ik wilde een van mn exen ook perse zien.quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik nooit zo in. Ik denk dat mensen dan altijd zo veel uit handen geven en bij die ander leggen. Je kunt er ook prima zelf mee dealen. Wat ze verwachten te krijgen van die ander krijgen ze toch nooit
Dat ken ikquote:Op maandag 8 december 2014 14:14 schreef aeque het volgende:
Eentje is er bij mij ooit gestopt door jaloezie. Maar ja dat is ook gewoon een stomme ex.
Ik ookquote:Op maandag 8 december 2014 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben stomik moet nog vanalles doen
![]()
En ik zit hier te fokken
Ja oke, ik ging er vanuit dat er al een exit gesprek is geweestquote:Op maandag 8 december 2014 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wilde een van mn exen ook perse zien.
Dus ben ik onverwacht langs gegaan en dat werkte voor mij prima hoor. Ik had dat nodig en toen was het ook klaar. Gewoon merken dat het voor hem echt voorbij was hielp me al. Hij had me gedumpt via de telefoon en ik kon daar niet mee omgaan.![]()
Dus ja, het kan wel degelijk werken, voor mij in ieder geval.
Inderdaad. Heb tot nu toe met allen het goed uitgesproken. Zei het soms pas jaren later, maar merk toch dat dat het fijnste is uiteindelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wilde een van mn exen ook perse zien.
Dus ben ik onverwacht langs gegaan en dat werkte voor mij prima hoor. Ik had dat nodig en toen was het ook klaar. Gewoon merken dat het voor hem echt voorbij was hielp me al. Hij had me gedumpt via de telefoon en ik kon daar niet mee omgaan.![]()
Dus ja, het kan wel degelijk werken, voor mij in ieder geval.
dat heb ik gelukkig nooit gehad.quote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke, ik ging er vanuit dat er al een exit gesprek is geweest
Minstens 1x face to face bespreken waarom het over is heeft iedereen denk ik wel nodig
Maar vaak zie je daarna dat mensen maar vast blijven klampen aan nog iets nodig hebben van die ander voor ze het los kunnen laten
Was dus geen sprake van een exit gesprek idd, vandaar mijn postquote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke, ik ging er vanuit dat er al een exit gesprek is geweest
Minstens 1x face to face bespreken waarom het over is heeft iedereen denk ik wel nodig
Maar vaak zie je daarna dat mensen maar vast blijven klampen aan nog iets nodig hebben van die ander voor ze het los kunnen laten
Pfff breek me de bek niet losquote:Op maandag 8 december 2014 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik gelukkig nooit gehad.
Ik heb wel vriendjes gehad die heel erg bleven hangen nadat het over was. Best lastig om mee om te gaan.
voor mij is het vooral een gevoel dat ik moet hebben, praten terwijl ik niet vóel dat t klaar is voor hem, helpt bij mij ook niet.quote:Op maandag 8 december 2014 14:20 schreef Jelia het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb tot nu toe met allen het goed uitgesproken. Zei het soms pas jaren later, maar merk toch dat dat het fijnste is uiteindelijk.
Ik ga heus wel verder, maar onopgeloste vragen beantwoord krijgen is wel echt een goede afsluiting. Voor mij tenminste.
quote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor mij is het vooral een gevoel dat ik moet hebben, praten terwijl ik niet vóel dat t klaar is voor hem, helpt bij mij ook niet.
Ik voelde toen ik hem nog een keer zag gewoon dat het echt over was voor hem en dat maakte dat ik het los kon laten.
dat heb ik niet gelukkig.quote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef Jelia het volgende:
[..]
Pfff breek me de bek niet los![]()
Fakking 4 jaar verder maar krijg nog wekelijks apps.
Ok...Dat is wel lang inderdaad. Heb je zo'n indruk op hem gemaakt?quote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef Jelia het volgende:
[..]
Feel kinda sad for him![]()
heb ik ook wel hoor. Alleen kan dat niet altijd.quote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben altijd gewoon voor helemaal geen contact meer als het over is
Anders word het zo messy
Ligt aan de situatie denk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben altijd gewoon voor helemaal geen contact meer als het over is
Anders word het zo messy
Waarom maak je het hem dan niet duidelijk? Of vindt je dat zielig?quote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef Jelia het volgende:
[..]
Feel kinda sad for him![]()
Blijkbaar. Hij is nog samen met z'n rebound. Trying to be the perfect couple.quote:Op maandag 8 december 2014 14:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ok...Dat is wel lang inderdaad. Heb je zo'n indruk op hem gemaakt?
Slecht Nederlands.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |