Ik heb ze 9/10 keer om half 9.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd zo zenuwachtig, terwijl er meestal helemaal geen reden voor is.
De nacht van tevoren niet kunnen slapen enzo
Gewoon studie doen waarbij je geen tentamens hebtquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:45 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon nooit gestudeerd. Scheelt tentamenvrees
Ja, ik ook. Door de zenuwen ben ik dan 's ochtends wel heel alert. Na het tentamen kak je dan volledig in.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd zo zenuwachtig, terwijl er meestal helemaal geen reden voor is.
De nacht van tevoren niet kunnen slapen enzo
Bestaat dat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon studie doen waarbij je geen tentamens hebt
Lekker studentvriendelijk weer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ze 9/10 keer om half 9.Herkansingen zijn meestal 's avonds.
De mijne zijn eigenlijk altijd vanaf 11 uur of vanaf 14 uur, dat hebben ze wel netjes geregeld hier.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ze 9/10 keer om half 9.Herkansingen zijn meestal 's avonds.
Die zijn hier in de kerstvakantie enzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:59 schreef Fera het volgende:
Herkansingen ook 's avonds. Maar dat is omdat ik overdag nog gewoon les heb.
Goed bezig. Ik heb er maar één gelukkig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn hier in de kerstvakantie enzo
Maar ik heb nog nooit een herkansing gemaakt.
Klinkt wel interessantquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had geen tentamens, enkel assesments. Bestaande uit bewijsvoering en argumentatie.
Dan heb ik nog liever tentamens denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had geen tentamens, enkel assessments.
Ik ook, maar ik moet wc papier halen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te lui om naar de winkel te gaan. Dan maar restjes op eten
Laten bezorgen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te lui om naar de winkel te gaan. Dan maar restjes op eten
Ik had laatst een keer de krant gebruikt omdat ik te lui was om wc-papier te kopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet wc papier halen.
Hahaha. Ach, het heeft me wel geholpen ook presentaties te houden. Ben er geen held in. Keuzes beargumenteren heb ik ook zeker wat aan gehad. In feite moet je jezelf kunnen verdedigen middels het product, de bijbehorende rapportage en je argumentatie. Voor mij een voordeel, zo'n praktijkgerichte opleiding. Vond/vind het verschrikkelijk (droge kost) uit boeken te moeten leren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever tentamens denk ik.
Dan hoef je in elk geval niet te praten
Het is wel goed om dat soort dingen ook te leren, daar ontbreekt het hier nog wel eens aan. Van die ene korte presentatie per kwartaal word je ook niet echt beter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha. Ach, het heeft me wel geholpen ook presentaties te houden. Ben er geen held in. Keuzes beargumenteren heb ik ook zeker wat aan gehad. In feite moet je jezelf kunnen verdedigen middels het product, de bijbehorende rapportage en je argumentatie. Voor mij een voordeel, zo'n praktijkgerichte opleiding. Vond/vind het verschrikkelijk (droge kost) uit boeken te moeten leren.
Ging het niet goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |