zolang de kadden maar thuis blijven.quote:Op maandag 8 december 2014 20:24 schreef john-hert het volgende:
[..]
Veelte duur man.
Mag wel iedereen zijn hont meenemen?
Huisdieren voegen niet zoveel toe.quote:Op maandag 8 december 2014 20:24 schreef john-hert het volgende:
[..]
Veelte duur man.
quote:Op maandag 8 december 2014 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
oei, zal ik toch even toestemming aan mijn moeder moeten vragen.
als mensen zoals hoink en sfinx komen kan ik mijn hond leren om hun balzakken eraf te scheuren.quote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Huisdieren voegen niet zoveel toe.
Daarom honten meenemenquote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik durf niet, straks wordt het kamp aangevallen door mensen met fakkels en hooivorken.
smeer gewoon pindakaas erop, moet jij eens zien hoe ik die hond van je dan gruwelijk hard neemquote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mensen zoals hoink en sfinx komen kan ik mijn hond leren om hun balzakken eraf te scheuren.
Het is hont, kneusquote:Op maandag 8 december 2014 20:29 schreef .sfinx het volgende:
[..]
smeer gewoon pindakaas erop, moet jij eens zien hoe ik die hond van je dan gruwelijk hard neem
Puik plan!quote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mensen zoals hoink en sfinx komen kan ik mijn hond leren om hun balzakken eraf te scheuren.
Leuke activiteit, gaan we doen!quote:Op maandag 8 december 2014 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik weet best een leuke activiteit voor als het doorgaat: ik maak een presentatie met allemaal geile gifkes. op een groot scherm wijs ik ze dan aan en analyseer ik precies waarom die gifkes geil zijn, met perfecte uitleg. uiteraard mogen er ook vragen gesteld worden, en mensen mogen ook roepen dat ze het niet eens zijn met mijn gifkes waarna de rest van de groep hem een hommo noemt en we allemaal hem twee-maals swaffelen.
wie is voor?
natuurlijk geef ik die presentatie terwijl iedereen lekker knus naast elkaar zit op de grond met een kop chocolademelk in de handquote:
Dames gaan bewonderen op een schermquote:Op maandag 8 december 2014 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik weet best een leuke activiteit voor als het doorgaat: ik maak een presentatie met allemaal geile gifkes. op een groot scherm wijs ik ze dan aan en analyseer ik precies waarom die gifkes geil zijn, met perfecte uitleg. uiteraard mogen er ook vragen gesteld worden, en mensen mogen ook roepen dat ze het niet eens zijn met mijn gifkes waarna de rest van de groep hem een hommo noemt en we allemaal hem twee-maals swaffelen.
wie is voor?
Eens kijken wie er het eerst zijn 30cm'er tevoorschijn haalt.quote:Op maandag 8 december 2014 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dames gaan bewonderen op een schermDat doe ik thuis al.
quote:Op maandag 8 december 2014 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
natuurlijk geef ik die presentatie terwijl iedereen lekker knus naast elkaar zit op de grond met een kop chocolademelk in de hand
daar gaat het op zich niet om, het gaat om mijn professionele analyse waarom die chickies nou eigenlijk zo geil zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dames gaan bewonderen op een schermDat doe ik thuis al.
Daarom. Blijken het allemaal 15 centimetertjes te zijn. Toch een mythe ontkrachtquote:Op maandag 8 december 2014 20:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Eens kijken wie er het eerst zijn 30cm'er tevoorschijn haalt.
Ik voorspel konten waar geplast in gaat wordenquote:Op maandag 8 december 2014 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
wie is voor?
Dan zou ik mijn zolderkamer niet afkomen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom. Blijken het allemaal 15 centimetertjes te zijn. Toch een mythe ontkracht
Ja leuk idee man en ik krijg vast de zolder dan...quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef Copthorne het volgende:
Ik zat eens te denken: nu Kerst eraan komt, we elkaar nomineren voor prijsjes en de sfeer steeds gemoedelijker wordt, is het misschien een leuk idee om met zijn allen ergens een huisje/villa te huren en toffe dingen te doen, zoals paintballen, survivelen, uitgaan en bier drinken (behalve Fylax, die krijgt Ice Tea).
Zo kunnen we elkaar beter leren kennen.
Ik denk, ik gooi het balletje even op.
Misschien is er een locatie met één gigantische zolder. Zodat iedereen een mooi kamertje heeft.quote:Op maandag 8 december 2014 20:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja leuk idee man en ik krijg vast de zolder dan...
haha, ja dat is wel leuker.quote:Op maandag 8 december 2014 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien is er een locatie met één gigantische zolder. Zodat iedereen een mooi kamertje heeft.
quote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haha, ja dat is wel leuker.
Dan noemen we het Utopiattic.
Ok, dan noemen we het de zes planken. ..negatieveling.quote:
Jij komt niet toch?quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ok, dan noemen we het de zes planken. ..negatieveling.
madelief ok maar supergirlquote:Op maandag 8 december 2014 21:36 schreef Aberella het volgende:
Ik wil met -SG- en madeliefff op een kamer
Zoals spongeboss en tong.quote:Op maandag 8 december 2014 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik regel het kampvuur wel.
Met een beetje geluk kunnen we er nog een paar kutusers in tyfen ook.
Zie het je nog doen ookquote:
welke mannelijke fokker kruipt daar bij?quote:Op maandag 8 december 2014 21:36 schreef Aberella het volgende:
Ik wil met -SG- en madeliefff op een kamer
Waarom niet, ik schaam me niet.quote:
Dat kan de kern van het probleem zijnquote:Op maandag 8 december 2014 21:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waarom niet, ik schaam me niet.
Er is geen probleem.quote:Op maandag 8 december 2014 21:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat kan de kern van het probleem zijn
Dat bepaalt de maatschappij en die zegt van wel.quote:
Wel raar.. :/quote:Op maandag 8 december 2014 21:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat bepaalt de maatschappij en die zegt van wel.
Als je ook dingen mag bouwen enzo, bouw ik zo'n toren met emmers hete soep die de andere kampvechters over zich heen krijgen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:49 schreef Metalfrost het volgende:
Twee kampen en elke avond elkaar met spudguns beschieten. Lijkt me wel ok.
jooooaah of carbidbussen met voetballen erin! BAM daar gaat je neuscorrectie!quote:Op maandag 8 december 2014 21:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je ook dingen mag bouwen enzo, bouw ik zo'n toren met emmers hete soep die de andere kampvechters over zich heen krijgen.
Ik kan trouwens ook wel pielkebusen maken trouwens.. dus spudguns hoeft niet persé.
Ik wil wel dat jogy in ons team zit (voor de mannenliefde) en op zn minst roodkapje of firefly in het andere team zit zodat ik daar gericht op los kan gaan.quote:Op maandag 8 december 2014 21:59 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
jooooaah of carbidbussen met voetballen erin! BAM daar gaat je neuscorrectie!
Heb Mortaxx al een whappie gestuurdquote:Op maandag 8 december 2014 21:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
welke mannelijke fokker kruipt daar bij?
quote:Op maandag 8 december 2014 20:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Op het moment dat klb bij elkaar komt, zal de wereld vergaan. Dat kan de wereld niet aan.
Voor, tijdens of na het van de zoldertrap donderen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 02:30 schreef sig000 het volgende:
Komen er ook nog pics van degene die niet konden komen omdat ze van de zoldertrap zijn gedonderd?
Met de huidige mogelijkheden liefst allemaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 02:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Voor, tijdens of na het van de zoldertrap donderen?
Soort van zolderdrone gebruiken dus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met de huidige mogelijkheden liefst allemaal natuurlijk.
Een dashcam lijkt me al voldoende.quote:Op dinsdag 9 december 2014 02:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Soort van zolderdrone gebruiken dus.
dashcam op wat? hebben mensen motors en autos op hun zolder?quote:
Ha faggotquote:Op dinsdag 9 december 2014 02:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dashcam op wat? hebben mensen motors en autos op hun zolder?
"zuuucht"quote:Op dinsdag 9 december 2014 02:57 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik heb een leuk idee voor de meet. Ik neem een grote zak met 450 pingpong balletjes mee. We gaan ze dan met z'n allen tellen, en als het er dan ook echt 450 zijn dan vinden we dat allemaal fantasti..... *wait for it*......
Ik durf te wedden dat je stopt bij 449 klappen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 02:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
"zuuucht"
Kom naar de meet en ik geef je 450 klappen, dit is pas fantastisch.
Ik stop wanneer hij niet meer zelfstandig kan ademenenquote:Op dinsdag 9 december 2014 03:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je stopt bij 449 klappen.
Lief zijn. Want dat is fantastischquote:Op dinsdag 9 december 2014 04:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik stop wanneer hij niet meer zelfstandig kan ademenen![]()
Je komt er verder mee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 05:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Lief zijn. Want dat is fantastisch
geylquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:05 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Ja en Patty Brard krijg je er ook bij
Ik weet locaties, die historisch gezien, een betere plaats zijn om dit tuig te concentreren...quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:55 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Volgens mij is er ergens bij Beverwijk nog wel een weiland beschikbaar.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik weet locaties, die historisch gezien, een betere plaats zijn om dit tuig te concentreren...
Word je wakker, ben je in je kont geplastquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:26 schreef LudoSanders het volgende:
En dan in een envelope briefjes onder je slaapkamerdeur doorgeschoven krijgen met bedreigingen zeker.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:24 schreef getfitbysmith het volgende:
Jullie gaan toch geen vieze dingen in dat huis doen?
Je kan Dermann toch ook gewoon zo vragen of je hem mag neuken, dat hoeft toch niet zo omslachtig...quote:
Zijn naam niet kunnen spellenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je kan Dermann toch ook gewoon zo vragen of je hem mag neuken, dat hoeft toch niet zo omslachtig...
Niet willen, het is niet willenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zijn naam niet kunnen spellen
quote:
ja Ariana Grande komt want zij hoort gewoon bij KLB kom jij ook vriend van me?quote:
Van je zolder afkomenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
ja Ariana Grande komt want zij hoort gewoon bij KLB kom jij ook vriend van me?
Wat toevallig! Ik zag laatst iemand met een hont... Ik denk dat jij het was.quote:Op maandag 8 december 2014 20:24 schreef john-hert het volgende:
[..]
Veelte duur man.
Er zijn heel veel mensen met een hont, waarom denk je dat ik het was?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:09 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Wat toevallig! Ik zag laatst iemand met een hont... Ik denk dat jij het was.
En heeft iemand allemaal de moeder geneukt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Word je wakker, ben je in je kont geplast
hihi ik stalk je. ik weet alles van jequote:Op dinsdag 9 december 2014 13:47 schreef john-hert het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen met een hont, waarom denk je dat ik het was?
hahahaquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:45 schreef Roces18 het volgende:
Man dan zit je met allemaal autisten die niet eens tegen elkaar durven te praten. En een paar homo's zoals BaajGuardian die die nerdjes in de kont wil nemen.
[ afbeelding ]
wat staat hier?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:31 schreef thats_meh het volgende:
[..]
En heeft iemand allemaal de moeder geneukt.
jij bent echt chronichcksk gekquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:33 schreef nooitniet het volgende:
jellerepelle komt ook, om te vragen of je problemen hebt. en dan bied hij aan om zijn familie te bellen om te helpen
Volgens mij ben jij de grootste nerdquote:Op maandag 8 december 2014 20:22 schreef SuperFood het volgende:
denken dat klb nerdjes daarop zitten te wachten
Iedereen houdt van worsten!quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Klinkt nogal als een behoorlijk worstenfeestje.
To many dicks in the swimming poolquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ga strippokeren met brummetjequote:Op dinsdag 9 december 2014 18:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |