abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147426427
quote:
Game of Thrones: Season One is a six part episodic game series set in the world of HBO's groundbreaking TV show.

This new story tells of House Forrester, a noble family from the north of Westeros, loyal to the Starks of Winterfell. Caught up in the events surrounding the War of the Five Kings, they are thrown into a maelstrom of bloody warfare, revenge, intrigue, and horror as they fight to survive while the seven kingdoms tear themselves apart. You will take on the role of different members of the Forrester household, and determine their fate through the choices you make; your actions and decisions will change the story around you.

• Developed by the creators of the award-winning The Walking Dead – A Telltale Games Series, and The Wolf Among Us
• Meet and interact with characters from HBO’s hit TV show
• Visit King’s Landing, The Wall and other familiar locations
• Feel what it is like to play the Game of Thrones, where you win…or you die
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_147426483
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147426603
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja Telltale en hun zogenaamde keuzes :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Forum Admin dinsdag 9 december 2014 @ 17:19:58 #4
35723 crew  GGMM
pi_147426810
Ik snap dit soort games nooit zo. Je krijgt de illusies dat je keuzes enigszins relevant zijn, maar uiteindelijk kom je altijd op hetzelfde punt uit.
Dat is ook de enige gameplay.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147427550
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILER
SPOILER
Tales from the Borderlands ook gespeeld?
pi_147427623
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:47 schreef Cikx het volgende:

[..]

SPOILER
Is het wat? Wel gepiraat maar nog niet gespeeld.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_147427658
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:47 schreef Cikx het volgende:

[..]

SPOILER
Nope, vind de setting van Borderlands sowieso niets.
pi_147427690
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:49 schreef Beach het volgende:

[..]

Is het wat? Wel gepiraat maar nog niet gespeeld.
Vind het erg tof, de humor komt erg goed tot zijn recht vind ik, maar het moet je liggen.
pi_147441915
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:13 schreef Beach het volgende:

[..]

Ach ja Telltale en hun zogenaamde keuzes :')
De illusie van keuzes vind ik eigenlijk al goed genoeg. En aan het eind van TWD S2 leken de keuzes echt for real te zijn.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 december 2014 @ 14:44:04 #10
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_147483312
SPOILER
pi_147828831
TVP. Ben bij het stuk met Cersei, ff morgen uitspelen als het lukt en dan kom ik meelezen :)
pi_147836906
Is dit spel voor Android (4 euro) nu precies hetzelfde als voor de pc (20 euro) ?
Of is het toch een andere game?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_147837843
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 11:44 schreef Gremen het volgende:
Is dit spel voor Android (4 euro) nu precies hetzelfde als voor de pc (20 euro) ?
Waarschijnlijk een andere voor die prijs.
pi_147838117
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 11:44 schreef Gremen het volgende:
Je hebt een Got spel van Telltale games en een van een andere ontwikkelaar. Die van Telltale komt in episodes uit, net als de serie. De eerste episode kost 5 euro en een seasonpass voor alle afleveringen kun je kopen voor rond de 20 euro als ik me niet vergis.
pi_147845829
De keuzes die maakt doen er wel degelijk toe.
In andere spellen van Telltale hadden de keuzes uiteindelijk effect op wie er dood ging en wie er bleef leven ( om maar iets te noemen). De keuzes in de 1e episode hebben effect op de vervolg afleveringen.
Cersei is net als in de boeken niet te vertrouwen, daarom heb ik ervoor gekozen om de relatie met Margaery te versterken in de hoop dat dat later wat oplevert.
pi_147845983
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef 44rdbei het volgende:
De keuzes die maakt doen er wel degelijk toe.
In andere spellen van Telltale hadden de keuzes uiteindelijk effect op wie er dood ging en wie er bleef leven ( om maar iets te noemen). De keuzes in de 1e episode hebben effect op de vervolg afleveringen.
Cersei is net als in de boeken niet te vertrouwen, daarom heb ik ervoor gekozen om de relatie met Margaery te versterken in de hoop dat dat later wat oplevert.
Ik probeerde Margaery net te pleasen door te zeggen wat Cersei wilde horen, dat was ook nog het plan dat ze me voorlegde, maar blijkbaar apprecieerde ze dat toch niet helemaal. :')
pi_147846427
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:17 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik probeerde Margaery net te pleasen door te zeggen wat Cersei wilde horen, dat was ook nog het plan dat ze me voorlegde, maar blijkbaar apprecieerde ze dat toch niet helemaal. :')
Tja, vrouwen hé. Tot op zekere hoogte was dat het plan maar ik had al zo'n gevoel dat Margaery dat niet zou kunnen waarderen, is ook een beetje te zien aan haar hoofd als de vraag word gesteld.
Maar haar reactie is dan inderdaad een beetje vreemd.

Als het seizoen is afgelopen ga ik de eerste aflevering nog een keer opnieuw spelen en dan hard uithalen naar Cersei, gewoon vol er in.
pi_147961266
SPOILER
wel een leuke start van de reeks w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_147972937
Erg vermaakt met de eerste aflevering :)
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_148081837
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:19 schreef GGMM het volgende:
Ik snap dit soort games nooit zo. Je krijgt de illusies dat je keuzes enigszins relevant zijn, maar uiteindelijk kom je altijd op hetzelfde punt uit.
Dat is ook de enige gameplay.
Het ligt er maar aan hoe je het benaderd. Ik vind het gewoon chill om een soort van lange film te spelen waarbij ik zelf betrokken ben.
pi_148084632
quote:

[..]

Ik ook, beetje jammer :')

Vond de eerste aflevering leuk! En ik wil Ramsey heel graag afmaken.
pi_148085167
quote:

[..]

Ze spreekt later wel uit dat ze begrijpt dat je het gedaan hebt, maar het is idd de vraag of het geen consequenties gaat hebben.

Wat betreft illusie van keuzevrijheid: voor mij is het vooral een effectief middel om me emotioneel bij het verhaal te betrekken. Het is voor mij genoeg als de gevolgen van keuzes subtieler of kleiner van aard zijn. Daarom had ik ook geen enkele moeite met het einde van Mass Effect. Ik was emotioneel betrokken, waardoor de ervaring groter werd.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_148091634
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ik ook, beetje jammer :')

Vond de eerste aflevering leuk! En ik wil Ramsey heel graag afmaken.
Hoop dat het kan, zou jammer zijn als het niet zou kunnen, omdat hij nog leeft in de serie.

quote:
3s.gif Op maandag 29 december 2014 09:56 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ze spreekt later wel uit dat ze begrijpt dat je het gedaan hebt, maar het is idd de vraag of het geen consequenties gaat hebben.

Wat betreft illusie van keuzevrijheid: voor mij is het vooral een effectief middel om me emotioneel bij het verhaal te betrekken. Het is voor mij genoeg als de gevolgen van keuzes subtieler of kleiner van aard zijn. Daarom had ik ook geen enkele moeite met het einde van Mass Effect. Ik was emotioneel betrokken, waardoor de ervaring groter werd.
Ben ik het mee eens, gisteren seizoen 1 van The Walking Dead uitgespeeld en merkte toch dat ik iets teveel emotioneel bij betrokken was. :') Bij een film heb ik dat vrijwel nooit, maar aangezien je hier toch je eigen keuzes maakt investeer je zelf in het karakter dat je speelt, waardoor de gebeurtenissen veel meer impact hebben.

Overigens ergerde ik me er bij TWD wel aan dat je keuzes inderdaad bijna geen consequenties hebben voor het verloop van het verhaal.
SPOILER
The Wolf Among Us deed dit wat mij betreft wat beter, sommige stukken verhaal/gameplay veranderde als je bepaalde keuzes maakte. Bij Game of Thrones kunnen we er nog weinig over zeggen, in de eerste episodes maakte het geen verschil, maar hopelijk hebben je keuzes bij o.a. Cersei en het kiezen van je sentinel nog invloed op het verhaal in de volgende episodes.
pi_148095864
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef Cikx het volgende:
Hoop dat het kan, zou jammer zijn als het niet zou kunnen, omdat hij nog leeft in de serie.

Ik hoop dat ze idd niet de serie aanhouden, anders zullen je beslissingen nooit echt invloed hebben voor je idee, omdat je bijvoorbeeld weet dat iets geen zin heeft.

quote:
Ben ik het mee eens, gisteren seizoen 1 van The Walking Dead uitgespeeld en merkte toch dat ik iets teveel emotioneel bij betrokken was. Bij een film heb ik dat vrijwel nooit, maar aangezien je hier toch je eigen keuzes maakt investeer je zelf in het karakter dat je speelt, waardoor de gebeurtenissen veel meer impact hebben.

Overigens ergerde ik me er bij TWD wel aan dat je keuzes inderdaad bijna geen consequenties hebben voor het verloop van het verhaal.
Ik vond Kenny juist wel cool! En TWD was echt top, had idd binding met die karakters, zeker bij seizoen 1. 2 was kon net niet aan dat niveau tippen.

quote:
The Wolf Among Us deed dit wat mij betreft wat beter, sommige stukken verhaal/gameplay veranderde als je bepaalde keuzes maakte. Bij Game of Thrones kunnen we er nog weinig over zeggen, in de eerste episodes maakte het geen verschil, maar hopelijk hebben je keuzes bij o.a. Cersei en het kiezen van je sentinel nog invloed op het verhaal in de volgende episodes.
The Wolf Among Us moet ik nog een keertje kopen. Tales from the Borderlands heb ik al op mijn PS4 klaarstaan. TellTale is echt awesome _O_
pi_148096235
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze idd niet de serie aanhouden, anders zullen je beslissingen nooit echt invloed hebben voor je idee, omdat je bijvoorbeeld weet dat iets geen zin heeft.

[..]

Ik vond Kenny juist wel cool! En TWD was echt top, had idd binding met die karakters, zeker bij seizoen 1. 2 was kon net niet aan dat niveau tippen.

[..]

The Wolf Among Us moet ik nog een keertje kopen. Tales from the Borderlands heb ik al op mijn PS4 klaarstaan. TellTale is echt awesome _O_
Tales from the Borderlands is echt een aanrader. ^O^

Ik ga nu met seizoen 2 beginnen, had inderdaad al gelezen dat die minder was dan seizoen 1. Hopelijk wel nog steeds tof.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')