gezellig, ik heb nooit heel veel DM'squote:Op woensdag 10 december 2014 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wacht maar, nou krijg je straks een dm.
Hey ik was het niet hequote:Op woensdag 10 december 2014 10:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zoeken dus een fokker met een kleine lul?
Ik heb geen idee. Misschien zoeken we ook wel een jaloerse dame.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kleine tieten zonder reet en flink preuts?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Misschien zoeken we ook wel een jaloerse dame.
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ach, zolang er geen penislengteschema is
Is er vast welquote:Op woensdag 10 december 2014 10:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ach, zolang er geen penislengteschema is
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:
It wasn't mequote:Op woensdag 10 december 2014 10:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verwacht een DM met uitleg.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
It wasn't me
Misschien is/zijn het dezelfde users die het nodig vonden om bepaalde mensen te waarschuwen voor mijn 'oh zo promiscue' gedrag?
Optioneel.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kleine tieten zonder reet en flink preuts?
Dan kan die persoon toch ook gewoon zeggen van wie.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Optioneel.
Nee maar even serieus, als iemand enig idee heeft of je bent die persoon; wees dan een echte vent/echte dame en laat me weten waarom je dit doet. Ik word er moe van dat ik elke keer moet horen 'Ik kreeg een DM, ik ga niet vertellen van wie maar die vertelde me [insert negatief gezeik]'.
Buurnquote:Op woensdag 10 december 2014 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als zn pik daar al lang genoeg voor was
Dat willen ze alledrie niet, bang om gezeik te krijgen. Zoals ik in mn eerste post al zei 'halve white knights'quote:Op woensdag 10 december 2014 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan die persoon toch ook gewoon zeggen van wie.
Geen idee, ik ben het iig niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Optioneel.
Nee maar even serieus, als iemand enig idee heeft of je bent die persoon; wees dan een echte vent/echte dame en laat me weten waarom je dit doet. Ik word er moe van dat ik elke keer moet horen 'Ik kreeg een DM, ik ga niet vertellen van wie maar die vertelde me [insert negatief gezeik]'.
Gaat het om hetzelfde waar ik je een tijd geleden naar vroeg omdat mensen mij probeerden te cocblocken?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat willen ze alledrie niet, bang om gezeik te krijgen. Zoals ik in mn eerste post al zei 'halve white knights'
Sorry nog daarvoorquote:Op woensdag 10 december 2014 10:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gaat het om hetzelfde waar ik je een tijd geleden naar vroeg omdat mensen mij probeerden te cocblocken?
Ookquote:Op woensdag 10 december 2014 10:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gaat het om hetzelfde waar ik je een tijd geleden naar vroeg omdat mensen mij probeerden te cocblocken?
Probeert iemand jou te cockblocken?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, ik dus ookquote:Op woensdag 10 december 2014 10:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie dat is dan.
Wel over jou.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik mis weer van alles dat er hier achter de schermen gebeurt zie ik.
Wie heeft er nog een sappige roddel voor mij?
Dit dusquote:Op woensdag 10 december 2014 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan die persoon toch ook gewoon zeggen van wie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |