Ik 3 keer denk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ligt er bij mij aan.
Maar ben niet bijster vaak verliefd geweest.
Achteraf heb ik wel het gevoel gehad dat ik in mijn jonge jaren veel gemist heb, dingen die je niet meer in kunt halen later.quote:Op maandag 8 december 2014 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet, dat ligt eraan hoe je je erbij voelt.
Michael, Mo, Jeroen, Jorrit, Marco, Maarten.quote:Op maandag 8 december 2014 13:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe vaak dan? Ik twijfel achteraf vaak of het verliefdheid was.
ik heb hetzelfde met sommige dingen, omdat ik kinderen had, vrij jong, maar ik heb daar geen spijt van ofzo. Je leven is dan gewoon anders.quote:Op maandag 8 december 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik 3 keer denk ik.
[..]
Achteraf heb ik wel het gevoel gehad dat ik in mijn jonge jaren veel gemist heb, dingen die je niet meer in kunt halen later.
Aan de andere kant, vermoed ik dat ik daar ook helemaal niet aan toe was.
kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 8 december 2014 13:40 schreef Jelia het volgende:
Ze zeggen dat je gemiddeld 7x verliefd wordt voor je bij de partner bent waar je bij blijft.
En liefdesverdriet duurt gemiddeld even lang als dat de relatie duurde. (Daar kan ik persoonlijk wel in komen)
Of het waar is geen idee maar vond t best grappig
Weet ik eigenlijk niet. Heb altijd wel opstarttijd nodig, maar denk dat als ik de juiste persoon ontmoet het wel snel kan gaan.quote:Op maandag 8 december 2014 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Wow, serieus? Dat is nogal lang. Ik ben er meestal na een maand of twee/drie wel overheen, al kan ik me een uitzondering herinneren waarbij dat een jaar kostte. Maar dat was dan ook mijn laatste ex. Ik neem aan dat jij niet snel verliefd word?
Dat heb ik ook heel erg. Ik was altijd best jaloers op vriendinnen die verkering hadden en tijdens het uitgaan met allerlei jongens konden zoenen.quote:Op maandag 8 december 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Achteraf heb ik wel het gevoel gehad dat ik in mijn jonge jaren veel gemist heb, dingen die je niet meer in kunt halen later.
Aan de andere kant, vermoed ik dat ik daar ook helemaal niet aan toe was.
Great, nog 9 maanden te gaan dus...quote:Op maandag 8 december 2014 13:40 schreef Jelia het volgende:
Ze zeggen dat je gemiddeld 7x verliefd wordt voor je bij de partner bent waar je bij blijft.
En liefdesverdriet duurt gemiddeld even lang als dat de relatie duurde. (Daar kan ik persoonlijk wel in komen)
Zo makkelijk is dat niet. Diezelfde gasten kunnen ook liegen dat ze over hun verliefdheid heen zijn en dat ze graag vrienden willen blijven. Want beter dan niets. Of op andere manieren proberen de vriendschap te behouden.quote:Op maandag 8 december 2014 13:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja verliefde gasten friendzonen. Nooit doen. Niet zozeer vanwege verkrachting, maar dergelijke figuren geef je valse hoop. Ik kan het weten, ben een paar keer gefriendzoned geweest...
Dat is best veelquote:Op maandag 8 december 2014 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
3.1 kilo lichter ten opzichte van vorige week.Je blaast echt op van anticonceptie zeg.
quote:Op maandag 8 december 2014 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Great, nog 9 maanden te gaan dus...
ja, ik vind het ook altijd wel moeilijk om het helemaal af te kappen moet ik zeggen, want dan ben ik niet aardig ofzo. Terwijl t op termijn juist wel beter is ws.quote:Op maandag 8 december 2014 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet. Diezelfde gasten kunnen ook liegen dat ze over hun verliefdheid heen zijn en dat ze graag vrienden willen blijven. Want beter dan niets. Of op andere manieren proberen de vriendschap te behouden.
(Koper) spiraaltje! Ideaalquote:Op maandag 8 december 2014 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
3.1 kilo lichter ten opzichte van vorige week.Je blaast echt op van anticonceptie zeg.
Ja, spijt klinkt ook raar. Het is niet alsof je een keuze hebt gemaakt die achteraf niet goed blijkt te zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde met sommige dingen, omdat ik kinderen had, vrij jong, maar ik heb daar geen spijt van ofzo. Je leven is dan gewoon anders.
Sowieso dat het voor hen mogelijk was, ja.quote:Op maandag 8 december 2014 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel erg. Ik was altijd best jaloers op vriendinnen die verkering hadden en tijdens het uitgaan met allerlei jongens konden zoenen.
Ook mee eens.quote:Op maandag 8 december 2014 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo wat. Dus je moet als een soort mama optreden tegen iemand die verliefd op je is? Bovendien heeft lang niet iedereen het door dat iemand verliefd op je is.
De keren dat ik het echt goed te pakken had duurde het ook jaren ja.quote:Op maandag 8 december 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
Als ik eenmaal verliefd ben, duurt het overigens ook jaren voordat ik daar overheen ben. [ afbeelding ]
ja, klopt, ik dnek ook wel eens aan dat ik eigenlijk niet veel uit ben gegaan en geen vriendengroep had ofzo. Ik was sowieso niet goedet vrienden eigenlijkquote:Op maandag 8 december 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, spijt klinkt ook raar. Het is niet alsof je een keuze hebt gemaakt die achteraf niet goed blijkt te zijn.
Toch kan ik het niet helpen dat ik af en toe denk, een beetje verlangend, aan wat ik heb gemist.
[..]
Sowieso dat het voor hen mogelijk was, ja.
Ik ben blij dat dat bij mij niet zo is na een relatie van 7 jaar.quote:Op maandag 8 december 2014 13:40 schreef Jelia het volgende:
Wat had je anders anders gedaan?quote:Op maandag 8 december 2014 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde met sommige dingen, omdat ik kinderen had, vrij jong, maar ik heb daar geen spijt van ofzo. Je leven is dan gewoon anders.
Alleen waar tref je die persoon? Maar hoe vaak ben je verliefd geweest?quote:Op maandag 8 december 2014 13:42 schreef Fascination het volgende:
Weet ik eigenlijk niet. Heb altijd wel opstarttijd nodig, maar denk dat als ik de juiste persoon ontmoet het wel snel kan gaan.
Idem, maar dan vrienden die makkelijk met vrouwen zoenen. Maar wat niet in je zit kun je ook niet creëren vaak, hoe graag je ook wil.quote:Op maandag 8 december 2014 13:42 schreef Fascination het volgende:
Dat heb ik ook heel erg. Ik was altijd best jaloers op vriendinnen die verkering hadden en tijdens het uitgaan met allerlei jongens konden zoenen.
Wow, en dat alleen door de pil?quote:Op maandag 8 december 2014 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat heb je zeker niet verkeerd gedaan.quote:Op maandag 8 december 2014 13:44 schreef JosieAmsterdam het volgende:
5x verliefd geweest - daaruit 4 x een relatie waarvan 2 als puber, dus niet echt een relatie..Gemiddeld duren ze allemaal wel meer dan een jaar. Best een goede track record eigenlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |