https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ja wa denkte zellef.quote:Op maandag 8 december 2014 18:54 schreef Joosie200 het volgende:
Tripo. Volle maan was het gisteren, zie de maan schijnt door de bomen, maar BTC kent geen moon. Gaat echt sideways en wat dan?
Gaan de topics tegenwoordig al 2 maanden mee hier?quote:Op maandag 8 december 2014 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik gaf gewoon antwoord, en daarna de lapo
En ik heb al 2 maanden geen topic meer geopend...
Dat kan beter! Tijd voor een topic voor 3 maandenquote:Op maandag 8 december 2014 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan de topics tegenwoordig al 2 maanden mee hier?.
Niet als jij weer gewoon leuk terugkomt.quote:Op maandag 8 december 2014 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan de topics tegenwoordig al 2 maanden mee hier?.
Maar ik heb mijn interesses verlegd, of beter gezegd: teruggelegdquote:Op maandag 8 december 2014 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet als jij weer gewoon leuk terugkomt.
Verraderquote:Op maandag 8 december 2014 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn interesses verlegd, of beter gezegd: teruggelegd.
Altcoins geloof ik wel, daar brand ik me niet meer aan dus ik hoop dat:
1. BTC nog even helemaal instort zodat ze spotgoedkoop zijn in te slaan. Of
2. BTC naar de maan gaat en ik met een kleine winst mijn 0,25 BTC kan verkopen.
Indien 1 zich voordoet, is 2 daarna wel een vereiste uiteraard.
Koffie drinken?quote:Maar ik heb mijn interesses verlegd, of beter gezegd: teruggelegd.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verrader
Gooi er gewoon een eurotje of 20 in en kijk wat er van komt
[..]
Koffiequote:Koffie drinken?
Maar ik mis de drukte zo...quote:
Je pohi vertelt wel wat anders.quote:[..]
Koffie.
Ik heb er al 100 euro in zitten, mijn BTC-saldo is met 39% toegenomen door altcoins, maar de totale waarde is 23% lager dan wat ik ervoor heb betaald... tenzij de prijs onder de 200 euro per BTC duikt, koop ik er dus niks bijquote:
Ik promoot thee in de KSCquote:Je pohi vertelt wel wat anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post je channelquote:Op maandag 8 december 2014 19:37 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ben me nu weer wat meer gaan richten op mijn eigen websites en heb wat ideeën voor Youtube... dus ik denk dat ik beter in wat software kan investeren om videobewerking mee toe te passen dan in BTC .
Ik heb ze alledrie in de DM gegooid. Gifje hierboven was een uitprobeersel om te kijken of ik iets met cartoons zou kunnen doen en om te wennen aan mijn tekentablet. Volledig in Photoshop gemaakt, maar ik denk nu meer aan het combineren van 2 hobby's: schrijven en fotografiequote:Op maandag 8 december 2014 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Post je channel
Je kan ook bitcoin toevoegen op yt, en alles combineren $_$
Je kunt ook werk zoekenquote:Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ze alledrie in de DM gegooid. Gifje hierboven was een uitprobeersel om te kijken of ik iets met cartoons zou kunnen doen en om te wennen aan mijn tekentablet. Volledig in Photoshop gemaakt, maar ik denk nu meer aan het combineren van 2 hobby's: schrijven en fotografie.
quote:Op maandag 8 december 2014 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een fulltime baan is wel genoeg hoor.
Nou liever niet eigenlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja wat? Ik mag naast mijn werk toch wel hobby's hebben?.
Bitcoins handelen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou liever niet eigenlijk.![]()
Ja afwassen en strijken.
Na eerst de 1500 te hebben gekust natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
Solar gaat zo dik door de 2000 binnen een week he
Tja van mij mag het, maar er staan best goeie walls tot de 1800.quote:Op maandag 8 december 2014 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na eerst de 1500 te hebben gekust natuurlijk.
Ow...quote:Op maandag 8 december 2014 23:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja van mij mag het, maar er staan best goeie walls tot de 1800.
Ik lift wel ff mee naar 2300 hoorquote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow...
Helaas heb ik mezelf sinds een bepaald iemand dat deed beloofd nooit meer mijn buys te verhogen omdat iemand iets zegt
Dit gaat volgens mij nog veel lager.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:03 schreef Joosie200 het volgende:
En bitcoin toucheerde de 340. Ik ben weer aan boord
Zou mooi zijn, maar dan wel in etappes aub. Ergo eerst weer 370 proberen te testen als resistance om daarna als nog weg te duiken naar de dubbele bodem rond 275 als het even kan tenminstequote:Op dinsdag 9 december 2014 09:31 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Dit gaat volgens mij nog veel lager.
Hoop op een dubbele bodem @275
Stabilisatie bestaat niet zonder dik te crashen. Dat is inmiddels wel duidelijk...quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:32 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja sorry maar die uptrend hield niet aan. En dan crasht ie ja.
Mwa niet mee eens. In mei bijvoorbeeld was er voor de pump naar 680 ook een tijd van stabilisatie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stabilisatie bestaat niet zonder dik te crashen. Dat is inmiddels wel duidelijk...
Niet dat we dat niet al wisten, maar ja.
Precies het enige voorbeeld. Als ik mn geld moest inzetten op een daling of een stijging na een stabiele periode dan weet ik het wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:21 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Mwa niet mee eens. In mei bijvoorbeeld was er voor de pump naar 680 ook een tijd van stabilisatie.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:28 schreef roislecxe het volgende:
Go 2000, even een dikke buywall neerknallen daar.
Beter doet iemand dat ff. Ik kan het nietquote:
MOÖOOOOOON!quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:48 schreef brombeer_ het volgende:
Ah tering zie nu pas dat we een dubbele bodem hebben bereikt![]()
Zit weer naar hele verkeerde dingen te kijken.
Bitcoins?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:52 schreef brombeer_ het volgende:
Traden ging vandaag sowieso echt kut. Vanochtend toen ik kocht had ik 3,13 en als ik nu koop 3,04
Ja bitcoinsquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoins?
Een keer wat anders dan mijn 0.21 + 0.09 + 5 waardeloze MH/s, Rois' 30000 SLR en DaMart's 0-0.24
Had ik er maar 30000.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoins?
Een keer wat anders dan mijn 0.21 + 0.09 + 5 waardeloze MH/s, Rois' 30000 SLR en DaMart's 0-0.24
Van die 0.89 had ik er 0.94 gemaaktquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Had ik er maar 30000.
Heb er nog maar 18000. En nog 5000 in de wacht staan om opgepikt te worden. En nog 0.89 btc op BTC-e maar daar kijk ik nooit naar
Ik 0.95quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die 0.89 had ik er 0.94 gemaakt
Bij welke grafiek zie je dat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:48 schreef brombeer_ het volgende:
Ah tering zie nu pas dat we een dubbele bodem hebben bereikt![]()
Zit weer naar hele verkeerde dingen te kijken.
Pourquoi?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die 0.89 had ik er 0.94 gemaakt
Huobi. 21 november ongeveer raakte hij de 2102,9 en vandaag de 2102.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij welke grafiek zie je dat?343 was dus de bodem?
OKcoin en Bitstamp zitten ook heel dichtbij. Scheelt maar een dollar of yuan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij welke grafiek zie je dat?343 was dus de bodem?
Zulle we t over inleg hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb van 0.200 inleg 0.213 gemaakt
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:06 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
OKcoin en Bitstamp zitten ook heel dichtbij. Scheelt maar een dollar of yuan.
Ik zeg: tijd voor een retest van 395 dollar/2450 yuan van 25-11, 385 dollar/2390 yuan van 29-11quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Huobi. 21 november ongeveer raakte hij de 2102,9 en vandaag de 2102.
Baal echt dat ik dat nu pas zie.
Ik heb ooit van 1 btc 9 btc gemaakt en toen ben ik alles weer verloren ongeveerquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb van 0.200 inleg 0.213 gemaakt
Minder indrukwekkende fixed, maar +1 zeg maarquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit van 2 btc 5,55 btc gemaakt en toen ben ik alles weer verloren ongeveer![]()
Kut altcoins
Ik van 50 euro (inkoop in december vorig jaar (quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit van 1 btc 9 btc gemaakt en toen ben ik alles weer verloren ongeveer![]()
Kut altcoins
Ach ja was wel een leuke tijd. En je leert er van zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Minder indrukwekkende fixed, maar +1 zeg maar
Ja, screw altcoins, stick with bitcoin totdat duidelijk is dat litecoin/dogecoin hem gaat overnemenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:12 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ach ja was wel een leuke tijd. En je leert er van zullen we maar zeggen
ftfyquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, screw altcoins, stick with bitcoin totdat duidelijk is dat litecoin/dogecoin solar hem gaat overnemen
Hehe kan je lang wachten denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, screw altcoins, stick with bitcoin totdat duidelijk is dat litecoin/dogecoin hem gaat overnemen
Ik van 0.04BTC aan vage altcoins minen 0.40quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit van 1 btc 9 btc gemaakt en toen ben ik alles weer verloren ongeveer![]()
Kut altcoins
Ik ben mijn BC nu kwijt, die stonden ook op mn harde schijfquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik van 0.04BTC aan vage altcoins minen 0.40
Daarna 0.02 door BC en KEYCOIN![]()
![]()
![]()
![]()
Niet. Das precies mijn sterkte en zwakte. Deed ik niks behalve BTC kopen, dan was mijn verlies beperkt zelfs nu (van 815 kopen via Bitonic naar 565 nu verkopen bij Bitonic @2BTC) althans flink meer beperkt dan wat ik kwijt ben geraakt in de althandel. Tegelijkertijd zou de opbrengst ook niet zo floreren als bij mijn althandel toen het goed ging > tot augustus, daarna is het alleen maar downhill gegaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Hehe kan je lang wachten denk ik.
Waar trade je nu eigenlijk?
Waarom zou je zoeken naar de coins waar het volume hoog in is. Ik heb nagenoegalles wat ik nu heb gevangen op coins met laag volume. Vroeg of laat worden ze een keer opgepompt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet. Das precies mijn sterkte en zwakte. Deed ik niks behalve BTC kopen, dan was mijn verlies beperkt zelfs nu (van 815 kopen via Bitonic naar 565 nu verkopen bij Bitonic @2BTC) althans flink meer beperkt dan wat ik kwijt ben geraakt in de althandel. Tegelijkertijd zou de opbrengst ook niet zo floreren als bij mijn althandel toen het goed ging > tot augustus, daarna is het alleen maar downhill gegaan.
Heb nu BTC gekocht via Bitonic > naar mijn wallet, ik zie wel wanneer de koers @Bitstamp/BTC-e/Huobi aantrekt en dan maar traden met BTC alleen, beetje meeliften op de waves. Stuk meer lucratiever dan nog mij bezighouden met alts. En wel zo overzichtelijk, hoef je niet telkens te checken welke de nieuwe alts zijn waar het volume naar toe gaat.
Ja ik handel ook alleen nog maar in bitcoins of althans ik probeer hetquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet. Das precies mijn sterkte en zwakte. Deed ik niks behalve BTC kopen, dan was mijn verlies beperkt zelfs nu (van 815 kopen via Bitonic naar 565 nu verkopen bij Bitonic @2BTC) althans flink meer beperkt dan wat ik kwijt ben geraakt in de althandel. Tegelijkertijd zou de opbrengst ook niet zo floreren als bij mijn althandel toen het goed ging > tot augustus, daarna is het alleen maar downhill gegaan.
Heb nu BTC gekocht via Bitonic > naar mijn wallet, ik zie wel wanneer de koers @Bitstamp/BTC-e/Huobi aantrekt en dan maar traden met BTC alleen, beetje meeliften op de waves. Stuk meer lucratiever dan nog mij bezighouden met alts. En wel zo overzichtelijk, hoef je niet telkens te checken welke de nieuwe alts zijn waar het volume naar toe gaat.
Te weinig volume? Hoe?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja ik handel ook alleen nog maar in bitcoins of althans ik probeer het![]()
Maar zit er over te denken om over te stappen naar een andere exchange. Vind btc-e echt kut. Veel te weinig volume. Enige leuke is de trollbox.
Even kijken of bitfinex of bitstamp een goede is.
Ik heb het op Mintpalv1.0 wel geprobeerd, maar door het lage volume kwam ik er gewoon niet tussen. Mijn buys werden niet afgetikt, wss omdat ik teveel volume erin wou stoppen. Dat heb ik bij tig low volume coins geprobeerd, want ik zag de koers continue 100% zakken en na verloop van tijd stijgen. Maarja, das leuk voor aan de zijlijn, wil je meedoen > no chance.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom zou je zoeken naar de coins waar het volume hoog in is. Ik heb nagenoegalles wat ik nu heb gevangen op coins met laag volume. Vroeg of laat worden ze een keer opgepompt.
Gewoon kopen voor 0,02 ofzo, ordertje zetten op het dubbele en het komt vanzelf een keer.
Dat werkte met kleine volumes wel ontzettend goed ja, grote cijfers zag je eigenlijk niet zo gauw.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb het op Mintpalv1.0 wel geprobeerd, maar door het lage volume kwam ik er gewoon niet tussen. Mijn buys werden niet afgetikt, wss omdat ik teveel volume erin wou stoppen. Dat heb ik bij tig low volume coins geprobeerd, want ik zag de koers continue 100% zakken en na verloop van tijd stijgen. Maarja, das leuk voor aan de zijlijn, wil je meedoen > no chance.
Nouja er worden weinig grote aantallen btc daar gekocht en verkocht en als je hem dan net onder of boven een wall zet kan je lang wachten tot je buy/sell wordt aangetikt.quote:
Het voordeel is dat het de enige exchange is waar je niet je hele privéleven op straat gooit. En de toppen/dalen komen aardig overeen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Nouja er worden weinig grote aantallen btc daar gekocht en verkocht en als je hem dan net onder of boven een wall zet kan je lang wachten tot je buy/sell wordt aangetikt.
En btc-e huppelt overal maar een beetje achteraan. Weet zelf ook niet zo goed welke koers het moet hanteren. Zit nu bijvoorbeeld ook 7$ onder bitstamp. En de prijsfluctuaties zijn een stuk minder dan bij de andere exchanges.
Mja, ik ga t niet gezeliger makenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:16 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Bitcoin is ook zo saai vandaag
Dan heb je meer lol, want bitcoin gaat nergens heen. Zal vrijdag/zaterdag pas weer wat actie kennen zo richting het weekend is dat toch vaak de aanleiding dat de koers wel wat op en neer gaat.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, ik ga t niet gezeliger maken
Ik ga een potje verliezen met poolen in stad
Volle maan is al even geleden...quote:Op woensdag 10 december 2014 19:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan heb je meer lol, want bitcoin gaat nergens heen. Zal vrijdag/zaterdag pas weer wat actie kennen zo richting het weekend is dat toch vaak de aanleiding dat de koers wel wat op en neer gaat.
Al even geleden? 6 december was het nog zoverquote:Op woensdag 10 december 2014 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volle maan is al even geleden...
Is toch te mooi, als dat nou eens zou gebeurenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef DaMart het volgende:
Ik startte voor het eerst in tijden mijn tablet weer eens op en hoorde ineens het geluidje dat er BTC in mijn wallet was gestort... dus ik hoopte dat iemand een fout adres had ingevoerd en me 100 BTC had geschonken.... bleek de app gewoon 4 maanden achter te lopen en alle oude transacties nog aan het verwerken te zijn.
Ik wacht nog steeds op die dag, hoop ook ooit een adres te bruteforcen die al bitcoins heeftquote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef DaMart het volgende:
Ik startte voor het eerst in tijden mijn tablet weer eens op en hoorde ineens het geluidje dat er BTC in mijn wallet was gestort... dus ik hoopte dat iemand een fout adres had ingevoerd en me 100 BTC had geschonken.... bleek de app gewoon 4 maanden achter te lopen en alle oude transacties nog aan het verwerken te zijn.
Al was het 1 BTCquote:Op woensdag 10 december 2014 21:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al even geleden? 6 december was het nog zoverDe dag dat BTC aan een maanreis begon is al even geleden inderdaad
[..]
Is toch te mooi, als dat nou eens zou gebeuren
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik die naar Mintpal en Bittrex (of bestaan die niet meer?) sturen en er binnen een week 0,001 BTC van maken.
Mja, zo gaat dat in de wereld van walvissen, scammers en ander irritant gespuis op de exchanges.quote:
Eensquote:Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen winst is een beter rendement dan altcoins traden.
Je hoeft alleen maar altcoins te kopen vlak voor of vlak nadat Katje diezelfde coins heeft gekocht toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
EensMaar ik moest lachen vanwege de herkenbaarheid
Ik kan het je zo nadoen
Ik heb met SLR mijn inleg al verdubbeld, en zit nu veilig in bitcoinquote:Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, zo gaat dat in de wereld van walvissen, scammers en ander irritant gespuis op de exchanges.
Daarom ben ik er ook mee gestopt. Geen winst is een beter rendement dan altcoins traden.
Ik heb met FHF en KVH al 4 euro verdiend vandaag zonder er ook maar iets voor te moeten doenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb met SLR mijn inleg al verdubbeld, en zit nu veilig in bitcoin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |