O, die beschrijving lijkt dan weer helemaal niet op mij in mijn puberteit. Typisch hoe zoiets kan verschillen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Theatrale persoonlijkheid heeft tegenwoordig een nieuwe naam. Lijkt me lastig om zo iemand in je omgeving te hebben.
Daarom gaan mensen met zelfdiagnoses ook vaak de fout in.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
O, die beschrijving lijkt dan weer helemaal niet op mij in mijn puberteit. Typisch hoe zoiets kan verschillen.
Maar Firefly heeft er succes mee!quote:
Ik was nog jong toen ik hem zag vorige keer.quote:
Ik hou van Butters afleveringenquote:
Het was ook geen zelfdiagnose.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom gaan mensen met zelfdiagnoses ook vaak de fout in.Waarmee ik niet op jou doel, overigens.
Ik ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou van Butters afleveringen
Ze zeiden dat je seks gebruikte voor aandacht ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was ook geen zelfdiagnose.Het was sowieso niet echt een serieuze diagnose, m'n ouders moesten me omschrijven tegenover de psycholoog oid. Ik weet niet heel precies meer hoe dat ging.
Nee. Ik praatte sowieso nooit met mijn ouders over seks.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zeiden dat je seks gebruikte voor aandacht ofzo?
Zoiets staat er toch in die omschrijving?
Sowieso mogen persoonlijkheidsstoornissen officieel pas na het 18e levensjaar gediagnostiseerd worden (dacht ik), omdat je in de puberteit te veel andere factoren hebt die kunnen meespelen en de persoonlijkheid dan nog gevormd wordt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was ook geen zelfdiagnose.Het was sowieso niet echt een serieuze diagnose, m'n ouders moesten me omschrijven tegenover de psycholoog oid. Ik weet niet heel precies meer hoe dat ging.
Kloptquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso mogen persoonlijkheidsstoornissen officieel pas na het 18e levensjaar gediagnostiseerd worden (dacht ik), omdat je in de puberteit te veel andere factoren hebt die kunnen meespelen en de persoonlijkheid dan nog gevormd wordt.Maar indicaties kunnen natuurlijk altijd.
Volgens mij was ik 17/18 toen. Maar het was gewoon een soort vragenuurtje aan mijn ouders wat hen opviel aan mijn gedrag. Zowel toen als jaren daarvoor, als kind.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso mogen persoonlijkheidsstoornissen officieel pas na het 18e levensjaar gediagnostiseerd worden (dacht ik), omdat je in de puberteit te veel andere factoren hebt die kunnen meespelen en de persoonlijkheid dan nog gevormd wordt.Maar indicaties kunnen natuurlijk altijd.
Laag libido, mijn reet.quote:
quote:
Oh godquote:
De mijne wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw reet gaat mijn libido niet omhoog van.
Ik geloof je op je woord.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
Van mijn reet krijg je pas een laag libido
Pics?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb anders een mooi rond aarsje hoor
Kreeg wel complimenten tenminsteOok van mijn laatste crush. We hadden zo gelukkig kunnen zijn
Beetje ronde witte bollen. Met wat pech met donker haar er opquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
De mijne wel.
Denk ik.
Kan ook een enorme afknapper zijn.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb anders een mooi rond aarsje hoor
Kreeg wel complimenten tenminsteOok van mijn laatste crush. We hadden zo gelukkig kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |