Hilversum lijkt op een middelbare schoolquote:Op zondag 15 maart 2015 13:56 schreef kaassouffle het volgende:
Baarn is mooi. Heeft ook nog een oude koninklijke wachtkamer: http://www.vorstelijkbaar(...)inklijke-wachtkamer/
[ afbeelding ]
Lelijk: Hilversum
[ afbeelding ]
Zonde want het was wel mooier:
[ afbeelding ]
Eens met Doetinchem!quote:Op dinsdag 21 april 2015 06:57 schreef Erno-BE het volgende:
Lelijk:
[ afbeelding ]
Station Doetinchem
Ik word hier zo depressief van dat ik mezelf wil laten stikken in de 't-toets' van mijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef jelledejelle het volgende:
Mooi: Zandvoort.
[ afbeelding ]
Lelijk: Delfzijl West ( ik wordt er zo depressief van dat ik van die brug af zou willen springen ).
[ afbeelding ]
Als daar veel mensen zouden komen, hadden ze wel grotere hokjes gemaakt denk je niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:36 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar als er veel mensen zouden staan dan helpt dat niet echt.
Tering. Die architect mogen ze echt kapotschieten van me. Hoe knijpt een persoon zulke smerige poep uit zijn hersenen op een papiertje. Gatverdamme.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:27 schreef Bassen het volgende:
In Leiden hadden ze een mooi station, van dit;
[ afbeelding ]
naar dit;
[ afbeelding ]
Hilversum was indd echt een prachtig station. Zo anders dan die blokkendoos van de afgelopen 20/25 jaar.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:56 schreef kaassouffle het volgende:
Baarn is mooi. Heeft ook nog een oude koninklijke wachtkamer: http://www.vorstelijkbaar(...)inklijke-wachtkamer/
[ afbeelding ]
Lelijk: Hilversum
[ afbeelding ]
Zonde want het was wel mooier:
[ afbeelding ]
Leiden is echt een fijn station. Ruim, licht, overzichtelijk. Precies wat je van een station wil.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Tering. Die architect mogen ze echt kapotschieten van me. Hoe knijpt een persoon zulke smerige poep uit zijn hersenen op een papiertje. Gatverdamme.
De voorkant ook van Zwolle?quote:Op maandag 8 december 2014 20:44 schreef KimJong-un het volgende:
Lelijk:
Zwolle en Gouda.
Mooi: Amersfoort centraal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |