Daaromquote:Op woensdag 10 december 2014 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kaneel weet alles. yats weet ook veel te veel van mensen hier
Dit is voor het eerst dat ik het hoor, dus nee. Dat alleen al sluit al aardig wat mensen uit.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik had wel verwacht dat jij zou weten wie het deed..
Help me in mijn zoektocht naar deze gemene mysterieuze fokker, oh waarde Kaneel.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik het hoor, dus nee. Dat alleen al sluit al aardig wat mensen uit.
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DM ze me even met redernatie waarom die persoon het zou kunnen zijn, als je wil
Mja is meer ingeving dan dat ik er daadwerkelijk iets vanaf weet dus je hebt er weinig aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DM me die namen eens, ben wel benieuwd
Bij complicate?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:02 schreef Royco1 het volgende:
Toch denk ik eerder dat je het bij een vrouwelijke user moet zoeken.
Elke mogelijkheid wil ik nu even nagaanquote:Op woensdag 10 december 2014 11:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Mja is meer ingeving dan dat ik er daadwerkelijk iets vanaf weet dus je hebt er weinig aan.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:02 schreef Royco1 het volgende:
Toch denk ik eerder dat je het bij een vrouwelijke user moet zoeken.
Dat lijkt maar zoquote:Op woensdag 10 december 2014 10:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat jaloerse niet, wel arrogant.
Mja en dan? Die persoon vragen wat hij of zij ermee te maken heeft? Kan heel goed zijn dat ik er heel ver naast zit en dan zijn ze beschuldigt van iets waar ze geen weet van hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke mogelijkheid wil ik nu even nagaanWant ik heb echt geen idee.
Ik pleit onschuldigquote:Op woensdag 10 december 2014 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kaneel weet alles. yats weet ook veel te veel van mensen hier
Nee. Ik ga pas iemand gericht vragen als ik vrijwel zeker weet wie het is. En dan wil ik alleen weten waarom.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja en dan? Die persoon vragen wat hij of zij ermee te maken heeft? Kan heel goed zijn dat ik er heel ver naast zit en dan zijn ze beschuldigt van iets waar ze geen weet van hebben.
Klinkt als afgunst. Een vrouw die jouw "avontuurtjes" afkeurt omdat het niet netjes is ofzo terwijl ze zelf stiekem ook wel zo zou willen zijn.quote:
Het mooie is dat mijn 'avontuurtjes' veel groter worden gemaakt dan ze daadwerkelijk zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klinkt als afgunst. Een vrouw die jouw "avontuurtjes" afkeurt omdat het niet netjes is ofzo terwijl ze zelf stiekem ook wel zo zou willen zijn.
Ach,het zijn er meer dan de gemiddelde fokker beleefd, die komt immers niet van zijn/haar zolderkamer af en dan is 1 avontuurtje al veel. En zelfs al zijn het er 'veel', so what? Dat mag ieder zelf weten, daar hebben anderen geen fuck mee te maken.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het mooie is dat mijn 'avontuurtjes' veel groter worden gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn
Dus ik ben voor niks jaloers? Tegenvaller dit weer hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het mooie is dat mijn 'avontuurtjes' veel groter worden gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn
Niemand checkt ooit bij mij in hoeverre verhalen waar zijn. Ze gaan gewoon rond als een sneeuwbal en worden alsmaar groter en groterquote:Op woensdag 10 december 2014 11:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus ik ben voor niks jaloers? Tegenvaller dit weer hoor.![]()
Ja maar dat hou je toch he.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en zoals ik eerder al zei, dat boeit me ook niet zo. Ik vind het alleen vervelend dat er blijkbaar iemand is die er moeite voor doet om mensen te dmen waar ik gewoon gezellig mee praat in topics. Ik wil vooral gewoon weten waarom.quote:
Ik hoor eigenlijk nooit verhalen over je.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niemand checkt ooit bij mij in hoeverre verhalen waar zijn. Ze gaan gewoon rond als een sneeuwbal en worden alsmaar groter en groter
Gevuld aardbeitje, lekkah lekkah.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Godver.![]()
Eerst zit je al een DP voor me te fixen en nou dit.
Lewdquote:Op woensdag 10 december 2014 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gevuld aardbeitje, lekkah lekkah.
Met slagroom. Ambachtelijk gemaakt.quote:
Was jij het niet die suggereerde dat Art en ik haar moesten moestn doubleteamen?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Met slagroom. Ambachtelijk gemaakt.
Viezeriken
Nee, Art en yats. Maar wie weet past er een derde bijquote:Op woensdag 10 december 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was jij het niet die suggereerde dat Art en ik haar moesten moestn doubleteamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |