ik kan het nogmaals posten als je moeite hebt met het lezen er van?quote:Op zondag 28 december 2014 12:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die nare houding begint in de eerste zin van zijn OP:
[..]
Ik kan het prima lezen. Ik denk alleen dat je potentiėle afzetmarkt meteen uitschelden misschien niet de beste verkoopstrategie is. Ik heb verder niks tegen je auto zelf (Al is het helemaal niet mijn ding, maar dat is smaak).quote:Op maandag 29 december 2014 10:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik kan het nogmaals posten als je moeite hebt met het lezen er van?
Ik ben dat nutteloze reacties spuugzat uiteindelijk, kwallen die om niks komen janken en reageren om niks. Afgunst en haat, keer op keer. Hoeft gewoon niet. Wil je dom reageren? PB, DM, email, maar niet hier.
Het zelf spuiten in een partytent is wel een beetje crisis hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:06 schreef ThePartyPooper het volgende:
Geen cent op bespaard, zoals vermeld
liever besparen op koets dan op techniek toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:22 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het zelf spuiten in een partytent is wel een beetje crisis hoor.
Dank u, dank u..quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:06 schreef ThePartyPooper het volgende:
Vanillekwark kan blijkbaar niet lezen... De voorspelling van TS was waar.
Mijn 2 centjes: 200pk in een auto van ~800kg is een verhouding van 1pk per 4kg...
Goedkoop in belasting/verzekering
Onderhouden door 1 van de beste monteur's in PTA (voor zover ik weet)
Geen cent op bespaard, zoals vermeld
Supersnelle auto
10x veiliger dan een standaard Golf 2, en 10x luxer met het nieuwe interieur
Kortom 10/10 en elke cent waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |