Hoe kan je het meerdere keren fout checken danquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef MouzurX het volgende:
verdomme ik naar huis rennen, is de wedstrijd morgen pas.
had het nog extra gecheckt.
Ieder seizoen op dezelfde manierquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja maar ik zie Ajax ieder seizoen op dezelfde manier falen.. dan zou je ook iets realistischer kunnen worden en tot de conclusie komen dat dit je plafond is.
Dat vraag ik mij ook af, echter overkomt het mij ook ieder seizoen wel een keer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan je het meerdere keren fout checken dan
Waarschijnlijk dat ik de datum na 12 uur 's nachts check en me er dan op verkijk. Dus als ik 10 december zie staan op een website, kijk ik voor de huidige datum ( 0:01 9 december) -> Oh het is dus morgen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan je het meerdere keren fout checken dan
Sigthorsson met krukken en al in de spits.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:07 schreef Heeinz het volgende:
Verweij: Morgen in De #Telegraaf een verrassing in de opstelling van #Ajax #ajaapo
Fuck Moisander met z'n laatste wedstrijd gewoon Denswil erin
wat een verrassingquote:EL GHAZI START TEGEN APOEL
Als Anwar El Ghazi geen terugslag krijgt van de afsluitende groepstraining dan ruimt Ajax-trainer Frank de Boer tegen Apoel Nicosia een plaatsje in voor de rechtsbuiten. De Barendrechter stond vanwege een liesblessure langs de kant tegen ADO Den Haag en Willem II.
De basisplaats van El Ghazi gaat ten koste van Ricardo Kishna. De plaats van de linkerspits wordt ingenomen door Lasse Schöne. De Boer heeft Richairo Zivkovic na zijn twee treffers bij Jong Ajax tegen RKC als negentiende man opgenomen in de selectie voor het duel met Apoel, waarin Ajax genoeg heeft aan een gelijkspel om te overwinteren in de Europa League. De Boer brengt zijn selectie vandaag terug tot achttien man. De keus voor de doelgevaarlijkere El Ghazi boven Kishna viel te verwachten. De Boer: „Anwar heeft scorend vermogen en hij is snel. Zijn afwezigheid zou een streep door mijn rekening zijn tegen Apoel. Zo’n belangrijke wedstrijd is ook goed voor de ontwikkeling van El Ghazi als hij het kan invullen zoals we willen.”
De basisplaats van El Ghazi gaat ten koste van Ricardo Kishna. De plaats van de linkerspits wordt ingenomen door Lasse Schöne. De Boer heeft Richairo Zivkovic na zijn twee treffers bij Jong Ajax tegen RKC als negentiende man opgenomen in de selectie voor het duel met Apoel, waarin Ajax genoeg heeft aan een gelijkspel om te overwinteren in de Europa League. De Boer brengt zijn selectie vandaag terug tot achttien man. De keus voor de doelgevaarlijkere El Ghazi boven Kishna viel te verwachten. De Boer: „Anwar heeft scorend vermogen en hij is snel. Zijn afwezigheid zou een streep door mijn rekening zijn tegen Apoel. Zo’n belangrijke wedstrijd is ook goed voor de ontwikkeling van El Ghazi als hij het kan invullen zoals we willen.”
De (voorlopige) selectie van Zivkovic is een signaal van De Boer aan de jonge spits dat hij goed bezig is. De 18-jarige aanvaller kreeg de laatste tijd nogal wat kritiek te verduren. Het ligt niet voor de hand dat De Boer de jonge Zivkovic naar het front stuurt om als breekijzer te fungeren als de situatie daarom vraagt. „Een scenario is ook om een lange verdediger voorin te posteren. Een paar keer hebben we daarop getraind, zodat iedereen binnen het systeem weet wat hij moet doen”, aldus De Boer.
De (voorlopige) selectie van Zivkovic is een signaal van De Boer aan de jonge spits dat hij goed bezig is. De 18-jarige aanvaller kreeg de laatste tijd nogal wat kritiek te verduren. Het ligt niet voor de hand dat De Boer de jonge Zivkovic naar het front stuurt om als breekijzer te fungeren als de situatie daarom vraagt. „Een scenario is ook om een lange verdediger voorin te posteren. Een paar keer hebben we daarop getraind, zodat iedereen binnen het systeem weet wat hij moet doen”, aldus De Boer.
Opstelling Ajax:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander en Viergever; Klaassen, Serero en Andersen; El Ghazi, Milik en Schöne.
Omdat de Telegraaf een ontzettende kutkrant is misschien?quote:Op woensdag 10 december 2014 07:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat deze opmerking op?
Op het gebied van Ajax niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat de Telegraaf een ontzettende kutkrant is misschien?
so be it, wel erg jammer. maar als hij denkt dat dat het beste is voor hemzelf moet hij dat vooral doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:50 schreef Heeinz het volgende:
Kishna zal wel per direct willen vertrekken
Hij moet gewoon harder werken, met El Ghazi heb je ook nog diepgang en met hem niet, ik schrok er een beetje van dat hij bij een keertje balverlies meeliep en die speler van WillemII (met bal) niet bij kon houden (zonder bal).quote:Op woensdag 10 december 2014 08:50 schreef Heeinz het volgende:
Kishna zal wel per direct willen vertrekken
Dijks was dat, die is nog vrij snelquote:Op woensdag 10 december 2014 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet gewoon harder werken, met El Ghazi heb je ook nog diepgang en met hem niet, ik schrok er een beetje van dat hij bij een keertje balverlies meeliep en die speler van WillemII (met bal) niet bij kon houden (zonder bal).
Kinderhandel.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:45 schreef Mani89 het volgende:
Die is zo goed als van ons dus, trainen bij de beste jeugdopleiding van de wereld en het beste jeugdteam van de wereld.
Op de #verrassingquote:Op woensdag 10 december 2014 07:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat deze opmerking op?
twitter:DeSpeld twitterde op woensdag 10-12-2014 om 11:42:41Ajax-speler Mike van der Hoorn stopt met opleiding tot verdediger - Ajacied vindt drukte in de zestien helemaal niets http://t.co/P8wYshRWcP reageer retweet
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe.twitter:DeSpeld twitterde op woensdag 10-12-2014 om 11:42:41Ajax-speler Mike van der Hoorn stopt met opleiding tot verdediger - Ajacied vindt drukte in de zestien helemaal niets http://t.co/P8wYshRWcP reageer retweet
De Speld kerel.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:54 schreef mokkiemok het volgende:
De Ajacied pleit voor een eigen zone op het veld.
LOL, er zal een nieuwe positie worden gemaakt speciaal voor hem
cvdm ofzo? (centraal verdedigende doetnietechtmee middenvelder)
3-0quote:Op woensdag 10 december 2014 11:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
3-1 vanavond, 1x Milik, Schone en Klaassen.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja.... en... dan mag je er geen grap over maken ??quote:
Wie scoort er dan van Apoel?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
3-1 vanavond, 1x Milik, Schone en Klaassen.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eigen goal van der hoorn Moisanderquote:
Een walk-over wordt het zeker niet, wel een examen vandaag in resultaatvoetbal, nu hopen dat ze slagen.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:38 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is iedereen zo vol met vertrouwen? Zal mij niets verbazen als we gewoon door 2 counters en persoonlijke fouten 1-3 verliezen ofzo.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel een wedstrijd waarbij Ajax de bal heeft. Dat klinkt op zich logisch maar je moet er wel iets creatiefs mee doen. Ajax voetbalt lastig door deze muur heen. Op de counter rennen er enkele bazen van APOEL die een of twee keer echt een gevaarlijke kans creëren. De thee zal worden opgezocht met een 0-0 ruststand.
In de tweede helft raakt Ajax meer op stoom al komen ze met een gelukje via een vrije trap voor Lasse Schöne op een 1-0 voorsprong. Ajax domineert verder, het is wat je domineren noemt. Ajax maakt fouten in de passing waardoor APOEL pas in de 88e minuut op 1-1 komt. Het wordt even billenknijpen maar uiteindelijk gaat Ajax naar de Europa League.
#Nostradamus #Mikokoffie
resultaatvoetbal is helaas heel atypisch voor Ajax , zowel tegen PSG als tegen ADO (wat nog veel zorgelijker is) ging dat faliekant mis, ik zit pas lekker als het 3-0 staat in de 85e minuut.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel weer typisch Ajax zijn.
Is gewoon kwaliteit, iedere keer hetzelfde in de CL.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
resultaatvoetbal is helaas heel atypisch voor Ajax , zowel tegen PSG als tegen ADO (wat nog veel zorgelijker is) ging dat faliekant mis, ik zit pas lekker als het 3-0 staat in de 85e minuut.
Bij PSG liep tenminste individuele kwaliteit dat fouten normaliter afstraft maar bij ADO dus niet en die spelen geen CL.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is gewoon kwaliteit, iedere keer hetzelfde in de CL.
Kramerquote:Op woensdag 10 december 2014 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij PSG liep tenminste individuele kwaliteit dat fouten normaliter afstraft maar bij ADO dus niet en die spelen geen CL.
Nou, zelfs Tante Trudy zou die bal hebben afgemaakt die Kramer erin schoot. Hij raakte hem wel heel verkeerd ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!WzawzdbIWzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!WzawzdbIWzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!Wzawzdb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PAS OP! Voor witte Heroīne!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:13 schreef Planga het volgende:
Honk met de vaste cokedealertjes op de wc vanaf half 5 open.
ik ga morgenquote:Op woensdag 10 december 2014 15:28 schreef Class het volgende:
Net als vorig jaar weer tijdens de premiere van the hobbit![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:28 schreef Class het volgende:
Net als vorig jaar weer tijdens de premiere van the hobbit![]()
Vader vermoord en zelf meerdere keren bedreigd en dan gewoon zeggen dat je een top jeugd heeft gehadquote:
Kan altijd erger moet je maar denken.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vader vermoord en zelf meerdere keren bedreigd en dan gewoon zeggen dat je een top jeugd heeft gehad![]()
als je maar positief blijft denken komt het goed. er zijn veel mensen die het erger hebben gehad zoals Depay zou zeggen. die heeft moeten opgroeien zonder papa hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vader vermoord en zelf meerdere keren bedreigd en dan gewoon zeggen dat je een top jeugd heeft gehad![]()
het zonnetje in huis is er ook weerquote:Op woensdag 10 december 2014 15:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet doen serieus.En als je gaat reken dan op een kut film. Dan valt het nog iets mee.
man man man pis jij azijn of niet? wat een zuurpruim ben jij zeg.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet doen serieus.En als je gaat reken dan op een kut film. Dan valt het nog iets mee.
Lees maar eens wat recensies. Het was echt een teleurstellingquote:Op woensdag 10 december 2014 15:50 schreef Adames het volgende:
[..]
het zonnetje in huis is er ook weer
je bent zelf al geweest?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lees maar eens wat recensies. Het was echt een teleurstelling
je mening laten beīnvloeden door recensies van andere mensenquote:Op woensdag 10 december 2014 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De Hobbit: De Slag van Vijf Legers (2014) - IMDbquote:Op woensdag 10 december 2014 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Godzilla kreeg ook een 9 vlak na de premiere.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
De Hobbit: De Slag van Vijf Legers (2014) - IMDb
en is nog steeds een klassiekerquote:Op woensdag 10 december 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godzilla kreeg ook een 9 vlak na de premiere.
ik geef toe de recensies zijn slecht, maar ik wil hem toch zien.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godzilla kreeg ook een 9 vlak na de premiere.
Ik had het over de 2014-versie.quote:
Begrijpelijk. Veel plezier.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik geef toe de recensies zijn slecht, maar ik wil hem toch zien.
de vorige twee zijn ook zeker niet mijn favo films maar vond ze zeker vermakelijk.
die vond ik dan weer wel echt heul slechtquote:
paasje van Andersen om de winnende te laten maken door Milikquote:Op woensdag 10 december 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ligt eraan of Andersen er weer zin in heeft
uhm, dat is een 6-0quote:Op woensdag 10 december 2014 16:29 schreef mokkiemok het volgende:
ik gok op een keer een "monster"score
een 5-0 ofzo
mag ook wel eens een keer
3 keer Milik
1 keer El Ghazi
1 keer Schone
1 keer Andersen
in die volgorde ook
Ik gok op een domme rode kaart van Moisander en een moeizame overwinning.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:29 schreef mokkiemok het volgende:
ik gok op een keer een "monster"score
een 5-0 ofzo
mag ook wel eens een keer
3 keer Milik
1 keer El Ghazi
1 keer Schone
1 keer Andersen
in die volgorde ook
Veltman kan ook altijd.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik gok op een domme rode kaart van Moisander en een moeizame overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |