Heel vernieuwend: zelf je huiswerk maken!quote:
Ja, dat is een goed plan. Ik heb een idee waar ik flink rijk mee kan worden, en in plaats van dat zelf uit te voeren, vertel ik het jou!quote:Op maandag 8 december 2014 15:13 schreef atleetje het volgende:
Op mijn school moet er voor het vak MVT een product of service worden gepresenteerd
die het nieuwe beste idee van nederland is. Dit voor een cijfer natuurlijk, het zal niet uit worden gebracht. Heeft iemand een leuk idee, uit het kijken van afleveringen heb ik geen bijster goed idee gevonden. Iemand die hier een top idee heeft die mij zeker een goed cijfer gaat opleveren
Lijkt me ideaal.quote:
Doe het de volgende keer zelf, stakker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:27 schreef atleetje het volgende:
Hahah vielen dank mensen.
Ik merk dat ik altijd op mijn fokkers kan rekenen NOT.
Maar iemand anders heeft mij al van een idee inclusief uitwerking voorzien.
Ehhmmm Nee.....quote:Op woensdag 10 december 2014 08:24 schreef Skv het volgende:
Kan je niet eens quoten?quote:
Wat studeer je precies? En ga je dat wel halen als anderen je huiswerk doen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:27 schreef atleetje het volgende:
Hahah vielen dank mensen.
Ik merk dat ik altijd op mijn fokkers kan rekenen NOT.
beetje jammer had een 8.5, fenomenale presentatie gegeven dus hier houd het voor dikkoppen zoals jou op.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:44 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
haha TS is boos omdat hij gezakt is.
Nou fenomenaal hoor als je een compleet idee + uitwerking van iemand hebt gekregen en dat hebt gepresenteerd. Jij komt er wel!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:02 schreef atleetje het volgende:
[..]
beetje jammer had een 8.5, fenomenale presentatie gegeven dus hier houd het voor dikkoppen zoals jou op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |