https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ja wa denkte zellef.quote:Op maandag 8 december 2014 18:54 schreef Joosie200 het volgende:
Tripo. Volle maan was het gisteren, zie de maan schijnt door de bomen, maar BTC kent geen moon. Gaat echt sideways en wat dan?
Gaan de topics tegenwoordig al 2 maanden mee hier?quote:Op maandag 8 december 2014 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik gaf gewoon antwoord, en daarna de lapo
En ik heb al 2 maanden geen topic meer geopend...
Dat kan beter! Tijd voor een topic voor 3 maandenquote:Op maandag 8 december 2014 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan de topics tegenwoordig al 2 maanden mee hier?.
Niet als jij weer gewoon leuk terugkomt.quote:Op maandag 8 december 2014 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan de topics tegenwoordig al 2 maanden mee hier?.
Maar ik heb mijn interesses verlegd, of beter gezegd: teruggelegdquote:Op maandag 8 december 2014 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet als jij weer gewoon leuk terugkomt.
Verraderquote:Op maandag 8 december 2014 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn interesses verlegd, of beter gezegd: teruggelegd.
Altcoins geloof ik wel, daar brand ik me niet meer aan dus ik hoop dat:
1. BTC nog even helemaal instort zodat ze spotgoedkoop zijn in te slaan. Of
2. BTC naar de maan gaat en ik met een kleine winst mijn 0,25 BTC kan verkopen.
Indien 1 zich voordoet, is 2 daarna wel een vereiste uiteraard.
Koffie drinken?quote:Maar ik heb mijn interesses verlegd, of beter gezegd: teruggelegd.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verrader
Gooi er gewoon een eurotje of 20 in en kijk wat er van komt
[..]
Koffiequote:Koffie drinken?
Maar ik mis de drukte zo...quote:
Je pohi vertelt wel wat anders.quote:[..]
Koffie.
Ik heb er al 100 euro in zitten, mijn BTC-saldo is met 39% toegenomen door altcoins, maar de totale waarde is 23% lager dan wat ik ervoor heb betaald... tenzij de prijs onder de 200 euro per BTC duikt, koop ik er dus niks bijquote:
Ik promoot thee in de KSCquote:Je pohi vertelt wel wat anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post je channelquote:Op maandag 8 december 2014 19:37 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ben me nu weer wat meer gaan richten op mijn eigen websites en heb wat ideeën voor Youtube... dus ik denk dat ik beter in wat software kan investeren om videobewerking mee toe te passen dan in BTC .
Ik heb ze alledrie in de DM gegooid. Gifje hierboven was een uitprobeersel om te kijken of ik iets met cartoons zou kunnen doen en om te wennen aan mijn tekentablet. Volledig in Photoshop gemaakt, maar ik denk nu meer aan het combineren van 2 hobby's: schrijven en fotografiequote:Op maandag 8 december 2014 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Post je channel
Je kan ook bitcoin toevoegen op yt, en alles combineren $_$
Je kunt ook werk zoekenquote:Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ze alledrie in de DM gegooid. Gifje hierboven was een uitprobeersel om te kijken of ik iets met cartoons zou kunnen doen en om te wennen aan mijn tekentablet. Volledig in Photoshop gemaakt, maar ik denk nu meer aan het combineren van 2 hobby's: schrijven en fotografie.
quote:Op maandag 8 december 2014 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een fulltime baan is wel genoeg hoor.
Nou liever niet eigenlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja wat? Ik mag naast mijn werk toch wel hobby's hebben?.
Bitcoins handelen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou liever niet eigenlijk.![]()
Ja afwassen en strijken.
Na eerst de 1500 te hebben gekust natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
Solar gaat zo dik door de 2000 binnen een week he
Tja van mij mag het, maar er staan best goeie walls tot de 1800.quote:Op maandag 8 december 2014 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na eerst de 1500 te hebben gekust natuurlijk.
Ow...quote:Op maandag 8 december 2014 23:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja van mij mag het, maar er staan best goeie walls tot de 1800.
Ik lift wel ff mee naar 2300 hoorquote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow...
Helaas heb ik mezelf sinds een bepaald iemand dat deed beloofd nooit meer mijn buys te verhogen omdat iemand iets zegt
Dit gaat volgens mij nog veel lager.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:03 schreef Joosie200 het volgende:
En bitcoin toucheerde de 340. Ik ben weer aan boord
Zou mooi zijn, maar dan wel in etappes aub. Ergo eerst weer 370 proberen te testen als resistance om daarna als nog weg te duiken naar de dubbele bodem rond 275 als het even kan tenminstequote:Op dinsdag 9 december 2014 09:31 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Dit gaat volgens mij nog veel lager.
Hoop op een dubbele bodem @275
Stabilisatie bestaat niet zonder dik te crashen. Dat is inmiddels wel duidelijk...quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:32 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja sorry maar die uptrend hield niet aan. En dan crasht ie ja.
Mwa niet mee eens. In mei bijvoorbeeld was er voor de pump naar 680 ook een tijd van stabilisatie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stabilisatie bestaat niet zonder dik te crashen. Dat is inmiddels wel duidelijk...
Niet dat we dat niet al wisten, maar ja.
Precies het enige voorbeeld. Als ik mn geld moest inzetten op een daling of een stijging na een stabiele periode dan weet ik het wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:21 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Mwa niet mee eens. In mei bijvoorbeeld was er voor de pump naar 680 ook een tijd van stabilisatie.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:28 schreef roislecxe het volgende:
Go 2000, even een dikke buywall neerknallen daar.
Beter doet iemand dat ff. Ik kan het nietquote:
MOÖOOOOOON!quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:48 schreef brombeer_ het volgende:
Ah tering zie nu pas dat we een dubbele bodem hebben bereikt![]()
Zit weer naar hele verkeerde dingen te kijken.
Bitcoins?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:52 schreef brombeer_ het volgende:
Traden ging vandaag sowieso echt kut. Vanochtend toen ik kocht had ik 3,13 en als ik nu koop 3,04
Ja bitcoinsquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoins?
Een keer wat anders dan mijn 0.21 + 0.09 + 5 waardeloze MH/s, Rois' 30000 SLR en DaMart's 0-0.24
Had ik er maar 30000.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoins?
Een keer wat anders dan mijn 0.21 + 0.09 + 5 waardeloze MH/s, Rois' 30000 SLR en DaMart's 0-0.24
Van die 0.89 had ik er 0.94 gemaaktquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Had ik er maar 30000.
Heb er nog maar 18000. En nog 5000 in de wacht staan om opgepikt te worden. En nog 0.89 btc op BTC-e maar daar kijk ik nooit naar
Ik 0.95quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die 0.89 had ik er 0.94 gemaakt
Bij welke grafiek zie je dat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:48 schreef brombeer_ het volgende:
Ah tering zie nu pas dat we een dubbele bodem hebben bereikt![]()
Zit weer naar hele verkeerde dingen te kijken.
Pourquoi?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die 0.89 had ik er 0.94 gemaakt
Huobi. 21 november ongeveer raakte hij de 2102,9 en vandaag de 2102.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij welke grafiek zie je dat?343 was dus de bodem?
OKcoin en Bitstamp zitten ook heel dichtbij. Scheelt maar een dollar of yuan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij welke grafiek zie je dat?343 was dus de bodem?
Zulle we t over inleg hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb van 0.200 inleg 0.213 gemaakt
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:06 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
OKcoin en Bitstamp zitten ook heel dichtbij. Scheelt maar een dollar of yuan.
Ik zeg: tijd voor een retest van 395 dollar/2450 yuan van 25-11, 385 dollar/2390 yuan van 29-11quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Huobi. 21 november ongeveer raakte hij de 2102,9 en vandaag de 2102.
Baal echt dat ik dat nu pas zie.
Ik heb ooit van 1 btc 9 btc gemaakt en toen ben ik alles weer verloren ongeveerquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb van 0.200 inleg 0.213 gemaakt
Minder indrukwekkende fixed, maar +1 zeg maarquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit van 2 btc 5,55 btc gemaakt en toen ben ik alles weer verloren ongeveer![]()
Kut altcoins
Ik van 50 euro (inkoop in december vorig jaar (quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit van 1 btc 9 btc gemaakt en toen ben ik alles weer verloren ongeveer![]()
Kut altcoins
Ach ja was wel een leuke tijd. En je leert er van zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Minder indrukwekkende fixed, maar +1 zeg maar
Ja, screw altcoins, stick with bitcoin totdat duidelijk is dat litecoin/dogecoin hem gaat overnemenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:12 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ach ja was wel een leuke tijd. En je leert er van zullen we maar zeggen
ftfyquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, screw altcoins, stick with bitcoin totdat duidelijk is dat litecoin/dogecoin solar hem gaat overnemen
Hehe kan je lang wachten denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, screw altcoins, stick with bitcoin totdat duidelijk is dat litecoin/dogecoin hem gaat overnemen
Ik van 0.04BTC aan vage altcoins minen 0.40quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit van 1 btc 9 btc gemaakt en toen ben ik alles weer verloren ongeveer![]()
Kut altcoins
Ik ben mijn BC nu kwijt, die stonden ook op mn harde schijfquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik van 0.04BTC aan vage altcoins minen 0.40
Daarna 0.02 door BC en KEYCOIN![]()
![]()
![]()
![]()
Niet. Das precies mijn sterkte en zwakte. Deed ik niks behalve BTC kopen, dan was mijn verlies beperkt zelfs nu (van 815 kopen via Bitonic naar 565 nu verkopen bij Bitonic @2BTC) althans flink meer beperkt dan wat ik kwijt ben geraakt in de althandel. Tegelijkertijd zou de opbrengst ook niet zo floreren als bij mijn althandel toen het goed ging > tot augustus, daarna is het alleen maar downhill gegaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Hehe kan je lang wachten denk ik.
Waar trade je nu eigenlijk?
Waarom zou je zoeken naar de coins waar het volume hoog in is. Ik heb nagenoegalles wat ik nu heb gevangen op coins met laag volume. Vroeg of laat worden ze een keer opgepompt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet. Das precies mijn sterkte en zwakte. Deed ik niks behalve BTC kopen, dan was mijn verlies beperkt zelfs nu (van 815 kopen via Bitonic naar 565 nu verkopen bij Bitonic @2BTC) althans flink meer beperkt dan wat ik kwijt ben geraakt in de althandel. Tegelijkertijd zou de opbrengst ook niet zo floreren als bij mijn althandel toen het goed ging > tot augustus, daarna is het alleen maar downhill gegaan.
Heb nu BTC gekocht via Bitonic > naar mijn wallet, ik zie wel wanneer de koers @Bitstamp/BTC-e/Huobi aantrekt en dan maar traden met BTC alleen, beetje meeliften op de waves. Stuk meer lucratiever dan nog mij bezighouden met alts. En wel zo overzichtelijk, hoef je niet telkens te checken welke de nieuwe alts zijn waar het volume naar toe gaat.
Ja ik handel ook alleen nog maar in bitcoins of althans ik probeer hetquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet. Das precies mijn sterkte en zwakte. Deed ik niks behalve BTC kopen, dan was mijn verlies beperkt zelfs nu (van 815 kopen via Bitonic naar 565 nu verkopen bij Bitonic @2BTC) althans flink meer beperkt dan wat ik kwijt ben geraakt in de althandel. Tegelijkertijd zou de opbrengst ook niet zo floreren als bij mijn althandel toen het goed ging > tot augustus, daarna is het alleen maar downhill gegaan.
Heb nu BTC gekocht via Bitonic > naar mijn wallet, ik zie wel wanneer de koers @Bitstamp/BTC-e/Huobi aantrekt en dan maar traden met BTC alleen, beetje meeliften op de waves. Stuk meer lucratiever dan nog mij bezighouden met alts. En wel zo overzichtelijk, hoef je niet telkens te checken welke de nieuwe alts zijn waar het volume naar toe gaat.
Te weinig volume? Hoe?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja ik handel ook alleen nog maar in bitcoins of althans ik probeer het![]()
Maar zit er over te denken om over te stappen naar een andere exchange. Vind btc-e echt kut. Veel te weinig volume. Enige leuke is de trollbox.
Even kijken of bitfinex of bitstamp een goede is.
Ik heb het op Mintpalv1.0 wel geprobeerd, maar door het lage volume kwam ik er gewoon niet tussen. Mijn buys werden niet afgetikt, wss omdat ik teveel volume erin wou stoppen. Dat heb ik bij tig low volume coins geprobeerd, want ik zag de koers continue 100% zakken en na verloop van tijd stijgen. Maarja, das leuk voor aan de zijlijn, wil je meedoen > no chance.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom zou je zoeken naar de coins waar het volume hoog in is. Ik heb nagenoegalles wat ik nu heb gevangen op coins met laag volume. Vroeg of laat worden ze een keer opgepompt.
Gewoon kopen voor 0,02 ofzo, ordertje zetten op het dubbele en het komt vanzelf een keer.
Dat werkte met kleine volumes wel ontzettend goed ja, grote cijfers zag je eigenlijk niet zo gauw.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb het op Mintpalv1.0 wel geprobeerd, maar door het lage volume kwam ik er gewoon niet tussen. Mijn buys werden niet afgetikt, wss omdat ik teveel volume erin wou stoppen. Dat heb ik bij tig low volume coins geprobeerd, want ik zag de koers continue 100% zakken en na verloop van tijd stijgen. Maarja, das leuk voor aan de zijlijn, wil je meedoen > no chance.
Nouja er worden weinig grote aantallen btc daar gekocht en verkocht en als je hem dan net onder of boven een wall zet kan je lang wachten tot je buy/sell wordt aangetikt.quote:
Het voordeel is dat het de enige exchange is waar je niet je hele privéleven op straat gooit. En de toppen/dalen komen aardig overeen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Nouja er worden weinig grote aantallen btc daar gekocht en verkocht en als je hem dan net onder of boven een wall zet kan je lang wachten tot je buy/sell wordt aangetikt.
En btc-e huppelt overal maar een beetje achteraan. Weet zelf ook niet zo goed welke koers het moet hanteren. Zit nu bijvoorbeeld ook 7$ onder bitstamp. En de prijsfluctuaties zijn een stuk minder dan bij de andere exchanges.
Mja, ik ga t niet gezeliger makenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:16 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Bitcoin is ook zo saai vandaag
Dan heb je meer lol, want bitcoin gaat nergens heen. Zal vrijdag/zaterdag pas weer wat actie kennen zo richting het weekend is dat toch vaak de aanleiding dat de koers wel wat op en neer gaat.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, ik ga t niet gezeliger maken
Ik ga een potje verliezen met poolen in stad
Volle maan is al even geleden...quote:Op woensdag 10 december 2014 19:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan heb je meer lol, want bitcoin gaat nergens heen. Zal vrijdag/zaterdag pas weer wat actie kennen zo richting het weekend is dat toch vaak de aanleiding dat de koers wel wat op en neer gaat.
Al even geleden? 6 december was het nog zoverquote:Op woensdag 10 december 2014 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volle maan is al even geleden...
Is toch te mooi, als dat nou eens zou gebeurenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef DaMart het volgende:
Ik startte voor het eerst in tijden mijn tablet weer eens op en hoorde ineens het geluidje dat er BTC in mijn wallet was gestort... dus ik hoopte dat iemand een fout adres had ingevoerd en me 100 BTC had geschonken.... bleek de app gewoon 4 maanden achter te lopen en alle oude transacties nog aan het verwerken te zijn.
Ik wacht nog steeds op die dag, hoop ook ooit een adres te bruteforcen die al bitcoins heeftquote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef DaMart het volgende:
Ik startte voor het eerst in tijden mijn tablet weer eens op en hoorde ineens het geluidje dat er BTC in mijn wallet was gestort... dus ik hoopte dat iemand een fout adres had ingevoerd en me 100 BTC had geschonken.... bleek de app gewoon 4 maanden achter te lopen en alle oude transacties nog aan het verwerken te zijn.
Al was het 1 BTCquote:Op woensdag 10 december 2014 21:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al even geleden? 6 december was het nog zoverDe dag dat BTC aan een maanreis begon is al even geleden inderdaad
[..]
Is toch te mooi, als dat nou eens zou gebeuren
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik die naar Mintpal en Bittrex (of bestaan die niet meer?) sturen en er binnen een week 0,001 BTC van maken.
Mja, zo gaat dat in de wereld van walvissen, scammers en ander irritant gespuis op de exchanges.quote:
Eensquote:Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen winst is een beter rendement dan altcoins traden.
Je hoeft alleen maar altcoins te kopen vlak voor of vlak nadat Katje diezelfde coins heeft gekocht toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
EensMaar ik moest lachen vanwege de herkenbaarheid
Ik kan het je zo nadoen
Ik heb met SLR mijn inleg al verdubbeld, en zit nu veilig in bitcoinquote:Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, zo gaat dat in de wereld van walvissen, scammers en ander irritant gespuis op de exchanges.
Daarom ben ik er ook mee gestopt. Geen winst is een beter rendement dan altcoins traden.
Ik heb met FHF en KVH al 4 euro verdiend vandaag zonder er ook maar iets voor te moeten doenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb met SLR mijn inleg al verdubbeld, en zit nu veilig in bitcoin
Was toch Rois?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar altcoins te kopen vlak voor of vlak nadat Katje diezelfde coins heeft gekocht toch?.
Veilig in BTC, das toch best een contradictio in terminisquote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb met SLR mijn inleg al verdubbeld, en zit nu veilig in bitcoin
Nee was ikquote:Op woensdag 10 december 2014 21:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was toch Rois?
[..]
Veilig in BTC, das toch best een contradictio in terminis
Ach, haten, haten. Ik hekel het oerwoud aan alts, de immer aanhoudende volatiliteit die neergaande is met BTC. De blockchaintechnologie zal zich vast doorontwikkelen en nog veel interessants gaan opleveren ala wat het TC/IP protocol voor internet deed. Maar of BTC als eerste lang stand gaat houden?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee was ik
Kom haten op mijn 0.31 bitcoins
Je bent gewoon jaloers dat je zelf niet op tijd was ingestapt.
Gewoon gewonnen JONGE. 5-2quote:Op woensdag 10 december 2014 19:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan heb je meer lol, want bitcoin gaat nergens heen. Zal vrijdag/zaterdag pas weer wat actie kennen zo richting het weekend is dat toch vaak de aanleiding dat de koers wel wat op en neer gaat.
Misschien moet je door het oerwoud heen kijken naar de coins die er al waren toen het nog jonge boompjes waren. Toen keek je er zelfs overheen. Die coins die gaan niet zo gauw kapot. wat er nu sinds een maand of 2/3 bij komt is allemaal niks. Als je geluk hebt pak je zo een 300%, zo niet, dan is het altijd net zo bergafwaarts als BTC in 2014.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach, haten, haten. Ik hekel het oerwoud aan alts, de immer aanhoudende volatiliteit die neergaande is met BTC. De blockchaintechnologie zal zich vast doorontwikkelen en nog veel interessants gaan opleveren ala wat het TC/IP protocol voor internet deed. Maar of BTC als eerste lang stand gaat houden?
https://np.reddit.com/r/b(...)e_dave_david/cmral8pquote:Bitcoin technology will ultimately become integral to reddit. We've had some internal brainstorming about ways we could integrate - the possibilities are enormous.
Yep, awesome!quote:Op donderdag 11 december 2014 07:21 schreef µ het volgende:
[..]
https://np.reddit.com/r/b(...)e_dave_david/cmral8p
quote:Sure. First of all, check out this awesome list of bitcoin 2.0 ideas:
http://ledracapital.com/b(...)ster-blockchain-list
It's somewhat cliche in SF to talk about technologies that are "disruptive", but I have to say it. Bitcoin is the most disruptive technology in the history of the world. Rather than think about what technologies bitcoin disrupts, ask, "what doesn't bitcoin disrupt?" I think in the coming decades, people's lives will be radically altered in a new economy based on bitcoin. It will change everything.
As for what can be done at reddit specifically, think of reddit as being a purely digital internet community. People already use reddit for all manner of things like trading stuff or raising money. Building technology into the reddit experience that facilitates this stuff is going to be huge.
I will be even more specific in the coming month or two as we start making announcements. Be on the look out for those.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:01 schreef µ het volgende:
[..]
Ze accepteren btc voor xbox-krediet.
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.reddit.com/r/Bitcoin/Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Dat volume toenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
23 december pas... kijk eens goed naar mijn voorspelling
Moest jij eens opletten; als ie eenmaal gaat dan gaat ie ook echtquote:Op donderdag 11 december 2014 15:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat volume toen
Dat zien we echt nooit meer terug
Mjah, kortstondige opleving, nu back on track downwards...quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:53 schreef roislecxe het volgende:
Zo, we zitten weer op het niveau van voor het nieuws. We kunnen weer omlaag
Eerst naar 1500.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef roislecxe het volgende:
Mooi, Solar gaat wel naar de maan. Daar kun je tenminste van op aan
Ik geloof dat Gox binnen 2 weken LTC toevoegt, dus dan zal het eindelijk wel weer flink stijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:10 schreef _DeMoN_ het volgende:
Je begint je toch af te vragen wat er nodig is om BTC te laten stijgen. In 2013 was het al genoeg als het 1x in het nieuws kwam om +EUR 100 te gaanNu accepteert freaking Microsoft het en het blijft nog stabieler dan de dollar
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik geloof dat Gox binnen 2 weken LTC toevoegt, dus dan zal het eindelijk wel weer flink stijgen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef roislecxe het volgende:
Mooi, Solar gaat wel naar de maan. Daar kun je tenminste van op aan
Ik vraag me af of die nu nog veel hoger zal gaan. 2500 is vaak wel redelijk de max...quote:
Nee hoorquote:
Goed en met u? Ik wacht nog steeds tot btc goedkoop genoeg is maar zie dat jij er inmiddels 2 hebt??quote:
Bij elkaar getrade jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Goed en met u? Ik wacht nog steeds tot btc goedkoop genoeg is maar zie dat jij er inmiddels 2 hebt??
1 btc voor 200 of minderquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij elkaar getrade ja
Ik had er al eerder een keer rond de 2, maar toen schoof ik in 1x een hele BTC in Razor en die ging linea recta dood. Dus dat was een 70% verlies ofzoToen was ik het even goed zat en ffkes niet veel gedaan, maar nu inmiddels weer terug naar de 2 gekropen.
En wat is goedkoop om te kopen? Onder de $250 ofzo?
Jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
1 btc voor 200 of minderHeb je dat alleen maar met alts gedaan? Nice
![]()
Denk niet dat veel het daar mee eens zijnquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:16 schreef MaGNeT het volgende:
1BTC is genoeg om in 2023 miljonair te zijn
Klopt, dat gebeurt pas op zijn vroegst in 2027:quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat veel het daar mee eens zijn
Ah mooi, dan stop ik vast met werken want ik heb er 2.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:16 schreef MaGNeT het volgende:
Nu nog een manier vinden om Bitstamp en co hun server op 2027 in te stellenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, dat gebeurt pas op zijn vroegst in 2027:
[ afbeelding ]
Wat zou een trigger kunnen zijn om BTC weer omhoog te krijgen dan? Elk nieuws leidt tot niks. Zelfs als Microsoft BTC accepteert leidt het tot een stijging die binnen 48 uur alweer is weggewerkt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:16 schreef MaGNeT het volgende:
Als ze "op" zijn, ze bijna overal te gebruiken zijn en Jan en Piet ze ook willen hebben. Veel vraag, weinig aanbod.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat zou een trigger kunnen zijn om BTC weer omhoog te krijgen dan? Elk nieuws leidt tot niks. Zelfs als Microsoft BTC accepteert leidt het tot een stijging die binnen 48 uur alweer is weggewerkt.
Ik zie de reden dat het nog 1000 of meer wordt niet echt, ook al wordt het steeds op meer plekken geaccepteerd enzo, de prijs gedraagt zich er niet echt naar, en de downtrend die is ingezet in januari is gewoon nog aan de gang
Als Apple het opneemt/ondersteunt in Applepayquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat zou een trigger kunnen zijn om BTC weer omhoog te krijgen dan?
Kwestie van tijd. Bitcoin zit imho nog steeds in de innovatie-fase en amper in de early-adaptorsfase. Voor de mainstream-doorbraak moet het eerst veel gebruiksvriendelijker worden, maar daar wordt hard aan gewerkt door talloze startups die steeds vaker en meer funding ontvangen van Venture Capitalists. De prijs stijgt niet door acceptatie door bedrijven (is wel een noodzakelijke eerste stap!), maar door gebruik door consumenten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat zou een trigger kunnen zijn om BTC weer omhoog te krijgen dan? Elk nieuws leidt tot niks. Zelfs als Microsoft BTC accepteert leidt het tot een stijging die binnen 48 uur alweer is weggewerkt.
Ik zie de reden dat het nog 1000 of meer wordt niet echt, ook al wordt het steeds op meer plekken geaccepteerd enzo, de prijs gedraagt zich er niet echt naar, en de downtrend die is ingezet in januari is gewoon nog aan de gang
Duidelijkquote:Op zondag 14 december 2014 00:53 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Stelt dit je gerust?Bitcoin ging +116% in anderhalf jaar tijd van oktober 2011 - april 2013. En +523% in een tijdspanne van 25,5 maand. Maar ook -75% in 11 weken tijd in 2013 vanaf 8 april tot 1 juli 2013. Die tweede keer -75% die zich dit jaar voordeed deed er net geen 11 maanden (maand ipv week!) vanaf 25 november-2 december 2013 tot 29 september 2014 over om dat weer te bereiken. En toch is de koers vanaf 17 oktober 2011 tot nu bijna 17 december 2014 dus in 3 jaar en 2 maand +155%.
Ik zie gelijkenissen tussen 1 juli 2013 en 29 september 2014 btw. Beide een rally naar beneden. Maar op op 2 september 2013 stond ie van $63 op $132, dus ruim verdubbeld. Vanaf 29 september stond ie van $275 naar $453 op 10 november, dus ook ruim verdubbeld. Op 29 september 2013 kende ie dan wel weer een spike op $85, maar spoedig daarna trok ie weer omhoog. Ik zeg niet dat ie nu op een zelfde manier pijlsnel omhoog schiet (want dat was getriggerd door die Mt Gox bots), maar wel met het youtube vidje van Tourniquet dat we de -75% weer achter ons hebben en we langzaamaan namate de tijd verstrijkt eerder exponentieel hogerop klimmen dan te duikelen tot $2,22 ooit op 17-10-2011.
En als dit straks op een x-jaarsverloop in die S-curvegrafiek als 'flat' aangezien wordt ben ik heul benieuwd wat Bitcoin de komende jaren te wachten staat
don't mind my Paintskilzzzzz
quote:
Wat doen jullie nog binnen? Buiten zijn er genoeg vallende sterren om een eindeloze stijging van BTC te wensenquote:
Oja godver.quote:Op zondag 14 december 2014 01:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie nog binnen? Buiten zijn er genoeg vallende sterren om een eindeloze stijging van BTC te wensen.
Ha, goeie.. Meteen even doenquote:Op zondag 14 december 2014 01:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie nog binnen? Buiten zijn er genoeg vallende sterren om een eindeloze stijging van BTC te wensen.
Nice!quote:Op zondag 14 december 2014 01:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op de foto gekregen.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 14 december 2014 01:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op de foto gekregen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2014 01:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik zie hier geen sterren, alleen mist.
Aan de balkonzijde van mijn huis zag ik er meerdere met het blote oog, maar daar verpesten bomen eigenlijk het beeld voor de camera... aan de andere kant zijn die bomen er niet, maar zijn die sterren dus alleen met de camera te zienquote:Op zondag 14 december 2014 01:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nice
Er zitten wel felle tussen zegNu al een stuk of 5 gezien en ik kan maar een klein stukje lucht zien. (te koud en geen zin om naar beneden te lopen)
Richting de maan zie ik ook niks. En er tegenover ook niet. Alleen recht hierboven eigenlijk. Lijkt een beetje bewolkt ook, van die flarden die het een beetje tegenhouden her en der.quote:Op zondag 14 december 2014 01:24 schreef NotGuilty het volgende:
Ik zie ze niet. Alleen 1 hele felle ster en een halve maan die scheef in de lucht hangt.
Zie je die drie sterren die heel dicht op elkaar staan en een rechte lijn lijken te vormen? In de buurt van die sterren heb ik al meerdere vallende sterren gezien (die bewogen in een west-oostelijke richting)quote:Op zondag 14 december 2014 01:24 schreef NotGuilty het volgende:
Ik zie ze niet. Alleen 1 hele felle ster en een halve maan die scheef in de lucht hangt.
Zag je ze richting het oosten gaan? Ik zie ze juist richting het zuiden vliegen. Het zal daar wel warmer zijnquote:Op zondag 14 december 2014 01:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie je die drie sterren die heel dicht op elkaar staan en een rechte lijn lijken te vormen? In de buurt van die sterren heb ik al meerdere vallende sterren gezien (die bewogen in een west-oostelijke richting).
Voor het maken van die foto was de camera gericht op het noord-westen, dus het kan inderdaad ook dat ze naar zuid-zuidoost schotenquote:
Zeg je als ik net lig te pittenquote:Op zondag 14 december 2014 01:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik heb negen vallende sterren gezien, maar BTC stond pas als nummer 10 op mijn wensenlijstquote:Op zondag 14 december 2014 11:53 schreef Joosie200 het volgende:
Ik wou genoeg wensen maar de mist en bewolking hielden de vallende sterren onzichtbaar
Voor BTC heb je ook meer aan een rijzende sterquote:Op zondag 14 december 2014 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb negen vallende sterren gezien, maar BTC stond pas als nummer 10 op mijn wensenlijst.
Zoietsquote:Op zondag 14 december 2014 12:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voor BTC heb je ook meer aan een rijzende sterOpdat ie snel mag kelderen ipv mag stijgen no?
Nog niet. Maar wel eergister 16k verkocht op 2445quote:
Balenquote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nog niet. Maar wel eergister 16k verkocht op 2445
Nu staat ie weer 1950 ofzo. dat wordt weer inslaan straks
Neuhquote:
Mooi zo, want dan kan ik Joosie (die kom ik echt overal tegen op FOK! de laatste tijdquote:
Met dank aan jouw club staat mijn club nog fier overeind op de derde plek. Woensdag zal dat hopelijk niet anders zijnquote:Op zondag 14 december 2014 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi zo, want dan kan ik Joosie (die kom ik echt overal tegen op FOK! de laatste tijd) en jou er even op wijzen dat als het vanavond helder is, er ook nog een kans is op sterrenregens
.
Ze hadden gewoon moeten winnen vandaag... puntverlies was zwaar onterechtquote:Op zondag 14 december 2014 22:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met dank aan jouw club staat mijn club nog fier overeind op de derde plek. Woensdag zal dat hopelijk niet anders zijn
Des te meer reden om wraak te nemen op PSV. Maar zonder Toornstra gaat het lastig wordenquote:Op zondag 14 december 2014 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon moeten winnen vandaag... puntverlies was zwaar onterecht.
Gelukkig is Feyenoord een goed collectief, dat het gemis van een belangrijke speler nog wel eens zou kunnen opvangenquote:Op zondag 14 december 2014 22:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Des te meer reden om wraak te nemen op PSV. Maar zonder Toornstra gaat het lastig worden
Het gaat over voetbal en jij ziet meteen een arbitragemogelijkheid... goed bruggetjequote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef Joosie200 het volgende:
Wel mooie arbritrage mogelijkheid tussen Bitstamp en BTC-e. Verkoop op Bit tegen 359, koop terug op BTC-e op 344. Gaat nog wel wat aan af qua fees plus verwerkingstijd duurt even.
Ach, denk ga eens on topic. Dan nietquote:Op zondag 14 december 2014 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat over voetbal en jij ziet meteen een arbitragemogelijkheid... goed bruggetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Niks gezienquote:Op zondag 14 december 2014 01:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie je die drie sterren die heel dicht op elkaar staan en een rechte lijn lijken te vormen? In de buurt van die sterren heb ik al meerdere vallende sterren gezien (die bewogen in een west-oostelijke richting).
Zag het ja. Goed artikel en goede discussie eronder.quote:Op maandag 15 december 2014 09:53 schreef Joosie200 het volgende:
http://tweakers.net/reviews/3781/de-kracht-van-de-blockchain.html
Een blik vooruit op de mogelijkheden die de technologie achter bitcoin ergo de blockchain zal kunnen bieden.
0.30btc erin gestokenquote:Op maandag 15 december 2014 20:56 schreef brombeer_ het volgende:
Morgen blockhalving van NMC. Just saying.
Ik durf niet meer door die grafiekquote:Op maandag 15 december 2014 23:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat.
Hopelijk heb je dat gister gedaan, gezien de grafiek
Begrijpelijkquote:Op maandag 15 december 2014 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf niet meer door die grafiek
Drommels drommels en nog eens drommels.quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
Dekselse authentication bij Bitstamp ook. Ben geweigerd, bam BTC omlaag, vanmiddag had ik indien akkoord door Bitstamp nog mooi de boel kunnen omzetten en richting BTC-e sluizen
Duizend bommen en granaten zul je bedoelenquote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Drommels drommels en nog eens drommels.
In de trant van drommels drommels en nog eens drommels, zou ik dan zeggen: 'Ik heb ook al tijd pech'quote:Op maandag 15 december 2014 23:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Duizend bommen en granaten zul je bedoelen
Naah, had gewoon gehoopt dat ze het meteen zouden accepteren. Pech heb ik pas als BTC snoekduikt naar de 100 dollar en niet moont kort erop naar 1000 dollarquote:Op maandag 15 december 2014 23:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In de trant van drommels drommels en nog eens drommels, zou ik dan zeggen: 'Ik heb ook al tijd pech'
Nah, die kans acht ik niet zo heeeel grootquote:Op maandag 15 december 2014 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naah, had gewoon gehoopt dat ze het meteen zouden accepteren. Pech heb ik pas als BTC snoekduikt naar de 100 dollar en niet moont kort erop naar 1000 dollar
Niet lang, gisteren ingediend, vanochtend denied, vanmiddag opnieuw.. morgen accepted hoop ikquote:Op maandag 15 december 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar hoelang is het al onderweg dan?
Pff. En dat voor een paar dollar arbitrage of las ik dat verkeerdquote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet lang, gisteren ingediend, vanochtend denied, vanmiddag opnieuw.. morgen accepted hoop ik
Naja.. 355 op Stamp vanmiddag en 337 nu op BTC-e is toch leuk hoorquote:Op maandag 15 december 2014 23:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Pff. En dat voor een paar dollar arbitrage of las ik dat verkeerd
Maar dat werkt toch maar 1 kant op. Op BTCe staat ie standaard zo'n 7 tot 10 punten lager. Dus je zal als je van Stamp naar BTC-e wil versturen altijd de min in gaan of zie ik dat verkeerd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja.. 355 op Stamp vanmiddag en 337 nu op BTC-e is toch leuk hoorMaar nu niet meer nee
Van BTC-e naar Stamp wel ja, want laag > hoog, maar van hoog terug naar laag, zelfde aantal BTC en wat extra dollars als zakgeld makkelijk verdiend toch? Stamp is lekker actief qua volume, dus verkopen lukt daar prima. Kopen op BTC-e is een ander verhaal, minder volume. Maar ik zie Stamp als verkoopmarkt en BTC-e als koopmarkt als ware.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dat werkt toch maar 1 kant op. Op BTCe staat ie standaard zo'n 7 tot 10 punten lager. Dus je zal als je van Stamp naar BTC-e wil versturen altijd de min in gaan of zie ik dat verkeerd.
Mja naja, als je bergen btcc heb is het misschien wel rendabel. maar ik begin er niet aanquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Van BTC-e naar Stamp wel ja, want laag > hoog, maar van hoog terug naar laag, zelfde aantal BTC en wat extra dollars als zakgeld makkelijk verdiend toch? Stamp is lekker actief qua volume, dus verkopen lukt daar prima. Kopen op BTC-e is een ander verhaal, minder volume. Maar ik zie Stamp als verkoopmarkt en BTC-e als koopmarkt als ware.
Als BTC zich weer herstelt en het verschil tussen Stamp en BTC weer terug 20 dollar is per BTC ga ik een poging wagen. Als Stamp access granted geeft qua authenticatie natuurlijk. Want das het punt: kan wel BTC erheen sluizen, verkopen, maar je geld dan richting BTC-e gooien kan alleen als je een geverifieerd account hebt. Dus voor nu hou ik mijn BTC in mijn wallet. Als ik gewoon instant kan verkopen > kan doorsluizen voor terug inkoop elders ga ik ermee aan de slagquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja naja, als je bergen btcc heb is het misschien wel rendabel. maar ik begin er niet aan![]()
Mij teveel werk. Holden is al moeilijk genoeg.
Ik sprokkel ze wel op Bittrex bij elkaar
Wordt de prijs weer verder gedruktquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:19 schreef Tourniquet het volgende:
Ondertussen accepteert Time Inc. (grote Amerikaanse uitgever van 90 magazines) ook bitcoin:
http://www.coindesk.com/t(...)sher-accept-bitcoin/
400 incomingquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:32 schreef brombeer_ het volgende:
Ik hoop zo hard op die dubbele bodem op $275....
Als hij daar door heen knalt weet ik het ook niet meer, zoals wel vaker
Geen nieuws: Bitcoin daalt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt de prijs weer verder gedrukt
Niet holden vanaf 375 ofzoquote:
Uhhh... Ik ben al aan het holden sinds 378quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet holden vanaf 375 ofzo
Het boeit me echt niet meer die BTCprijs op zichzelf. Ik wil gewoon een groter aantal btc vergaren op Trex en die prijs zal me een worst wezen
Dan is het goedquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhhh... Ik ben al aan het holden sinds 378
Ja tochquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ons is 400 beloofd binnen 2 dagen
En dan volgende week dinsdag weer lessen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef Nattekat het volgende:
ARGH! Nog 12 uur tot mijn laatste uurtje autoles die direct wordt gevolgd door het afrijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En dan volgende week dinsdag weer lessen?
Succes!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef Nattekat het volgende:
ARGH! Nog 12 uur tot mijn laatste uurtje autoles die direct wordt gevolgd door het afrijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet jij niet bitcoins doneren ofzo?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oplichter jijquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:16 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Komt goed. Ooit zal hij binnen twee dagen de 400$ halen
Ik haalde het pas de 3e keer. En toen reed ik het slechts van die 3 kerenquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:16 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Komt goed. Ooit zal hij binnen twee dagen de 400$ halen
Instructeur meenemen toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik haalde het pas de 3e keer. En toen reed ik het slechts van die 3 keren
Beetje mazzel moet je wel hebben vaak.
Ik had hem 3x niet bij.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Instructeur meenemen toch?
Theorie in 1x, praktijk dus ook
M'n vriendin had hem 5x bij. En pas de 5e keer was het prijs.quote:
Hoop dat ik geen vrouw krijgquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
M'n vriendin had hem 5x bij. En pas de 5e keer was het prijs.
Maar jaVrouwen en auto's
Dat gaat wel gebeuren. Hopelijk vanavond, morgen vrij dus ik heb wel zin in wat actie in de kaartenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Als de 320 breekt, ligt de weg naar 260 open... Dan is elke grafiek op bitcoinwisdom.com (Tot 1w) oversold
Ik was maandag vrij, had vandaag tot 15:30 niks en moet morgen vanaf 10:30 alle kanten op... Doe maar donderdagquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren. Hopelijk vanavond, morgen vrij dus ik heb wel zin in wat actie in de kaarten
Ook goed, ben donderdag ook vrijquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was maandag vrij, had vandaag tot 15:30 niks en moet morgen vanaf 10:30 alle kanten op... Doe maar donderdag
Aan de andere kant; Ik ga dan te hoog kopenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ook goed, ben donderdag ook vrij
Jij HOLD nog weetje nog.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de andere kant; Ik ga dan te hoog kopen
Als ik op 260 50¤ inleg, ben ik gemiddeld op 332 ingestapt, anders 356 van de 320 waar ik nu op aasquote:
In februari heb je voor 50 euro een halve btcquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik op 260 50¤ inleg, ben ik gemiddeld op 332 ingestapt, anders 356 van de 320 waar ik nu op aas
Daarna wordt het 500 waard toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In februari heb je voor 50 euro een halve btc
Nee een miljoen las ik laatst, rememberquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarna wordt het 500 waard toch?
Owja, inflatie enzoquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee een miljoen las ik laatst, remember
Is BTC weer betaalbaarder aan het worden?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik op 260 50¤ inleg, ben ik gemiddeld op 332 ingestapt, anders 356 van de 320 waar ik nu op aas
Ik ben bereid extra in te leggen, denk het dusquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is BTC weer betaalbaarder aan het worden?.
Onder de 200 euro ga ik nadenken over eventueel bijkopenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bereid extra in te leggen, denk het dus
Ik wil eerst zien hoe goed de 320 zich houdt.
En in dollars is dag...?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder de 200 euro ga ik nadenken over eventueel bijkopen.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |