ik heb ook echt het idee dat dat alleen is voor mensen die een Volvo, Jaguar, of Land Rover bij de importeur weg halen, heb er letterlijk nog nooit iemand gezien.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:36 schreef chroestjov het volgende:
Station Beesd is het slechtste station ooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gevoel wat jij bij Düsseldorf hebt, dat had ik altijd in Duisburg. Ondertussen is het gerenoveerd las ik net, maar altijd blij als ik er weer weg was. Sowieso heb ik het niet zo op die volledig overdekte perrons.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:02 schreef GlennQuagmire het volgende:
Heb eventjes geen foto paraat, maar Düsseldorf Hbf heb ik altijd verschrikkelijk gevonden. Smalle tunnels heel donker, en volgens mij is er zelfs een muur met golfplaten bekleed.![]()
Oh en m'n trein was altijd vertraagd daar
Wat betreft mooie stations bij onze oosterburen: Berlijn, Dresden
![]()
Ik heb liever overdekte perrons, vooral als het waait.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gevoel wat jij bij Düsseldorf hebt, dat had ik altijd in Duisburg. Ondertussen is het gerenoveerd las ik net, maar altijd blij als ik er weer weg was. Sowieso heb ik het niet zo op die volledig overdekte perrons.
[ afbeelding ]
Doe me dan maar zoiets als in Plattling. Geeft een ruim en vrij gevoel:
[ afbeelding ]
Half overdekt vind ik nog wel oké, maar als het helemaal overdekt is, dan krijg ik daar een naar gevoel bij.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:16 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb liever overdekte perrons, vooral als het waait.
Ik heb met mijn eigen ogen kunnen aanschouwen dat er soms zelfs meerdere personen tegelijkertijd in- en uitstappen (vooral doordeweeks overdag), maar verder ligt het er inderdaad voor spek en bonen bij.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ook echt het idee dat dat alleen is voor mensen die een Volvo, Jaguar, of Land Rover bij de importeur weg halen, heb er letterlijk nog nooit iemand gezien.
xenofoobquote:Op donderdag 11 december 2014 09:58 schreef Tchock het volgende:
Wat snappen mensen niet aan "van Nederland" echt[ afbeelding ]
Dat ziet er eerder uit als een grenspost van de DDRquote:Op donderdag 11 december 2014 02:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb met mijn eigen ogen kunnen aanschouwen dat er soms zelfs meerdere personen tegelijkertijd in- en uitstappen (vooral doordeweeks overdag), maar verder ligt het er inderdaad voor spek en bonen bij.
Station Lage Zwaluwe is overigens ook zo'n pareltje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de Geulquote:Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mooi
Station Valkenburg
[ afbeelding ]
Dan stel ik een naamswijziging voor van: Doctorandus-thc naar: Dordtorandus-thcquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:25 schreef Doctorandus-thc het volgende:
[..]
"Oude garde"... Ooh, kom op zeg, broekie! Dordrecht kan saai en gezapig overkomen, als je vind dat een stad moet baden in neonreclames en vol moet zitten met stampende clubs.
Maar als het gaat om turbulente geschiedenis en mooie, oude gebouwen, is Dordt een stad om trots op te zijn.
Ik begin volgend jaar zelfs aan de cursus Dordtologie. Zó trots ben ik op mijn stad, dat ik mezelf "Dordtoloog" wil kunnen noemen...
Hahaha! Daar was ik zelf niet eens op gekomen. Thanks voor de smile op deze gure dag!quote:Op donderdag 11 december 2014 11:40 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Dan stel ik een naamswijziging voor van: Doctorandus-thc naar: Dordtorandus-thc
Ik vind het wat op een gevangenis lijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het nieuwe station van Nijverdal heeft ook wel iets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bouwstijl is veel ouder dan het gebouw zelf. Met die kantelen enz. Kitsch dus.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je? Als het nieuw was wel, maar nu vind ik het wel vet. Is gewoon zo'n zandsteenkasteel.
In de Tweede Wereldoorlog had het als eindstation anders ook zeker niet misstaan.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat ziet er eerder uit als een grenspost van de DDR
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |