zo dat is lang ja! Maar dat moet toch wel goedkomen binnenkort, anders de HA even bellen?quote:Op maandag 8 december 2014 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby heeft dus al ruim 12 uur niet geplasten dat vind ik heul niet chill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou voor mijn moeder niets uitmakenquote:Op maandag 8 december 2014 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Exode, ze is pas acht weken
Lekker ventje!
Hihi, heb je het bonnetje nog?quote:Op maandag 8 december 2014 09:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens of regelmatig de vraag of het "bevalt" om moeder te zijn?... Nee het bevalt niet, ik breng haar vanmiddag terug
![]()
![]()
Hoe zouden mensen reageren als je zegt dat het niet bevalt en dat je spijt hebt?
Misschien ga ik dat eens testen...
Dan reageren ze alsof je elk moment je kind iets aan wil doen.quote:Op maandag 8 december 2014 09:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens of regelmatig de vraag of het "bevalt" om moeder te zijn?... Nee het bevalt niet, ik breng haar vanmiddag terug
![]()
![]()
Hoe zouden mensen reageren als je zegt dat het niet bevalt en dat je spijt hebt?
Misschien ga ik dat eens testen...
oh jeetje ... Nou dat is echt niet vreemd. Leeftijd erbij halen vind ik altijd zo flauwquote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dan reageren ze alsof je elk moment je kind iets aan wil doen.![]()
Ik kwam er eerlijk voor uit tegenover een moeder met een zoon even oud als Lou dat ik het zwaar vond en haar zo weer terug de baarmoeder in wilde stoppen de eerste 2 weken door de heftige huilbuien van de kramp. Ze vond mijn gevoelens maar vreemd en niet passen bij het moeder zijn. Het stomme is dat ook gelijk mijn leeftijd erbij wordt gehaald![]()
Maar meestal krijg je gewoon een begripvol knikje en de zinnen 'je weet waar je het voor doet' en 'het wordt echt wel beter'.
Bij Stip is het zelfs ooit een beetje gaan etteren doordat ik in zn vinger had gekniptquote:Op maandag 8 december 2014 09:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb in de duim van m'n kind geknipt![]()
We zijn nu twee pleisters verder en ik snap je puntquote:Op maandag 8 december 2014 10:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Pleisters zou hier trouwens niet werken. Madam propt alles in d'r mond wat maar kan en ze zou net zolang sabbelen tot de pleister los komt
Ik geloof dat ik in de tweede week al kuikens nagels geknipt heb. /ontaardquote:Op maandag 8 december 2014 10:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja ik was blij dat die eerste 6 weken voorbij waren zodat ik die vijl weg kon mieteren
Saar is met 37.5 geboren, was net 4 weken toen ik testequote:Op maandag 8 december 2014 11:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dan had jij ook laat strepen GM? Ik kwam er 3 jaar geleden 16 december achter dat ik al 8w 3d zwanger was van E! En zij is ook van 31-7
echt? Ik had verwacht dat dat prima zou gaan. Behalve als ze hun handen weg trekken jaquote:Op maandag 8 december 2014 10:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja ik was blij dat die eerste 6 weken voorbij waren zodat ik die vijl weg kon mieteren
quote:Op maandag 8 december 2014 12:07 schreef AwayTL het volgende:
Het is weer een mooie dag, lalalalalala![]()
![]()
[ afbeelding ]
je moest toch al elke dag wassenquote:Op maandag 8 december 2014 12:07 schreef AwayTL het volgende:
Het is weer een mooie dag, lalalalalala![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2014 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moest toch al elke dag wassen
Ik zeg doen!quote:Op maandag 8 december 2014 12:09 schreef BlueEyes het volgende:
Away![]()
Zo kan ik ook aardig wat ongelukfotootjes showen nog
ik lees echt Jip en Janneke en zoquote:Op maandag 8 december 2014 12:52 schreef kwakz0r het volgende:
Ik lees M zijn knisperboekje wel eens voor in de box![]()
"Ohhh twee kikkers... En hoh! Twee sokken!... Ooh kijk ... Drie bloemen!"
T is meer om hem af te leiden met het geknisper als hij dreigt te gaan mokken. Ik zou ook gewoon kunnen praten maar dat knispert nietquote:Op maandag 8 december 2014 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, nee. Ik praat wel gewoon tegen mijn kind voorlopig
Nijntje is hier favoquote:Op maandag 8 december 2014 12:55 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik lees echt Jip en Janneke en zo
de harde delen 5 min de zachte 1 min uitkoken. Eens per 24uquote:Op maandag 8 december 2014 12:55 schreef krijgerrtje het volgende:
Even een vraagjeik wil m'n kolf even uitproberen, maar die moet ik eerst uitkoken.. Volgens de handleiding staat dat ik de kolf uit elkaar moet halen en 5 minuten moet laten koken.. Maar ernaast staat een waarschuwing dat de delen van de afkolfset niet in kokend water mag worden gehouden of gelegd
Hoe moet 't nou?
Prima toch, ik heb tot nu toe overdag zelden lang genoeg een tevreden mannetje gehad om zoiets te doenquote:Op maandag 8 december 2014 12:55 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik lees echt Jip en Janneke en zo
In koud water doen en opzetten. Als t kookt nog 5 minuten.quote:Op maandag 8 december 2014 12:55 schreef krijgerrtje het volgende:
Even een vraagjeik wil m'n kolf even uitproberen, maar die moet ik eerst uitkoken.. Volgens de handleiding staat dat ik de kolf uit elkaar moet halen en 5 minuten moet laten koken.. Maar ernaast staat een waarschuwing dat de delen van de afkolfset niet in kokend water mag worden gehouden of gelegd
Hoe moet 't nou?
fijn zeg! Ik hoop dat dat zo blijft voor jequote:Op maandag 8 december 2014 12:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Prima toch, ik heb tot nu toe overdag zelden lang genoeg een tevreden mannetje gehad om zoiets te doen
Nu hij flesjes gekolfde melk krijgt heb ik ineens een ander kind. Hij slaapt na voedingen en blijft (bijna) drie uur weg...
Wat is ze mooi LT!quote:
Even degene die de kolf geleverd heeft bellen om het na te vragen wat wel en wat niet mag?quote:Op maandag 8 december 2014 12:55 schreef krijgerrtje het volgende:
Hoe moet 't nou?
Het poephoofdquote:Op maandag 8 december 2014 13:07 schreef Skittles het volgende:
Voorlezen doe ik nog maar niet. Voor het naar bed gaan hou ik het zo rustig mogelijk. Komt nog wel, lijk me wel leuk.
Vanochtend een paar keer enorm brede lachjesfascinerend hoe die binnen een seconde kunnen veranderen in een
-gezicht omdat er een scheet dwarszit
Welke kolf heb je?quote:Op maandag 8 december 2014 12:55 schreef krijgerrtje het volgende:
Hoe moet 't nou?
Heb je een idee waar dat door zou kunnen komen? Ik vind het wel bijzonder! Hoop voor je dat deze lijn zich voortzet als je weer live gaat voeden.quote:Op maandag 8 december 2014 12:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Prima toch, ik heb tot nu toe overdag zelden lang genoeg een tevreden mannetje gehad om zoiets te doen
Nu hij flesjes gekolfde melk krijgt heb ik ineens een ander kind. Hij slaapt na voedingen en blijft (bijna) drie uur weg...
Bekers? Wij zitten ook nog de fles hoor en ons mannetje is 9,5 maand. Wij zitten nog steeds op:quote:Op maandag 8 december 2014 13:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wat is ze mooi LT!![]()
SQ fijn dat er geplast is.
Away je ongeluk.![]()
![]()
Had ik trouwens al trots gedaan over het feit dat zowel T als S zonder problemen van de ene op de andere dag zijn overgegaan op 3 in plaats van 4 flessen? Zo niet dan bij deze en anders is dit lekker de tweede keer.![]()
Ze hebben nu beiden ongeveer dit schema:
07:00 uur - fles 180/6
09:00 uur - bed
10:30 uur - fruit + thee
12:00 uur - brood
13:30 uur - slapen
15:00 uur - fles 210/7
16:00 uur - rijswafel/soepstengel oid + thee
17:30 uur - warme prak of brood
18:15 uur - fles 150/5
18:30 uur - slapen
Als ik dit zo opschrijf dan voelt het een beetje alsof ik de hele dag eten aan het geven ben, maar dat valt in de praktijk niet zo op. Het scheelt ook dat flessen in 5 minuten leeg zijn en ze ook het andere voedsel goed naar binnen werken.![]()
Op het cb had de verpleegkundige trouwens een heel verhaal over dat ze zo snel mogelijk naar 3 maaltijden per dag moeten, dus geen fles meer maar bijvoorbeeld brood 's morgens met als 'toetje' wat melk. Hebben jullie daar ervaring mee? Het druist een beetje tegen mijn gevoel in, ik wacht liever tot de jongens zelf aangeven iets niet meer nodig te hebben.
Nu lieten ze de afgelopen weken steeds vaker de fles van rond 11:00 uur staan, dus die heb ik eraf gehaald en vervangen door thee. Maar dat was dus een soort van natuurlijk proces. Ik moest ze ook maar snel uit een beker leren drinken van het cb.Ik vind dat ze tot minimaal 1 jaar gewoon zuigeling zijn en dus krijgen ze flessen van me. Uit een beker leren drinken komt later wel. Daarbij geniet ik ook nog teveel van de voedingsmomentjes, dus dat is een extra reden om nog even flessen te willen geven.
Ik snap dat het goed is voor de mondmotoriek enzo hoor, maar 8 maanden vind ik echt te vroeg voor bekers.
Ik heb verder weinig over mijn baby's te melden, ze slapen, poepen, drinken vast goed enzo vandaag.Ik ben op mijn werk en T en S op het kdv.
Medela handkolf.. Maar ik geloof dat ze gewoon bedoelen dat je niet met je handen in de buurt van het kokende water moet komenquote:
Ik ben bang dat hij overdag toch te weinig melk per voeding tot zich neemt als hij bij mij drinkt. hij komt elke anderhalf uur en wil vaak al iets eerder, dan heb ik dus net soms een half uurtje tussen de voedingen. Hij clustert eigenlijk continu.quote:Op maandag 8 december 2014 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je een idee waar dat door zou kunnen komen? Ik vind het wel bijzonder! Hoop voor je dat deze lijn zich voortzet als je weer live gaat voeden..
Wow LT, doorslapen met twee weken!. Ik zou me doodschrikken als mijn kereltje dat zou doen, denk ik.
. Ben je niet bang dat ze zo te lang zonder voeding is? En prachtige foto's maak je!
Ik heb eigenlijk niet eens echt veel te melden, verder. Het weekend was heerlijk, ik merk dat ik een stuk kalmer ben als mijn vriend ook thuis is. Afgelopen nacht ging weer prima, gevoed om half 10, half 3 en half 7. Tussendoor vond I in slaap vallen wel moeilijk, maar dat vond ik helemaal niet erg want toen kwam hij lekker bij mij liggen..
SPOILER: lang bv relevant verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga uitproberen hoe het gaat met hem weer aan de borst vanaf vanavond. maar ik weer wel dat ik het niet meer wil zoals het was. ik merk nu pas hoe zwaar ik het vond die dagen en hoe onaangenaam ik als mens ook werd tegen J. bijvoorbeeld...Kwak
Jah die heb ik ook (naast de elektrische) en die mag je gewoon koken jaquote:Op maandag 8 december 2014 13:26 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Medela handkolf.. Maar ik geloof dat ze gewoon bedoelen dat je niet met je handen in de buurt van het kokende water moet komenHet staat er alleen wat krom
Bedankt in ieder geval, ik ga hem even uitkoken!
Het poephoofd is ook hilarischquote:Op maandag 8 december 2014 13:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Het poephoofdliefst inclusief wat gekreun, net als je je camera pakt om foto/filmpje te maken!
En over een week of wat komt het punt waar Chanty en ik het laatst op FB over hadden;
Je kind heeft nieuwe features, en op het moment dat je de camera pakt kunnen ze alleen nog apatisch stilliggen en kijken naar de camera en geen kunstje meer vertonen
quote:Op maandag 8 december 2014 13:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij overdag toch te weinig melk per voeding tot zich neemt als hij bij mij drinkt. hij komt elke anderhalf uur en wil vaak al iets eerder, dan heb ik dus net soms een half uurtje tussen de voedingen. Hij clustert eigenlijk continu.Wat Burdie zegt klinkt ook wel plausibel, dat het hem gewoon te veel energie kost aan de borst. Lijkt me in ieder geval loodzwaar zeg, elk uur voeden, al helemaal als je er ook nog steeds zo'n pijn bij hebt! Ik merk ook nu pas hoe veel rust het geeft als de borstvoeding goed en pijnloos gaat. Hopelijk vormen deze dagen even een soort reset.SPOILER: lang bv relevant verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga uitproberen hoe het gaat met hem weer aan de borst vanaf vanavond. maar ik weer wel dat ik het niet meer wil zoals het was. ik merk nu pas hoe zwaar ik het vond die dagen en hoe onaangenaam ik als mens ook werd tegen J. bijvoorbeeld....
Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op maandag 8 december 2014 14:28 schreef JufMariska het volgende:
Wel fijn dat-ie het zo goed doet nu Kwak, hoop dat hij het straks op borst zo doorzet!
Ik had net zo'n tevreden wakker menneke dat ik de camera er maar weer 's bij pakte (deze is met iPhone hoor, maar voor 't idee)
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wij kregen idd ook het beker advies en dan met yoghurt, maar wij eten zelf nooit toetjes eigenlijk en het lijkt me ook niet perse nodig dat hij meer zuivel binnen krijgt. En toen kregen we een moeilijk verhaal over een pakje drinken om hem zo te leren drinken met een rietje, maar hij drinkt al goed uit een rietjesbeker. Helaas vindt hij thee en water maar stom. Ik had er gisteren vers sap ingedaan van de AH (appel, peer, framboos) en dat ging in 1 teug opquote:Op maandag 8 december 2014 13:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wat is ze mooi LT!![]()
SQ fijn dat er geplast is.
Away je ongeluk.![]()
![]()
Had ik trouwens al trots gedaan over het feit dat zowel T als S zonder problemen van de ene op de andere dag zijn overgegaan op 3 in plaats van 4 flessen? Zo niet dan bij deze en anders is dit lekker de tweede keer.![]()
Ze hebben nu beiden ongeveer dit schema:
07:00 uur - fles 180/6
09:00 uur - bed
10:30 uur - fruit + thee
12:00 uur - brood
13:30 uur - slapen
15:00 uur - fles 210/7
16:00 uur - rijswafel/soepstengel oid + thee
17:30 uur - warme prak of brood
18:15 uur - fles 150/5
18:30 uur - slapen
Als ik dit zo opschrijf dan voelt het een beetje alsof ik de hele dag eten aan het geven ben, maar dat valt in de praktijk niet zo op. Het scheelt ook dat flessen in 5 minuten leeg zijn en ze ook het andere voedsel goed naar binnen werken.![]()
Op het cb had de verpleegkundige trouwens een heel verhaal over dat ze zo snel mogelijk naar 3 maaltijden per dag moeten, dus geen fles meer maar bijvoorbeeld brood 's morgens met als 'toetje' wat melk. Hebben jullie daar ervaring mee? Het druist een beetje tegen mijn gevoel in, ik wacht liever tot de jongens zelf aangeven iets niet meer nodig te hebben.
Nu lieten ze de afgelopen weken steeds vaker de fles van rond 11:00 uur staan, dus die heb ik eraf gehaald en vervangen door thee. Maar dat was dus een soort van natuurlijk proces. Ik moest ze ook maar snel uit een beker leren drinken van het cb.Ik vind dat ze tot minimaal 1 jaar gewoon zuigeling zijn en dus krijgen ze flessen van me. Uit een beker leren drinken komt later wel. Daarbij geniet ik ook nog teveel van de voedingsmomentjes, dus dat is een extra reden om nog even flessen te willen geven.
Ik snap dat het goed is voor de mondmotoriek enzo hoor, maar 8 maanden vind ik echt te vroeg voor bekers.
Ik heb verder weinig over mijn baby's te melden, ze slapen, poepen, drinken vast goed enzo vandaag.Ik ben op mijn werk en T en S op het kdv.
Jamaar wanneer kan ik dan candy crushenquote:Op maandag 8 december 2014 12:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Voorlezen kan je ook tijdens het voeden doen fazz!
quote:Op maandag 8 december 2014 13:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Het poephoofdliefst inclusief wat gekreun, net als je je camera pakt om foto/filmpje te maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen in mijn vader gisteravond met ambulance naar het ziekenhuis gebracht wegens pijn op de borst. Hij moet blijven voor allerlei onderzoeken, maar waarschijnlijk is een ader bij zijn hart verstopt en zal hij geopereerd moeten worden. Ik vind het maar niks, maar ja, als je 80 bent, dan ga je nu eenmaal wel wat mankeren."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Dat is hier bijna precies andersomquote:Op maandag 8 december 2014 15:36 schreef Zolena het volgende:
Het cb-advies van 8 maanden beker drinken kreeg ik bij oudste ook. Ik heb het genegeerd. Dat was toen echt nog geen serieuze optie. Volgens mij melden ze dat inderdaad standaard. Hij drinkt al bijna een jaar keurig uit een bekertje, maar krijgt voor het slapen gaan nog lekker een fles melk.
Nachten gaan hier wel aardig, nog wel elke drie uur voeding maar daarover mag ik niet klagen van mezelf. Alleen einde avond/begin nacht is vermoeiend. Tot 12 uur wil hij al een paar dagen niet slapen. Overdag geen probleem, leg ik hem wakker in zijn bedje, geen protest niks, zo vertrokken. Maar na 10-en, als ik wil gaan slapen zeg maar, wil hij niet meer.Dus ik start 's ochtends maar wat later...
Hemaquote:Op maandag 8 december 2014 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
Waren de newborn (0-2 m) spenen van bibi nou ook teruggeroepen?
M heeft baat bij een speentje bij kramp blijkt nu, en de bibi houdt hij wel in zn mond en de difrax floept ie eruit tot zijn eigen grote frustratie
Als ik m vast heb durf ik t wel aan en we willen m alleen bij krampjes gebruiken, maar is er ook een andere met die vorm zuigstukje?
Mwah, zit in onzekere periode even doordat ik vorige week al die bv heb weg moeten gooien en prompt keldert mijn productiequote:Op maandag 8 december 2014 17:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blue, hoe gaat het eigenlijk met jou? Zit je al wat beter in je vel?
Dat heb ik even gemist. Wat balen zeg!quote:Op maandag 8 december 2014 17:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Mwah, zit in onzekere periode even doordat ik vorige week al die bv heb weg moeten gooien en prompt keldert mijn productie![]()
Slecht voor mijn zelfvertrouwen!
En lichamelijk kan ik ook niet bijbenen wat ik allemaal wil dus aan alle kanten conflicten met mezelf.
Komt wel weer goed, moet ergens weer de zennnnnnn terugvinden
Geen idee. Dit was zo'n bibi 'new' speen met i love mama erop uit zo'n blije doos.quote:Op maandag 8 december 2014 17:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hemamaar de onbetrouwbare spenen zijn als het goed is uit de winkel gehaald dus als je een nieuwe koopt zlu die wel goed moeten zijn. Anders ff vragen. Sowieso was t probleem alleen bij de excellent versie en niet de standaard.
Dat is ook de enige die Suze pakt. Ofja, HEMA ook wel, alleen die is nog iets te zwaar voor haar waardoor die makkelijk uit haar mond valt. Volgens bibi zijn dit wel de veilige spenen nog.quote:Op maandag 8 december 2014 17:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Dit was zo'n bibi 'new' speen met i love mama erop uit zo'n blije doos.
Morgen maar even langs hema.
ideaal he?quote:Op maandag 8 december 2014 18:07 schreef Skittles het volgende:
Die tiny love, wat een uitvinding![]()
Ik had aan m'n vriend verteld dat de baby's in dit topic het een hit vonden en nu kwam hij er vanavond mee thuis. Ze zit er zo lief mee te kletsen, met de voetjes te trappelen en gefascineerd naar te kijkenwe hebben gewoon tijd om op ons gemak te eten!
Hij ligt zo tevreden dat ik t bijna niet durf te zeggen maar die speen valt wel onder de terugroep actie...quote:Op maandag 8 december 2014 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
Wat balen Blue! Ik zou er idd van uitgaan dat F grnoeg krijgt.
Sterkte met je vader Franny
Kiek nah, zo gewoon rustig knus zitten heb ik nog nooit gehad met M. T is altijd of drinken/slapen op voedingskusssen voor paar minuten of na wat gepiep in slaap vallen op mn schouder (of gillend met kramp op schoot). Inmiddels speenloos overigens.
Word er beetje emo van...[ link | afbeelding ]
En dan toch alles in een paar minuten naar binnen geschovenquote:
Ik heb er heel hard aan getrokken en gebruik m alleen bij mij op schoot als hij kramp heeft. dat durf ik wel aan... (voor vandaag, morgen komt er al een anderequote:Op maandag 8 december 2014 18:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hij ligt zo tevreden dat ik t bijna niet durf te zeggen maar die speen valt wel onder de terugroep actie...![]()
Aventspenen al geprobeerd?
TLCquote:Op maandag 8 december 2014 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ideaal he?
Ik heb nog zo'n item
[ afbeelding ]
Ja dat zou ik idd ook aandurven hoor, maar omdat je het vroeg dacht ik ja dan zeg ik t toch maar.... Mquote:Op maandag 8 december 2014 19:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb er heel hard aan getrokken en gebruik m alleen bij mij op schoot als hij kramp heeft. dat durf ik wel aan... (voor vandaag, morgen komt er al een andere)
Snap ik, thanksquote:Op maandag 8 december 2014 19:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik idd ook aandurven hoor, maar omdat je het vroeg dacht ik ja dan zeg ik t toch maar.... M
komt ie he:quote:Op maandag 8 december 2014 19:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
TLCje kan er niet vroeg genoeg mee beginner.
Wat voor wipper is dat?
Dat doe ik na 5 maanden nogsteeds!quote:Op maandag 8 december 2014 19:00 schreef Skittles het volgende:
[..]
En dan toch alles in een paar minuten naar binnen geschovenik faal in relaxed dingen doen als ze niet bij me hoeft te zijn.
Oh, dat zegt niks. Ik heb hier een broek maat 50/56 en die kan Noor nog steeds met 4.5 maand aan (en nee ze is niet te klein voor haar leeftijd).quote:Op maandag 8 december 2014 20:27 schreef JufMariska het volgende:
Hihi, thanks all!
62 is vooral voor de rompers hoor! Shirts wisselt per merk, broeken vooral nog 50
jaaa twee wekenquote:Op maandag 8 december 2014 17:59 schreef Heliotrope het volgende:
Ahw Razz van het duimpje!
En naar Loj van het spugen, hopelijk was het eenmalig en valt het verder mee.
Jm wat heb je toch een leukerd! En wat groeit hij goed!
Zoebijslapen lijkt me ook lastig, goed dat je aan de bel getrokken hebt.
voor krijgerrtje voor zomaar!
En kwakzor, ik lees je bv perikelen steeds mee, hoop dat het nu weer goed gaat.
LadyT wat klink je steeds lekker positief en happy! En wat is ze mooi! En alweer twee weken zijn onze meisjes! En wat een goede lange nachten. Ik durf nog niet meer dan 6 uur tussen voedingen te laten, maar weet ook niet zo goed wanneer dat niet meer 'hoeft' Ze haalt toch max 5 uur, dus maakt eigenlijk ook niet uit. Lijkt me wel heerlijk zo'n nacht
quote:Op maandag 8 december 2014 19:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier werkt de tv ook als n magneet als ze de kans krijgt om te kijken (en ja dat gebeurt wel eens)
Had ik algezegd over mn kind?
[ link | afbeelding ]
Wat een pretquote:Op maandag 8 december 2014 19:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier werkt de tv ook als n magneet als ze de kans krijgt om te kijken (en ja dat gebeurt wel eens)
Had ik algezegd over mn kind?
Vind je twee weken ook zo oud alquote:Op maandag 8 december 2014 20:31 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
jaaa twee wekenzijn ze
![]()
Ik mocht voeden op verzoek. En aangezien ze goed plast en poept en vorige week al boven haar geboortegewicht zat vertrouw ik erop dat het goed gaat. Daarnaast is ze ook alert en vrolijk en goed wakker. Piept niet. Dus ik ga er vanuit dat ze genoeg krijgt.
Franny
Jm62 ! Wat gaat het snel !
Ik wordt zo moe vh gezeur erom, mijn foto's , blijf er met je tengels af... En vd week ruim ik photobucket weer op en dan is de foto weg.quote:Op maandag 8 december 2014 20:48 schreef Dyre het volgende:
Even een +1 op de monsterpost van SQ en NIKKI
[..]
Wat een pret
ik zag je berichtje op FB, en omdat je zegt geen enkel risico te willen lopen: fok heeft dezelfde policy wat betreft foto's. Ik laat me er zelf niet door tegenhouden (hier zet ik ze op flickr en gooi ze na een paar dagen offline, geeft geen 100% zekerheid natuurlijk, maar ik zet alleen foto's online die wat mij betreft iedereen zou kunnen mogen zien)
Vriendje kwam thuis met een kerstboom vandaag
Ik heb iedere keer zo'n romantisch beeld van de verlichting en ballen erin doen, maar uiteindelijk is het steeds weer een helse klus
Ik heb wel zin in de eerste kerst met z'n drietjes. Maar alle famileverplichtingen en de drukte erbij trek ik nooit zo heel erg goed en ik vraag me af of dat met een baby erbij niet dubbel zo erg wordt
Ik laat het je alleen maar even weten, voor het geval je het niet wistquote:Op maandag 8 december 2014 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik wordt zo moe vh gezeur erom, mijn foto's , blijf er met je tengels af... En vd week ruim ik photobucket weer op en dan is de foto weg.
Overdag een uurtje meeslapen met E.quote:Op maandag 8 december 2014 20:42 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik probeer mezelf echt al uren wakker te houdenik denk dat ik toch maar naar bed ga
Oh nee lieverd was niet tegen jou bedoeld, staat er wel zo stom maar absoluut niet tegen jouquote:Op maandag 8 december 2014 20:54 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik laat het je alleen maar even weten, voor het geval je het niet wist![]()
ja dat ga ik toch maar eens doen. Maar dan wil ik m'n huishouden doen. Of administratie ..maar merk nu wel dat het er in begint te hakken.quote:Op maandag 8 december 2014 20:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Overdag een uurtje meeslapen met E.
http://pc-en-internet.inf(...)n-facebook-2015.htmlquote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Huh is er 'gezeur' over foto's? Hier of op fb? Ik heb de meeste van jullie niet op fb dus daar kan ik niet over meepraten.
Kwak succes met de luier.
Na 6 weken mag je in principe weer buikspieroefeningen doen en sporten.quote:Op maandag 8 december 2014 21:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ja dat ga ik toch maar eens doen. Maar dan wil ik m'n huishouden doen. Of administratie ..maar merk nu wel dat het er in begint te hakken.
Wanneer mag je eigenlijk weer sporten en zo?
Niet dat ik denk dat ik dat al kan. Want ik was zaterdag voor t eerst buiten met haar. Naar de alberh gegaan. Nou, dat heb ik geweten... Beetje te enthousiast. Dan loop je ongemerkt toch best veel.
quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
http://pc-en-internet.inf(...)n-facebook-2015.html
top! Thnx dan ga ik tegen die tijd eens kijken of het lukt. Ik zou graag gaan zwemmen denk ikquote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Na 6 weken mag je in principe weer buikspieroefeningen doen en sporten.
Oh is dat alles. Alles wat je op wat voor manier op internet plempt kan door iedereen gebruikt worden, als je dat niet wilt moet je het maar niet online zetten. Vind ik dan.quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
http://pc-en-internet.inf(...)n-facebook-2015.html
Je kunt ook de nacontrole even afwachten. Dan kan de vk nog even kijken hoe het er met je buikspieren voor staat.quote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
top! Thnx dan ga ik tegen die tijd eens kijken of het lukt. Ik zou graag gaan zwemmen denk ik
Ligt er denk ook aan wie je begeleidt heeft... Ik heb mijn hele zwangerschap bij de gyn gelopen maar zij heeft niet mijn bevalling gedaan, en zo kon ik na 6 weken mn dochter showen en haar bedanken voor alles, (en werd mn bloeddruk gemeten en kon ik punten vd bevalling bespreken die ik niet fijn vond)quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je een goede bevalling hebt gehad waar je verder geen vragen over hebt, heeft zo'n nacontrole dan nog meerwaarde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:25 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh sunshine, dat lijkt me heel vervelend! Hier gelukkig geen last van gehad, dus geen ervaring mee..
Och, die foto's.. Kwam vandaag weer zo'n protest afbeelding tegen met de tekst 'geen privacy, geen facebook'.. Hoezo snapt men niet dat je online geen privacy hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar, maar wb t s'nachts wakker worden, ik heb 1 kik van Saar nodig en manlief een atoombom....
Maar praten! Bespreek wat je voelt.S. 2014
J. 2016
Pssst lees deze even https://sites.google.com/(...)vanprivacyopfacebookquote:Op maandag 8 december 2014 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wordt zo moe vh gezeur erom, mijn foto's , blijf er met je tengels af... En vd week ruim ik photobucket weer op en dan is de foto weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij staat!
ja, dat is een slee![]()
Dank jequote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Pssst lees deze even https://sites.google.com/(...)vanprivacyopfacebook
Alles wat je niet openbaar op je fb zet kunnen ze niet gebruiken, alleen dat wat je openbaar plaatst
En ik sluit me aan bij Nikki wat dat betreft
*sluipt weer weg*
Wij hebben voor Noor een zeepaardje in haar bedje liggen waar het buikje licht van geeft als hij slaapliedjes laat horen (voor vijf minuten, heel handigquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:07 schreef Zolena het volgende:
Ja lampje aan doen we al inderdaad Sunshine. Maar dat was het dus ook niet. Enige wat natuurlijk ook verschilt zijn de geluiden overdag.
+1quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik lees met een tikje jaloezie over al die doorslapende baby's van Suzes leeftijd of jongerna weer een nacht met ruim twee uur slaap. Maar Zoë's situatie relativeert wel weer. Sterkte Zoë.
Waarom niet? Niks zo gezond als buitenlucht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zouden jullie met dit weer een flinke wandeling maken met jullie baby? Ik wandel graag met r ook om een beetje de dag op te vullen. Vorige keer waren we 3 uur onderweg
Dat dacht ik ook, maar was bang dat het toch te koud oid zou zijn (ook al ligt ze lekker ingepakt). Straks nog even een flesje en luier en dan gaan wequote:Op dinsdag 9 december 2014 08:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom niet? Niks zo gezond als buitenlucht.
Helaas wel. Het hoesten is gelukkig wel over. Maar vannacht idd weer continu wakker omdat ze dan naar adem aan het happen is vanwege dichte neus. Mn vriend gaat aan een collega vragen of we haar zijligkussen mogen lenen, wie weet helpt dat wel voor de nachten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1![]()
Hoe gaat het met Suus? Nog steeds zo snotterig?
ik moet misschien ook therapie. Ik kan als ik plas niet ophouden/afknijpen. En voel niet altijd dat ik moet en dan loopt het inderdaad ook gewoon.quote:Op maandag 8 december 2014 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vraagje: wie heeft hier therapie gehad naar aanleiding van het niet kunnen ophouden van plas na de bevalling? Het lijkt net of het steeds erger wordt ; ik hoef maar een klein beetje te hoesten en ik voel al een straaltje urine eruit lopen![]()
Zoja: werkte het?
Facebook mag ALLE foto's die je op Facebook zet gebruiken. Maar alleen binnen Facebook zelf. Je instellingen hebben daar verder niets mee te maken. En wat al gezegd is: als je iets online zet, is de privacy sowieso weg.quote:
Dit dit dit!quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn dames, wat een zware nachten!
Ik hád een baby die ik zowel wakker als slapend in zijn eigen bedje kon leggen en die dan gewoon ging slapen. Hád, want de laatste dagen is het drama zodra ik dat doe en wil hij alleen maar bij of op mij slapen. Het verschil tussen naast mij op bed of in de co-sleeper is nog geen vijftig centimeter, maar blijkbaar is dat vijftig centimeter te veel.
Wat ik erger vind, though, is dat borstvoeding geven een gevecht is geworden.. Voordat I eindelijk goed ligt te drinken heeft hij al een kwartier (letterlijk) liggen gillen, huilen en spartelen met steeds de tepel een beetje halfslachtig in en uit zijn mond. Vervolgens drinkt ie vijf minuten en dan begint het weer van voren af aan. Super frustrerend en ik moet me inhouden om niet geïrriteerd te doen tegen hem.
.
Ik mocht mijn bekkenbodemspieren absoluut niet oefenen tijdens het plassen van de vk, juist omdat je goed leeg moet plassen. In bed of op een stoel mocht wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:40 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik moet misschien ook therapie. Ik kan als ik plas niet ophouden/afknijpen. En voel niet altijd dat ik moet en dan loopt het inderdaad ook gewoon.
Dit omdat katheter tijdens bevalling en vacuüm.
Maar moest na een aantal weken beter gaan en dan kon je je bekkenbodemspieren trainen. Ze hadden het over maanden last voor ik in therapie moest. Hopelijk komt het zover niet.
Hoelang heb je al last hiervan? Wanneer ben je bevallen ?
Misschien regeldagen of clusteren? 6 of 7 is ook wel erg weinig voor zo'n kleintje toch? Al weet io nietnof je fv of bv geeft, flesjes zijn vaak wel minder voedingen ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:03 schreef krijgerrtje het volgende:
Hoi, kom ik weer binnenvallen met een vraag.. De eerste 2 weken zat ik op de 6-7 voedingen per dag.. Dat werd geleidelijk meer en ik zit inmiddels al een week op 12+ voedingen per dag.. Kan dat nog ergens aan liggen? Of is het gewoon een gevalletje; wordt vanzelf weer beter?
ik dacht al huh zei ik datquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik mocht mijn bekkenbodemspieren absoluut niet oefenen tijdens het plassen van de vk, juist omdat je goed leeg moet plassen. In bed of op een stoel mocht wel.
Edit: niet goed gelezen.
Ik ben ook meermaals gekatheteriseerd voor en na de bevalling, en het is bij mij nu na zes weken wel weer zoals vroegergeef het idd wat tijd.
Misschien een stomme tip hoor, maar misschien moet je er iets inleggen wat jouw geur heeft. Die tip kreeg ik zelf ook, en misschien is het toeval, maar nu slaapt elin wel gewoon in dr eigen bed, en de eerste week niet. Ik had het met een hydro luier gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn dames, wat een zware nachten!
Ik hád een baby die ik zowel wakker als slapend in zijn eigen bedje kon leggen en die dan gewoon ging slapen. Hád, want de laatste dagen is het drama zodra ik dat doe en wil hij alleen maar bij of op mij slapen. Het verschil tussen naast mij op bed of in de co-sleeper is nog geen vijftig centimeter, maar blijkbaar is dat vijftig centimeter te veel.
Ik had een epiduraal en dan wordt je blaas af entoe geleegd.voor de operatie kreeg ik wel een katheter,die is er s ochtends uitgehaald. toen had ik daarna zelf al geplast en ben nog nagekatheteriseerd om te zien of ik wel goed mn blaas leegdr. Dat was in orde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:59 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik dacht al huh zei ik dat![]()
Moest jij de nacht na de bevalling ook nog een katheter? ik ook. vreselijk vond ik het, want ik kon er niet uit omdat dat ding helemaal om mn bed heen zaten ik kon niet bij elin... uit eindelijk heb ik net zo lang moeilijk gedaan dat ik met mn vingertop aan haar bedje kon en hem dichterbij kon schuiven...
ik had natuurlijk ook op mn bel kunnen drukken, maar het was zo druk op de afdeling, en ik hoorde die belletjes overal gaan. En voelde me bezwaard om hiervoor te bellen. Achteraf stom natuurlijk.
Maar wat jij zegt geeft wel hoop, stiekem ben ik bang dat het namelijk nooit meer goed komt
Gelukkig dat het weer werkt allemaalquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik had een epiduraal en dan wordt je blaas af entoe geleegd.voor de operatie kreeg ik wel een katheter,die is er s ochtends uitgehaald. toen had ik daarna zelf al geplast en ben nog nagekatheteriseerd om te zien of ik wel goed mn blaas leegdr. Dat was in orde.
De eerste drie weken had ik geen aandrang en leek t wel alsof ik een emmer leeggooide als ik ging.
Dat werd met de week minder maar aandrang krijgen heeft nog wat langer geduurd. Ongemerkt beter geworden want nu ik er bij nadenk is t weer gewoon allemaal
Volgens gyn moet het 4 maanden na bevalling weg zijn. Ik denk dat jij het nog een beetje tijd moet gevenquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:40 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik moet misschien ook therapie. Ik kan als ik plas niet ophouden/afknijpen. En voel niet altijd dat ik moet en dan loopt het inderdaad ook gewoon.
Dit omdat katheter tijdens bevalling en vacuüm.
Maar moest na een aantal weken beter gaan en dan kon je je bekkenbodemspieren trainen. Ze hadden het over maanden last voor ik in therapie moest. Hopelijk komt het zover niet.
Hoelang heb je al last hiervan? Wanneer ben je bevallen ?
Morgen vier weken, ja. Van sprongetjes heb ik geen idee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
Krijgerr en DaD jullie babies zijn nu rond de 4/5 weken toch? Kan een eerste sprongetje zijn?
Missxhien hebben jullie een sterke tsr? Dat ze van sxhrik loslaten?
ja ik moet inderdaad nog even wachten tot het weer oké is. maar ik ben niet zo geduldigquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens gyn moet het 4 maanden na bevalling weg zijn. Ik denk dat jij het nog een beetje tijd moet geven![]()
Heb er al sinds de bevalling last van, maar het lijkt erger te worden. Vanmorgen al gebeld toen was er nog niemand van poli gynaecologie, straks maar weer bellen.
Dat!quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
. En in the meantime is je eigen kind, met alle fratsen, toch de bom!
Oh, ik ben soms echt wel jaloers hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:23 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Dat!![]()
En ergens van balen (jaloers zijn klinkt zo heftig) soms is ook niet zo gek. Fratsen vind ik wel een goede omschrijving.leuke en soms minder leuke.
Dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:32 schreef Ynske het volgende:
Stomme vraag misschien, maar is bij een baby van 5 mnd om de 5 uur een fles van 180 ml die tijd ertussen niet erg veel?
Structureel of incidenteel? Als het dat laatste is zou ik me daar niet druk over maken. Soms komen ze na 3 uur, soms na 5 uur. Als het vaak gebeurt zou je kleinere flesjes kunnen geven zodat ze wat eerder komt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:32 schreef Ynske het volgende:
Stomme vraag misschien, maar is bij een baby van 5 mnd om de 5 uur een fles van 180 ml die tijd ertussen niet erg veel?
thnx, ik vroeg t me af omdat ze behoorlijk onrustig is na 3 uur.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef Dyre het volgende:
Wat een geweldige schommel
Spees, mooi precies op de lijntjes, wat een voorbeelddochter
[..]
Dat valt wel mee toch?
L (5 maanden) krijgt nu ook flessen van 180ml (eigenlijk 200 dus met de voeding erbij), en laat daar tussen de 4 en 4,5 uur tussen. (meestal vaker 4 wel)
's Nachts krijgt ze een fles van 210ml (+voeding) en daar slaapt ze een uur of 11 op.
Totaal heeft ze dan 4 voedingen: 3 van 180 en 1 van 210 (soms 2 van 210). Voor een baby van 5 maanden hartstikke netjes volgens mij?
Maar waarom zou ze eerder moeten komen dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Structureel of incidenteel? Als het dat laatste is zou ik me daar niet druk over maken. Soms komen ze na 3 uur, soms na 5 uur. Als het vaak gebeurt zou je kleinere flesjes kunnen geven zodat ze wat eerder komt.
Als je merkt dat ze na 3 uur al onrustig begint te worden, is 5 uur tussen de voedingen misschien wél te lang.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx, ik vroeg t me af omdat ze behoorlijk onrustig is na 3 uur.
Dat is ook zo, maar misschien voelt Ynske zich daar wat rustiger bij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:54 schreef Dyre het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze eerder moeten komen dan?
Als de baby aangeeft tevreden te zijn met 180ml en pas na 5 uur weer honger krijgt, dan is er toch geen probleem?
Dat is ook niet altijd hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oeh Dyre, een uur of 11 slapen snachts. Dat klinkt echt als muziek voor mij
hopelijk werkt t !quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:01 schreef Zoë23 het volgende:
had een lange post getypt.. Valt wifi weg. Irritant
Mooie foto's Spees en fazz
Tante soesa
Fijn donderdag een dagje met peuter
Sophie heeft voor het eerst medicatie gehad. Ze is zo gespannen en onrustig. Hoop dat het gaat helpen
dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:54 schreef Dyre het volgende:
[..]
Als je merkt dat ze na 3 uur al onrustig begint te worden, is 5 uur tussen de voedingen misschien wél te lang.
Het is heel fijn als een baby volgens schema drinkt, maar soms hebben ze gewoon honger
Ik heb zojuist al haar 4e fles gegevenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:03 schreef Dyre het volgende:
[..]
Dat is ook niet altijd hoor
Laatst wilde ze ineens om 3uur 's nachts een fles
Maar meestal zit het zo rond deze tijden:
7:00 - 11:00 - 15:00 - 19:00
als ze iedere 4 uur komt. Die laatste wordt meestal 8 uur, omdat ze nu wat meer tijd tussen de voedingen laat.
De voeding om 23 uur hebben we een week of wat geleden steeds vaker laten vallen omdat ze dan al zo vast sliep.
De voeding van 19:00 (en soms die van 15:00) geven we nu wat meer en dan slaapt ze zomaar van 20:00 tot 7:00 door*klopklopklop*
Oh? Bij Albert Heijn hadden ze het niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef Burdie het volgende:
Zolena, de supermarkt verkoopt ook infacol.
Bij jumbo en c1000 heb ik het zien staan, bij de poedermelk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh? Bij Albert Heijn hadden ze het niet.
Denk dat daar een kern van waarheid in zit ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef BlueEyes het volgende:
Mensen die zelf niet gekolfd hebben ooit beseffen niet goed wat een kolfplek inhoudt en hoelang je er mee bezig bent.
Joh!quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
DaD, jij hebt de Ardo toch? Die kun je makkelijk upgraden met het handkolf opzetstuk:
http://www.moedermelknetw(...)o/amaryll-handgreep/
Jup! Ideaal!quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Joh!. Downgraden klinkt wel logischer.
. Je draait dat ding op het flesje waar je normaal het dopje met de slang op draait?
Jup! Ik heb de to go set daar zat ie al bijquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Joh!. Downgraden klinkt wel logischer.
. Je draait dat ding op het flesje waar je normaal het dopje met de slang op draait?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is toch niet zo raar, sunshine? Heel begrijpelijk lijkt me
Misschien, maar ze zal heus ook wel wat van mij hebbenZe bedoelt het ook niet verkeerd, ze is voor de rest een fijne sm
Ja, ik snap ook niet wat ze daarmee bedoeltquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een raar woord, achternaamvriend
ik las dat de meeste baby's pas doorslapen na een paar maanden. 3 geloof ik. En dat is dus van bijvoorbeeld 12 tot 6 niet de klok rond. Dat komt nog later. Dat de mijnes nu al een paar dagen doorslaapt is blijkbaar ook een uitzondering. Je doet niks foutquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:22 schreef Zolena het volgende:
Dad en krijger hier hetzelfde gevecht met aanleggen soms. Ik probeer soms andere houding / kant en dan lukt het ineens wel. Maar ik snap er ook niks van. En vrijdag komt een lk mee kijken om te kijken hoe dat aanleggen beter kan en hoe ik mijn luilakje effectiever kan laten drinken. Misschien ook een idee om een lk te bellen?
En ik ben ook jaloers op alle doorslapende baby's. Vooral 's nachts. Dan denk ik waarom is mijnes stuk en waar zit de uit knop.Maar ik weet dat het ooit wel goed komt. En overdag is alles weer minder naar. Heb toch een puckababy gehaald. En ik ga ook infacol bestellen. Als het niet werkt jammer maar helaas. Maar nu denk ik steeds 's nachts had ik maar een inbakerdoek/ infacol.
![]()
Komtgoeskomtgoedkomtgoed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |