SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je van DD naar HH wou gaan.quote:Op maandag 8 december 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt he, alsof ik überhaupt een voorgevel heb, wrm denl je dat ik borstvergroting overweeg
ik ben een man naar vrouw gegaan :$ be gentle with me.quote:Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van DD naar HH wou gaan.
Heb je 'daaronder' alles nog?quote:Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben een man naar vrouw gegaan :$ be gentle with me.
quote:Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben een man naar vrouw gegaan :$ be gentle with me.
Ga je het nu over haar/zijn penis hebben? Watz met jouquote:
Haar.quote:Op maandag 8 december 2014 21:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ga je het nu over haar/zijn penis hebben? Watz met jou
hoe betalen ze me terugquote:Op maandag 8 december 2014 21:39 schreef Peunage het volgende:
Tettenvergroting is financieel gezien een goede investering. Betalen zichzelf vanzelf terug.
Goede handelsgeest van KB.
Speciaal voor mij? Wat lief.quote:Op maandag 8 december 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik las dat jij daar opgewonden van raakt hey
Nou, je hebt genoeg rijke, domme mannen.quote:
Koulesh bi5air akhi al7amdullilah.quote:Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ana bi5air wal7amdulilah. Wa anti?
cool.quote:Op maandag 8 december 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou, je hebt genoeg rijke, domme mannen.
Haha Koulesh. Koulesh is geen Marokkaans toch?quote:
Die beautybloggers uit Saudi zeggen dat altijd.Door hun heb ik beetje traditioneel Arabisch geleerdquote:Op maandag 8 december 2014 21:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha Koulesh. Koulesh is geen Marokkaans toch?
Wist je dat ik een (aangetrouwde) Marokkaanse tante heb? cool cool cool.
koulchi betekent alles bij onsquote:Op maandag 8 december 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Die beautybloggers uit Saudi zeggen dat altijd.Door hun heb ik beetje traditioneel Arabisch geleerd
I.p.v Koulesh zeggen wij Koulchi
En i.p.v Eshway zeggen wij Schwiya
Zeker je coolste tante.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt dieetwaardig maar het gaat de goede kant op sanki.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 21:55 schreef Landysh het volgende:
Stimo, ben je begonnen met dieeten zoals je gisteren zei?
Bij ging het redelijk.Tel je alle calorieën?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt dieetwaardig maar het gaat de goede kant op sanki.
quote:Op maandag 8 december 2014 21:55 schreef Landysh het volgende:
Stimo, ben je begonnen met dieeten zoals je gisteren zei?
Bij ging het redelijk.Waar is vis/vlees o:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt dieetwaardig maar het gaat de goede kant op sanki.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |