling nog eens telefoonnummers gaan uitwisselen en lekker verder gaan via whatsapp bv....quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer te ver gaan. Dat kliekje kan naar de huidige SC. Anders krijg je na een tijdje 100 SC's, ook niet de bedoeling.
Wat ik wel heb gemerkt, is dat áls ik postte in de SC, ik meteen eruit werd gebanjerd. Met andere woorden: er zijn kliekjes en dat is de dooddoener hier.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Deal?
Okquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Deal?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Deal?
Je komt daar sowieso niet tussen, in de KLB SC. Ik zie er de ernst niet van in, waarom het per se gesloten moet worden. Het ging soms over de verkiezen, al dan niet altijd in alle serieusheid, en soms niet. So what? Een glans van speelsheid. 38 delen onbelemmerd open, tot Netsplitter een besluit neemt en daarmee het vermaak van veel mensen weg laat vallen. Ik vind het raar, en ben blijkbaar niet de enige.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan hebben die pech, toch? We vragen om één extra reeksje voor de mensen die om welke reden dan ook niet in KLB SC posten. That's all. Ik snap heel goed dat de rest baggervrij moet zijn. En dat lukt ook beter als je één vast topic hebt.
Ach, het is niet fair om netsplitter nu alles in de schoenen te schuiven an sich. Wmb lost hij het zo prima op.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Je komt daar sowieso niet tussen, in de KLB SC. Ik zie er de ernst niet van in, waarom het per se gesloten moet worden. Het ging soms over de verkiezen, al dan niet altijd in alle serieusheid, en soms niet. So what? Een glans van speelsheid. 38 delen onbelemmerd open, tot Netsplitter een besluit neemt en daarmee het vermaak van veel mensen weg laat vallen. Ik vind het raar, en ben blijkbaar niet de enige.
Dit is wel een prima manier inderdaad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, het is niet fair om netsplitter nu alles in de schoenen te schuiven an sich. Wmb lost hij het zo prima op.
Omdat de users die daar doorgaans wel in posten zichzelf beter vinden en niemand er tussen kan komen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En hoe komt het dat 95% van de users daar niet post?
Serieuze vraag btw.
Hmm....quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Omdat de users die daar doorgaans wel in posten zichzelf beter vinden en niemand er tussen kan komen.
Dan is de lol er gauw af.
Gaat niet over het verkiezingentopicquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef Blackings het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb jij je naam op FOK! verziekt en word je direct afgezeken als je een topic opent, ik zie ook niet echt hoe je je naam kan zuiveren, ik vind het ook niet gek dat je direct gebasht wordt als je dat topic inkomt.
Misschien in overleg met een FA een nieuw account maken, want je bent gewoon een normale gozer.
Overigens zijn er heel veel users zomaar dat topic ingekomen (inclusief ik in deel 27 ofzo).
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef Nastico het volgende:
Klopt dat je meteen gebasht wordt door bepaalde klojo's zoals deadprez wanneer je eckte kwaliteit opent die niet in hun straatje past.
Ik zeg: eens een goed gesprek met deadprez
Iedereen ging over je moeder heen dus rot maar weer opquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef Nastico het volgende:
Wat een serieus topic is dit zeg![]()
Nog geneukt iemand?
Omdat die van jou gestikt is in al die lullenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen ging over je moeder heen dus rot maar weer op
Misschien moet je gewoon eens van die 'nieuw topic'-knop afblijven knuppel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef Nastico het volgende:
Klopt dat je meteen gebasht wordt door bepaalde klojo's zoals deadprez wanneer je eckte kwaliteit opent die niet in hun straatje past.
Ik zeg: ban voor deadprez
Niveautje weer. Heel volwassen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen ging over je moeder heen dus rot maar weer op
Of je donderhoerenstraalflikkereenhoerendeind op met je kuttopics en je getroll.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef Nastico het volgende:
Ik zeg: eens een goed gesprek met deadprez
Misschien moet jij niet het geweten van KLB spelen zolang je geen blauw kleurtje hebt knuppel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens van die 'nieuw topic'-knop afblijven knuppel.
Jij moet al helemaal je janksmoel houdenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Misschien moet jij niet het geweten van KLB spelen zolang je geen blauw kleurtje hebt knuppel.
Rustig maar, lieverd. Het is Copthorne maar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal je janksmoel houden
Die opmerking van Copthorne was raak zo te zienquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal je janksmoel houden
Gewoon even zeggen waar het op staat, jeweet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rustig maar, lieverd. Het is Copthorne maar.
Copthorne tegen jou inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon even zeggen waar het op staat, jeweet.
jawel maar de laatste is vol en niemand heeft nog een nieuw deel aangemaaktquote:Op zaterdag 20 december 2014 08:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
Is er geen Verkiezingdiscussietopic meer?
ah soquote:Op zaterdag 20 december 2014 08:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jawel maar de laatste is vol en niemand heeft nog een nieuw deel aangemaakt
Genoteerdquote:Op zondag 21 december 2014 18:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Neem kennis van mijn onvrede wat betreft het verwijderen van mijn beterschapswens.
zoals ik al zei ... ik zat in keet en toen ik wou roken stonden die accounts nog openquote:Op zondag 21 december 2014 19:00 schreef terrastegel het volgende:
Beetje respectloos die topics van Mountainbiker4life.
Ja manquote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef bikey1990 het volgende:
[..]
zoals ik al zei ... ik zat in keet en toen ik wou roken stonden die accounts nog open
laat maar...quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 19:13 schreef deadprez het volgende:
Wat ongelofelijk zielig dat je nu ook nog smoesjes loopt te verzinnen. Triest geval.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:13 schreef deadprez het volgende:
Wat ongelofelijk zielig dat je nu ook nog smoesjes loopt te verzinnen. Triest geval.
oke... foute grap.. sorryquote:Op zondag 21 december 2014 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef tenminste dan nog toe dat je een enorme kutgrap hebt gemaakt
Stel je account staat open, waarom zou iemand zoiets posten? Het was een trieste grap, en dat weet je zelf ook. Als iedereen erom gelachen had, was je er trots op geweest.quote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef bikey1990 het volgende:
[..]
zoals ik al zei ... ik zat in keet en toen ik wou roken stonden die accounts nog open
Zijn account stond niet open. De OP was getypt in zijn typstijl. oftewel: hoi.... ik... ben... bikey...quote:Op zondag 21 december 2014 19:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Stel je account staat open, waarom zou iemand zoiets posten? Het was een trieste grap, en dat weet je zelf ook. Als iedereen erom gelachen had, was je er trots op geweest.
sws nietquote:Op zondag 21 december 2014 19:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Stel je account staat open, waarom zou iemand zoiets posten? Het was een trieste grap, en dat weet je zelf ook. Als iedereen erom gelachen had, was je er trots op geweest.
Waarom open je dan zo'n topic?quote:
Uiteraard. Je grap valt niet in goede aarde en dan heeft een ander het gedaan. Ik geloof er geen fuck van en het interesseert me verder ook niet. Het is jouw account.quote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef bikey1990 het volgende:
[..]
Ach komop, waarom maakte je anders die kutgrap?quote:
dus als mensen het kut vonden, was je er niet trots op geweest. als mensen het super vonden, was je er niet trots op geweest. wat was dan in hemelsnaam de reden dat je het tóch gepost heb?quote:
laat dit maarquote:Op zondag 21 december 2014 19:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 19:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Uiteraard. Je grap valt niet in goede aarde en dan heeft een ander het gedaan. Ik geloof er geen fuck van en het interesseert me verder ook niet. Het is jouw account.
kwam er te laat achter toen ik het al had getyptquote:Op zondag 21 december 2014 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus als mensen het kut vonden, was je er niet trots op geweest. als mensen het super vonden, was je er niet trots op geweest. wat was dan in hemelsnaam de reden dat je het tóch gepost heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |