quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I used to be open-minded, but my brains kept falling out.
Zoiets
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een asielzoeker vragen of hij al spaart voor z'n uitzet is nooit grappig.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een asielzoeker vragen of hij al spaart voor z'n uitzet is nooit grappig.
Coen en Sander humor?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een imker die bijziend is is ook nooit grappig
quote:
Veronica humorquote:
O, dat kan ook nog. Somertijd of zo.quote:
Ik luister nooit radio en kijk zelden televisie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, nou. De 'nooit-grappig' grapjes hoor ik altijd alleen maar op VeronicaMijn vader luistert ernaar
Coen en Sander show van 3FM bedoelde ik. Maar Veronica kan ook lekker flauw zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio en kijk zelden televisie.
Ik luister af en toe radio. En if I do, dan luister ik 3fmquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio en kijk zelden televisie.
Ik luister al helemaal geen 3FM.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Coen en Sander show van 3FM bedoelde ik. Maar Veronica kan ook lekker flauw zijn.
Ik heb altijd gewoon youtube opstaan, nooit behoefte gehad aan radio eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik luister af en toe radio. En if I do, dan luister ik 3fm
Ja, of die Rob ofzo? Op vrijdagmiddag? Volgens mij heeft hij ook altijd van die 'nooit grappig' grapjes.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Coen en Sander show van 3FM bedoelde ik. Maar Veronica kan ook lekker flauw zijn.
Rob Stenders jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, of die Rob ofzo? Op vrijdagmiddag? Volgens mij heeft hij ook altijd van die 'nooit grappig' grapjes.
Ja, die ja. Vind hem ook niet zo leukquote:
En dat uitgerekend in jouw stad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen die al ruim een maand vuurwerk afsteken
Af en toe.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, die ja. Vind hem ook niet zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |