Het 1 sluit het ander niet uit. Je kunt zowel oppervlakkig mensen te vriend houden als diepgaande hechte vriendschappen opbouwen met mensen die je echt liggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:35 schreef happinessfordogs het volgende:
Je kunt iedereen oppervlakkig te vriend houden door zelf ook oppervlakkig te worden. Mensen met karakter bouwen hechte vriendschappen op of worden juist goed uitgekotst.
Kiest voor kwantiteit of kwaliteit. Mijn advies is: kies de mensen waarvan je weet dat ze jouw rug dekken, en andersom.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:08 schreef KingKloon het volgende:
Iemand die vrijwel iedereen te vriend houdt, kan zo'n persoon een gelukkig leven leiden?
Dat sowieso, sowieso geluk is zeer fragiel. En je eigen geluk komt echt wel in het geding als je iedereen tevreden moet stellen, sowieso wat ik in de praktijk geleerd heb is dat vriendschap ook wel vrij zeldzaam is, en zelfs als je een goeie vriendschap hebt moet je die goed polijsten.quote:Op zondag 14 december 2014 23:35 schreef Helsinki het volgende:
Lijkt me niet dat je daar gelukkig van wordt, als je niet gewoon jezelf kunt zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |