zo dat is lang ja! Maar dat moet toch wel goedkomen binnenkort, anders de HA even bellen?quote:Op maandag 8 december 2014 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby heeft dus al ruim 12 uur niet geplasten dat vind ik heul niet chill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou voor mijn moeder niets uitmakenquote:Op maandag 8 december 2014 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Exode, ze is pas acht weken
Lekker ventje!
Hihi, heb je het bonnetje nog?quote:Op maandag 8 december 2014 09:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens of regelmatig de vraag of het "bevalt" om moeder te zijn?... Nee het bevalt niet, ik breng haar vanmiddag terug
![]()
![]()
Hoe zouden mensen reageren als je zegt dat het niet bevalt en dat je spijt hebt?
Misschien ga ik dat eens testen...
Dan reageren ze alsof je elk moment je kind iets aan wil doen.quote:Op maandag 8 december 2014 09:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens of regelmatig de vraag of het "bevalt" om moeder te zijn?... Nee het bevalt niet, ik breng haar vanmiddag terug
![]()
![]()
Hoe zouden mensen reageren als je zegt dat het niet bevalt en dat je spijt hebt?
Misschien ga ik dat eens testen...
oh jeetje ... Nou dat is echt niet vreemd. Leeftijd erbij halen vind ik altijd zo flauwquote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dan reageren ze alsof je elk moment je kind iets aan wil doen.![]()
Ik kwam er eerlijk voor uit tegenover een moeder met een zoon even oud als Lou dat ik het zwaar vond en haar zo weer terug de baarmoeder in wilde stoppen de eerste 2 weken door de heftige huilbuien van de kramp. Ze vond mijn gevoelens maar vreemd en niet passen bij het moeder zijn. Het stomme is dat ook gelijk mijn leeftijd erbij wordt gehaald![]()
Maar meestal krijg je gewoon een begripvol knikje en de zinnen 'je weet waar je het voor doet' en 'het wordt echt wel beter'.
Bij Stip is het zelfs ooit een beetje gaan etteren doordat ik in zn vinger had gekniptquote:Op maandag 8 december 2014 09:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb in de duim van m'n kind geknipt![]()
We zijn nu twee pleisters verder en ik snap je puntquote:Op maandag 8 december 2014 10:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Pleisters zou hier trouwens niet werken. Madam propt alles in d'r mond wat maar kan en ze zou net zolang sabbelen tot de pleister los komt
Ik geloof dat ik in de tweede week al kuikens nagels geknipt heb. /ontaardquote:Op maandag 8 december 2014 10:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja ik was blij dat die eerste 6 weken voorbij waren zodat ik die vijl weg kon mieteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |