Dat is wel erg lomp ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn broer kan nog wel eens lomp uit de hoek komen. Hij vind het bijvoorbeeld erg raar dat mijn vriendin en ik nog geen plannen hebben om samen te gaan wonen en benoemt dat vervolgens als een slechte relatie (meneer woonde zelf binnen een jaar op proef samen met zijn vriendin en ze nam gewoon alles meteen mee).
Bijna 2 jaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel erg lomp ja.Hoe lang zijn jullie al samen eigenlijk?
Zo lang alweer?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bijna 2 jaar.
Hij heeft wel meer briljante uitspraken waar hij geen weet meer van heeft. Andere zus kende haar man ten tijde van de uitspraak 8 jaar en ze gingen trouwen. Hij zo; nou, dat vind ik wel snel hoor.
Wait wat?
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo lang alweer?![]()
Apart figuur, die broer van je.
Veel mensen willen iets te zeuren hebben over iets of iemand en zoeken daar dan vervolgens een reden bij i.p.v. zichzelf afvragen of het wel hun plaats is om commentaar te leveren. En wat Chai zegt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:16 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd leuk zoiets ja. Dat had ik bij mijn laatste ex, ik hoorde nadat het uit was ineens hoe mijn familie en een paar vrienden echt over haar dachten. Waarom zeggen ze dat niet eerder?
wtf is dit voor shit. Dit gebeurt gewoonquote:My ex made me have sex with him by passive aggressively indicating he had easy access to a gun and he wouldn't drive me home until the deed was done.
That's how I lost my virginity.
Jupquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wtf is dit voor shit. Dit gebeurt gewoon
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
afschieten zulk tuigquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tering zegquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ballen er af hakken en dood laten bloeden godverdommequote:
Oh dus dat is geen goede manier?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nog beterquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ballen er af hakken en dood laten bloeden godverdomme
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ballen er af hakken en dood laten bloeden godverdomme
Dat soort shit kan mensen heel veel schade aan doen. Dat doe je niet voor seks. Misschien ben ik raar dat ik gevoel heel erg aan seks koppel, maar kan me niet voorstellen dat je denkt dat het een goed idee is en het leuk wordtquote:
zulke mensen kunnen dat niet bedenken, die hebben het iq van een baksteenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat soort shit kan mensen heel veel schade aan doen. Dat doe je niet voor seks. Misschien ben ik raar dat ik gevoel heel erg aan seks koppel, maar kan me niet voorstellen dat je denkt dat het een goed idee is en het leuk wordt
I knowquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat soort shit kan mensen heel veel schade aan doen. Dat doe je niet voor seks. Misschien ben ik raar dat ik gevoel heel erg aan seks koppel, maar kan me niet voorstellen dat je denkt dat het een goed idee is en het leuk wordt
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zulke mensen kunnen dat niet bedenken, die hebben het iq van een baksteen
Op een baksteen kan je nog bouwenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zulke mensen kunnen dat niet bedenken, die hebben het iq van een baksteen
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op een baksteen kan je nog bouwen
en een baksteen heeft nog waardequote:Op dinsdag 9 december 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op een baksteen kan je nog bouwen
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anaal vernederen met dit gevaarte:
http://www.christineleduc(...)10042&offset=5&page=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |