abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147388557
Als je na 10 minuten tegen een muur botst is dat jouw eigen schuld en is ook duidelijk dat het ding wel vloog en dus werkte.
  maandag 8 december 2014 @ 13:23:07 #102
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147388570
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 13:13 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, bol.com communiceert vrij duidelijk dat de bestelling via een externe partij verloopt.
True maar in het linkje wat ik heb stond dat dus niet, daarom.

" 5-10 werkdagen

Verkoop en levering door bol.com

Gratis verzending
30 dagen bedenktijd en gratis retourneren
Dag en nacht klantenservice"
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_147388622
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waar staat dat de drone niet werkt?

Hij is lastig te besturen en is niet erg duurzaam, er breken snel dingen. Er staat nergens dat hij niet vliegt. En beperkt gebruiksgemak en slechte kwaliteit is inderdaad iets wat je kunt verwachten voor dat bedrag.
Er staat in de OP niet te lezen dat de boel afbrak door eigen schuld. Nadat TS verder postte werd het een heel ander verhaal ja.
L2B's Mixcloud
  maandag 8 december 2014 @ 13:39:06 #104
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_147389011
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 13:17 schreef iScream. het volgende:

[..]

TS heeft gewoon een drone gekocht uit het allerlaagste segment, goedkoop is duurkoop.
TS heeft vervolgens deze drone binnenshuis uitgeprobeerd, sowieso al niet verstandig als je nog nooit met drones gevlogen hebt, laat staan met instabiele drones.

Drones zijn nu eenmaal helemaal hip en iedereen wil graag 1, zonder zich te realiseren dat een beetje drone al snel een paar honderd euro kost.
En zelfs een dure drone met gyro's en allerhande hulp aan boord heeft nog best wel wat ruimte nodig om nergens tegen aan te knallen. In een woonkamer vliegen is gewoon vragen om problemen.

Voor 35 euro kun je echt niks verwachten aan kwaliteit en als ie het 10min uitgehouden heeft zonder ergens tegenaan te knallen is dat nog lang.
In het verleden ook helicoptertjes gehad voor 2 tientjes ofzo en die hebben het ook allemaal niet langer uitgehouden dan een uur vliegen. Als ze niet al tig keer waren gecrashed en opnieuw opgebouwd waren de accu's of motortjes wel op na de tijd.

Collega's van me met duurdere heli's (4-500 euro is niks) hebben die dingen ook vaker op de operatietafel liggen dan dat ze in de lucht zijn ermee. Het is en blijft gewoon fragiel spul en je zult regelmatig wat moeten vervangen omdat je ergens tegenaan knalt of omdat iets gewoon stukgaat na een relatief korte tijd. Als je daar niet tegenkan moet je zulke spullen niet kopen, dat is nu eenmaal de aard van de hobby.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 8 december 2014 @ 14:17:49 #105
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_147390084
Dit topic :')

Ik zou mijn verwachtingen even aanpassen op het budget in het vervolg.

Anders ga jij de komende jaren WGR nog verder vervuilen met topics zoals: 'HELP MIJN AUTO VAN 350 EURO IS UIT ELKAAR GEVALLEN TOEN IK 180 REED OP DE SNELWEG!!1!' en 'WASMACHINE VAN 21,95 STOPT ER MEE NA WASSEN VAN 3 T-SHIRTS!!'
Chaos is a ladder.
  maandag 8 december 2014 @ 14:59:20 #106
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_147391390
Ik snap niet waarom iedereen op TS afgeeft.

Waar is dan volgens alle snuggere reaguurdertjes hier wél een redelijk bedrag voor een drone?

Stel, dat is 150 euro.
Mag je dan van een drone van 155 euro álles verwachten, en van ééntje van 135 euro, helemaal niets?

Het is geen zwart-witte grens.

Ik geef TS groot gelijk. Niemand zal van een artikel van 35 euro hetzelfde verwachten als van het concurrerende product van 250 euro.
Dat wil niet zeggen dat je níets kunt verwachten van de goedkopere.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 8 december 2014 @ 15:06:00 #107
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_147391608
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 14:59 schreef Worteltjestaart het volgende:
Mag je dan van een drone van 155 euro álles verwachten, en van ééntje van 135 euro, helemaal niets?
Je mag in ieder geval hetzelfde resultaat verwachten als je hem tegen een muur aan vliegt.
  maandag 8 december 2014 @ 15:06:26 #108
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_147391628
quote:

Waar is dan volgens alle snuggere reaguurdertjes hier wél een redelijk bedrag voor een drone?

Stel, dat is 150 euro.

Ik geef TS groot gelijk. Niemand zal van een artikel van 35 euro hetzelfde verwachten als van het concurrerende product van 250 euro.
Het is niet zwart wit maar 35 euro is wel héél weinig en dan kan je verwachten dat ie minder goed te besturen valt dan een duurdere. En als je dan tegen dingen aanknalt dan vliegen de onderdelen om je oren ja, maar dat is met een exemplaar van 500 euro net zo goed.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_147391778
quote:

Stel, dat is 150 euro.

Omdat TS als onervaren dronepiloot met een nieuwe, lastig bestuurbare drone binnen gaat vliegen en vervolgens klaagt dat hij kapot is omdat hij onbestuurbaar was en tegen de muur vloog. Terwijl het resultaat bij een duurdere drone hetzelfde zou zijn zoals door users wordt aangegeven.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  maandag 8 december 2014 @ 15:23:59 #110
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_147392164
quote:

Stel, dat is 150 euro.

Dergelijke dingen zijn geen speelgoed.
Ook al zit er een gyro in, is het nog niet makkelijk voor een beginner om zo even op te stijgen en te vliegen.

Als TS wat research had gedaan had hij dit geweten. En geen goedkoop model zonder gyro gekocht.

Zelfs een gyro/vliegtuig of heli van ¤ 5000,- heb je met 1 verkeerde beweging in de grond zitten. Dat ligt niet aan de kwaliteit van de spullen, maar de onkunde van de bestuurder (piloot).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_147392432
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 11:31 schreef SpecialK het volgende:
Je hebt er maar 10 minuten plezier van omdat je 'm stuk hebt gevlogen dus?
Dit dus.

Binnen gebruikt en dan tegen de muur rossen en vinden dat het een kut-apparaat is.

Tja :')
  maandag 8 december 2014 @ 16:06:12 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147393481
quote:

Stel, dat is 150 euro.

Het ligt er maar net aan wat er is gebeurd. Als dat ding totaal oncontroleerbaar en niet reagerend op de remote control tegen het plafond aan is geramd dan is het technisch makken en mag hij op zich wel service verwachten. Is hij nou degene die ongecontroleerd in een te kleine ruimte tegen de muur is aangeflikkert met zijn drone dan hoef je voor 35 euro niet te verwachten dat het apparaat iets kan hebben.
Vrijheid
  maandag 8 december 2014 @ 16:09:00 #113
238326 Worteltjestaart
pi_147393579
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 16:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan wat er is gebeurd. Als dat ding totaal oncontroleerbaar en niet reagerend op de remote control tegen het plafond aan is geramd dan is het technisch makken en mag hij op zich wel service verwachten. Is hij nou degene die ongecontroleerd in een te kleine ruimte tegen de muur is aangeflikkert met zijn drone dan hoef je voor 35 euro niet te verwachten dat het apparaat iets kan hebben.
Eens.
Maar dat blijkt niet erg duidelijk uit TS' post, dus in plaats van hem aan alle kanten neer te meppen zou enige nuance ook een optie kunnen zijn.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
pi_147394107
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:09 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Eens.
Maar dat blijkt niet erg duidelijk uit TS' post, dus in plaats van hem aan alle kanten neer te meppen zou enige nuance ook een optie kunnen zijn.
Jij bent nieuw op FOK! ?
Scheren is voor schapen!
pi_147394319
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 16:06 schreef jogy het volgende:
Als dat ding totaal oncontroleerbaar en niet reagerend op de remote control
TS omschrijft het als "niet goed bestuurbaar" dat is wat anders dan onbestuurbaar.
  maandag 8 december 2014 @ 16:30:54 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147394411
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:09 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Eens.
Nuance is voor jongetjes die zitten plassen en huilen om hun moeder na het klaarkomen. En die moeten dood.
Vrijheid
  maandag 8 december 2014 @ 16:31:15 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147394423
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

TS omschrijft het als "niet goed bestuurbaar" dat is wat anders dan onbestuurbaar.
Ik ben blij dat je begrijpend kan lezen.
Vrijheid
  maandag 8 december 2014 @ 16:34:23 #118
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_147394510
Nou, ik denk dat TS eigenlijk wel een punt heeft.

Als de artikelomschrijving stelt dat het een Drone is, dan hoort dat ding nl autonoom te kunnen vliegen, dat is nl wat een drone is,

het lijkt erop dat TS een drone heeft besteld, maar een miniatuur RC quadcoptertje geleverd heeft gekregen
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
  maandag 8 december 2014 @ 16:39:51 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147394708
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef zuigmarmot het volgende:

Als de artikelomschrijving stelt dat het een Drone is, dan hoort dat ding nl autonoom te kunnen vliegen, dat is nl wat een drone is,

het lijkt erop dat TS een drone heeft besteld, maar een miniatuur RC quadcoptertje geleverd heeft gekregen
Die vind ik wel weer goed gevonden stiekem.
Vrijheid
  maandag 8 december 2014 @ 16:41:15 #120
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_147394772
Wat is het verschil dan?
Zowel een drone als quadcopter (of hexacopter... etc) kunnen autonoom vliegen.
Ze zijn ook zonder die functie te verkrijgen. Hoe iemand het ding noemt heeft niks met dit geval te maken.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 8 december 2014 @ 16:48:49 #121
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_147395088
Ja ok het is een quadcopter. En ik heb pech. Dank voor de wel nuttige reacties.
opgezegd@fok.nl
pi_147395135
quote:
Als ik bij General Atomics een Predator bestel krijg ik er gewoon een afstandbediening bij hoor. Het is daarom nogal kort door de bocht door te stellen dat drones autonoom moeten kunnen vliegen.
  maandag 8 december 2014 @ 16:50:06 #123
238326 Worteltjestaart
pi_147395147
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 16:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Jij bent nieuw op FOK! ?
Jij bent nieuw in WGR?

quote:
6s.gif Op maandag 8 december 2014 16:30 schreef jogy het volgende:
Nuance is voor jongetjes die zitten plassen en huilen om hun moeder na het klaarkomen. En die moeten dood.
Nee, jij bedoelt die ene van Lingo.
Je weet wel, die ene waar jij huilend van in slaap valt 's avonds onder je batman-dekbedje nadat je mama met je geschreeuw hebt overgehaald om tóch je koekiemonsterlampje weer aan te komen doen omdat anders de monsters onder je bed vandaan komen.
  maandag 8 december 2014 @ 16:54:56 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147395331
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
Nee, jij bedoelt die ene van Lingo.
Je weet wel, die ene waar jij huilend van in slaap valt 's avonds onder je batman-dekbedje nadat je mama met je geschreeuw hebt overgehaald om tóch je koekiemonsterlampje weer aan te komen doen omdat anders de monsters onder je bed vandaan komen.
Ik moet toch het default wachtwoord van mijn webcam eens veranderen.
Vrijheid
  maandag 8 december 2014 @ 17:07:34 #125
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_147395770
Het is net als dat 5-euro-handgereedschap wat bij de Gamma in van die grote bakken vlak bij de kassa staat. Als je serieus verwacht dat zo'n zaag nog scherp is na het doorzagen van 2 balkjes dan ga je een zware tijd tegemoet. Het is gewoon wegwerptroep, alleen staat dat er niet met dikke letters op. Maar een weldenkende Nederlander WEET dat gewoon.
Chaos is a ladder.
  maandag 8 december 2014 @ 17:22:43 #126
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_147396204
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef daNpy het volgende:
Wat is het verschil dan?
Zowel een drone als quadcopter (of hexacopter... etc) kunnen autonoom vliegen.
Ze zijn ook zonder die functie te verkrijgen. Hoe iemand het ding noemt heeft niks met dit geval te maken.
Jawel,

een quadcopter kan een drone zijn, maar niet iedere quadcopter is een drone.

Als ik een nieuwe drone bouw, (quad, of hexacopter, of heli) dan bouw ik eerst de basis versie zonder intelligentie, en ga hiermee proefvliegen (om de vliegeigenschappen uit te testen)

hierna bouw ik pas de autonome stuureenheden met sensoren erbij.

Ook kan je een drone besturen, maar hij kan ook autonoom vliegen.

Een quadcopter die niet autonoom kan vliegen is geen drone, maar een afstandsbestuurbare quadcopter
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
  maandag 8 december 2014 @ 17:28:04 #127
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_147396373
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef zuigmarmot het volgende:

[..]

Jawel,

Als ik een nieuwe drone bouw, (quad, of hexacopter, of heli) dan bouw ik eerst de basis versie zonder intelligentie, en ga hiermee proefvliegen (om de vliegeigenschappen uit te testen)

Een quadcopter die niet autonoom kan vliegen is geen drone, maar een afstandsbestuurbare quadcopter
Daar denken ze op Wiki toch anders over:
quote:
Een onbemand luchtvaartuig of "drone" is een luchtvaartuig zonder piloot aan boord. De toestellen worden vaak op afstand bestuurd, waarbij de bestuurder zich in de nabijheid kan bevinden, maar ook op duizenden kilometers afstand. Er zijn ook autonomere toestellen, die volgens een geprogrammeerde opdracht handelen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onbemand_luchtvaartuig

Maar natuurlijk, Wikipedia als bron :')
  maandag 8 december 2014 @ 17:31:42 #128
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_147396488
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef zuigmarmot het volgende:

[..]

Jawel,

Mooi, maar dat is jouw mening en geen feit :)
pi_147400443
quote:

Wat een onzin :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')