Meisje is 12 las ik ergensquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:29 schreef quajonger94 het volgende:
[..]
ze is Braziliaans dus waarschijnlijk zijn die kinderen al in de 20
sowieso ouder dan 15
Als ze een lelijke kutkop had was het niet zonde?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:57 schreef Beauke het volgende:
Zonde zeg. Ze ziet er zo mooi en lief uit. Nou ja, of ze zo lief was....?
Dit schijnt dus niets met de onderwereldoorlog te maken te hebben, maar een andere afrekening te zijn. Ik kan het niet meer volgen hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:53 schreef glasshole het volgende:
En we gaan lekker door naar de volgende
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Amsterdam__.html
Turkse maffiaquote:Op woensdag 10 december 2014 14:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit schijnt dus niets met de onderwereldoorlog te maken te hebben, maar een andere afrekening te zijn. Ik kan het niet meer volgen hoor.
Ik merk dat je weinig aandacht krijgt. Paar bladzijdes geleden had je post een zelfde strekking.quote:
Nee hoor, dan is het net zo erg.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als ze een lelijke kutkop had was het niet zonde?
Ik wist niet eens dat ik er eerder had gepost.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik merk dat je weinig aandacht krijgt. Paar bladzijdes geleden had je post een zelfde strekking.
Wil je een knuffel?
Dan was het minder erg.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als ze een lelijke kutkop had was het niet zonde?
Hmm tsja wat zullen we er eens van zeggen..quote:Luana was harde werkster, geen crimineel'
AMSTELVEEN -
Ze zijn zich rotgeschrokken, de twee zussen van Luana Luz Xavier, de 34-jarige vrouw die maandagavond in Amstelveen werd doodgeschoten. De zussen ontkennen dat Luana een gangsterliefje was en dat zij zelf criminele activiteiten zou hebben ontplooid die tot haar gewelddadige dood zouden hebben geleid. „Luana was een keiharde werkster, die altijd in de weer was met haar drie kinderen", vertellen de zussen via raadsman Mark Teurlings.
De relatie met Najib 'Ziggy' H., het veronderstelde criminele kopstuk dat een rol zou spelen in de huidige Amsterdamse gangsteroorlog, liep volgens de beide zussen op zijn laatste benen. „Het stelde al een tijdje niets meer voor, was al min of meer verbroken. Luana had al maanden niks meer van hem gehoord.” Ook na het geweldsdrama van maandag heeft Ziggy - die ondergedoken zou zijn - niets van zich laten horen, zeggen de zussen. Met veronderstelde criminele activiteiten van haar vriend wilde Luana niets te maken hebben, bezweren zij.
Dat Luana een bekende van de politie is, zoals de politie zelf heeft gemeld, suggereert volgens de zussen meer dan er werkelijk aan de hand is geweest. „Luana heeft ooit, alweer jaren geleden, een keer een horloge gehad van iemand die werd verdacht van witwassen. Zo kwam de politie toen ook bij haar uit.”
De zussen zeggen zeker te weten dat Luana niets te maken heeft met een mislukte moordaanslag in Almere, waar Luana iemand zou hebben weggetipt. „Er klopt helemaal niks van dat verhaal. Als Luana daar iets mee te maken had en het idee zou hebben gehad dat zij daardoor zelf gevaar liep, dan was zij zelf allang ondergedoken. Ze deed gewoon haar werk, leidde haar leven zoals ze dat altijd deed.”
Dat de in mei geliquideerde crimineel Gwenette Martha belangen zou hebben gehad in de kledingwinkel van Luana en haar zussen, is ook niet waar, zeggen de zussen. „Dat winkeltje was haar droom. Wij hebben daar samen in geïnvesteerd, verder niemand.”
Dat het allemaal wel héél erg ontkennend is?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm tsja wat zullen we er eens van zeggen..
Dat sowieso.. zou me ook niet verbazen als er een kern van waarheid in zit. Misschien is het enige motief voor haar liquidatie wel dat de daders op die manier die Ziggy van haar willen pakken.. wraak dus.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:01 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat het allemaal wel héél erg ontkennend is?
Het was zo'n lieve meid, dit hadden we absoluut niet verwacht.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Inderdaad, een kutwijf en een goede opruiming.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het was zo'n lieve meid, dit hadden we absoluut niet verwacht.
Met veronderstelde criminele activiteiten van haar vriend wilde Luana niets te maken hebben, bezweren zij.
Kijk, ze wist er dus wel van, en leefde van de centen die ermee verdiend werden, bloedgeld, gewoon medeplichtig dus.
Ik zie de tegenstelling 'harde werkster' vs 'crimineel' niet zo.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon het verstand van een pinda.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:59 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik er eerder had gepost.
Maar goed dat je het bijhoudt!
Je hebt vast een bijster boeiend leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |