De oudere generatie kent zijn moeder wel (naar mens is dat)quote:Op maandag 15 december 2014 15:11 schreef HPLC het volgende:
Moet ik me gaan schamen als ik niet wist dat Dotan een Nederlander is?
Hmmmm, top 100quote:Op maandag 15 december 2014 16:11 schreef Jovatov het volgende:
Ik durf een top 40 notering voor Calm After The Storm wel aan
SR kan ik nog enigszins volgen, aangezien het meeste toch meerdere malen langskomt. Bij de T2000 heb ik juist het tegenovergestelde, als de goede nummers worden gedraaid, ben ik of aan het werk of dan slaap ik, en anders moet ik eerst het halve oevre van simply red/blof/marco borsato aanhoren voordat ik een of andere radio edit van een goed nummer luisteren kan.quote:Op maandag 15 december 2014 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er standaard veel meer zin in dan in SR.
SR is gewoon de muziek die ik standaard op 3 hoor, maar dan in het serious request-sausje. Daar zal het ook mee te maken hebben voor mijquote:Op maandag 15 december 2014 18:32 schreef FritsFlits het volgende:
De diversiteit heeft dan weer z'n charme
Ik had het over de Top2000quote:Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SR is gewoon de muziek die ik standaard op 3 hoor, maar dan in het serious request-sausje. Daar zal het ook mee te maken hebben voor mij
Hallo Frits. Ik probeer al extra slaap te pakken zodat ik tussen kerst en oud en nieuw het minimale kan handelen. Doe jij dat ook?quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 15 december 2014 18:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo Frits. Ik probeer al extra slaap te pakken zodat ik tussen kerst en oud en nieuw het minimale kan handelen. Doe jij dat ook?
Dat is nadelig ja. Balen. Maar ook dan kan je top2000'en natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 18:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestwerk momenteel zo'n 45-50 uur per week. Heb wel m'n eerste vakantie van dit jaar ingepland vanaf de 20ste, maar weet nog niet of ik er bij ben tijdens de Top2000. Ben toe aan wat rust en momenteel kwakkel ik een beetje met m'n gezondheid. Griepjes en verkoudheden die blijven en zo.
Vorig jaar was je toch ook ziek?quote:Op maandag 15 december 2014 18:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestwerk momenteel zo'n 45-50 uur per week. Heb wel m'n eerste vakantie van dit jaar ingepland vanaf de 20ste, maar weet nog niet of ik er bij ben tijdens de Top2000. Ben toe aan wat rust en momenteel kwakkel ik een beetje met m'n gezondheid. Griepjes en verkoudheden die blijven en zo.
Samequote:Op maandag 15 december 2014 19:05 schreef FritsFlits het volgende:
Geen idee, kan wel. Ik tref het meestal nooit in december. Hoe goed ik me ook volstop met vlierbessen, echinaforce, fruit, groente
Halloquote:
Dat is gewoon schending van het mensenrecht. Weet nog dat ik in 2005 bij een bedrijf werkte (zat toen nog in de IT) die altijd 538 op had staan. Die ene week wilde ik graag de Top2000 op, maar dat mocht niet toen.. Eerste keer dat ik chagrijnig was bij een werkgeverquote:Op maandag 15 december 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet helaas ook flink werken tijdens de top.
echinaforce fortequote:Op maandag 15 december 2014 19:05 schreef FritsFlits het volgende:
Geen idee, kan wel. Ik tref het meestal nooit in december. Hoe goed ik me ook volstop met vlierbessen, echinaforce, fruit, groente
Ik slik me suf momenteelquote:Op maandag 15 december 2014 19:23 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
echinaforce fortesuperspul dat gaat je echt door de top 2000 heen helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |