Ik heb een heel erg goed weekend gehadquote:Op maandag 8 december 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe was je weekend?
Jij woont toch ook in twente? straks ben je nog echt thegirlnextdoor
Mooi zoquote:Op maandag 8 december 2014 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een heel erg goed weekend gehadJij?
Ja, kloptJij ook dus? Waar woon je?
Even in de SC gezet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had in dit geval weinig uit gemaakt.
Het scheelt dat ik ook (nog) geen gevoelens had, maar wat eerder duidelijkheid was fijn geweest. Uit zichzelf kwam ze er niet mee, ik moest er echt naar vragen. Haar uitleg kon ik wel begrijpen, en blijkbaar is zij het type vrouw dat niet snel gevoelens voor iemand ontwikkeld en zonder die gevoelens ook niet wil zoenen of iets. Jammer maar helaas. En op naar de volgende? We zullen wel zien hoe het gaat en wanneer ik weer eens een date heb.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Even in de SC gezet.
Weer een ervaring rijker. Als je maar niet bij de pakken neer gaat zitten. Dat zij het niet zo voelde kan namelijk altijd. Jammer, maar helaas. Wel jammer dat ze dat niet uit haarzelf tegen je vertelde. Blijkbaar vinden veel dat moeilijk ofzo. Geen idee wat het is.
Dus, niet in down-modus. Op naar de volgende!
Vrouwen zijn frustrerend, maar oh zo leukquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Even in de SC gezet.
Weer een ervaring rijker. Als je maar niet bij de pakken neer gaat zitten. Dat zij het niet zo voelde kan namelijk altijd. Jammer, maar helaas. Wel jammer dat ze dat niet uit haarzelf tegen je vertelde. Blijkbaar vinden veel dat moeilijk ofzo. Geen idee wat het is.
Dus, niet in down-modus. Op naar de volgende!
Soms zou je ze in de muur willen metselen inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen zijn frustrerend, maar oh zo leuk
De overtreffende trap van achter het behang plakken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms zou je ze in de muur willen metselen inderdaad.
Gewoon in de kruipruimte stoppen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
En het andere moment wil je met ze kroelen en ze nooit meer laten gaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
VAquote:
Primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |