Sorry mattie.quote:
Vond het vrij lastig om daar iemand te kiezen.quote:Op maandag 8 december 2014 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deadprez dacht ook: laat ik maar op toto stemmen, anders is het ook zo zielig voor hem.
Ik vond het ook wel lastig ja, ik had Haas/Remqo etc. er ook neer kunnen zetten. Mja je moet toch iemand kiezen.quote:Op maandag 8 december 2014 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vond het vrij lastig om daar iemand te kiezen.Ondanks de gigantische hoeveelheid kutusers zijn er toch ook wel veel toffe mensen.
dat mag niet volgens mijquote:Op maandag 8 december 2014 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat in loop van december nog wat aangepast worden wanneer ik op nieuwe namen kom
Hou gewoon een keer je kwaadaardige gezwellen mond.quote:Op maandag 8 december 2014 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
waar is trouwens de ''user die de meeste kwaliteitspica's van geile chickies post'' categorie?
had ik ckertjes gewonnen.
Hmm ik weet het niet.quote:Op maandag 8 december 2014 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, ik moet het in een keer invullen?
Kerel doe es normaalquote:Op maandag 8 december 2014 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou gewoon een keer je kwaadaardige gezwellen mond.
Juist. Inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh, ik moet het in een keer invullen?
Toevoegen heb ik nog niet over nagedacht eigenlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 18:15 schreef deadprez het volgende:
Hmm ik weet het niet.
Stemmen kunnen NIET aangepast worden. Geplaatst, is geplaatst. Politieke spelletjes speel je maar voordat je op "invoeren drukt".
Dit zou ook alleen op het echt aanpassen van namen kunnen slaan. Toevoegen weet ik niet.
Hoink?
Spreek voor jezelf, klapjosti?quote:Op maandag 8 december 2014 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
beter wacht je volgend jaar met het openen van de KLB verkiezingen totdat je niet meer ongesteld bentquote:Op maandag 8 december 2014 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 18:16 schreef Goejedag het volgende:
Verkiezing van de Koning der mongolen
Wojooo pwnndquote:Op maandag 8 december 2014 18:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter wacht je volgend jaar met het openen van de KLB verkiezingen totdat je niet meer ongesteld bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Als dat zo was geweest zou jij er prima tussen passen, kut newbie.quote:Op maandag 8 december 2014 18:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het tegen een van de leden van jullie circle-jerk met sociaal gehandicapten.
Wij hebben tenminste een groepje, klapjosti-ten-topquote:Op maandag 8 december 2014 18:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het tegen een van de leden van jullie circle-jerk met sociaal gehandicapten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |