Ik noteer alles kriskras op mobiel, boekjes etc. Maar is echt stom want ik vergeet vaak waar ik dingen heb opgeschreven.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb met m'n achterneef wel een keer bijna de buurvrouw blind gemaakt, omdat hij zei van, hé laten we eens een vuurpijl plat op de grond neerleggen en afsteken, maar gelukkig wist ze het nog net Matrix style te ontwijken.
Werkt niet bij mij. Ik hou daar ook niet van.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, waar heb je een agenda voor nodig? Je hebt em mobiel.
Er kwam een keer bijna een vuurwerkpijl tegen mij aan. Gozer die het aanstak was zo geschokt, dat ik heel veel vuurwerk van hem kreeg.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb met m'n achterneef wel een keer bijna de buurvrouw blind gemaakt, omdat hij zei van, hé laten we eens een vuurpijl plat op de grond neerleggen en afsteken, maar gelukkig wist ze het nog net Matrix style te ontwijken.
Na twee weken doe je daar ook niks mee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik noteer alles kriskras op mobiel, boekjes etc. Maar is echt stom want ik vergeet vaak waar ik dingen heb opgeschreven.Ben zooo'n chaoot.
Maar nu moet ik er echt een aanschaffen. En alleen daarin schrijven.
Ik kreeg een keer een strijker naast mij. Had daarna een piep in mijn oren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er kwam een keer bijna een vuurwerkpijl tegen mij aan. Gozer die het aanstak was zo geschokt, dat ik heel veel vuurwerk van hem kreeg.
Vind het alleen leuk om uit mijn raam te staren naar vuurwerk terwijl ik chocomel drink.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat wij vroeger allemaal deden durf ik nu ook niet meer wss
Voor hoelang?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een strijker naast mij. Had daarna een piep in mijn oren.
Zulke brute verhalen en dan kom je met een piep in de oren :$ :$quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een strijker naast mij. Had daarna een piep in mijn oren.
Waren ze allangquote:
Deed hij het expres dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een dagje.
Maar heb al tinnitus dus kon die jongen toen wel vermoorden.
Net als goede voornemens zeker?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gaan jullie ook altijd reflecteren op afgelopen jaar enzo
Je durfde/durft het gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:21 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb nooit illegaal vuurwerk afgestoken. Ik vond de mensen die het deden altijd zo zielig
Ja hier nog.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
Dit jaar kreeg ik een lover mensen. Mag gevierd worden.
Oh dat ook wel denk ik, maar echt op mijn school toen.... Ze deden alsof het drugs was (het kopen ervan)quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je durfde/durft het gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |