Als ik hier iets open dat geen klacht is, dan gooi jij het meteen dicht. Zoek de oorzaak bij jezelf.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hebben ze jou wel eens verteld dat je met grote regelmaat een vermoeiende zeikerd bent?
Sorry maar wil jij aub. het topic niet vervuilen met nare berichten, zo te zien ben jij al flink te pakken genomen door de hedendaagse Hollywood-cultuur. Hier bereik je toch helemaal niets mee?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hebben ze jou wel eens verteld dat je met grote regelmaat een vermoeiende zeikerd bent?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hebt ook nog comedy.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef mega-worstje het volgende:
Ja maar als al die idiote romantische kutfilms weer komen dan wordt iedereen weer homo en dan sterven we uit.
Jongen, ik kijk veel klassieke Franse en Italiaanse films. En altijd zitten daar seksscènes in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:18 schreef PeZu het volgende:
ja o f jij kijkt even verder dan de standaard pathe top 10, ongekende nitwit
Als iets in zijn algemeenheid geen klacht is, dan dient het topic gesloten te worden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als ik hier iets open dat geen klacht is, dan gooi jij het meteen dicht. Zoek de oorzaak bij jezelf.
seks is toch ook : Liefde en natuurquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:36 schreef Copthorne het volgende:
In iedere Amerikaanse film zijn er twee thema's die onherroepelijk terugkomen: geweld en seks. Geen wonder dat tieners tegenwoordig met geladen automatische wapens scholen onveilig maken.
De massamedia promoot gewelddadigheid en losbandigheid, teneinde de samenleving verder te ontwrichten.
Ik pleit ervoor dat we ons gaan richten op poëzie, liefde, de natuur, kortom op al het moois dat de wereld ons te bieden heeft.
Mijn klacht luidt dan ook: Alles draait om geweld en seks tegenwoordig.
en net had je het over tegenwoordig?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jongen, ik kijk veel klassieke Franse en Italiaanse films. En altijd zitten daar seksscènes in.
Oh, God. Gaan we weer op deze tour. Het is goed jongen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
en net had je het over tegenwoordig?
maw je weet van gekkigheid niet wat je moet roepen om maar te janken
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:36 schreef Copthorne het volgende:
Ik pleit ervoor dat we ons gaan richten op poëzie, liefde, de natuur, kortom op al het moois dat de wereld ons te bieden heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |