JB!quote:Op maandag 8 december 2014 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar voornaam, wat is dan n uit de lucht gegrepen getal volgens jou?
Ik vind het maar een vreemde school dat ze zich zo gedragen. Dat getuigd ook van arrogantie.quote:Op maandag 8 december 2014 11:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben bij die bijeenkomst geweest en heb daar nog iemand gesproken van de ouderraad, die zei dat er contact met me opgenomen zou worden![]()
En ja, dat zou je zeggen idd
Dat is niet zo moeilijk, de meeste kerken sluiten hun deurenquote:Op maandag 8 december 2014 11:40 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn meer vrouwen dan kerken, dus komt vast goed
Ik blijf het vreemd vinden dat je iemand dat aan zou willen doen. Ik ben vrij dominant in bed en binnen een relatie of met iemand waarvan je weet dat zij into zoiets is kan zoiets wel (binnen grenzen en duidelijk gecommuniceerd), maar zomaar willekeurig?quote:Op maandag 8 december 2014 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
verreweg de meeste verkrachtingen zijn bekenden.
Door vervaagde grenzen door gebruik van alcohol of andere middelen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 december 2014 11:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemde school dat ze zich zo gedragen. Dat getuigd ook van arrogantie.
[..]
Dat is niet zo moeilijk, de meeste kerken sluiten hun deuren
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat je iemand dat aan zou willen doen. Ik ben vrij dominant in bed en binnen een relatie of met iemand waarvan je weet dat zij into zoiets is kan zoiets wel (binnen grenzen en duidelijk gecommuniceerd), maar zomaar willekeurig?
de 100 miljoen haaienquote:Op maandag 8 december 2014 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar voornaam, wat is dan n uit de lucht gegrepen getal volgens jou?
Met je pittige, korte kapsel.quote:
Is toch alleen maar goed dat je het je niet kunt voorstellen? Dan heb je te veel empathie.quote:Op maandag 8 december 2014 11:45 schreef yats het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat je iemand dat aan zou willen doen. Ik ben vrij dominant in bed en binnen een relatie of met iemand waarvan je weet dat zij into zoiets is kan zoiets wel (binnen grenzen en duidelijk gecommuniceerd), maar zomaar willekeurig?
het ligt niet aan de school, het ligt aan de ouderraad zelf, zij hebben een eigen mailadres waar gewoon niet naar gekeken wordt ofzo. Ik heb daar nu de school van op de hoogte gesteld, want zij willen wél gewoon ouders die betrokken zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 11:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemde school dat ze zich zo gedragen. Dat getuigd ook van arrogantie.
[..]
Dat is niet zo moeilijk, de meeste kerken sluiten hun deuren
[..]
Volgens mij gebeurt het wel vaak onder invloed ja. Net zoals andere vormen van agressie.quote:Op maandag 8 december 2014 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door vervaagde grenzen door gebruik van alcohol of andere middelen bijvoorbeeld.
Straw, wat is dit.quote:Op maandag 8 december 2014 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Herinner me ineens weer mijn droom. Iets met een golden shower.
Waarom juist deze.Onthoud ze al weken niet meer.
Haha, jezus.quote:Op maandag 8 december 2014 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Herinner me ineens weer mijn droom. Iets met een golden shower.
Waarom juist deze.Onthoud ze al weken niet meer.
Is dat zo? Ik heb overigens wel een kleine nuance, maar die weet jequote:Op maandag 8 december 2014 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is toch alleen maar goed dat je het je niet kunt voorstellen? Dan heb je te veel empathie.
Ah,dat verklaart een hoop. Hopelijk gaan ze nu wel reageren.quote:Op maandag 8 december 2014 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het ligt niet aan de school, het ligt aan de ouderraad zelf, zij hebben een eigen mailadres waar gewoon niet naar gekeken wordt ofzo. Ik heb daar nu de school van op de hoogte gesteld, want zij willen wél gewoon ouders die betrokken zijn.
En het is niet perse een bewuste keuze he van die man, kan ook frustratie of wanhoop zijn bv.
Het was dan ook een behoorlijk stuk staart op foto 1. Aan de andere kant, met het beeld dat ik heb van Ado kan ik mij niet voorstellen dat hij ooit genoegen zou nemen met een pittig, kort kapsel. Dus ik was direct weer gerustgesteld.quote:Op maandag 8 december 2014 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
whehe, iedereen gelijk in paniek [ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2014 11:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Straw, wat is dit.Te veel op fl gekeken.
En toch ben ik er niet van overtuigd dat 100% ook daadwerkelijk echt verkrachtingsgevallen zijn. Zal mij niks verbazen als er achteraf aangifte wordt gedaan van verkrachting terwijl er toch sprake was van wederzijdse instemming. En zie je als man dan maar is te verdedigen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt het wel vaak onder invloed ja. Net zoals andere vormen van agressie.
Niet naar dat soort dingen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Straw, wat is dit.Te veel op fl gekeken.
toch is dat anders dan wanneer iemand t al 'van plan' is.quote:Op maandag 8 december 2014 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb overigens wel een kleine nuance, maar die weet je
[..]
Ah,dat verklaart een hoop. Hopelijk gaan ze nu wel reageren.
Ik ben ook weleens gefrustreerd (iedereen wel denk ik), maar dan nog ga ik me niet zo gedragen. In die zin zie ik het toch als een keus die je maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |