Doe ff normaal, man.quote:Op maandag 8 december 2014 18:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het tegen een van de leden van jullie circle-jerk met sociaal gehandicapten.
Wat een kutlijst.quote:
Lekker mee doen man. Zoals je ziet, keigezellig.quote:Op maandag 8 december 2014 18:19 schreef .sfinx het volgende:
op een lijstje willen staan
zelfverheerlijking op een forum
haha banquote:Op maandag 8 december 2014 18:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was jij niet de gene die mij een uur geleden een dm stuurde met dat ik een kneus ben?
fitties zijn zeauwisieaux geselligquote:Op maandag 8 december 2014 18:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lekker mee doen man. Zoals je ziet, keigezellig.
Dat gebeurt alleen als je met een gapende anus in FB gaat zitten huilen.quote:Op maandag 8 december 2014 18:20 schreef Nastico het volgende:
Voordat je jezelf nog meer voor schut zet.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:20 schreef Der_Mann het volgende:
was jij niet de gene die mij een uur geleden een dm stuurde met dat ik een kneus ben?
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 18:17 schreef Remqo het volgende:
Campagneposter iets aangepast:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is zelf een kneus die kuthoinkquote:Op maandag 8 december 2014 18:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm niequote:Op maandag 8 december 2014 18:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik kan geen DM's en PM's meer versturen.
zouden ze met iedereen moeten doen die een beverton ui heeftquote:Op maandag 8 december 2014 18:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik kan geen DM's en PM's meer versturen.
Wie is dat nou weer?quote:
Je bent een kloontje van Etsuquote:Op maandag 8 december 2014 18:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als je met een gapende anus in FB gaat zitten huilen.
Jij zat de afgelopen dagen daar nog te huilen over de passief-agressieve houding van de mods (vond het wel een leuk gevonden term). Vervolgens doe je hier vanavond niet anders.quote:Op maandag 8 december 2014 18:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als je met een gapende anus in FB gaat zitten huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |