abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147410267
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_147410400
Dreumestopic in kerstsfeer!

Hebben jullie de kerstboom al opgezet?
pi_147410835
Nee, zieke peuter Is net weer naar bed en zelf val ik inmiddels ook om. Mijn to do lijstje wordt alleen maar langer en zelfs SS komt op deze manier in het gedrang ;(
  maandag 8 december 2014 @ 23:47:26 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147411317
Aiii Kyara... :{ Arm jochie en arme jij!
pi_147414756
Sylver, nog gefeliciteerd *O*

Olf, wat zielig. Beterschap voor je dreumes :*

Shandaly, smelt O+

LB,de oppas heeft niet zulke goede borsten als jij :+

Kyara, arm jochie. Beterschap voor M :*
pi_147414956
Kyara en Olf, beterschap voor jullie kindjes :*

Shandaly, hmmm... Dan weet ik nu vast dat jij m'n SS niet bent ;). Oh wacht, dat wist ik al :D.
En wat lief! O+

Kyara, als je hulp nodig hebt voor SS wil ik je best helpen :).

LB, heeft ze lekker geslapen?

Hier slaapt ze nog en de verkoudheid lijkt ietsje minder. Wat een rotvirus - hopelijk blijft 'ie nu weg.

En Ellie is uit haar mooie bruine laarsjes gegroeid -O-.
Home is where the O+ is...
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:48:01 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147415004
Beterschap, Kyara en Olf. Het heerst volgens mij, veel zieken. En tis een rotvirus idd helaas :(.

En hier geen kerstboom. Ik heb echt een grafhekel aan kerst :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_147415321
Cwen, fijn dat de verkoudheid minder wordt. En wat heerlijk om kwart voor 9 nog een slapende dreumes te hebben O+

XM, niet :@
Het is geen verplichting om Kerst leuk te vinden :*

Hier ga ik deze week de Kerstboom opzetten. Zo'n zin in
pi_147415535
Van Harte Omen!

De kerstboom staat al. Ik kwam zondag thuis van een vriendin en toen was de box weg en stond de grootste boom die wij ooit gebben gehad op de plek. O+
pi_147415563
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:43 schreef Cwen het volgende:
En Ellie is uit haar mooie bruine laarsjes gegroeid -O-.
Welke maat? ;)

Limone, dát is een fijne verrassing! O+
Ik denk dat ik vanavond maar eens een poging ga doen om de kerstboom op te zetten...

Beterschap voor alle zieken! :* Ik hoor het idd ook veel, maar hoop toch dat het ons huisje overslaat dit keer...
pi_147415571
De ballen moeten er nog in, trouwens. Nu is het een soort hele grote kamerplant.. :Y)
pi_147415580
Ze ging wel pas om 22.45 slapen he? ;) :P

Kerstboom gaan we dit weekend halen :). Ik houd van kerst, alleen niet van het opruimen erna ;).

En het vast niet erg als ik diezelfde laarsjes een maatje groter koop hè :P. Hoeveel paar schoenen hebben jullie dreumesjes eigenlijk?
Home is where the O+ is...
pi_147415752
Riley heeft drie paar schoenen. Bruine laarsjes die ik gekregen heb van mijn nicht. Alleen die wil ze zelf nooit aan.
En dan heeft ze zwarte laarsjes en glittergympies. Ik laat haar elke dag kiezen welke ze aan wil. :D
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:50:19 #14
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_147415774
J. heeft 2 paar schoenen per maat (hoge en lage). Hij past maat 22 nu nog, maar we doen af en toe ook vast 23 aan. Hij mag idd vaak zelf kiezen (al zeg ik eigenlijk gewoon: J. ga je schoenen maar pakken).
pi_147415952
Kerst O+ Kerstbomen O+ Onze scheve kerstboom met allemaal lelijke knutsels er in O+

Sticker heeft een paar schoenen, en een paar hoge slofjes. Hij loopt buiten nog niet extreem veel, dus voor nu is het nog genoeg.

Omen, van harte gefeliciteerd! :*
pi_147416014
Onze boom staat ook. Zo lief, ik kwam de kerstklok met haar handafdruk tegen die ze vorig jaar op het kdv hadden gemaakt... Emo momentje :D En gisteren heb ik de little people kerststal gekocht O+

Omen, gefeliciteeerrrdd! *O* :*

Isa heeft twee paar schoenen. Laarsjes die eigenlijk nog te groot zijn en een paar gympjes van shoesme, die draagt ze eigenlijk altijd en ik vind het ook wel fijn dat er zo goed gebruik wordt gemaakt van die dure schoenen :D Maar sale komt er weer aan dus binnenkort maar weer eens naar de kinderschoenenwinkel :)
Sarcasme. Herken het.
pi_147416064
De boom optuigen samen met kindjes is trouwens wel echt de bom hoor. Sticker die uit zijn dak gaat als de lichtjes er in gaan (OOOHHHHHHH DIEEE! OOOHHHHHHHHH! O+ ) en de oudste die op elke kerstbal even tikt en dan zegt: 'Ah, breekbaar, niet Sticker-proof', om heel voorzichtig de wel geschikte dingen in de boom te hangen, om als de boom klaar is er half in te vallen waardoor alles waarvan je dacht dat het niet breekbaar was, het wel blijkt te zijn :D O+
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:10:54 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147416075
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:26 schreef Omentielvo het volgende:
LB,de oppas heeft niet zulke goede borsten als jij :+

:D _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:34 schreef Limone het volgende:

De kerstboom staat al. Ik kwam zondag thuis van een vriendin en toen was de box weg en stond de grootste boom die wij ooit gebben gehad op de plek. O+
O+! Tof!

Hier komt de boom komend weekend :Y *O* Van zolder that is, want ik heb een mooie kunstboom. Ik wil dit jaar alleen eindelijk eens fatsoenlijke kerstversiering. Heb nu 2 sets cheapass kerstballen in kleuren die in dit huis helemaal niet passen. Dus ik wil naar een winkeltje hier in de stad waar ze antieke kerstballen verkopen O+ en dan een heel diverse set met allemaal foute kerstballen *O*

Ohja, en E heeft nu 1 paar nieuwe schoenen (bruine Kanjers-laarsjes) en 2 paar tweedehandsjes (blauwe laarsjes en zilveren maryjanes). Oh en regenlaarsjes.
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:11:16 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147416082
L-E die oudste van jou O+!
pi_147416245
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap, Kyara en Olf. Het heerst volgens mij, veel zieken. En tis een rotvirus idd helaas :(.

En hier geen kerstboom. Ik heb echt een grafhekel aan kerst :@.
Ik heb geen hekel aan kerst an sich.. ik ben alleen wel erg gevoelig voor het 'Het MOET gezellig zijn', wat ik mezelf vaak opleg...
Dan heb ik in m'n hoofd gehaald om de kerstboom op te tuigen met de kinderen erbij, om dan van die leuke situaties te krijgen zoals L-E beschrijft. Maar dan blijkt dat mijn kinderen er niets van moeten hebben, eigenlijk al te moe zijn en naar bed moeten, of wat dan ook.. en dan word ik chagerijnig omdat het niet het perfecte plaatje is wat ik in mijn hoofd had... :@
Kortom, ik zet vanavond (of morgen, of overmorgen) de kerstboom als de kinderen naar bed zijn, in alle rust, en lekker zelf ;) en hoe de kerstdagen zelf verlopen dat zien we dan wel weer. Ik ga dit jaar proberen mezelf ECHT geen verplichtingen op te leggen...
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:25:36 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147416373
Nouja, dat lukt hier al gewoon niet. Ik heb geen broers of zussen, dus sowieso een dag naar mijn ouders en een dag naar mn schoonmoeder. Mijn schoonvader heeft goddank ook niks met kerst, dus dat scheelt alweer. Maar het is altijd zo'n tour door Nederland en idd, het MOET gezellig zijn. En dat is het dus dan meestal niet. Of echt geforceerd 'gezellig'. Ik ben altijd zo blij als het 27 december is.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_147416416
Ik zeg elk jaar hetzelfde, maar ik begrijp niet waarom mensen kerst vieren op een manier die ze niet willen. Waarom niet gewoon lekker met je eigen gezin als je die tour niet wil? :)
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:28:45 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147416441
Ik heb de ouders & schoonouders hier uitgenodigd voor een kerstdiner :) scheelt inderdaad een boel heen en weer gesleep. En ik mag me uitleven op een mooi gedekte tafel O+

Mijn moeder is het gelukkig roerend met me eens dat de kinderen niet altijd naar de ouders hoeven te komen. Als het voor ons niet handig is om daar heen te gaan, komen ze gewoon fijn bij ons :)
pi_147416461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:07 schreef Spirit82 het volgende:
Onze boom staat ook. Zo lief, ik kwam de kerstklok met haar handafdruk tegen die ze vorig jaar op het kdv hadden gemaakt... Emo momentje :D En gisteren heb ik de little people kerststal gekocht O+

Oooow O+ op alles! Ik vind kerststalletjes zo leuk. Stiekem heb ik een verzameling (1) van mini-kerststalletjes. :D
pi_147416475
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Ik zeg elk jaar hetzelfde, maar ik begrijp niet waarom mensen kerst vieren op een manier die ze niet willen. Waarom niet gewoon lekker met je eigen gezin als je die tour niet wil? :)
Omdat er ook andere mensen met een eigen wil, waar je enigszins rekening mee wil houden omdat je van ze houdt.

Enneh, ik wil die tour wel. Ik moet er alleen voor oppassen dat ik niet teveel plan hoe zo'n dag zou moeten verlopen met m'n perfectionistische inslag, want het gaat toch nooit zoals gepland. En dat is mijn eigen probleem/struikelblok...

Wij wisselen vaak af, ene jaar hier, andere jaar daar... en niet heel strikt, gewoon zoals het uitkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')