zolang de kadden maar thuis blijven.quote:Op maandag 8 december 2014 20:24 schreef john-hert het volgende:
[..]
Veelte duur man.
Mag wel iedereen zijn hont meenemen?
Huisdieren voegen niet zoveel toe.quote:Op maandag 8 december 2014 20:24 schreef john-hert het volgende:
[..]
Veelte duur man.
Mag wel iedereen zijn hont meenemen?
quote:Op maandag 8 december 2014 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
oei, zal ik toch even toestemming aan mijn moeder moeten vragen.
als mensen zoals hoink en sfinx komen kan ik mijn hond leren om hun balzakken eraf te scheuren.quote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Huisdieren voegen niet zoveel toe.
Daarom honten meenemenquote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik durf niet, straks wordt het kamp aangevallen door mensen met fakkels en hooivorken.
smeer gewoon pindakaas erop, moet jij eens zien hoe ik die hond van je dan gruwelijk hard neemquote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mensen zoals hoink en sfinx komen kan ik mijn hond leren om hun balzakken eraf te scheuren.
Het is hont, kneusquote:Op maandag 8 december 2014 20:29 schreef .sfinx het volgende:
[..]
smeer gewoon pindakaas erop, moet jij eens zien hoe ik die hond van je dan gruwelijk hard neem
Puik plan!quote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mensen zoals hoink en sfinx komen kan ik mijn hond leren om hun balzakken eraf te scheuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |