abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147426427
quote:
Game of Thrones: Season One is a six part episodic game series set in the world of HBO's groundbreaking TV show.

This new story tells of House Forrester, a noble family from the north of Westeros, loyal to the Starks of Winterfell. Caught up in the events surrounding the War of the Five Kings, they are thrown into a maelstrom of bloody warfare, revenge, intrigue, and horror as they fight to survive while the seven kingdoms tear themselves apart. You will take on the role of different members of the Forrester household, and determine their fate through the choices you make; your actions and decisions will change the story around you.

• Developed by the creators of the award-winning The Walking Dead – A Telltale Games Series, and The Wolf Among Us
• Meet and interact with characters from HBO’s hit TV show
• Visit King’s Landing, The Wall and other familiar locations
• Feel what it is like to play the Game of Thrones, where you win…or you die
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_147426483
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147426603
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja Telltale en hun zogenaamde keuzes :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Forum Admin dinsdag 9 december 2014 @ 17:19:58 #4
35723 crew  GGMM
pi_147426810
Ik snap dit soort games nooit zo. Je krijgt de illusies dat je keuzes enigszins relevant zijn, maar uiteindelijk kom je altijd op hetzelfde punt uit.
Dat is ook de enige gameplay.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147427550
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILER
SPOILER
Tales from the Borderlands ook gespeeld?
pi_147427623
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:47 schreef Cikx het volgende:

[..]

SPOILER
Is het wat? Wel gepiraat maar nog niet gespeeld.
pi_147427658
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:47 schreef Cikx het volgende:

[..]

SPOILER
Nope, vind de setting van Borderlands sowieso niets.
pi_147427690
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:49 schreef Beach het volgende:

[..]

Is het wat? Wel gepiraat maar nog niet gespeeld.
Vind het erg tof, de humor komt erg goed tot zijn recht vind ik, maar het moet je liggen.
pi_147441915
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:13 schreef Beach het volgende:

[..]

Ach ja Telltale en hun zogenaamde keuzes :')
De illusie van keuzes vind ik eigenlijk al goed genoeg. En aan het eind van TWD S2 leken de keuzes echt for real te zijn.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 december 2014 @ 14:44:04 #10
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_147483312
SPOILER
pi_147828831
TVP. Ben bij het stuk met Cersei, ff morgen uitspelen als het lukt en dan kom ik meelezen :)
pi_147836906
Is dit spel voor Android (4 euro) nu precies hetzelfde als voor de pc (20 euro) ?
Of is het toch een andere game?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_147837843
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 11:44 schreef Gremen het volgende:
Is dit spel voor Android (4 euro) nu precies hetzelfde als voor de pc (20 euro) ?
Waarschijnlijk een andere voor die prijs.
pi_147838117
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 11:44 schreef Gremen het volgende:
Je hebt een Got spel van Telltale games en een van een andere ontwikkelaar. Die van Telltale komt in episodes uit, net als de serie. De eerste episode kost 5 euro en een seasonpass voor alle afleveringen kun je kopen voor rond de 20 euro als ik me niet vergis.
pi_147845829
De keuzes die maakt doen er wel degelijk toe.
In andere spellen van Telltale hadden de keuzes uiteindelijk effect op wie er dood ging en wie er bleef leven ( om maar iets te noemen). De keuzes in de 1e episode hebben effect op de vervolg afleveringen.
Cersei is net als in de boeken niet te vertrouwen, daarom heb ik ervoor gekozen om de relatie met Margaery te versterken in de hoop dat dat later wat oplevert.
pi_147845983
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef 44rdbei het volgende:
De keuzes die maakt doen er wel degelijk toe.
In andere spellen van Telltale hadden de keuzes uiteindelijk effect op wie er dood ging en wie er bleef leven ( om maar iets te noemen). De keuzes in de 1e episode hebben effect op de vervolg afleveringen.
Cersei is net als in de boeken niet te vertrouwen, daarom heb ik ervoor gekozen om de relatie met Margaery te versterken in de hoop dat dat later wat oplevert.
Ik probeerde Margaery net te pleasen door te zeggen wat Cersei wilde horen, dat was ook nog het plan dat ze me voorlegde, maar blijkbaar apprecieerde ze dat toch niet helemaal. :')
pi_147846427
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:17 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik probeerde Margaery net te pleasen door te zeggen wat Cersei wilde horen, dat was ook nog het plan dat ze me voorlegde, maar blijkbaar apprecieerde ze dat toch niet helemaal. :')
Tja, vrouwen hé. Tot op zekere hoogte was dat het plan maar ik had al zo'n gevoel dat Margaery dat niet zou kunnen waarderen, is ook een beetje te zien aan haar hoofd als de vraag word gesteld.
Maar haar reactie is dan inderdaad een beetje vreemd.

Als het seizoen is afgelopen ga ik de eerste aflevering nog een keer opnieuw spelen en dan hard uithalen naar Cersei, gewoon vol er in.
pi_147961266
SPOILER
wel een leuke start van de reeks w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_147972937
Erg vermaakt met de eerste aflevering :)
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_148081837
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:19 schreef GGMM het volgende:
Ik snap dit soort games nooit zo. Je krijgt de illusies dat je keuzes enigszins relevant zijn, maar uiteindelijk kom je altijd op hetzelfde punt uit.
Dat is ook de enige gameplay.
Het ligt er maar aan hoe je het benaderd. Ik vind het gewoon chill om een soort van lange film te spelen waarbij ik zelf betrokken ben.
pi_148084632
quote:

[..]

Ik ook, beetje jammer :')

Vond de eerste aflevering leuk! En ik wil Ramsey heel graag afmaken.
pi_148085167
quote:

[..]

Ze spreekt later wel uit dat ze begrijpt dat je het gedaan hebt, maar het is idd de vraag of het geen consequenties gaat hebben.

Wat betreft illusie van keuzevrijheid: voor mij is het vooral een effectief middel om me emotioneel bij het verhaal te betrekken. Het is voor mij genoeg als de gevolgen van keuzes subtieler of kleiner van aard zijn. Daarom had ik ook geen enkele moeite met het einde van Mass Effect. Ik was emotioneel betrokken, waardoor de ervaring groter werd.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_148091634
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ik ook, beetje jammer :')

Vond de eerste aflevering leuk! En ik wil Ramsey heel graag afmaken.
Hoop dat het kan, zou jammer zijn als het niet zou kunnen, omdat hij nog leeft in de serie.

quote:
3s.gif Op maandag 29 december 2014 09:56 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ze spreekt later wel uit dat ze begrijpt dat je het gedaan hebt, maar het is idd de vraag of het geen consequenties gaat hebben.

Wat betreft illusie van keuzevrijheid: voor mij is het vooral een effectief middel om me emotioneel bij het verhaal te betrekken. Het is voor mij genoeg als de gevolgen van keuzes subtieler of kleiner van aard zijn. Daarom had ik ook geen enkele moeite met het einde van Mass Effect. Ik was emotioneel betrokken, waardoor de ervaring groter werd.
Ben ik het mee eens, gisteren seizoen 1 van The Walking Dead uitgespeeld en merkte toch dat ik iets teveel emotioneel bij betrokken was. :') Bij een film heb ik dat vrijwel nooit, maar aangezien je hier toch je eigen keuzes maakt investeer je zelf in het karakter dat je speelt, waardoor de gebeurtenissen veel meer impact hebben.

Overigens ergerde ik me er bij TWD wel aan dat je keuzes inderdaad bijna geen consequenties hebben voor het verloop van het verhaal.
SPOILER
The Wolf Among Us deed dit wat mij betreft wat beter, sommige stukken verhaal/gameplay veranderde als je bepaalde keuzes maakte. Bij Game of Thrones kunnen we er nog weinig over zeggen, in de eerste episodes maakte het geen verschil, maar hopelijk hebben je keuzes bij o.a. Cersei en het kiezen van je sentinel nog invloed op het verhaal in de volgende episodes.
pi_148095864
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef Cikx het volgende:
Hoop dat het kan, zou jammer zijn als het niet zou kunnen, omdat hij nog leeft in de serie.

Ik hoop dat ze idd niet de serie aanhouden, anders zullen je beslissingen nooit echt invloed hebben voor je idee, omdat je bijvoorbeeld weet dat iets geen zin heeft.

quote:
Ben ik het mee eens, gisteren seizoen 1 van The Walking Dead uitgespeeld en merkte toch dat ik iets teveel emotioneel bij betrokken was. Bij een film heb ik dat vrijwel nooit, maar aangezien je hier toch je eigen keuzes maakt investeer je zelf in het karakter dat je speelt, waardoor de gebeurtenissen veel meer impact hebben.

Overigens ergerde ik me er bij TWD wel aan dat je keuzes inderdaad bijna geen consequenties hebben voor het verloop van het verhaal.
Ik vond Kenny juist wel cool! En TWD was echt top, had idd binding met die karakters, zeker bij seizoen 1. 2 was kon net niet aan dat niveau tippen.

quote:
The Wolf Among Us deed dit wat mij betreft wat beter, sommige stukken verhaal/gameplay veranderde als je bepaalde keuzes maakte. Bij Game of Thrones kunnen we er nog weinig over zeggen, in de eerste episodes maakte het geen verschil, maar hopelijk hebben je keuzes bij o.a. Cersei en het kiezen van je sentinel nog invloed op het verhaal in de volgende episodes.
The Wolf Among Us moet ik nog een keertje kopen. Tales from the Borderlands heb ik al op mijn PS4 klaarstaan. TellTale is echt awesome _O_
pi_148096235
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze idd niet de serie aanhouden, anders zullen je beslissingen nooit echt invloed hebben voor je idee, omdat je bijvoorbeeld weet dat iets geen zin heeft.

[..]

Ik vond Kenny juist wel cool! En TWD was echt top, had idd binding met die karakters, zeker bij seizoen 1. 2 was kon net niet aan dat niveau tippen.

[..]

The Wolf Among Us moet ik nog een keertje kopen. Tales from the Borderlands heb ik al op mijn PS4 klaarstaan. TellTale is echt awesome _O_
Tales from the Borderlands is echt een aanrader. ^O^

Ik ga nu met seizoen 2 beginnen, had inderdaad al gelezen dat die minder was dan seizoen 1. Hopelijk wel nog steeds tof.
SPOILER
pi_148127690
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de serie wel zullen aanhouden. De invloed op het verloop van het verhaal moet je denk ik kleiner zien. Het gaat om het lot van de familie Forrester. En zoals Ramsay Snow de serie al eens pakkend samenvatte: "if you think this will have a happy ending, you haven't been paying attention. :)

Is eigenlijk al bekend wanneer ep. / uitkomt?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_148132839
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 december 2014 08:25 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de serie wel zullen aanhouden. De invloed op het verloop van het verhaal moet je denk ik kleiner zien. Het gaat om het lot van de familie Forrester. En zoals Ramsay Snow de serie al eens pakkend samenvatte: "if you think this will have a happy ending, you haven't been paying attention. :)

Is eigenlijk al bekend wanneer ep. / uitkomt?
Waarschijnlijk ergens begin januari.
pi_149006496
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_149334612
Heeft iemand al aflevering 2 kunnen spelen?
deze zou vandaag released worden maar ik heb geen updates on steam.
pi_149335015
PS4 ook nog niet helaas
pi_149335072
Beetje jammer dit.
ik had er zo'n zin in.
pi_149335225
Op de minder legale manier is het al te spelen.
pi_149335445
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:03 schreef Beach het volgende:
Op de minder legale manier is het al te spelen.
Ja, maar daar heb ik geen season pass voor gekocht natuurlijk.
pi_149336813
download is gestart *O*
pi_149340279
ijzersterk weer
mooi einde wel
pi_149344925
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:13 schreef Beach het volgende:
ijzersterk weer
mooi einde wel
Inderdaad wel een sterk verhaal.
Al heb ik wel een vermoeden waar dit verhaal heen gaat.

SPOILER
pi_149347396
Jaaaa naar dit topic was ik opzoek hoor!

SPOILER
En wat een baas is Ascher, vind de huidige Lord Forrester maar een watje.

SPOILER
أنا مغربي
pi_149347907
Erg toffe episode, nu weer zo lang wachten op de volgende. ;(
Wat ik wel een beetje krom vond was dat.
SPOILER
Wat ook een probleem voor mij wordt vrees ik is dat ik aan iedereen mijn Ironwood beloofd heb. :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Cikx op 04-02-2015 03:04:36 ]
pi_149355630
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 02:57 schreef Cikx het volgende:
Erg toffe episode, nu weer zo lang wachten op de volgende. ;(
Wat ik wel een beetje krom vond was dat.
SPOILER
Wat ook een probleem voor mij wordt vrees ik is dat ik aan iedereen mijn Ironwood beloofd heb. :')
Telltale kennende kom je hier niet mee we..
Waarschijnlijk moet je kiezen welke belofte je gaat breken.
pi_149357540
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:34 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Achja dat is sowieso Game of Thrones, iedereen naar de mond praten en ze dan een mes in de rug steken. :D Al ben ik daarvoor weer een te vredelievend mens. :')
pi_149358017
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:34 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

de uitkomst is toch hetzelfde ongeacht je keuzes
pi_149359196
Goede episode weer. Wat ik wel opvallend vond was die lord commander van de night's watch, coldfingers ofzo? Toffe peer verder, maar waar komt die opeens vandaan :? Had eigenlijk een ser Alliser verwacht.
Conscience do cost.
pi_149360003
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:44 schreef ems. het volgende:
Goede episode weer. Wat ik wel opvallend vond was die lord commander van de night's watch, coldfingers ofzo? Toffe peer verder, maar waar komt die opeens vandaan :? Had eigenlijk een ser Alliser verwacht.
Misschien iemand uit het boek? Of misschien wilde de acteur van Alliser geen voice acting doen ofzo. :P
pi_149360186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:09 schreef Cikx het volgende:

[..]

Misschien iemand uit het boek?
Neen. Of althans, niet voor zover ik weet. Het is opmerkelijk omdat in die periode van Westeros er gewoon even geen lord commander was. Alliser was samen met wat anderen een tijdelijke vervanging van Mormont, maar er was geen nieuwe lord commander gekozen.
quote:
Of misschien wilde de acteur van Alliser geen voice acting doen ofzo. :P
Dat zou kunnen, maar om dat te "compenseren" hebben ze dus iemand gecreëerd die eigenlijk helemaal niet hoort te bestaan. Dat vind ik niet erg trouwens, maar wel opmerkelijk gezien ze voor de rest vrij nauwekeurig omgaan met de lore. :P
Conscience do cost.
pi_149360742
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:05 schreef Beach het volgende:

[..]

de uitkomst is toch hetzelfde ongeacht je keuzes
Is gedeeltelijk waar.
In the walking dead had je wel invloed wie er bleef leven en wie niet.
pi_149360746
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Neen. Of althans, niet voor zover ik weet. Het is opmerkelijk omdat in die periode van Westeros er gewoon even geen lord commander was. Alliser was samen met wat anderen een tijdelijke vervanging van Mormont, maar er was geen nieuwe lord commander gekozen.

[..]

Dat zou kunnen, maar om dat te "compenseren" hebben ze dus iemand gecreëerd die eigenlijk helemaal niet hoort te bestaan. Dat vind ik niet erg trouwens, maar wel opmerkelijk gezien ze voor de rest vrij nauwekeurig omgaan met de lore. :P
Vrij raar inderdaad, bestaan de huizen Forrester en Whitehill in de boeken wel gewoon?
pi_149360754
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:44 schreef ems. het volgende:
Ik ook, moest even wennen.
pi_149360778
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:33 schreef Cikx het volgende:

[..]

Vrij raar inderdaad, bestaan de huizen Forrester en Whitehill in de boeken wel gewoon?
Nee zijn door telltale verzonnen.
pi_149360791
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:33 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ja. Allebei zijn huizen die af en toe ter sprake komen maar waarvan je (nogmaals, voor zover ik me kan herinneren) eigenlijk alleen te weten komt doordat de naam af en toe valt. Dat is ook de reden waarom ze hebben gekozen om vanuit hun perspectief de game te draaien.

Veel meer dan dan "ze hebben een hekel aan elkaar" kom je niet te weten in de boeken.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:35 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Nee zijn door telltale verzonnen.
Niet dus :P Ze bestaan wel maar zijn niet uitgediept in het originele verhaal

[ Bericht 16% gewijzigd door ems. op 04-02-2015 16:52:15 ]
Conscience do cost.
pi_149360793
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:33 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Is gedeeltelijk waar.
In the walking dead had je wel invloed wie er bleef leven en wie niet.
Het ding wat ik daar zo nep vond daar is
SPOILER
pi_149360831
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja. Allebei zijn huizen die af en toe ter sprake komen maar waarvan je (nogmaals, voor zover ik me kan herinneren) eigenlijk alleen te weten komt doordat de naam af en toe valt. Dat is ook de reden waarom ze hebben gekozen om vanuit hun perspectief de game te draaien.

Veel meer dan dan "ze hebben een hekel aan elkaar" kom je niet te weten in de boeken.
Oké tof, neem ook aan dat GRRM het wel een beetje in te gaten houdt.
pi_149361719
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:35 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Niet dus :P Ze bestaan wel maar zijn niet uitgediept in het originele verhaal
oh ok :), ik heb de boeken gelezen maar kan me er niks van herinneren.
pi_149362150
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:35 schreef Cikx het volgende:

[..]

Het ding wat ik daar zo nep vond daar is
SPOILER
SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:36 schreef Cikx het volgende:

[..]

Oké tof, neem ook aan dat GRRM het wel een beetje in te gaten houdt.
Denk t wel, doch vermoed ik dat dit soort kleine dingetjes hem weinig kunnen schelen. Zolang Jon Snow maar niet opeens op een draak king's landing plat gooit zit het wel snor, lijkt me :P
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:08 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

oh ok :), ik heb de boeken gelezen maar kan me er niks van herinneren.
Ik ook niet hoor, ik weet het toevallig omdat ik even ging zoeken op house forrester toen ik voor het eerst hoorde van de game. Maar zoals ik zei is de naam van de twee huizen alleen tussen neus en lippen genoemd en spelen ze voor het verhaal van asoiaf verder totaal geen rol :)

Ik heb de boeken twee keer gelezen en hoewel ik best een fanboy ben zijn dit soort details me net iets te klein om te onthouden :P
Conscience do cost.
pi_149362208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:24 schreef ems. het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

Denk t wel, doch vermoed ik dat dit soort kleine dingetjes hem weinig kunnen schelen. Zolang Jon Snow maar niet opeens op een draak king's landing plat gooit zit het wel snor, lijkt me :P

[..]

Ik ook niet hoor, ik weet het toevallig omdat ik even ging zoeken op house forrester toen ik voor het eerst hoorde van de game. Maar zoals ik zei is de naam van de twee huizen alleen tussen neus en lippen genoemd en spelen ze voor het verhaal van asoiaf verder totaal geen rol :)

Ik heb de boeken twee keer gelezen en hoewel ik best een fanboy ben zijn dit soort details me net iets te klein om te onthouden :P
sowieso waren er wel heel veel personages en namen in die boeken.
pi_149377339
Dit waren toch wel de keuzes die ik had genomen, benieuwd wat jullie hebben gekozen :P

SPOILER
Asscher had helaas niet echt spannende keuzes :P
أنا مغربي
pi_149377541
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:18 schreef A_Valbuena het volgende:
Dit waren toch wel de keuzes die ik had genomen, benieuwd wat jullie hebben gekozen :P

SPOILER
Asscher had helaas niet echt spannende keuzes :P
SPOILER
De Mira en Gared keuzes dus vrijwel hetzelfde. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cikx op 05-02-2015 02:22:30 ]
pi_149377808
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:58 schreef Cikx het volgende:

[..]

SPOILER
De Mira en Gared keuzes dus vrijwel hetzelfde. :)
SPOILER
أنا مغربي
pi_149389929
SPOILER
pi_149639672
Wat fucking buggie Man eP twee, Word er gek van
-Rabia Al-Basri
pi_149640729
:? Ik heb hem in één zucht uitgespeeld zonder ook maar enige bug te zien.
Conscience do cost.
pi_149640767
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:37 schreef ems. het volgende:
:? Ik heb hem in één zucht uitgespeeld zonder ook maar enige bug te zien.
Same.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 18:41:30 #63
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_149640856
Hier ook geen bug gezien
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_149640958
Bugloos leven.
pi_149643574
Ik zag ook een paar vreemde dingen (bugs), dat er iets werd herhaald bijv. Klonk beetje als een gekraste CD :')
أنا مغربي
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:54:07 #66
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_149645651
Vraagje: is de verhaallijn van het spel gelijk aan de serie, dus ik heb net seizoen 1 gekeken, zullen er dan dingen gespoiled worden of ben ik veilig tot een bepaald deel van het spel?
Dankjewel.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_149646480
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:54 schreef Munchlax het volgende:
Vraagje: is de verhaallijn van het spel gelijk aan de serie, dus ik heb net seizoen 1 gekeken, zullen er dan dingen gespoiled worden of ben ik veilig tot een bepaald deel van het spel?
Dankjewel.
dan zou ik de game nog niet spelen nee :P iig niet nadat je seizoen drie hebt gezien ;)
-Rabia Al-Basri
pi_149646536
focking veel bugs maar een top ep weer :Y
-Rabia Al-Basri
pi_149650847
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef Slayage het volgende:
focking veel bugs maar een top ep weer :Y
Bugs? Welke dan?
pi_149653306
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

dan zou ik de game nog niet spelen nee :P iig niet nadat je seizoen drie hebt gezien ;)
Seizoen 4 komt er met ep 3 denk ik ook al aan door bepaalde suggesties in king's landing. Dus beter race je er gewoon even snel alle seizoenen doorheen.
Conscience do cost.
pi_149654257
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:52 schreef Beach het volgende:

[..]

Bugs? Welke dan?
Ik had een bug bij dat boogschieten. als ik op de linker mouse button klikte dan minimaliseerde het spel. opgelost door te schieten met enter.
pi_149660536
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 00:37 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik had een bug bij dat boogschieten. als ik op de linker mouse button klikte dan minimaliseerde het spel. opgelost door te schieten met enter.
oh ik gebruik een xbox360 controller
pi_149660687
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 00:37 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Hier deed hij het prima met de muis, doch was het wel erg duidelijk dat telltale moeite had om dit principe te porten naar de PC inderdaad. Aimen ging beetje schokkerig en houterig.

Maar geen minimalisatie hier gelukkig. En ik hitte alsnog alles 8-)
Conscience do cost.
pi_150883176
http://www.telltalegames.(...)ness-new-screenshots

komende maandag komt dus de nieuwe episode *O*
pi_150884720
sweet!
-Rabia Al-Basri
pi_150887075
WAT. Maandag al? YESSSSSSSS. Eergisteren ook ff Tales from the Borderlands EP2 gespeeld, ook een aanrader!
أنا مغربي
pi_150896962
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:26 schreef 44rdbei het volgende:
http://www.telltalegames.(...)ness-new-screenshots

komende maandag komt dus de nieuwe episode *O*
Volgens mij staat er trailer. Als in: maandag verschijnt de trailer... -O-
pi_150899103
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

idd :')
-Rabia Al-Basri
pi_150900801
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Anders leer ik even lezen :')
sorry
  maandag 23 maart 2015 @ 00:07:03 #80
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150935959
}:|
أنا مغربي
  maandag 23 maart 2015 @ 21:45:53 #82
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150965152
Morgen voor PC hehe >:)
أنا مغربي
pi_150965347
h3h3h3
Conscience do cost.
pi_150968124
Achja volgende week tentamens dus gaat er toch niet van komen deze week. (Maak ik mezelf nu wijs)
pi_150994163
fuck Malcolm laten doodgaan toen ik koos om Beshka te redden bij de draak
pi_151042313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:23 schreef Beach het volgende:
fuck Malcolm laten doodgaan toen ik koos om Beshka te redden bij de draak
_O- _O- ik koos Malcolm en Beshka leeft nog steeds hahaha.

Tering wat ik hou van Telltale. Dat stukje met Rodrik en Gryff waar je 5 x op moet staan :o . En dat einde snapte ik niet helemaal, toen Mira dat briefje wou verbranden. Waarom zou ze t houden?
أنا مغربي
pi_151042665
Lol, malcolm gaat niet eens dood al kies je Beshka.. Weet niet welke versie jij hebt gespeeld _O-
أنا مغربي
pi_151045300
Wat een episode _O_ bomvol intrige en complotten.

Die grandmaester vertrouw ik van begin af aan al niet trouwens dus ben ervan overtuigd dat hij de verrader is.

Maar wat een moeilijke keuzes allemaal. Heb het gevoel dat ik totaal verkeerd bezig ben wat keuzes betreft. :P Weet iemand trouwens of je als Gared op het einde ook niet met die guy kan vechten?
pi_151057857
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 05:01 schreef Cikx het volgende:
Wat een episode _O_ bomvol intrige en complotten.

Die grandmaester vertrouw ik van begin af aan al niet trouwens dus ben ervan overtuigd dat hij de verrader is.

Maar wat een moeilijke keuzes allemaal. Heb het gevoel dat ik totaal verkeerd bezig ben wat keuzes betreft. :P Weet iemand trouwens of je als Gared op het einde ook niet met die guy kan vechten?
Die moeder is die verrader, denk dat ze wordt geblackmailed met "ja als je ons alles verteld dan gebeurt er niks met je zoon" zoiets :P. En nope, wat er ook gebeurt die Britt gaat aan Gared's hand dood.
أنا مغربي
pi_151172512
Wat een ontzettend gaaf 'spel' is dit! Nou ja, natuurlijk meer een verhaal, maar die keuzes... Moeilijk moeilijk :D
Zodra ik alle episodes 1 keer gedaan heb ga ik pas alle andere opties bestuderen, kijken wat er allemaal anders kan.

Maar echt een hele goede sfeer, echt Game of Thrones, gaaf! O+
pi_151205225
Wat waren jullie keuzes tijdens het spel?

Ik was wel verbaast over die 11%, ik bedoel dit was toch de gouden kans om hem terug te pakken.
Daarnaast krijg je de consequenties toch wel...

pi_151205374
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:27 schreef 44rdbei het volgende:

Ik was wel verbaast over die 11%, ik bedoel dit was toch de gouden kans om hem terug te pakken.

[ afbeelding ]
Ik koos om weg te lopen en hoopte dat ie het dan zou overleven, want had Jon beloofd het niet op te fokken. ;( Toch jammer dat je dat soort keuzes niet hebt.
pi_151205431
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:30 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik koos om weg te lopen en hoopte dat ie het dan zou overleven, want had Jon beloofd het niet op te fokken. ;( Toch jammer dat je dat soort keuzes niet hebt.
oh vandaar, ik had tegen John gezegd dat ik niks kon beloven.
vroeg of laat moet je John toch belazeren verwacht ik.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:20:59 #94
436995 A_Valbuena
One man army
pi_151243827
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:27 schreef 44rdbei het volgende:

[ afbeelding ]
Waarom verbrandde je die Ironwood Decree niet met Mira? Als dat door iemand wordt gevonden ben je de lul, aangezien Tyrion nu de badguy is :+
أنا مغربي
pi_151244134
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:20 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Waarom verbrandde je die Ironwood Decree niet met Mira? Als dat door iemand wordt gevonden ben je de lul, aangezien Tyrion nu de badguy is :+
Ik weet van de andere telltale games dat de logische keuze niet altijd de beste is,
Er zou nog een twist kunnen komen waardoor dat briefje toch nog goed uitkomt.

Daarom heb ik in de vorige episode ook het mes gehouden...
Als ze haar kamer gaan onderzoeken ben ik nu goed zuur :P
pi_151245431
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik weet van de andere telltale games dat de logische keuze niet altijd de beste is,

Ja, ik ook, om dezelfde redenen. :P
Wat is de Game of Thrones sfeer goed getroffen zeg, in dit spel. Kan niet wachten op ep.4. :)
  woensdag 1 april 2015 @ 13:04:39 #97
436995 A_Valbuena
One man army
pi_151259450
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Zou wat zijn ja _O-, moordwapen gevonden en bewijs van samenwerking met de "king's slayer". Dat wordt lachen als er daadwerkelijk een huiszoeking komt _O-.

Vertrouwen jullie die dief trouwens? Bij the wall, die wildling? Hij lijkt me een goeie vriend, maar hij had ook al die northgrove map van me gestolen :+
أنا مغربي
pi_151259776
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:04 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Zou wat zijn ja _O-, moordwapen gevonden en bewijs van samenwerking met de "king's slayer". Dat wordt lachen als er daadwerkelijk een huiszoeking komt _O-.

Vertrouwen jullie die dief trouwens? Bij the wall, die wildling? Hij lijkt me een goeie vriend, maar hij had ook al die northgrove map van me gestolen :+
:D huiszoeking zou ik eerlijk gezegd wel leuk vinden.

Die dief vertrouw ik wel, maar als ik moet kiezen dan laat ik hem wel vallen.
Family first.
pi_151259829
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:47 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ja, ik ook, om dezelfde redenen. :P
Wat is de Game of Thrones sfeer goed getroffen zeg, in dit spel. Kan niet wachten op ep.4. :)
Episode 4 duurt nog langer dan een maand :{ .
Sfeer was inderdaad weer geweldig, net als bij twd. daar zat ook een goede sfeer in.
pi_151259939
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:15 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Episode 4 duurt nog langer dan een maand :{ .
Sfeer was inderdaad weer geweldig, net als bij twd. daar zat ook een goede sfeer in.
sfeer in wolf among us is ook vet :Y
-Rabia Al-Basri
pi_151260188
quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

sfeer in wolf among us is ook vet :Y
:Y

Ik zit nog twijfelen om Borderlands te kopen maar ik heb de originele games nooit gespeeld...
  woensdag 1 april 2015 @ 17:14:26 #102
436995 A_Valbuena
One man army
pi_151268089
De sfeer bij the wolf among us vind ik toch wel een van de beste. Alleen die introsong al <3.

Verder is tales from the borderlands erg anders dan de rest. Ook veelal gericht op humor ipv de story. Heb zelf alle borderlands games gespeeld maar het heeft niet erg veel met elkaar te maken eerlijk gezegd :P. Ik zou even eeen gameplay op YouTube checken, en dan kijken of het je bevalt :+
أنا مغربي
pi_151268145
Ik heb alleen borderlands 2 een paar uurtjes gespeeld en ik heb niets met het verhaal of de karakters :P Ga dan ook niet de telltale daarvan spelen.

Walking Dead is wel erg vet en vele malen interessanter dan de TV serie.
Conscience do cost.
pi_151268180
kijken jullie ook altijd op yt alle mogelijke keuzes?
pi_151268196
Nee, het gaat me puur om mijn eigen 'verhaal'.
Conscience do cost.
pi_151268272
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:14 schreef A_Valbuena het volgende:
De sfeer bij the wolf among us vind ik toch wel een van de beste. Alleen die introsong al <3.

Verder is tales from the borderlands erg anders dan de rest. Ook veelal gericht op humor ipv de story. Heb zelf alle borderlands games gespeeld maar het heeft niet erg veel met elkaar te maken eerlijk gezegd :P. Ik zou even eeen gameplay op YouTube checken, en dan kijken of het je bevalt :+
Ik had de trailer bekeken, toen had ik al twijfels.
denk dat ik hem maar oversla.
pi_151268288
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:17 schreef ems. het volgende:
Ik heb alleen borderlands 2 een paar uurtjes gespeeld en ik heb niets met het verhaal of de karakters :P Ga dan ook niet de telltale daarvan spelen.

Walking Dead is wel erg vet en vele malen interessanter dan de TV serie.
TV serie is ook goed te doen. Laatste seizoenen wordt het steeds beter.
pi_151268298
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:19 schreef Beach het volgende:
kijken jullie ook altijd op yt alle mogelijke keuzes?
Nee, ik leg het spel na afloop weg en speel het over een jaar opnieuw.
pi_151268325
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:24 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

TV serie is ook goed te doen. Laatste seizoenen wordt het steeds beter.
Kan ik het helaas niet mee eens zijn, sorry. Pilot van seizoen 1 vond ik geweldig, daarna was het allemaal ruk :P
Conscience do cost.
pi_151268361
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Kan ik het helaas niet mee eens zijn, sorry. Pilot van seizoen 1 vond ik geweldig, daarna was het allemaal ruk :P
Smaken verschillen.

Maar ik vond de telltale versie ook geweldig.
pi_152989303
Nieuwe ep is binnen *O*. Nu nog even tijd afsnoepen van mijn The Witcher 3 uren. :{
1st world gamer problems.
pi_152991531
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:20 schreef DragonFodder het volgende:
Nieuwe ep is binnen *O*. Nu nog even tijd afsnoepen van mijn The Witcher 3 uren. :{
1st world gamer problems.
Is deel 4 er al? :o
pi_152991879
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:06 schreef Cikx het volgende:

[..]

Is deel 4 er al? :o
Jup, steam begon net te updaten, 2,5 gb
pi_152992013
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:13 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Jup, steam begon net te updaten, 2,5 gb
Oh snap! Meteen binnen halen. :D
pi_152997561
Het wordt steeds beter :D

SPOILER

[ Bericht 34% gewijzigd door Cikx op 27-05-2015 02:29:11 ]
  woensdag 27 mei 2015 @ 09:21:50 #116
436995 A_Valbuena
One man army
pi_152999415
Deel 4 is er?! Zodra ik thuis ben download ik hem direct! Kan niet wachten :P
أنا مغربي
pi_153113432
SPOILER
pi_153113732
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:25 schreef 44rdbei het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_153114073
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:37 schreef Cikx het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_153114184
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:50 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_153114781
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:55 schreef Cikx het volgende:

[..]

SPOILER
ja natuurlijk, ik was even in de war. :)
  zondag 31 mei 2015 @ 16:41:41 #122
162089 MaxC
Ajax!
pi_153130195
SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door MaxC op 31-05-2015 16:59:14 ]
pi_153130979
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:50 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Trouwens, misschien kunnen we de spoilertags hier achterwege laten. De meeste mensen die hier langskomen hebben de deeltjes altijd al uit en mensen die de games (nog) niet kennen moeten gewoon niet lezen :P
Conscience do cost.
pi_153131568
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 16:41 schreef MaxC het volgende:
SPOILER
Die zijn ook nergens meer te bekennen als je ze bij het kasteel laat. Dus volgens mij maakt het weinig uit. Opgerold door de Boltons neem ik aan.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 16:59 schreef ems. het volgende:

[..]

SPOILER
Trouwens, misschien kunnen we de spoilertags hier achterwege laten. De meeste mensen die hier langskomen hebben de deeltjes altijd al uit en mensen die de games (nog) niet kennen moeten gewoon niet lezen :P
Ik had daar dus totaal niet meer aan gedacht toen ik de optie zag, maar toen Rodrick dat zinnetje zei schoot het me weer te binnen inderdaad. :)

Ik vermoed trouwens dat degene die je achterliet in Ironrath de verrader is en de poorten voor de Boltons heeft geopend toen ze aankwamen. In mijn geval of de maester of Duncan.
pi_153131720
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:13 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik vermoed trouwens dat degene die je achterliet in Ironrath de verrader is en de poorten voor de Boltons heeft geopend toen ze aankwamen. In mijn geval of de maester of Duncan.
In mijn geval ook Duncan. Het zou eventueel die maester kunnen zijn maar die kreeg net weer wat teveel klappen van Gryff. Maar misschien hoorde dat bij het hele complot.

Duncan vind ik de hele serie al een beetje funky. We zullen zien.
Conscience do cost.
pi_153144967
dudes waarom al die spoiler tags? :s)

heb het gevoel dat dit zo fout gaat aflopen ;(

ben lekker met zijn drieen naar north grove, called bluf van white hill, seras secret verteld, heb de slave master laten leven, nam de leger mee naar white hill en maakte me daarom toch zorgen om het kasteel, maar kennelijk maakte het geen fuck uit of je ze meenam of niet
-Rabia Al-Basri
pi_153149660
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2015 23:22 schreef Slayage het volgende:
dudes waarom al die spoiler tags? :s)

heb het gevoel dat dit zo fout gaat aflopen ;(

ben lekker met zijn drieen naar north grove, called bluf van white hill, seras secret verteld, heb de slave master laten leven, nam de leger mee naar white hill en maakte me daarom toch zorgen om het kasteel, maar kennelijk maakte het geen fuck uit of je ze meenam of niet
Op het leger meenemen na heb ik precies hetzelfde. Blijkbaar als je Whitehill aanvalt gaat iedereen dood op dat jonge broertje na ofzo. :')
pi_153153779
Ik vond het wel een lekker echt GoT-momentje trouwens. Toen je tegenover Whitehill zat en zijn vieze dreigementen moest aanhoren en toen even tegenwierp dat hij normaal gaat doen of Gryff door midden gaat.

Eerste keer ook in het spel dat je weer een beetje de touwtjes in handen krijgt. Tot noch toe was alles voornamelijk damage control :P
Conscience do cost.
  maandag 1 juni 2015 @ 13:58:16 #129
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_153155234
Dit was wel een goeie aflevering inderdaad. Eindelijk weer een beetje de controle terug, zit die bastard je weer op te wachten :(.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 1 juni 2015 @ 22:23:57 #130
436995 A_Valbuena
One man army
pi_153172287
Weer eens een geweldige aflevering, ben niet anders van Telltale gewend _O_. Zoveel fucking lastige keuzes. Heb wel spijt dat ik die Lord Tarwick voor de gek hield over Sera d'r familie, en dat ik z'n geheim direct (perongeluk :@ ) aan die Lyman vertelde.

Kon je Gryff trouwens killen? Ik bleef slaan maar toen ie "MY EYE I CANT SEE" schreeuwde kreeg ik wel een beetje medelijden en stopte ik met slaan :+. En die bluf van Whitehill, stond echt te shaken toen ik de optie call his bluff koos _O-
أنا مغربي
pi_154519009
Episode 5 staat nu op de Europese PSN Store. Heb helaas de US versie en daar is die nog niet te downloaden. :(

Edit: Nu aan het downloaden. HYPE!

[ Bericht 10% gewijzigd door Cikx op 21-07-2015 21:16:02 ]
pi_154530204
Wow, de eerste keuze waarbij ik het spel heb gepauzeerd. :o
pi_154530375
Kut Game of Thrones.

Die keuze op het laatste :'( :'(
pi_154530405
pi_154554188
Fuck weer iemand dood op het einde.
pi_154554231
Vond op het einde na de aflevering niet echt overtuigend eigenlijk. Veel inconsistenties en matig schrijfwerk, ook was die vrij kort.
pi_154576322
Over de verrader
SPOILER
pi_154590916
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:59 schreef Cikx het volgende:
Vond op het einde na de aflevering niet echt overtuigend eigenlijk. Veel inconsistenties en matig schrijfwerk, ook was die vrij kort.
qft

ik kon ook geen keuze maken aan het einde. }:|
-Rabia Al-Basri
pi_154596619
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

qft

ik kon ook geen keuze maken aan het einde. }:|
Te lang gewacht oid?

Wat ik me ook afvraag is
SPOILER
pi_154596716
Ik vond die laatste keuze pijnlijk maar vooral een beetje geforceerd. En inderdaad, sommige zaken waren wel erg toevallig of makkelijk gedaan. Alsnog zeer vermakelijk om te spelen maar alleen als je er niet al te veel over nadenkt.
Conscience do cost.
pi_154596732
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:23 schreef Cikx het volgende:

[..]

Te lang gewacht oid?

Wat ik me ook afvraag is
SPOILER
ja idd, kon niet kiezen en op een gegeven moment bleef ik hangen bij de jongere dude en toen moest die het loodje leggen

maar ik heb bij deze game sowieso de indruk dat je sommige dingen gewoon niet kan bereiken en dat het gevoel van een keuze met de meeste dingen geen echte keuze is om een volledig eigen verhaal te krijgen
-Rabia Al-Basri
pi_154596795
Wat gebeurt er eigenlijk als je Finn niet meeneemt als Gared?
Want Finn gaat dood deze ep in het bos. Wat gebeurt er als je alleen met Cotter, z'n zus en Gared tegenover de zombies komt te staan?
pi_154597504
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja idd, kon niet kiezen en op een gegeven moment bleef ik hangen bij de jongere dude en toen moest die het loodje leggen

maar ik heb bij deze game sowieso de indruk dat je sommige dingen gewoon niet kan bereiken en dat het gevoel van een keuze met de meeste dingen geen echte keuze is om een volledig eigen verhaal te krijgen
Dat is inderdaad altijd zo met de Telltale games, maar hier waren er gewoon een paar dingen die niet klopte of je kon bijvoorbeeld een voor de hand liggende keuze in een gesprek niet maken. Dingen die ik niet goed vond:

SPOILER
pi_154597561
quote:
- Dany die je je second sons niet geeft omdat je een slave master hebt vermoord. Nou, nou, nou wat erg. :')
Ik had die slave master niet vermoord en kreeg ze alsnog niet mee. Dus helaas, nog een zwaktepuntje :P

Ik vond vooral met Tyrion dat ik niet kon zeggen wat ik wilde. Ik hoopte op een subtiele manier aan hem duidelijk te maken dat ik gestuurd was door cersei (en of ik dus Tyrion niet hoefde te naaien om mijn zin te krijgen) maar blijkbaar was dat een gigantische faal en kwam de guard meteen binnen. Toen nog 5 minuten zitten roddelen over cersei terwijl die guard er gewoon bij stond en dat toeliet :?
Conscience do cost.
pi_154597721
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:54 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik had die slave master niet vermoord en kreeg ze alsnog niet mee. Dus helaas, nog een zwaktepuntje :P

Wauw, dat is echt heel slecht. _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:54 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vond vooral met Tyrion dat ik niet kon zeggen wat ik wilde. Ik hoopte op een subtiele manier aan hem duidelijk te maken dat ik gestuurd was door cersei (en of ik dus Tyrion niet hoefde te naaien om mijn zin te krijgen) maar blijkbaar was dat een gigantische faal en kwam de guard meteen binnen. Toen nog 5 minuten zitten roddelen over cersei terwijl die guard er gewoon bij stond en dat toeliet :?
Aangezien Tyrion toch niet vrijkomt en niks meer voor me kan betekenen koos ik om samen te werken met Cersei, maar goed die opdracht werd opeens onmogelijk met die kruik wijn uit haar kelder. :')
pi_154597807
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:00 schreef Cikx het volgende:

[..]

Wauw, dat is echt heel slecht. _O-
Het kwam neer op "ja sorry, ik kan ze niet kwijt, hier heb je geld" :P
quote:
Aangezien Tyrion toch niet vrijkomt en niks meer voor me kan betekenen koos ik om samen te werken met Cersei, maar goed die opdracht werd opeens onmogelijk met die kruik wijn uit haar kelder. :')
Ja, dat zal ik nog weleens zien als bij een latere replay. Ik weet dat Tyrion doomed was, ik hoopte (en verwachtte) alleen een optie dat ik hem niet hoefde te naaien en dat ik Cersei tóch tevreden kon stellen.

Naïef, naïef ;(
Conscience do cost.
pi_154597885
Het jammere van deze EP vond ik eigenlijk vooral dat je weer een ongeleid projectiel bent dat voornamelijk bezig is met damage control. In de vorige ep had ik juist het gevoel dat ik na 3 eps vol ellende weer een beetje de macht terug kreeg (o.a. door die bluf bij Whitehill en de politiek in King's landing). Hier was het eigenlijk weer de hele aflevering over glas lopen.
Conscience do cost.
pi_154597959
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:05 schreef ems. het volgende:
Het jammere van deze EP vond ik eigenlijk vooral dat je weer een ongeleid projectiel bent dat voornamelijk bezig is met damage control. In de vorige ep had ik juist het gevoel dat ik na 3 eps vol ellende weer een beetje de macht terug kreeg (o.a. door die bluf bij Whitehill en de politiek in King's landing). Hier was het eigenlijk weer de hele aflevering over glas lopen.
Klopt, opzich past dat wel bij Game of Thrones, iets gaat de goede kant op en dan toch gaat het totaal onverwachts mis. Maar dat vond ik hier erg makkelijk gedaan allemaal.
  zondag 26 juli 2015 @ 14:45:44 #149
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154645678
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:30 schreef Beach het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je Finn niet meeneemt als Gared?
Want Finn gaat dood deze ep in het bos. Wat gebeurt er als je alleen met Cotter, z'n zus en Gared tegenover de zombies komt te staan?
Ik ben hem helemaal niet meer tegengekomen.
pi_154657113
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Het kwam neer op "ja sorry, ik kan ze niet kwijt, hier heb je geld" :P

Inderdaad ja, dat was echt achterlijk. Zo boeit het dus ook echt geen reet wat je zou kiezen..of je nu voor de kill gaat of niet. En dat blijft keer op keer terugkomen..In het begin (en ook vooral bij The Walking Dead) had je nog het gevoel dat je keuzes echt invloed hadden. Nu verandert er hooguit een cutscene in de meeste gevallen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_154657897
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 20:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Inderdaad ja, dat was echt achterlijk. Zo boeit het dus ook echt geen reet wat je zou kiezen..of je nu voor de kill gaat of niet. En dat blijft keer op keer terugkomen..In het begin (en ook vooral bij The Walking Dead) had je nog het gevoel dat je keuzes echt invloed hadden. Nu verandert er hooguit een cutscene in de meeste gevallen.
Denk dat ze met teveel projecten tegelijk bezig zijn ofzo.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 02:49:49 #152
436995 A_Valbuena
One man army
pi_154783186
Ik speel serieus net een kwartier en ik verlies de glenmore allies, sera als vriendin, malcolm die bij khaleesi blijft (EN ik krijg geen second sons soldaten) en cotter en finn die niet meer mee north willen.

:') :') :')

Ik speel morgen wel door in de hoop met dat er iets positiefs gebeurt _O-
أنا مغربي
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:48:10 #153
436995 A_Valbuena
One man army
pi_154852549
Zucht.. Wat een einde weer :'(. Toch voor Rodrik gekozen, denk dat dat toch wel het beste is voor huizen forrester
أنا مغربي
pi_157644716
laatste ep nu downen
-Rabia Al-Basri
pi_157647592
Vond het al met al toch wat teleurstellend. Veel saaie stukken, alles bij de North Grove kon me niet echt boeien. :P Vond de stukken met Mira het interessantste, maar ook daar had meer ingezeten.

Heb overigens op alle vlakken house Forrester helemaal de afgrond ingestort. _O-
  woensdag 18 november 2015 @ 15:36:01 #156
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157649191
Mijn Asher leeft nog, en Gwyn heeft 'm gered.

Ashwyn O+
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_157668366
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:23 schreef Cikx het volgende:
Vond het al met al toch wat teleurstellend. Veel saaie stukken, alles bij de North Grove kon me niet echt boeien. :P Vond de stukken met Mira het interessantste, maar ook daar had meer ingezeten.

Heb overigens op alle vlakken house Forrester helemaal de afgrond ingestort. _O-
Zelfde hier. :P

Maareh, wat is er nou precies met de north grove en waarom mocht die niet vallen? Ik dacht dat dat extreem belangrijk was voor het verhaal maar toen ik besloot niet weg te gaan daar zag je alleen een cutscene waarbij ze fakkels neerzetten en gevaarlijk kijken :')
Conscience do cost.
pi_157687176
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Zelfde hier. :P

Maareh, wat is er nou precies met de north grove en waarom mocht die niet vallen? Ik dacht dat dat extreem belangrijk was voor het verhaal maar toen ik besloot niet weg te gaan daar zag je alleen een cutscene waarbij ze fakkels neerzetten en gevaarlijk kijken :')
Jep, echt geen idee. _O-
pi_157897777
meera getrouwd met die gast
de jongste forrester gered door asha
roderick (waarschijnlijk) gered door zijn rechter hand
in the north rove koos ik ervoor om het hart van zijn vriend eruit te snijden voor de black magic.

seizoen twee is ook bevestigd dus we zullen verder kunnen!
-Rabia Al-Basri
pi_158232915
Ik heb hem nu ook uitgespeeld. moest zo lang wachten op ep6 dat ik de interesse een beetje kwijt was. Daarom had ik hem nog een tijdje laten liggen.

Ik heb me wel vermaakt met deze serie. Het vervelende is dat je 6 afleveringen lang probeert stand te houden en dan blijkt in aflevering 6 dat dat sowieso niet mogelijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')